quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat kan toch heus wel meevallen![]()
Onder mn oksels. En dat was de dag voor ik op vakantie gingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
. Nooit gedacht dat zwemmen met een beugelbikini schaafwonden zou opleveren!
Misschien is een badpak dan nog niet zo verkeerd. Ik ga binnenkort eens rondkijken.
Dan koop ik later dit jaar wel een leuke bikini voor de zomer.
Het nadeel van zwemmen is dat het nog best duur is (t.o.v. alle andere sporten die ik hier kan doen in het sportcentrum). Maar goed, ik ga het gewoon eens proberen en als ik het leuk vind dan heb ik het er wel voor over.
Wat naar! Ik zal de tip meenemen in mijn keuzequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Onder mn oksels. En dat was de dag voor ik op vakantie ging. Heb echt een paar dagen met pleisters in mn oksels gelopen omdat schurende kleding ook pijn deed. Moet wel zeggen dat ik vrij veel baantje gezwommen heb en het de eerste keer was dat ik hem aan had
.
Thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Magnesium oxide is niet een vorm van magnesium die goed biologisch beschilbaar is. Zelfde gelft voor zinkoxide. Calciumcarbonaat is krijt, ook niet de te verkiezen vorm.
Citraat is ok, relatief goedkoop en biologische beschikbaarheid is ook ok. Picolaat is beter, maar ook duurder. Chelaat is ook duurder en goed biologisch beschikbaar. Het ligt er ook aan waarvoor je iets slikt welke vorm je wilt hebben. Wil je het snel opnemen of maakt het niet uit? Waar wil je dat het spul werkt? Voor specifieke klachten zijn er bepaalde vormen (duurdere, betere biologische beschikbaarheid) te verkiezen boven andere.
Mag ik die ook ajb?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Had ik jou die lingerielink gestuurd?
Ik zit nu een beetje op sites te kijken en ik denk inderdaad dat een badpak voor baantjeszwemmen prettiger is. Dan maar niet sexyquote:
^^ Idd sterkte!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef MarMar het volgende:
Aurum, sterkte meid! Wetten staan goede hulp idd vaak in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |