abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92858625
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef yavanna het volgende:
Hufters. Vreselijk voor die vrouw.

monaeltahawy CBS's Lara Logan suffered serious sexual assault, was saved by women & soldiers http://bit.ly/eAM3o7 #Jan25

(CBSNews)

On Friday February 11, the day Egyptian president Hosni Mubarak stepped down, CBS correspondent Lara Logan was covering the jubilation in Tahrir Square for a "60 Minutes" story when she and her team and their security were surrounded by a dangerous element amidst the celebration. It was a mob of more than 200 people whipped into frenzy.

In the crush of the mob, she was separated from her crew. She was surrounded and suffered a brutal and sustained sexual assault and beating before being saved by a group of women and an estimated 20 Egyptian soldiers. She reconnected with the CBS team, returned to her hotel and returned to the United States on the first flight the next morning. She is currently in the hospital recovering.

There will be no further comment from CBS News and correspondent Logan and her family respectfully request privacy at this time.

[ afbeelding ]
:{ ;( tering das wel heel erg ..
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:34 schreef yavanna het volgende:
De aanval op Lara Logan komt veel ter sprake op o.a. Twitter. Naast vermoedens dat de daders pro's geweest zijn komen er ook vele ideeën ter sprake om het hele sex.intimidatie/misbruik vlak in het algemeen en discriminatie van vrouwen meer bespreekbaar te maken, er in de toekomst 'aan te gaan werken'. ^O^

Sandmonkey Mahmoud Salem
Dear Lara, what happened to you was horrible, & we are all ashamed by it.I really hope u don't judge the revolution & those in Tahrir by it.
nou vraag ik me eerlijk gezegd af het het echt pro's waren ..
maar goed, stiekum hoop ik het wel , ookal maakt het eigenlijk niet veel uit , dit werpt een heel fout licht over de hele situatie .. en of het nu pro's of anti's waren , daar heeft die meid ook weinig aan nu...
hoezo adhd ?
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:02:51 #177
132191 -jos-
Money=Power
pi_92858726
Sarahcarr MERIP: Revolution & counter-revolution in the Egyptian media http://bit.ly/hmaU6L #jan25
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_92859124
quote:
PeterVanDartel Peter van Dartel
5 Tips voor journalisten om niet op de bek te gaan http://ht.ly/3Xm0F #twitterles voor @gpdcairo...
Dit zal hem wel even blijven achtervolgen denk ik
pi_92859981
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:

[..]

Dit zal hem wel even blijven achtervolgen denk ik
lekker voor em ..
raarste is dat ie dus een heel verzonen statement van het leger tweet ???
damnz hoeveel koffie moet hij wel niet gezopen hebben dat het zo hoog in zn kop steeg ..
hoezo adhd ?
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:38:30 #180
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92860009
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

maar goed, stiekum hoop ik het wel , ookal maakt het eigenlijk niet veel uit , dit werpt een heel fout licht over de hele situatie ..
Hoe vervelend ik het verder ook vind voor haar, ik zie niet in hoe dit plots een 'fout licht' op de hele revolutie werpt. Er zijn tenslotte ook nog, bijvoorbeeld, zo'n 300 doden gevallen de afgelopen weken. En er zijn waarschijnlijk nog wel meer nare dingen gebeurd in de afgelopen weken, waarbij het slachtoffer geen bekende Westerse vrouw was.

Een tijdje geleden kwam in deze reeks een bericht langs van een Egyptische vrouw die zich juist voor het eerst veilig voelde op het plein, terwijl ze normaal altijd last kon hebben van dit soort narigheden. Ik weet niet wat er precies gebeurd is daar, waardoor ze van haar lijfwachten gescheiden raakte en bij welke groep ze belandde, maar ik vind het niet terecht om dit op de hele situatie te betrekken.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_92860213
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:38 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Hoe vervelend ik het verder ook vind voor haar, ik zie niet in hoe dit plots een 'fout licht' op de hele revolutie werpt. Er zijn tenslotte ook nog, bijvoorbeeld, zo'n 300 doden gevallen de afgelopen weken. En er zijn waarschijnlijk nog wel meer nare dingen gebeurd in de afgelopen weken, waarbij het slachtoffer geen bekende Westerse vrouw was.

Een tijdje geleden kwam in deze reeks een bericht langs van een Egyptische vrouw die zich juist voor het eerst veilig voelde op het plein, terwijl ze normaal altijd last kon hebben van dit soort narigheden. Ik weet niet wat er precies gebeurd is daar, waardoor ze van haar lijfwachten gescheiden raakte en bij welke groep ze belandde, maar ik vind het niet terecht om dit op de hele situatie te betrekken.
nee klopt , miss. formuleerde ik het verkeerd , ik bedoelde dat dit soort dingen juist "uit zn verband kunnen worden getrokken" .. ik bedoelde met fout licht over de situatie dat er dus indd. verkeerd gedacht kan worden , maar klopt , beetje krom neergezet van mij ..
krijg niet zo goed verwoord wat ik bedoel ..
het kan nu de situatie in een verkeerd daglicht zetten (kan worden gedaan door mensen , )
damnz hoe zeg je dat ook alweer ???
hoezo adhd ?
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:23:35 #182
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92861652
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

nee klopt , miss. formuleerde ik het verkeerd , ik bedoelde dat dit soort dingen juist "uit zn verband kunnen worden getrokken" .. ik bedoelde met fout licht over de situatie dat er dus indd. verkeerd gedacht kan worden , maar klopt , beetje krom neergezet van mij ..
krijg niet zo goed verwoord wat ik bedoel ..
het kan nu de situatie in een verkeerd daglicht zetten (kan worden gedaan door mensen , )
damnz hoe zeg je dat ook alweer ???
Ah, duidelijk. :) Je zou kunnen zeggen dat de situatie misbruikt wordt, maar dit is misschien niet de beste woordkeus in dit geval.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_92861822
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:23 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ah, duidelijk. :) Je zou kunnen zeggen dat de situatie misbruikt wordt, maar dit is misschien niet de beste woordkeus in dit geval.
nee indd. is nogal lullige benaming nou ,

maar je snapt wat ik bedoel ... ^O^
hoezo adhd ?
pi_92862406
Iemand die weet of dit nou ook klopt of niet?

RT RT : Bevestigt door NileTV (Egypte) Hosni Mubarak overleden op 83 jarige leeftijd
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:49:05 #185
132191 -jos-
Money=Power
pi_92862521
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef schommelstoel het volgende:

RT RT : Bevestigt door NileTV (Egypte) Hosni Mubarak overleden op 83 jarige leeftijd
Klopt alleen volgens GPDcairo.. volgens Reuters zit hij nog lekker te telefoneren...
pi_92862584
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef -jos- het volgende:

[..]

Klopt alleen volgens GPDcairo.. volgens Reuters zit hij nog lekker te telefoneren...
Hmz,

Gaat nog wel even duren voor er dus een echt duidelijk bericht komt over dat hij nog gewoon leeft en of overleden is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:56:56 #187
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92862805
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Hmz,

Gaat nog wel even duren voor er dus een echt duidelijk bericht komt over dat hij nog gewoon leeft en of overleden is.
Ik heb nog nooit een nieuwsbericht gezien wat serieus te nemen valt waarin wordt gemeld dat iemand nog leeft, zonder dat er aanleiding is om te denken dat diegene dood is. Tot Mubarak dood is, zal hij leven. Een duidelijker bericht ga je niet krijgen denk ik.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92863906
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef schommelstoel het volgende:

Dat zou ergens ook wel heel erg stom toeval zijn, als het waar is.
Net na het verliezen van zn macht, meteen dood..
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:48:45 #189
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_92864588
quote:
99s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dat zou ergens ook wel heel erg stom toeval zijn, als het waar is.
Net na het verliezen van zn macht, meteen dood..
Toeval, conspiracy of logisch? Iemand van 83 (hij was toch 82?) kan makkelijk overlijden na zulke stressvolle weken die hij ongetwijfeld gehad heeft.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_92866031
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:38 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nee dit mag best breed uitgemeten worden. Intimidatie van vrouwen is in Egypte de normaalste zaak, als het land nu toch in een staat van verandering is zou wat aandacht aan dit onderwerp geen slecht idee zijn.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:35:21 #191
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_92866246
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Nee dit mag best breed uitgemeten worden. Intimidatie van vrouwen is in Egypte de normaalste zaak, als het land nu toch in een staat van verandering is zou wat aandacht aan dit onderwerp geen slecht idee zijn.
Ja maar nu het allemaal wat rustiger is, kunnen we het daar eens over hebben.
Het is echt geen pretje in Cairo hoor. Het is er smerig er hangt verschrikkelijke smog.
Er wonen zo ongeveer 20 miljoen mensen in het gebied. (Men zelf ziet Giza en Cairo als 1 plaats) en met alle niet geregisteerde bewoners wordt het aantal daar dus op 20 miljoen geschat.
Dan hebben we nog de dodenstad. Daar wonen de armen op begraafplaatsen. De politie durfde daar nooit te komen en dat is dus een soort vrijplaats voor criminelen waar je je leven niet zeker bent.
Dan heb je nog de kopten die zich eigenlijk alleen maar bezig mogen houden met afval inzameling.
Die leven ook verschrikkelijk armoedig en onderdrukt.
Het is gewoon geen fijne stad.
En er gebeurt daar onder welk regime dan ook een hoop ellende.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:57:57 #192
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92867258
Onbevestigd uiteraard. :s)

mahagaber maha
Al Osboa newspaper reports: Soliman & Azmy goto their offices everyday, perform normal duties & are in constant contact with Mubarak #jan25
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:59:21 #193
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_92867331
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef yavanna het volgende:
Onbevestigd uiteraard. :s)

mahagaber maha
Al Osboa newspaper reports: Soliman & Azmy goto their offices everyday, perform normal duties & are in constant contact with Mubarak #jan25
ja wordt niet veel bevestigd op het moment , is geen hotnews meer maar volgens dat bericht leeft moebi gewoon nog.
There is only one religion
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:12:12 #194
132191 -jos-
Money=Power
pi_92876303
AymanM Official Death Tolls so far: 365 civilians killed since #Jan25 more than 50 policeman killed Still no official numbers on missing persons

AymanM #egypt health ministry: official death toll from #jan25 protests till today is 365 dead more than 5000 injured #tahrir still no # of missing
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:11:59 #195
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_92879068
Mooi filmpje; RT door Ayman
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:19:24 #196
273119 BeSimple
or die trying!
pi_92879515
Maarja Mubarrak nog steeds niet dood verklaard. GPDCairo fail.
Laat me met rust!
pi_92882942
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef tass het volgende:
Mooi filmpje; RT door Ayman
eerste beeld wat je krijgt:
Tahrir presnets _O-
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:05:33 #198
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92886987
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef BeSimple het volgende:
Maarja Mubarrak nog steeds niet dood verklaard. GPDCairo fail.
Over iets meer dan een jaar, wanneer hij 84 is. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_92889651
http://www.trouw.nl/nieuw(...)j_onrust_Egypte.html

Wat blaat iedereen over een fluwelen revolutie? De berichtgeving rond Egypte is heel slecht en heel gekleurd.
Ik geloof we dat he Iraanse regime veel wreder is maar een cijfer als "365" haalt Iran niet eens meen ik tijdens de protesten na de verkiezingen in 2009.

Kortom, wie weet meer hoe deze mensen zijn omgekomen? Ik las wel iets over burgers die een politiebureau bestormden en werden neergeschoten. Dat is verklaarbaar maar wat waren nog meer redenen?
pi_92890111
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

:{ ;( tering das wel heel erg ..

[..]

maar goed, stiekum hoop ik het wel , ookal maakt het eigenlijk niet veel uit , dit werpt een heel fout licht over de hele situatie .. en of het nu pro's of anti's waren , daar heeft die meid ook weinig aan nu...
TSS, zo'n Yankee doos heeft ook niks te zoeken daar met haar sensatie op zo'n plein. Doet me denken aan dat naïeve kind van BNN dat werd betast toen ze bij het Azadi monument stond in Teheran. Ja ze kleedde zich als een hoer en sloeg ook nie van zich af. Dom kind!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')