Hee Bar, had je de post ontvangen inmiddels?
Mikoxx, het lijkt mij nog vroeg hoor, hij merkt het als hij heeft gepoept, niet als hij gaat poepen, als je snapt wat ik bedoel.
Lars zegt ook wel bah als hij heeft gepoept, of als ik dan vraag wat er in zijn luier zit. Maar ik ga hem echt nog niet op een potje zetten, maar goed, niet geschoten is altijd mis.
Meike was al vroeg (vond ik) met haar 2,5 jaar zindelijk, en jongens zijn vaak ook nog wat later.
Ik vind ook een zomerperiode ideaal om met zindelijkheid te oefenen. Dan kun je ze lekker buiten laten scharrelen zonder luier.
Poppejans, volgens mij heb jij een beetje verkeerd beeld bij Piramide. Wij hanteren ook de Piramide methode op ons kdv, en hebben welgeteld 1 buitenlands kindje op de groep wat er vaker niet is als wel. Bij ons is het ook echt niet toegespitst op een taalachterstand, maar puur gericht op alle ontwikkelingsgebieden. Bij Piramide komen die allemaal aan bod.
Die psz/kdv "discussie" (het was eigenlijk niet eens een discussie maar gewoon een onderwerp) vond ik wel grappig om te lezen als kdv-leidster zijnde.
Ik vind het wel interessant om te lezen hoe moeders nu eigenlijk tegen het kdv aankijken.
Lars is weer goed te pas, niet meer ziek.
Gister bij oma is hij gevallen op de stoep, neusje geschaafd, en hij had een bloedlip en bloedneus...hij ziet er wel een beetje zielig uit nu.
Vanmorgen heeft Lars met M en T "gespeeld", grappig om te zien vind ik, 3 van die jongetjes in dezelfde leeftijd.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver