Nujij.nlquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef MangoTree het volgende:
CAIRO - De voormalige president van Egypte, Muhamad Hosni Mubarak, 84 is overleden. Dat melden nog onbevestigde berichten. Meer neiuws volgt
Dat laatste zegt genoeg...![]()
http://www.nujij.nl/hosni-mubarak-overleden.11354772.lynkx
Ze zullen ook wel @GDPcairo volgen op twitterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Verkeerde linkhttp://www.destentor.nl/regio/8160303/Mubarak-mogelijk-dood.ece
Inderdaad, in het begin was hij aardig serieus. Nu niet erg serieus meer volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:10 schreef raistlin6 het volgende:
Stomme stoner ook die GPD, aan de ene kant wel leuk vermaak hoor, maar wel zonde van de tijd die allerlei mensen er nu in moeten steken om uit te zoeken of t wel of niet klopt.
Dit dus...dit kan zijn carrière toch ook geen goed doen? Bedoel, het is vrij duidelijk dat Mubarak nog leeft...geen enkele grote nieuwssite meldt het nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:10 schreef raistlin6 het volgende:
Stomme stoner ook die GPD, aan de ene kant wel leuk vermaak hoor, maar wel zonde van de tijd die allerlei mensen er nu in moeten steken om uit te zoeken of t wel of niet klopt.
Er kan hier wel lacherig over gedaan worden. Maar het gonst flink op internet en internationaal. Echt niet vanwege een Nederlandse taalfout.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef MangoTree het volgende:
CAIRO - De voormalige president van Egypte, Muhamad Hosni Mubarak, 84 is overleden. Dat melden nog onbevestigde berichten. Meer neiuws volgt
Dat laatste zegt genoeg...![]()
http://www.nujij.nl/hosni-mubarak-overleden.11354772.lynkx
Ik vond het wel treffend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Er kan hier wel lacherig over gedaan worden. Maar het gonst flink op internet en internationaal. Echt niet vanwege een Nederlandse taalfout.
Dan zou hij zijn vertrek wel heel serieus nemen!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef Dekatria het volgende:
Nog niet eens een week geleden afgetreden, en nu dood.. ja, wat had die hele revolutie dan voor zin
TTK is wel een tof subforum voor je.quote:
quote:vsprintf vsprintf()
Internets hereby nominate Harald Doornbos (@gpdcairo) for the TROLLnalist of the year award #Fail #Egypt #Jan25 #MubarakNotDead
Een Mubiccino, alstublieft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:21 schreef BeSimple het volgende:
Nou na het nieuws van GPDCairo maar eens een capo?
quote:MeijerHerman Herman Meijer
Voicemail Mubarak net gehoord: Reuters? Toets 1! @GpdCairo? Toets 2!
Lees mijn postquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef BeSimple het volgende:
Maar er zijn geen bronnen dat die nog leeft?c![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Thory het volgende:
Er zijn anders redelijk wat geloofwaardige journalisten die het gerucht ook verspreiden. Echter heeft de arabische zender Al arabiya al gemeld dat hij nog leeft.
Bron: TelevaagADquote:SHARM EL-SHEIKH - De ex-president van Egypte Hosni Mubarak zou volgens een steeds sterker wordende stroom geruchten op Twitter zijn overleden.
GPD-correspondent Harald Doornbos meldt via Twitter dat hij uit betrouwbare bron heeft vernomen dat Mubarak is gestorven. In Egypte zelf heeft alleen de zender NileTV de dood van Mubarak gemeld.
Het Egyptische leger zou op het punt staan om de reguliere tv-uitzendingen te onderbreken om zijn dood aan te kondigen.
quote:ytzen Ytzen Lont
@ @gpdcairo Volgens deze verklaring gaat #Mubarak pas over twee jaar dood, want hij is toch nog maar 82? @Slijterijmeisje
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Misschien is hij een onderzoek aan het doen naar hoe snel twitter geruchten zich in de wereldpers verspreiden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Drifter__ het volgende:
Harald Doornbos, heeft geen enkele nut gehad tijdens deze revo
Ahh hij is zich al aan het indekkenquote:gpdcairo GPD Cairo
Voor al die mensen die te snel conclusies trekken: Het gaat hier om een bron en een onbevestigd bericht. Afwachten dus...
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ah, dus hij is toch met iets nuttigs bezig....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Misschien is hij een onderzoek aan het doen naar hoe snel twitter geruchten zich in de wereldpers verspreiden?
Dat schijnt dus wel mee te vallen. Ik had ergens iets gelezen over dat hem echt elke dag werd verteld dat er maar een paar mensen aan het demonstreren waren en dat hij dat ook geloofde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef QBay het volgende:
Tja, theoretisch kan Mubarak natuurlijk sterven aan stress. Die protesten zullen hem, ondanks dat hij als dictator gezien wordt, ook echt wel persoonlijk geraakt hebben (wat vrij logisch is na 32 jaar regeren en het land opbouwen/stabiel houden). Ik beweer nu niet dat ik Mubarak een goede man vind, in tegendeel, ik wilde hem ook graag kwijt als president van Egypte.
Een beroerte / hartaanval of hartstilstand kan natuurlijk erg goed door al die stress, zeker gezien zijn leeftijd...slaap zal hij in die 18 dagen ook wel weinig gehad hebben.
Dat van zijn zoon geloof ik wel, als zijn beoogde opvolger (in hun ogen).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef tass het volgende:
[..]
Dat schijnt dus wel mee te vallen. Ik had ergens iets gelezen over dat hem echt elke dag werd verteld dat er maar een paar mensen aan het demonstreren waren en dat hij dat ook geloofde.
En dat de speeches door Gamal werden geschreven en dat die zijn vader vertelde dat er niks aan de hand was in het land.
Maar hij mag dan een hoofd vol botox hebben Moebie, maar hij is, zoals QBay ook zegt, wel een bejaarde van 82 jaar!
Hij ging sterven in Egypte zei hij toch? Zie je wel dat Mubarak betrouwbaar is, kan de revolutie weer terug?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dan zou hij zijn vertrek wel heel serieus nemen!!
Ik krijg alleen Mubaraks voice-mailquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
hmm fok nu ook ? "Twitter: Mubarak overleden"
valt me een beetje tegen gezien de eerdere berichtgeving op FOK en de gedrevenheid waarmee FOK bevestiging zocht voor geruchten.
Moet je optie 1 kiezen in het keuze menu dan krijg je hem wel te pakkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg alleen Mubaraks voice-mail
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef yavanna het volgende:
Hufters. Vreselijk voor die vrouw.
monaeltahawy CBS's Lara Logan suffered serious sexual assault, was saved by women & soldiers http://bit.ly/eAM3o7 #Jan25
(CBSNews)
On Friday February 11, the day Egyptian president Hosni Mubarak stepped down, CBS correspondent Lara Logan was covering the jubilation in Tahrir Square for a "60 Minutes" story when she and her team and their security were surrounded by a dangerous element amidst the celebration. It was a mob of more than 200 people whipped into frenzy.
In the crush of the mob, she was separated from her crew. She was surrounded and suffered a brutal and sustained sexual assault and beating before being saved by a group of women and an estimated 20 Egyptian soldiers. She reconnected with the CBS team, returned to her hotel and returned to the United States on the first flight the next morning. She is currently in the hospital recovering.
There will be no further comment from CBS News and correspondent Logan and her family respectfully request privacy at this time.
[ afbeelding ]
Zometeen komen de cappuccino berichten weer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef -jos- het volgende:
was vanavond weg...
die GPDcairo was gisteren toch juist weggegaan uit Egypte...
lekkere bullshit loop ie te verspreiden
Geruchten zijn het sowieso, maar de meeste geruchten worden wel ergens door veroorzaakt. Hij kan natuurlijk ook zo van de kaart zijn door dat mes op z'n keel dat hij gewoon waandenkbeelden heeft, of dat hij op deze manier wraak wil nemen of zo. Van ha, ik maak je dood, ook al durf ik dat niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zometeen komen de cappuccino berichten weer.![]()
Benieuwd hoe het Mubarak afloopt, wat hier boven staat over hartklachten door stress e.d. kan natuurlijk, maar ik denk eerder dat het keiharde geruchten zijn...
Ik las het net op nu.nl.quote:
Ziek dit. Arme vrouw.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef yavanna het volgende:
monaeltahawy CBS's Lara Logan suffered serious sexual assault, was saved by women & soldiers http://bit.ly/eAM3o7 #Jan25
(CBSNews)
On Friday February 11, the day Egyptian president Hosni Mubarak stepped down, CBS correspondent Lara Logan was covering the jubilation in Tahrir Square for a "60 Minutes" story when she and her team and their security were surrounded by a dangerous element amidst the celebration. It was a mob of more than 200 people whipped into frenzy.
In the crush of the mob, she was separated from her crew. She was surrounded and suffered a brutal and sustained sexual assault and beating before being saved by a group of women and an estimated 20 Egyptian soldiers. She reconnected with the CBS team, returned to her hotel and returned to the United States on the first flight the next morning. She is currently in the hospital recovering.
There will be no further comment from CBS News and correspondent Logan and her family respectfully request privacy at this time.
[ afbeelding ]
Jezus zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef yavanna het volgende:
(CBSNews)
[ afbeelding ]
Helaas iets van wie zaait zal oogsten, spionnen , joodse bezetters buitenlandse bezetting?,defend your country!, defend egypt, stond er continu achter in beeld van de staats tv, een vrijbrief voor geweld tegen buitenlanders en journalisten , alles met een fototoestel of camera is verdacht en objectquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jezus zegontzettend jammer dat een aantal zich toch niet weten te gedragen.
Ah, de eerste goedprater.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Helaas iets van wie zaait zal oogsten, spionnen , joodse bezetters buitenlandse bezetting?,defend your country!, defend egypt, stond er continu achter in beeld van de staats tv, een vrijbrief voor geweld tegen buitenlanders en journalisten , alles met een fototoestel of camera is verdacht en object
Die miep van cnn had ook echt grote problemen toen ze ergens in een gehucht buiten cairo probeerde de meningen vast te leggen.En die was ook nog eens westers Blond......
Seksuele intimidatie is helaas een groot probleem in Egypte. Een Westerse blondine op een plein met duizenden mannen is daarom geen goed idee......quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef yavanna het volgende:
(CBSNews)
[ afbeelding ]
GPD clown heeft volgens mij als laatst getweet, dat we niet te snel conclusies moeten trekken ofzo ietsquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Oke vaag gerucht van ene gpd lamlul die in dubai dus uit een betrouwbare bron vernomen heeft dat moebi dood is , kan iemand me even bijpraten ?
Daarnaast alle stakingen hoe is het daar mee ?
Sezuele intimidatie/misbruik is sowieso een groot probleem in Egypte. Dat maakt de aanval op deze dame niet minder erg.quote:'monaeltahawy //Sex Abuse stats are 1in4 females, 1in6 males by the age of 18 have been sexually abused.'
GPD's meisjesnaam is Verlinde. Hij houdt wel van een smeuige roddel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 06:20 schreef yavanna het volgende:
G'morning
Was GPD nou de eerste die het gerucht dat Mubarak dood is vermelde?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:15 schreef MangoTree het volgende:
Morgen!
Mubarak was (in Nederland) even dood dankzij Theo Koomen en Twitter
Een master in bagatelliseren en het brengen van geruchten en non nieuws.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
GPD's meisjesnaam is Verlinde. Hij houdt wel van een smeuige roddel.
En goeiemorgen
Morgen!
Morgen!
En dan dat erachter plaatsten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:34 schreef yavanna het volgende:
De aanval op Lara Logan komt veel ter sprake op o.a. Twitter. Naast vermoedens dat de daders pro's geweest zijn komen er ook vele ideeën ter sprake om het hele sex.intimidatie/misbruik vlak in het algemeen en discriminatie van vrouwen meer bespreekbaar te maken, er in de toekomst 'aan te gaan werken'.![]()
Sandmonkey Mahmoud Salem
Dear Lara, what happened to you was horrible, & we are all ashamed by it.I really hope u don't judge the revolution & those in Tahrir by it.
quote:
jezuz , das echt wel de meeste domme zet die die cappuccino sleurpende sensatiezoeker heeft gezet ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:36 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Artikel in de VK over onze geliefde GPDcairo
http://www.mobypicture.com/user/stekel/view/8740380
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef yavanna het volgende:
(CBSNews)
[ afbeelding ]
nou vraag ik me eerlijk gezegd af het het echt pro's waren ..quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:34 schreef yavanna het volgende:
De aanval op Lara Logan komt veel ter sprake op o.a. Twitter. Naast vermoedens dat de daders pro's geweest zijn komen er ook vele ideeën ter sprake om het hele sex.intimidatie/misbruik vlak in het algemeen en discriminatie van vrouwen meer bespreekbaar te maken, er in de toekomst 'aan te gaan werken'.![]()
Sandmonkey Mahmoud Salem
Dear Lara, what happened to you was horrible, & we are all ashamed by it.I really hope u don't judge the revolution & those in Tahrir by it.
Dit zal hem wel even blijven achtervolgen denk ikquote:PeterVanDartel Peter van Dartel
5 Tips voor journalisten om niet op de bek te gaan http://ht.ly/3Xm0F #twitterles voor @gpdcairo...
lekker voor em ..quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dit zal hem wel even blijven achtervolgen denk ik
Hoe vervelend ik het verder ook vind voor haar, ik zie niet in hoe dit plots een 'fout licht' op de hele revolutie werpt. Er zijn tenslotte ook nog, bijvoorbeeld, zo'n 300 doden gevallen de afgelopen weken. En er zijn waarschijnlijk nog wel meer nare dingen gebeurd in de afgelopen weken, waarbij het slachtoffer geen bekende Westerse vrouw was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
nou vraag ik me eerlijk gezegd af het het echt pro's waren ..
maar goed, stiekum hoop ik het wel , ookal maakt het eigenlijk niet veel uit , dit werpt een heel fout licht over de hele situatie ..
nee klopt , miss. formuleerde ik het verkeerd , ik bedoelde dat dit soort dingen juist "uit zn verband kunnen worden getrokken" .. ik bedoelde met fout licht over de situatie dat er dus indd. verkeerd gedacht kan worden , maar klopt , beetje krom neergezet van mij ..quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik het verder ook vind voor haar, ik zie niet in hoe dit plots een 'fout licht' op de hele revolutie werpt. Er zijn tenslotte ook nog, bijvoorbeeld, zo'n 300 doden gevallen de afgelopen weken. En er zijn waarschijnlijk nog wel meer nare dingen gebeurd in de afgelopen weken, waarbij het slachtoffer geen bekende Westerse vrouw was.
Een tijdje geleden kwam in deze reeks een bericht langs van een Egyptische vrouw die zich juist voor het eerst veilig voelde op het plein, terwijl ze normaal altijd last kon hebben van dit soort narigheden. Ik weet niet wat er precies gebeurd is daar, waardoor ze van haar lijfwachten gescheiden raakte en bij welke groep ze belandde, maar ik vind het niet terecht om dit op de hele situatie te betrekken.
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nee klopt , miss. formuleerde ik het verkeerd , ik bedoelde dat dit soort dingen juist "uit zn verband kunnen worden getrokken" .. ik bedoelde met fout licht over de situatie dat er dus indd. verkeerd gedacht kan worden , maar klopt , beetje krom neergezet van mij ..
krijg niet zo goed verwoord wat ik bedoel ..
het kan nu de situatie in een verkeerd daglicht zetten (kan worden gedaan door mensen , )
damnz hoe zeg je dat ook alweer ???
nee indd. is nogal lullige benaming nou ,quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.Je zou kunnen zeggen dat de situatie misbruikt wordt, maar dit is misschien niet de beste woordkeus in dit geval.
Klopt alleen volgens GPDcairo.. volgens Reuters zit hij nog lekker te telefoneren...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand die weet of dit nou ook klopt of niet?
RT RT : Bevestigt door NileTV (Egypte) Hosni Mubarak overleden op 83 jarige leeftijd
Hmz,quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Klopt alleen volgens GPDcairo.. volgens Reuters zit hij nog lekker te telefoneren...
Ik heb nog nooit een nieuwsbericht gezien wat serieus te nemen valt waarin wordt gemeld dat iemand nog leeft, zonder dat er aanleiding is om te denken dat diegene dood is. Tot Mubarak dood is, zal hij leven. Een duidelijker bericht ga je niet krijgen denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmz,
Gaat nog wel even duren voor er dus een echt duidelijk bericht komt over dat hij nog gewoon leeft en of overleden is.
Dat zou ergens ook wel heel erg stom toeval zijn, als het waar is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand die weet of dit nou ook klopt of niet?
RT RT : Bevestigt door NileTV (Egypte) Hosni Mubarak overleden op 83 jarige leeftijd
Toeval, conspiracy of logisch? Iemand van 83 (hij was toch 82?) kan makkelijk overlijden na zulke stressvolle weken die hij ongetwijfeld gehad heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou ergens ook wel heel erg stom toeval zijn, als het waar is.
Net na het verliezen van zn macht, meteen dood..
Nee dit mag best breed uitgemeten worden. Intimidatie van vrouwen is in Egypte de normaalste zaak, als het land nu toch in een staat van verandering is zou wat aandacht aan dit onderwerp geen slecht idee zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik het verder ook vind voor haar, ik zie niet in hoe dit plots een 'fout licht' op de hele revolutie werpt. Er zijn tenslotte ook nog, bijvoorbeeld, zo'n 300 doden gevallen de afgelopen weken. En er zijn waarschijnlijk nog wel meer nare dingen gebeurd in de afgelopen weken, waarbij het slachtoffer geen bekende Westerse vrouw was.
Een tijdje geleden kwam in deze reeks een bericht langs van een Egyptische vrouw die zich juist voor het eerst veilig voelde op het plein, terwijl ze normaal altijd last kon hebben van dit soort narigheden. Ik weet niet wat er precies gebeurd is daar, waardoor ze van haar lijfwachten gescheiden raakte en bij welke groep ze belandde, maar ik vind het niet terecht om dit op de hele situatie te betrekken.
Ja maar nu het allemaal wat rustiger is, kunnen we het daar eens over hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Nee dit mag best breed uitgemeten worden. Intimidatie van vrouwen is in Egypte de normaalste zaak, als het land nu toch in een staat van verandering is zou wat aandacht aan dit onderwerp geen slecht idee zijn.
ja wordt niet veel bevestigd op het moment , is geen hotnews meer maar volgens dat bericht leeft moebi gewoon nog.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef yavanna het volgende:
Onbevestigd uiteraard.![]()
mahagaber maha
Al Osboa newspaper reports: Soliman & Azmy goto their offices everyday, perform normal duties & are in constant contact with Mubarak #jan25
eerste beeld wat je krijgt:quote:
Over iets meer dan een jaar, wanneer hij 84 is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef BeSimple het volgende:
Maarja Mubarrak nog steeds niet dood verklaard. GPDCairo fail.
TSS, zo'n Yankee doos heeft ook niks te zoeken daar met haar sensatie op zo'n plein. Doet me denken aan dat naïeve kind van BNN dat werd betast toen ze bij het Azadi monument stond in Teheran. Ja ze kleedde zich als een hoer en sloeg ook nie van zich af. Dom kind!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
tering das wel heel erg ..
[..]
nou vraag ik me eerlijk gezegd af het het echt pro's waren ..
maar goed, stiekum hoop ik het wel , ookal maakt het eigenlijk niet veel uit , dit werpt een heel fout licht over de hele situatie .. en of het nu pro's of anti's waren , daar heeft die meid ook weinig aan nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |