Wat mij betreft doen ze dat ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wees dan consequent en verbied de bio-industrie.
doe niet zo braaf...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ritueel slachten, Joods of Islamitisch, past niet in onze Westerse cultuur. Dieren op deze wijze mishandelen is gewoon te achterlijk voor woorden.
Niet alleen bangmakerij. Ik heb zelfs het idee dat die hard PVVers zich voeden op dit soort reacties en alleen maar meer enthousiast worden om op de PVV te stemmen en anderen willen overtuigen van hoe geweldig de partij wel niet is..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef maartena het volgende:
Het is pure bangmakerij natuurlijk.....
Nee, zoals de westerse bioindustrie met dieren om gaat.... dat is natuurlijk niet achterlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef Holograph het volgende:
Ritueel slachten, Joods of Islamitisch, past niet in onze Westerse cultuur. Dieren op deze wijze mishandelen is gewoon te achterlijk voor woorden.
Natuurlijk ook niet wenselijk. Waarom dan nog meer dierenleed toestaan als we daarnaast ook nog eens halal gaan slachten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, zoals de westerse bioindustrie met dieren om gaat.... dat is natuurlijk niet achterlijk.
En een paar colleges 'Inleiding Derde Rijk', een paar colleges Staatsrecht en morele ethiek.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:07 schreef Compatibel het volgende:
Het meest irritante aan het totalitaire pvv gedachtegoed vind ik wel dat ze denkt te kunnen bepalen hoe de Westerse cultuur eruit ziet, en wat daar wel of niet inpast. Dat bepaald verdomme niemand, het is cultuur, geen woning die je inricht. Ik stel voor dat een stem op de pvv automatisch gepaard gaat met een aantal verplichte inleidende colleges cultuur- en religiewetenschap. Ik wil daar wel wat extra belasting voor afstaan.
Van mij hoeft het geen normatieve informatie te zijn, gewoon uitleg over hoe dat nu precies zit met cultuur en religie en wat je daar wel en niet over kunt stellen. Dat ze niet begrijpen hoe het rechtsysteem in elkaar zit of er abjecte opvattingen op nahouden vind ik nog net kunnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een paar colleges 'Inleiding Derde Rijk', een paar colleges Staatsrecht en morele ethiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die PVV - Het Westen-haters toch.... jong geleerd, oud gedaan, en tegen zelfmoordenaars doe je weinig tot niets, dat weten de zeelieden uit wo2 die tegen japanners vochten ook.
[ Bericht 4% gewijzigd door du_ke op 21-02-2011 19:00:44 (lay-out verpesten) ]http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Dus hij denkt nu HEEL anders?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef Holograph het volgende:
[..]
Er zit een subtiel verschil tussen uitspraken en beleid.
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:27 schreef fokthesystem het volgende:
compatible schreef "Het meest irritante aan het totalitaire pvv gedachtegoed vind ik wel dat ze denkt te kunnen bepalen hoe de Westerse cultuur eruit ziet, en wat daar wel of niet inpast."
Maar gaat dit wel op voor de pvv? waren die eerst, eerder de sp, janmaat, ncpn e.d. of dan de kip, of zijn zij een ei van zogenaamde 'uitwassen' dat nu broeit?
Van dezelfde makers...?Sorry, wat bedoel je precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die PVV - Het Westen-haters toch.... jong geleerd, oud gedaan, en tegen zelfmoordenaars doe je weinig tot niets, dat weten de zeelieden uit wo2 die tegen japanners vochten ook.
[ Bericht 1% gewijzigd door du_ke op 21-02-2011 19:01:16 ]"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
Dat kleine meisjes de wereld willen domineren en ongelovigen willen stenigen. Duh!quote:
Cjeck dit, vanaf 06:22. Goed nummer wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat kleine meisjes de wereld willen domineren en ongelovigen willen stenigen. Duh!
Ik heb daar inderdaad een spoilertag omheen gezet. Het is maar heel matig on-topic en je was de lay-out aan het verklooien (naast het topic)quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef fokthesystem het volgende:
Er is weer aan mijn berichten geklooit: [CENTRAAL] - PVV - Deel 36 - Waar Godwins niet altijd onterecht zijn
Daar heb ik geen spoiler in gedaan.
Hoewel het wel een spoiler kAn zijn, voor de op uitbreiding beluste politieke islam.
Jouw karma zal je ernstig schaden vrees ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad een spoilertag omheen gezet. Het is maar heel matig on-topic en je was de lay-out aan het verklooien (naast het topic)
http://www.telegraaf.nl/d(...)abinet__.html?p=22,1quote:Wientjes blij met minderheidskabinet
AMSTERDAM (AFN) - VNO-NCW-voorzitter Bernard Wientjes, die PVV-leider Wilders vorig jaar totaal niet zag zitten, is nu blij met het minderheidskabinet van VVD en CDA, dat wordt gesteund door de PVV. ,,Er is nog geen bedrijf bij me geweest, omdat het schade heeft ondervonden van het feit dat we een gedoogkabinet hebben. Gelukkig maar'', zegt Wientjes woensdag in een interview met de Volkskrant.
Het uitgangspunt van de werkgeversorganisatie is volgens hem dat het kabinet stabiel moet zijn, bij voorkeur aan de rechterkant van het spectrum. ,,Wat er op ons afkomt is een kabinet dat het ondernemerschap ondersteunt en dat hebben we echt gemist. Dit kabinet heeft een visie op hoe we in de toekomst ons geld, onze welvaart kunnen blijven verdienen'', aldus de voorzitter.
Een jaar geleden waarschuwde Wientjes dat Wilders ons land op een geweldige manier zou schaden.
Inderdaad, de paniekzaaierij van Alexander Pechtold sloeg helemaal nergens op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)abinet__.html?p=22,1
Gewoon even een tegengeluid. Deze man is in ieder geval in staat om niet blind te haten maar ook om te blijven kijken met zijn ogen open zodat hij meer ziet. En wat ziet hij dan.....dat het helemaal niet zo erg is als sommigen trachten te doen overkomen.
Een zeer en zeer mooi gebaar van de VVD en de PVV! Allerlei exclusieve cultuurevenementen betaal je maar lekker zelf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PVV en VVD: snijden in cultuur Noord-Holland
ALKMAAR - De VVD en PVV in Noord-Holland willen in lijn met het landelijke beeld stevig bezuinigen op kunst en cultuur in de provincie. Ook het CDA vindt dat scherper naar bezuinigingsmogelijkheden moet worden gekeken. Dat bleek dinsdagavond tijdens een provinciaal verkiezingsdebat in Alkmaar over kunst en cultuur in Noord-Holland.
PVV-fractieleider Hero Brinkman denkt dat de provincie flink in kunst en cultuur kan snijden. „We moeten particuliere initiatieven veel nadrukkelijker ondersteunen en stimuleren. Ik vind bijvoorbeeld dat theatergezelschappen zichzelf moeten kunnen bedruipen, dat is geen taak voor de provincie. Daarnaast kunnen veel provinciale taken worden overgedragen aan gemeenten”, aldus Brinkman.
http://www.telegraaf.nl/b(...)olland___.html?p=2,2
Tja, mijn sig blijft helaas van toepassing....
Waarom moet de PVV alles voorkauwen als bepaalde mensen in de Kamer blijkbaar geen kennis over Libie hebben?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mijn GOD, wat een ramp deze partij.
Ik kijk nu naar het debat over Libië met die Hagenees van de PVV.
PVV: Er is een groot risico op een Islamitisch Emiraat in Bhengazi.
Iemand in de Kamer: Heeft U daar bronnen voor?
PVV: Bronnen in de media.
Iemand in de Kamer: Welke bronnen?
PVV: Wat is dit voor onzin. Kunt U dat zelf niet opzoeken?
quote:Libyan Islamists seize arms
Islamist gunmen have stormed a military arms depot and a nearby port in Libya and seized numerous weapons and army vehicles after killing four soldiers, a security official says.
The group also took several hostages, both soldiers and civilians, and is 'threatening to execute them unless a siege by security forces is lifted' in Al-Baida, the official told AFP on Sunday, asking not to be named.
Lees verder
Bron: Sky News
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |