welke kant op? klinkt niet zo goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
6 koffie en 1 boterham... roer gaat om hier.
*bijvoedert*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
6 koffie en 1 boterham... roer gaat om hier.
Naar meer voer en minder koffie, denk ik zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
welke kant op? klinkt niet zo goed
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Naar meer voer en minder koffie, denk ik zo
Heeft de ober ook weer een leuk verhaal om thuis te vertellenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet ineens denken aan toen ik in Rome op een terras jus d'orange wilde bestellen. Is niet gelukt, want de ober begreep me maar niet. Achteraf had ik een elektrische sinaasappelpers na moeten doen
.
hoeveel groente?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje is wel ok vandaag:
O: twee geroosterde boterhammen met jam
S: 5 km hardlopen
T: twee glazen jus d'orange (echt zķ lekker na het hardlopen)
L: twee boterhammen met kaas, glas melk
T: twee sinaasappels
D: pasta met groente (risotto doe ik morgen, denk ik)
Ik moet ineens denken aan toen ik in Rome op een terras jus d'orange wilde bestellen. Is niet gelukt, want de ober begreep me maar niet. Achteraf had ik een elektrische sinaasappelpers na moeten doen
.
Ik weet dat het soms lastig kan zijn, maar je eigen lichaam en gezondheid horen op de eerste plaatst te komen. Maar goed, dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef loveli het volgende:
Ben veel dingen aan het regelen en uitzoeken, kom niet toe aan de dingen die ik voor mezelf moet doen. Zoals gezond eten.
Half bakje champignons, halve paprika en een halve courgette (de rest is voor Mark)quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Half bakje champignons, halve paprika en een halve courgette (de rest is voor Mark)
Ja herkenbaar... daarom epileer ik nu ook, kan je rustig 80 baantjes zwemmen zonder een centje pijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Onder mn oksels. En dat was de dag voor ik op vakantie ging. Heb echt een paar dagen met pleisters in mn oksels gelopen omdat schurende kleding ook pijn deed. Moet wel zeggen dat ik vrij veel baantje gezwommen heb en het de eerste keer was dat ik hem aan had
.
Als ik groente eet, doe ik het goed hoorquote:
En je doet het nog beter dan ik ook. Biatchquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, jij bent zo goed bezig met hardlopen, vind het knap van jou.. En dankzij jou ben ik ook weer begonnen, bedankt
Dat heeft niets met wel/niet scheren te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja herkenbaar... daarom epileer ik nu ook, kan je rustig 80 baantjes zwemmen zonder een centje pijn.
Ze mikken natuurlijk ook op de huisvrouwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik groente eet, doe ik het goed hoor(overigens heb ik de afgelopen twee dagen ook bami met een groentenpakket gegeten
)
Iemand in het werkzoekendentopic had ook gesolliciteerd bij TNT. "Ja ik ben hoogopgeleid, maar ik heb verder niks lopen en ik ben zeker wel van plan een half jaar tot een jaar te blijven." Ook hij wordt ws afgewezen, omdat ze bang zijn dat 'ie te snel weg is. Pfff.
Ja maar toen ik begon was jij nog te eigenwijs om het niet te doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je doet het nog beter dan ik ook. Biatch.
Brilboks!quote:[b] Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik word een brildragert! +10 op intelligence jeweets. Nee maareh, binnenkort maar eens een montuurtje uitzoeken... Ik heb iets van -1.25 ofzo, dus niet dramatisch, maar het was best wel merkbaar! ("Zie je die klok?" "Ja!" "Zie je de cijfertjes erop?" "Cijfertjes?" "En nu?" "Oooh"
)
Iemand suggesties voor een tof montuur?
Kijk waar je een goede vergoeding krijgt bij je verzekering, scheelt een hoop!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo AurumHopelijk gaat er nu iets voor haar gebeuren?
![]()
Ik word een brildragert! +10 op intelligence jeweets. Nee maareh, binnenkort maar eens een montuurtje uitzoeken... Ik heb iets van -1.25 ofzo, dus niet dramatisch, maar het was best wel merkbaar! ("Zie je die klok?" "Ja!" "Zie je de cijfertjes erop?" "Cijfertjes?" "En nu?" "Oooh"
)
Iemand suggesties voor een tof montuur?
Ik ben ooit op die manier afgewezen voor een vakantiebaantje bij de Hemaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik groente eet, doe ik het goed hoor(overigens heb ik de afgelopen twee dagen ook bami met een groentenpakket gegeten
)
Iemand in het werkzoekendentopic had ook gesolliciteerd bij TNT. "Ja ik ben hoogopgeleid, maar ik heb verder niks lopen en ik ben zeker wel van plan een half jaar tot een jaar te blijven." Ook hij wordt ws afgewezen, omdat ze bang zijn dat 'ie te snel weg is. Pfff.
Zoiets zat ik ook naar te kijken ja!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
Als ze nou gewoon even op hun website zetten dat ze alleen mensen willen die voor minimaal een bepaalde tijd beschikbaar zijn, dan hoeven ze ook niet zoveel tijd te investeren in zinloze telefoontjes. Want ik ben heus niet de enige die na het afronden van een studie / tijdens een in between jobs-periode even wil bijbeunen bij de TNTquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze mikken natuurlijk ook op de huisvrouwen
Voor 8 euro per dag kan ik mijn huur niet betalen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon even op hun website zetten dat ze alleen mensen willen die voor minimaal een bepaalde tijd beschikbaar zijn, dan hoeven ze ook niet zoveel tijd te investeren in zinloze telefoontjes. Want ik ben heus niet de enige die na het afronden van een studie / tijdens een in between jobs-periode even wil bijbeunen bij de TNT.
@ Chico: Als de huur betaald moet worden en er geen alternatieven zijn, zul je wel voor 8 euro je bed uit moeten komen.
*stemmige boks*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Perruche het volgende:
ik wil chocola. Maar ik heb het niet.
Oh ik heb precies die bril zo te zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
Beter een deel van de huur op kunnen hoesten dan helemaal niks, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Voor 8 euro per dag kan ik mijn huur niet betalen hoor.
Tof dat je brillen kunt passen @ internetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik kan onlijn passen, whoooo!
Funky-assed bril-face-mofo![]()
[ afbeelding ]
Orly?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:07 schreef progje het volgende:
[..]
Oh ik heb precies die bril zo te zien
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beter een deel van de huur op kunnen hoesten dan helemaal niks, toch?. Gelukkig heeft Nachtwacht wel een baan en hoeven we hier dus sowieso niet weg, maar ik wil wel in mijn eigen onderhoud kunnen voorzien
.
8 euro per uur bedoel ik iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Natuurlijk!Maar ik dacht dat jij 8 euro per uur had gelezen ipv 8 euro per dag
.
Ja precies, 8 euro per uur zou ik ook niet zo erg vinden (nu ben ik wel wat jonger dan jij, maar in jouw geval zou ik ook werken voor 8 euro per uur).quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Orly?Deze? http://www.pearle.nl/nl_NL/product/b-l1073 Wel ietwat boven budget, maarja he! Online passen is grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |