Ik ben iets ronder en dat vind ik mooierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:06 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het badpak juist niet zo mooi staan bij de dame met bovenstaand figuur, maar Prob kan het vast heel goed hebben!
WELLEKE VETJES DAN???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Probability het volgende:
[..]
(ik ben echt niet vetjes loos)
Maar je mag hem ook gerust niet mooi vinden hoor..
[..]
Ik vind hem jou echt mooier staan! Het model van asos vind ik te atletisch gebouwd voor dat badpak denk ik. Prachtig figuur Probquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben iets ronder en dat vind ik mooierHij lijkt mij wel fijn met zwemmen en duiken... Van achter is het gewoon een bikini btw... En je ziet precies geen littekens op mijn buik
!!! En ik heb opeens een heeel vrouwelijk figuur vind ik.. Valt echt heel erg mee qua vetjes accent (ik ben echt niet vetjes loos)
Maar je mag hem ook gerust niet mooi vinden hoor..
[..]
Van dattum!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
WELLEKE VETJES DAN???
* MarMar ziet ze niet.
Staat je leuker dan het model van net vind ik
Hij is voor in 't zwembad en als ik buiten ben ga ik wel op m'n buik liggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van dattum!!
Al vraag ik me nog steeds het buikpatroontjes-door-de-zon-euvel af
Nou je ziet ook geen spieren - maar dat is helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
WELLEKE VETJES DAN???
* MarMar ziet ze niet.
Staat je leuker dan het model van net vind ik
Nee joh ik moet echt moeite doen om bruin te wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Billy: ohzo! Dan snap ik hemAl meen ik me wel te herinneren dat jij snel bruin wordt
Fastcarsmademoiselle: ja dat is het denk ik!
Boven budget?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Orly?Deze? http://www.pearle.nl/nl_NL/product/b-l1073 Wel ietwat boven budget, maarja he! Online passen is grappig
Ze hebben ook leuke monturen voor 39 euro, dan is 99 wel meteen een stuk duurderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Boven budget?Bedenk wel dat je een bril waarschijnlijk heel vaak op hebt, en dat het dan best de moeite waard is om er wat meer aan uit te geven.
Mijn bril was heel duur, maar ik heb hem nu bijna 3 jaar en ik vind hem nog steeds mooi.
Ik zeg maar niet hoe duur de mijne was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze hebben ook leuke monturen voor 39 euro, dan is 99 wel meteen een stuk duurderVooral omdat ik vorige maand ook al een vrij dure maand had met allemaal extra noodzakelijke uitgaven
![]()
Maar ik ga wel even kijkenAls deze (of een andere duurdere) IRL echt veel leuker is dan andere dan is het het misschien wel waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |