Jullie zijn zoooooo een stelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig heeft Nachtwacht wel een baan en hoeven we hier dus sowieso niet weg, maar ik wil wel in mijn eigen onderhoud kunnen voorzien.
Al is dat wel < minimumloon. Maar dat vullen ze aan ofzo. Ik vind de TNT zo'n walgelijke organisatie, bahquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja precies, 8 euro per uur zou ik ook niet zo erg vinden (nu ben ik wel wat jonger dan jij, maar in jouw geval zou ik ook werken voor 8 euro per uur).
Heul niet!quote:
+1 truequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al is dat wel < minimumloon. Maar dat vullen ze aan ofzo. Ik vind de TNT zo'n walgelijke organisatie, bah.
Hoe jij hier post vnd ik jullie soms ook als een getrouwd stel overkomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet!. Maar het is wel fijn dat het niet zo is van: ieder voor zich
.
Deze zomer 7 jaar jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe jij hier post vnd ik jullie soms ook als een getrouwd stel overkomenmaar fijn toch als jullie het zo goed kunnen vinden? Lijkt me (persoonlijk) wel raar om zo lang met 1 persoon samen te wonen waar je "verder" niets mee hebt. Jullie wonen al best lang samen in een huis toch?
Waarom nog zoekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deze zomer 7 jaar ja. En wat mij betreft komen er nog wel een paar jaartjes bij
. Ben niet zoekende ofzo
. En hij ook niet, voor zover ik weet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deze zomer 7 jaar ja. En wat mij betreft komen er nog wel een paar jaartjes bij
. Ben niet zoekende ofzo
. En hij ook niet, voor zover ik weet.
Hij heeft geen ****** en een ***quote:
Ik ga het zo ook eens doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Rituals het volgende:
Ik zit nu ook online brillen te passen en ik draag niet eens een bril. Grappig tooltje
.
Zo'n tooltje had je vroeger niet, zoek dan maar een leuk montuur met -9.. Moet je het doen met andermans meningquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Rituals het volgende:
Ik zit nu ook online brillen te passen en ik draag niet eens een bril. Grappig tooltje
.
Camera meenemen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo'n tooltje had je vroeger niet, zoek dan maar een leuk montuur met -9.. Moet je het doen met andermans mening
Ze maken toch ook weleens een fotootje van je in de zaak, kan je je bril weer opzetten om te kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo'n tooltje had je vroeger niet, zoek dan maar een leuk montuur met -9.. Moet je het doen met andermans mening
Het ging om 8 euro per dag. 4 euro voor een wijk waar 2 uur voor staat, en dan wilden ze nog wel zo loyaal zijn om me 2 wijken te geven. Ik ga niet van 8 tot 12 rondlopen, soms in rotweer, voor 8 euro totaal. Per uur is een ander verhaal, voor 25 euro wil ik nog wel een ochtendje rondlopen. En ik had op dat moment geen huur ofzo, deed het puur voor de tijdsbesteding/extra geld. Dan is 3 weken lang vroeg op erg jammer als je er maar 120 euro totaal voor krijgt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
@ Chico: Als de huur betaald moet worden en er geen alternatieven zijn, zul je wel voor 8 euro je bed uit moeten komen.
Aw dat lijkt me lastig ja!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toen ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ze maken toch ook weleens een fotootje van je in de zaak, kan je je bril weer opzetten om te kijken
maar dit is nog beter inderdaad
Oh, dat doen ze al! Ik dacht dat ik iets slims bedacht hadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ze maken toch ook weleens een fotootje van je in de zaak, kan je je bril weer opzetten om te kijken
maar dit is nog beter inderdaad
Vensterglas!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Rituals het volgende:
Ik zou bijna willen dat ik een bril nodig had! Hartstikke hip!
Ik vind kiezen anders best wel lastig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Rituals het volgende:
Ik zou bijna willen dat ik een bril nodig had! Hartstikke hip!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whahow, meervoudigheid
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind kiezen anders best wel lastig!![]()
Nog 3 opties
Ik vind die eerste het leukste, maar ik zou hem dan wel iets hoger op je hoofd zetten! Zodat je ogen iets meer in het midden zitten, en je wangen minder bril hebben, als je begrijpt wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whahow, meervoudigheid.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Is dat een uitnodiging tot meeten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef loveli het volgende:
Voor de verhoudingen zou ik ze toch in het echt willen zien.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef loveli het volgende:
Voor de verhoudingen zou ik ze toch in het echt willen zien.
Whoo al twee stemmen voor de stemmige hippe bril! Ik zal het onthoudenquote:
Inderdaad. Hoewel dat op die foto's soms ook al duidelijk wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Inderdaad
Je ziet hier niet hoe breed ze zijn of hoe ze op je neus zitten. Je wil echt niet dat ze uitsteken aan de zijkanten van je gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 of 3 Maria, bij die 2e krijg je beetje slaperige ogen lijkt het wel.... Zo ver te oordelen is op zo'n foto.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef V1z0R het volgende:
Oei, Aurum, vervelend om te horen dat je schoonmoeder zoiets moet doormaken! (daarnaast de familie ook) Sterkte! Jij ook MarMar!
sararaats, zie online veel recepten met vrij sterke smaken ernaast, dus zou niet combineren met kip...
Zag een recept met kabeljauw wat mij wel lekker leek, misschien dat bij in de wraps?
Props voor de rennende dames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 of 3 Maria, bij die 2e krijg je beetje slaperige ogen lijkt het wel.... Zo ver te oordelen is op zo'n foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Goeie tip jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Chicolate het volgende:
@Vik: wat ik net opeens bedenk, zoeken ze toevallig nog mensen in een verzorgingstehuis? Ik heb daar 2 vakantie's gewerkt, een in de keuken en een als ochtendhulp (broodjes smeren voor het ontbijt ed, zodat de vaste medewerkers zich konden concentreren op het douchen en verzorgen van de bewoners). Verzorgingshuizen betalen relatief veel, ook als je geen echt verzorgend werk mag doen.
Doe niet zo lesbisch johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toen ook niet
Menschen, ik ben oud.
Waar blijft Prob met zichzelf in badpak?
Binnenlopen een optie als je er pal naast woont? Hoef je ook niet te bellenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie tip ja. Heb ik ook een paar zomers gedaan. Heb al even rondgekeken op de site van Florence (ik woon pal naast zo'n verzorgingstehuis), maar daar zoeken ze nu niemand. Tijdje geleden was er wel een vacature waar ik iets mee kon, maar nu niet meer
. Maar ik zal nog wel even verder zoeken
.
Gewoon binnenlopen! Zeker als het naast de deur is. Misschien hebben ze wel behoefte aan een koffiedame maar is het niet zo hard nodig dat ze een vacature ervoor uitschrijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie tip ja. Heb ik ook een paar zomers gedaan. Heb al even rondgekeken op de site van Florence (ik woon pal naast zo'n verzorgingstehuis), maar daar zoeken ze nu niemand. Tijdje geleden was er wel een vacature waar ik iets mee kon, maar nu niet meer
. Maar ik zal nog wel even verder zoeken
.
Ja maar dat vind ik een beetje griezeligquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Binnenlopen een optie als je er pal naast woont? Hoef je ook niet te bellen
Die mensen die dat soort dingen regelen zijn niet oudquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef loveli het volgende:
Eng? Ze zijn oud, jij kunt harder rennen.
Ik heb ooit toen ik op jacht was naar een baan (na een half jaar gestopt met studie en alleen ervaring in boekhandel) alle enigszins interessante winkels binnengelopen als ze geen vacature-ding op hun site hadden staan. "Goeiemiddag! Ik ben op zoek naar werk, en vroeg me af of u iemand nodig heeft?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt tegenwoordig wel overal een diploma voor nodig zeg. Voor keukenassistent, voedingsassistent. Wat ik mezelf iig echt niet zie doen is bejaardenwoningen schoonmaken. Bejaarden hebben allemaal van die priegeldingetjes die je onmogelijk allemaal kunt afstoffen, ze houden je in de gaten ("Je hebt die kast nog niet gedaan!") en klagen over vorige schoonmaaksters die dingen kapot hebben gemaakt
. Maar goed, als het moet...
.
En wat moet ik zeggen dan. Gewoon tegen de eerste de beste verpleegster die ik tegenkom zeggen: "Hey, ik zoek een baan, heb je wat voor me?"
(ik heb dit soort dingen nog nooit gedaan, valt het op
)
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Je hebt PM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Naar de receptie lopen en vragen of ze nog mensen zoeken voor in de keuken oid? Je wordt misschien doorverwezen naar een externe organisatie die de vacatures vervuld, maar zo kom je wel te weten of er intern nog vacatures zijn. Mensen bij de receptie zijn hiervan meestal prima op de hoogte.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt tegenwoordig wel overal een diploma voor nodig zeg. Voor keukenassistent, voedingsassistent. Wat ik mezelf iig echt niet zie doen is bejaardenwoningen schoonmaken. Bejaarden hebben allemaal van die priegeldingetjes die je onmogelijk allemaal kunt afstoffen, ze houden je in de gaten ("Je hebt die kast nog niet gedaan!") en klagen over vorige schoonmaaksters die dingen kapot hebben gemaakt
. Maar goed, als het moet...
.
En wat moet ik zeggen dan. Gewoon tegen de eerste de beste verpleegster die ik tegenkom zeggen: "Hey, ik zoek een baan, heb je wat voor me?"
(ik heb dit soort dingen nog nooit gedaan, valt het op
)
Zoveel cookies heb je dan niet gehad, good for youquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net voor 177 kcal aan cookies weggestouwd en een chocomelk gedronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |