Vaak moet je wel zelf eten en drinken etc. meegegeven en slapen doen kindjes daar ook niet bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik zat het me ook al af te vragen, vooral toen ik de prijzen zag. 5 euro per maand..Ik betaal ruim 1300 euro per maand voor 4 dagen per week (bruto, krijg er nog wel wat van terug). Kan ik Xeentje niet 4 dagen per week op een psz doen dan? (En nu klink ik vast ook enorm als een werkende moeder
)
Het is wel de bedoeling. Amber vond het geweldig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ja en wat lekkers te eten zou ook leuk zijn
Gaat Tess wel naar de psz straks of zijn jullie daar nog niet uit?
Ik vind de meest ondiepe daar nogsteeds te diep :-O.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, waar ga je heen dan? In de Tongelreep hebben ze er drie en is de ondiepste geloof ik 15 cm. Bovendien mag de buggy mee naar binnen. Werkelijk ideaal!
Enne welkom Hannah, Harry en Florian!
Ik moet even gaan bijlezen....
Oja, over die zalf, kan goed zijn dat als je het indient, je het wel zo vergoed krijgt. Maar als je pech hebt, is het een zalf die alleen door een dermatoloog voorgeschreven mag worden...Heb ik ooit eens gehad met litekenzalf.
Ook een leuke kostenpost: twee keer pufmedicijnen + 2 luchtkamers (voor hier en het kdv): mevrouw rekent u even 80 euro af! En ja, dat mag je dan indienen, maar we weten nog niet of we luchtkamer twee vergoed krijgen. Nou ja, we zien wel. Tis wel heel fijn dat we nu niet meer met dat ding naar het kdv hoeven.
Nee, alleen buisjes geplaatst, dus we waren om 11 uur alweer thuis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat het allemaal goed gegaan is Memmel! En hij is dus lekker thuis, hij hoefde niet te blijven?
Wat een schattige foto
Haha, en speciaal om jullie te pesten wordt hij zo vroeg wakker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:51 schreef mefke79 het volgende:
free, hij weet het gewoon. Echt. Hier ook, op mijn man's vrije dag slaapt ie tot 9 uur, vandaag ben ik vrij en ik hoorde em al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |