Bron: TelevaagADquote:SHARM EL-SHEIKH - De ex-president van Egypte Hosni Mubarak zou volgens een steeds sterker wordende stroom geruchten op Twitter zijn overleden.
GPD-correspondent Harald Doornbos meldt via Twitter dat hij uit betrouwbare bron heeft vernomen dat Mubarak is gestorven. In Egypte zelf heeft alleen de zender NileTV de dood van Mubarak gemeld.
Het Egyptische leger zou op het punt staan om de reguliere tv-uitzendingen te onderbreken om zijn dood aan te kondigen.
quote:ytzen Ytzen Lont
@ @gpdcairo Volgens deze verklaring gaat #Mubarak pas over twee jaar dood, want hij is toch nog maar 82? @Slijterijmeisje
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Misschien is hij een onderzoek aan het doen naar hoe snel twitter geruchten zich in de wereldpers verspreiden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:15 schreef Drifter__ het volgende:
Harald Doornbos, heeft geen enkele nut gehad tijdens deze revo
Ahh hij is zich al aan het indekkenquote:gpdcairo GPD Cairo
Voor al die mensen die te snel conclusies trekken: Het gaat hier om een bron en een onbevestigd bericht. Afwachten dus...
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ah, dus hij is toch met iets nuttigs bezig....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Misschien is hij een onderzoek aan het doen naar hoe snel twitter geruchten zich in de wereldpers verspreiden?
Dat schijnt dus wel mee te vallen. Ik had ergens iets gelezen over dat hem echt elke dag werd verteld dat er maar een paar mensen aan het demonstreren waren en dat hij dat ook geloofde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef QBay het volgende:
Tja, theoretisch kan Mubarak natuurlijk sterven aan stress. Die protesten zullen hem, ondanks dat hij als dictator gezien wordt, ook echt wel persoonlijk geraakt hebben (wat vrij logisch is na 32 jaar regeren en het land opbouwen/stabiel houden). Ik beweer nu niet dat ik Mubarak een goede man vind, in tegendeel, ik wilde hem ook graag kwijt als president van Egypte.
Een beroerte / hartaanval of hartstilstand kan natuurlijk erg goed door al die stress, zeker gezien zijn leeftijd...slaap zal hij in die 18 dagen ook wel weinig gehad hebben.
Dat van zijn zoon geloof ik wel, als zijn beoogde opvolger (in hun ogen).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef tass het volgende:
[..]
Dat schijnt dus wel mee te vallen. Ik had ergens iets gelezen over dat hem echt elke dag werd verteld dat er maar een paar mensen aan het demonstreren waren en dat hij dat ook geloofde.
En dat de speeches door Gamal werden geschreven en dat die zijn vader vertelde dat er niks aan de hand was in het land.
Maar hij mag dan een hoofd vol botox hebben Moebie, maar hij is, zoals QBay ook zegt, wel een bejaarde van 82 jaar!
Hij ging sterven in Egypte zei hij toch? Zie je wel dat Mubarak betrouwbaar is, kan de revolutie weer terug?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dan zou hij zijn vertrek wel heel serieus nemen!!
Ik krijg alleen Mubaraks voice-mailquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
hmm fok nu ook ? "Twitter: Mubarak overleden"
valt me een beetje tegen gezien de eerdere berichtgeving op FOK en de gedrevenheid waarmee FOK bevestiging zocht voor geruchten.
Moet je optie 1 kiezen in het keuze menu dan krijg je hem wel te pakkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg alleen Mubaraks voice-mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |