Welkom Hannah, Harry en Florian! Instroomgolf!

Gezellig!
Kijk die grote jongens in hun witte badjassen.

Vlindur, jemig, dat klinkt niet fijn. Beterschap, hopelijk heb je het ergste gehad.

Ko is zo lekker aan het keutelen en scharrelen hier, hij wil helemaal geen bumba meer kijken, is echt beter en zijn oude ikje. Heel veel boeken lezen, alles benoemen, pizza bakken in zijn oventje en bouwen.

Wb psz of kdv, volgens mij is er wel degelijk een klein verschil, wat BE al zegt, het ene is vooral voor de dagelijkse zorg en het andere om te spelen en al wat te 'leren'.
Wij zitten eigenlijk tussen jullie beschrijvingen van werk en thuisblijf in, We werken allebei 3 dagen, en de ene overlap-dag gaat Ko naar het kdv.
In maart kan hij voor 5 ochtenden naar de psz, dat zou voor ons met werk net zo goed te combineren zijn, we zijn allebei eigen baas.
Maar nu is P. laatst naar een open dag van een voorschool hier in de buurt geweest. Die hoort bij de school waar we Ko heel graag naar toe willen sturen, een kunstmagneetschool.
En hij was erg enthousiast erover. Dat begint pas vanaf 2,5 jaar, dus pas in dec en het programma gaat echt samen met de 1ste en 2de groep ook. Ik geloof minimaal 3 ochtenden, maximaal 4. Gratis volgens P.
En eigenlijk wel aantrekkelijk omdat er ook kindjes van andere culturen komen, waar die andere pzs natuurlijk vooral blank hoger opgeleid VPRO-types zal trekken.

Dus we zitten
nog weer een beetje in twijfelstand.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir