abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92826097
Whoops had ik mn echte naam ingevuld hier boven :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:12:37 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92826150
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Naar de receptie lopen en vragen of ze nog mensen zoeken voor in de keuken oid? Je wordt misschien doorverwezen naar een externe organisatie die de vacatures vervuld, maar zo kom je wel te weten of er intern nog vacatures zijn. Mensen bij de receptie zijn hiervan meestal prima op de hoogte.

Edit: bij mn school heb ik gewoon een mailtje naar de directeur gestuurd. Hoi ik ben Chico, ik weet dat jullie een probleem met scheikunde hebben en ik wil bij jullie komen werken om scheikunde te geven (in iets uitgebreidere bewoordingen). Anders hadden ze daar nooit aan gedacht, nu werd ik meteen aangenomen omdat zich spontaan een oplossing aanbood voor iets dat een probleem kon worden.
Ik ga eerst ook achter huiswerkbegeleiding aan idd :Y. Lijkt me nog het leukst en het best verdienend :).Pubers 't kofschip nog maar eens uitleggen }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_92826425
Kan je dat eten? :P
pi_92826604
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga eerst ook achter huiswerkbegeleiding aan idd :Y. Lijkt me nog het leukst en het best verdienend :).Pubers 't kofschip nog maar eens uitleggen }:|.
Solliciteer jij dan bij huiswerkinstituten of ook gewoon bij scholen? Naar begeleiding op scholen is vaak ook echt vraag, hier werd er bijvoorbeeld veel gewerkt met PAL-studenten. Die gingen met kleine groepjes leerlingen aan de slag tijdens bijvoorbeeld de RT uren. Je hebt natuurlijk ook instellingen die een dergelijke service aanbieden zoals bijvoorbeeld burotop.nl, omdat docenten hier vaak zelf niet de tijd voor hebben/krijgen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:26:14 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92826667
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Solliciteer jij dan bij huiswerkinstituten of ook gewoon bij scholen? Naar begeleiding op scholen is vaak ook echt vraag, hier werd er bijvoorbeeld veel gewerkt met PAL-studenten. Die gingen met kleine groepjes leerlingen aan de slag tijdens bijvoorbeeld de RT uren. Je hebt natuurlijk ook instellingen die een dergelijke service aanbieden zoals bijvoorbeeld burotop.nl, omdat docenten hier vaak zelf niet de tijd voor hebben/krijgen.
Dank voor de tips ^O^. Op dit moment solliciteer ik bij huiswerkinstituten, maar scholen benaderen zou ook wel een optie zijn. Alleen wil ik niet het risico lopen dat ik voor een klas van 30 leerlingen word gezet (omdat PAL-studenten vaak ook ziektevervanging doen). Dus daar zou ik wel goede afspraken over moeten maken van tevoren.
Niet meer actief op Fok!
pi_92826716
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank voor de tips ^O^. Op dit moment solliciteer ik bij huiswerkinstituten, maar scholen benaderen zou ook wel een optie zijn. Alleen wil ik niet het risico lopen dat ik voor een klas van 30 leerlingen word gezet (omdat PAL-studenten vaak ook ziektevervanging doen). Dus daar zou ik wel goede afspraken over moeten maken van tevoren.
Dat laatste is niet de bedoeling. PAL studenten mogen officieel geen hele klassen lesgeven of vervanging zijn van een docent. Ik ben er zelf ook eentje, vandaar :+.

Edit: wat je taken zijn, overleg je met de school. Als jij alleen kleine groepen wil, kunnen ze je niet dwingen om complete klassen les te geven.
pi_92826779
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat laatste is niet de bedoeling. PAL studenten mogen officieel geen hele klassen lesgeven of vervanging zijn van een docent. Ik ben er zelf ook eentje, vandaar :+.
Gebeurde bij ons ook echt niet. Wij vingen de lessen op van zieke collega's, en als 't echt niet anders kon was er uitval.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:30:19 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92826835
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar gebeurt in de praktijk dus wel :P.
Ik heb wel een extra handicap trouwens: ze zoeken vaak iemand die VWO heeft gedaan (dus niet HAVO + HBO), al kan ik me voorstellen dat ze daar voor het vak Nederlands wel een uitzondering voor kunnen maken als iemand met een lesbevoegdheid + WO-achtergrond zich meldt. Ik wist niet dat niet VWO gedaan hebben me nu nog zou kunnen achtervolgen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92826868
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar gebeurt in de praktijk dus wel :P.
Ik heb wel een extra handicap trouwens: ze zoeken vaak iemand die VWO heeft gedaan (dus niet HAVO + HBO), al kan ik me voorstellen dat ze daar voor het vak Nederlands wel een uitzondering voor kunnen maken als iemand met een lesbevoegdheid + WO-achtergrond zich meldt. Ik wist niet dat niet VWO gedaan hebben me nu nog zou kunnen achtervolgen :').
Het gebeurt alleen als je daar als student zelf mee akkoord gaat. Als jij dat niet wil, dan gebeurt het gewoon niet. Wat me een groter probleem lijkt is dat je geen student meer bent. Toewijzing aan scholen gaat via de universiteit.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:33:15 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92826948
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het gebeurt alleen als je daar als student zelf mee akkoord gaat. Als jij dat niet wil, dan gebeurt het gewoon niet. Wat me een groter probleem lijkt is dat je geen student meer bent. Toewijzing aan scholen gaat via de universiteit.
Pff, ik vraag me echt af waar ik al die moeite voor doe. Ik word afgewezen omdat ik te hoog opgeleid ben, ik word afgewezen omdat ik niet goed hoor, ik word afgewezen omdat ik niet de juiste kwalificaties heb, ik word afgewezen omdat ik geen student meer ben, ik word afgewezen omdat ze bang zijn dat ik snel weer weg ben, ik word afgewezen omdat ik niet voldoende (relevante) werkervaring heb eeeeeeeeeetcetera.

Hopeloos :|W .
Niet meer actief op Fok!
pi_92826955
Maar vik solliciteert ook niet als PAL-student in dat geval. Sowieso was dat toch een project dat tot eind van het jaar liep (aanvragen van de subsidie voor dergelijke studenten) of is 't verlengd? Nou ja, in ieder geval neem ik aan dat vik gewoon solliciteert als 'extra' docent via een open sollicitatie of zoiets.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:34:10 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92826987
Ja, ik zou gewoon m'n diensten aanbieden als hulpdocent idd, om steunlessen aan te bieden :). Niet als PAL.
Niet meer actief op Fok!
pi_92827056
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:33 schreef ihatefastcars het volgende:
Maar vik solliciteert ook niet als PAL-student in dat geval. Sowieso was dat toch een project dat tot eind van het jaar liep (aanvragen van de subsidie voor dergelijke studenten) of is 't verlengd? Nou ja, in ieder geval neem ik aan dat vik gewoon solliciteert als 'extra' docent via een open sollicitatie of zoiets.
Het bestaat nog steeds. En Vik kan idd het beste als hulpdocent haar diensten aanbieden, dan kan je ook meer dan 4 uur per week doen.

quote:
Een PAL (Persoonlijke Assistent van Leraren) is een student uit het hbo of wo die leraren op het vmbo, havo of vwo ondersteunt in reken-, taal- (Nederlands) en/of betatechnisch-onderwijs.
hbo is geen probleem volgens deze site. http://scholen.meesterbaan.nl/Service.aspx?page=palstudent
pi_92827512
Badpak:
quote:
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:49:38 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92827633
:r :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92827763
Ik hoop dat 'ie goed gevoerd is :+
pi_92828027
Hij schijnt niet door..
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:02:27 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92828214
Hmm mooi wit is nie lelijk (lijk je bruiner :D), al is dit badpak niet echt mijn smaak (boob-deel vind ik wel mooi :+ )! Maarja het gaat erom dat jij hem tof vindt! Wat ik me dan wel afvraag: krijg je dan geen patroontjes als je gaat zonnen? Dat lijkt me namelijk wel! Of zie ik een ingenieuze oplossing over het hoofd :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92828301
Dat badpak zou bij mij alle verkeerde dingen benadrukken: zoals no tan, en too much buik. Niets voor mij dus maar een dame met bovenstaand figuur kan 't zeker wel hebben.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:05:10 #270
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92828317
Ik zit n.a.v. het badpak even op asos.com te kijken.Sommige bikini's zijn echt enorm duur! Dit setje kost bijv. >¤200,-! :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:06:06 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92828353
Ow, was je serieus Prob?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92828355
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef Rituals het volgende:
Ik zit n.a.v. het badpak even op asos.com te kijken.Sommige bikini's zijn echt enorm duur! Dit setje kost bijv. >¤200,-! :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje! Voor zo'n simpele...
Welke heb jij nou uiteindelijk genomen? :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:06:09 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92828356
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef Rituals het volgende:
SPOILER
Noes, pourqoi! :o Twee van die kleine lapjes stof! Of zitten er diamantjes op de bips?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:06:20 #274
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92828367
Ik vind het badpak juist niet zo mooi staan bij de dame met bovenstaand figuur, maar Prob kan het vast heel goed hebben! :Y
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:07:54 #275
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92828430
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jeetje! Voor zo'n simpele...
Welke heb jij nou uiteindelijk genomen? :)
Ik ga binnenkort (deze week denk ik) even naar wat sportzaken om te kijken of ze daar badpakken hebben. Ik vind het prettiger om een aantal verschillende modellen te kunnen passen.
pi_92828482
Zeg probje, als dat badpak je staat, hoef je niet nog slanker :P
En ik vind het wel mooi, zou het alleen nooit durven dragen omdat je dan wel heul mooi strak in je velletje moet zitten.
pi_92828648
zo, hardgelopen *O*
begon tegen 't einde aan te regenen, best hard nog wel ook! :o maar gelukkig was dat bij de laatste 3 minuten..

8-) trots 8-)
Ja doei.
pi_92828803
Dan is een warme douche wel heul lekker na rennen in de koude regen.
Stoere motorbloem!
pi_92828907
Ik wil overmorgen denk ik shoarma maken met kip, iemand nog suggesties? Volgens mij heb ik het namelijk wel eens in lijstjes naar voren zien komen. En eten jullie er dan gewoon los groente naast?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92829027
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:06 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het badpak juist niet zo mooi staan bij de dame met bovenstaand figuur, maar Prob kan het vast heel goed hebben! :Y
Ik ben iets ronder en dat vind ik mooier :P Hij lijkt mij wel fijn met zwemmen en duiken... Van achter is het gewoon een bikini btw... En je ziet precies geen littekens op mijn buik *)!!! En ik heb opeens een heeel vrouwelijk figuur vind ik.. Valt echt heel erg mee qua vetjes accent (ik ben echt niet vetjes loos)

Maar je mag hem ook gerust niet mooi vinden hoor..

[ Bericht 11% gewijzigd door Probability op 15-02-2011 18:35:55 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:24:50 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92829067
Nou je kunt hem wel hebben iig, maar ik vind het drie keer niks :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:25:10 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92829083
Okee, ik heb niks gezegd!
Wat staat dat jou fantastisch!!
pi_92829097
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Probability het volgende:

[..]
(ik ben echt niet vetjes loos)

[..]

WELLEKE VETJES DAN???

* MarMar ziet ze niet.

Staat je leuker dan het model van net vind ik :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:26:44 #284
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92829139
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben iets ronder en dat vind ik mooier :P Hij lijkt mij wel fijn met zwemmen en duiken... Van achter is het gewoon een bikini btw... En je ziet precies geen littekens op mijn buik *)!!! En ik heb opeens een heeel vrouwelijk figuur vind ik.. Valt echt heel erg mee qua vetjes accent (ik ben echt niet vetjes loos)

[..]

Ik vind hem jou echt mooier staan! Het model van asos vind ik te atletisch gebouwd voor dat badpak denk ik. Prachtig figuur Prob O+.
pi_92829216
Leuk Billy :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92829230
Hij staat je mooi, maar ik vind dat middenstuk iets te breed, mooier met zo'n ring in het midden. Ik zocht daar een voorbeeld van en vond toen dit:

Is dat wat voor je baantjes, Rituals?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:29:21 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92829247
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

WELLEKE VETJES DAN???

* MarMar ziet ze niet.

Van dattum!!

Al vraag ik me nog steeds het buikpatroontjes-door-de-zon-euvel af :+
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:29:26 #288
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92829251
_O-
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:29:33 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92829256
Ik zou nog steeds dat witte ding ertussen uit knippen, zodat het een bikini is, maar hij staat haar wel veel beter idd.

Zo handig, smartphones: Nachtwacht stuurt vanuit de stad foto's van overhemden via Whats App en vraagt mijn deskundige ( :') ) oordeel. Maar nu mag 'ie wel thuis komen, want ik wil koken :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_92829310
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Van dattum!!

Al vraag ik me nog steeds het buikpatroontjes-door-de-zon-euvel af :+
Hij is voor in 't zwembad en als ik buiten ben ga ik wel op m'n buik liggen :P Van een keer in de zon liggen krijg ik niet meteen een patroon hoor..
pi_92829346
Vind dat zowel 't model als Prob het badpak prima kunnen hebben - voorkeur voor type figuur daargelaten. Badpak zelf vind ik nog steeds niet zo - dat middenstuk: lijkt of 't badpak twijfelt of het toch niet stiekem liever een bikini wil zijn ofzo.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:38:07 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92829530
Billy: ohzo! Dan snap ik hem :Y Al meen ik me wel te herinneren dat jij snel bruin wordt :P

Fastcarsmademoiselle: ja dat is het denk ik! :Y
pi_92829551
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

WELLEKE VETJES DAN???

* MarMar ziet ze niet.

Nou je ziet ook geen spieren - maar dat is helemaal niet erg.
pi_92829571
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Billy: ohzo! Dan snap ik hem :Y Al meen ik me wel te herinneren dat jij snel bruin wordt :P

Fastcarsmademoiselle: ja dat is het denk ik! :Y
Nee joh ik moet echt moeite doen om bruin te worden :P Echt VEEL moeite..
pi_92829689
Ik denk dat een net wat bruinere flank, zonder lijnen dan, nòg slanker doet lijken zelfs!
pi_92829814
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Orly? :D Deze? http://www.pearle.nl/nl_NL/product/b-l1073 Wel ietwat boven budget, maarja he! Online passen is grappig :Y)
Boven budget? :o Bedenk wel dat je een bril waarschijnlijk heel vaak op hebt, en dat het dan best de moeite waard is om er wat meer aan uit te geven.

Mijn bril was heel duur, maar ik heb hem nu bijna 3 jaar en ik vind hem nog steeds mooi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:56:50 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92830377
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Boven budget? :o Bedenk wel dat je een bril waarschijnlijk heel vaak op hebt, en dat het dan best de moeite waard is om er wat meer aan uit te geven.

Mijn bril was heel duur, maar ik heb hem nu bijna 3 jaar en ik vind hem nog steeds mooi.
Ze hebben ook leuke monturen voor 39 euro, dan is 99 wel meteen een stuk duurder :+ Vooral omdat ik vorige maand ook al een vrij dure maand had met allemaal extra noodzakelijke uitgaven :')

Maar ik ga wel even kijken :Y Als deze (of een andere duurdere) IRL echt veel leuker is dan andere dan is het het misschien wel waard.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:58:48 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92830482
Ik ben een nieuw hardlooprondje aan het uitzoeken :). Leuk :Y. Alleen hoop ik maar dat ik geen route plan over een autoweg heen ofzo :') Ik heb echt geen zin om me tijdens het lopen nog eens te moeten bedenken welke kant ik op zal gaan. Gelukkig kan ik altijd even op Google satelliet kijken voor de zekerheid :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92830587
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ze hebben ook leuke monturen voor 39 euro, dan is 99 wel meteen een stuk duurder :+ Vooral omdat ik vorige maand ook al een vrij dure maand had met allemaal extra noodzakelijke uitgaven :')

Maar ik ga wel even kijken :Y Als deze (of een andere duurdere) IRL echt veel leuker is dan andere dan is het het misschien wel waard.
Ik zeg maar niet hoe duur de mijne was. :') :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92830703
ik heb ook gewoon een goedkope bril ^O^ staat prima en werkt nog steeds :)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')