je moet ondertussen toch wel weten dat sarcasme niet zo goed overkomt op Fok zonder hulpmiddelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik was sarcastisch. ik erger me aan bijna alles
Je kunt er tegenaan blijven schoppen, maar je kunt ook een loopje nemen met de problemen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik was sarcastisch. ik erger me aan bijna alles
Moet ik al geld overmaken?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben aan de mini all-stars bezig, het is een beetje priegelen maar volgens mij worden ze heel leuk
Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:25 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Ze zijn nog niet af hoor MMtis even uitproberen soms wat het patroon nou precies bedoelt. Maar nr 1 is bijna af
Dan nog de details erop, en dan zou nr 2 iets sneller moeten gaan
Voortgangspic?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Als ze leuk lukken en ik vind het achteraf geen kutwerkje om te maken, dan maak ik er zelf sowieso nog wel een paar denk ikze zijn zo cute
quote:Ik zit nog even aan mn cappuccino, straks mag ik me melden bij de bloedbank; kijken of ik geschikt ben voor plasmadonatie. Bloed mag niet ivm te laag hb, nu is het afwachten of dat hb weer opgeklommen is. Ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Meneer Etcie lust ook wel whisk(e)y. Het is zeker handiger om eerst te informeren wat hij lekker vindt voor ik hier om cadeau-tips kom vragen
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Als ze leuk lukken en ik vind het achteraf geen kutwerkje om te maken, dan maak ik er zelf sowieso nog wel een paar denk ikze zijn zo cute
Het valt ook te betwijfelen of je dat ook wel moet doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm nog niet over jullie verteld
O jee, hoe vertel je zoiets?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm nog niet over jullie verteld
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O jee, hoe vertel je zoiets?
"schat, ik zit op het Internet in een praatgroep, en zij kennen jou nu al als meneer Etcie. En ze willen je graag ontmoeten. Nee hoor, ze zijn niet eng"
Om bij een whisky-meet aanwezig te zijn is het handig dat hij weet dat jullie er zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het valt ook te betwijfelen of je dat ook wel moet doen.
Tenzij hij bij een volgende whisky-meet aanwezig wil zijn, dan moet je wel...
'Ik zit al 7 jaar van m'n leven op een forum, het is erg leuk, heb die mensen nog nooit ontmoet, zin om mee te gaan?'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O jee, hoe vertel je zoiets?
"schat, ik zit op het Internet in een praatgroep, en zij kennen jou nu al als meneer Etcie. En ze willen je graag ontmoeten. Nee hoor, ze zijn niet eng"
De SC is toch ook best therapeutischquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
praatgroep? Klinkt therapeutisch...
Alsof ik hier voor de lol kom...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
praatgroep? Klinkt therapeutisch...
Het hele liedje is een Madonna ripoff.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, het einde van 'Born this way' van Lady Gaga is wel héél erg een kopie van Madonna's 'Vogue' he
Dat gesproken stukje bedoel ik.
Oeh, dat hoeft niet hoor, ik paint wel even wat ik tot nu toe heb gehaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga het patroon van Wyccie maar gewoon zelf proberenik zie het niet echt voor me namelijk.
Is het zo erg met je gesteld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof ik hier voor de lol kom...
Inderdaad... ik wil al de Madonnaversie mee gaan zingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het hele liedje is een Madonna ripoff.
Bij de AH hebben ze die ook volgens mij. Of hobbyzaak.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Waar zou ik posterophangplakkers kunnen kopenBruna ofzo? Wil m'n kaartje ophangen maar er geen gat van een punaise inprikken
Ja, dat klopt. Dus dat bedoelen ze met back seam.....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oh! Nee misschien toch wel!
Wyccie, klopt het dat je die cuff (enkel-omslag?) als een recht lapje hebt gehaakt? Volgens mij bedoelen ze dat je die aan de achterkant aan elkaar moet hechten.
quote:
Nee je moet toch de foundation row vastnaaien aan de laatste rij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dus dat bedoelen ze met back seam.....
Nu ik ook het begin van de Foot lees is dat een stuk duidelijker.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Bij de stippellijn moet de cuff later omgevouwen worden. Dus de bovenkant en onderkant aan elkaar vast, maar ik twijfel welke kant ik het moet omvouwen, dus RS of WS voor.
Dat bedoel ik met de onderkant. Hehe, ik zeg het inderdaad wat vreemd omdat ik het over het omvouwen bij de stippellijn heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Nee je moet toch de foundation row vastnaaien aan de laatste rij?
En de rest is 'Express Yourself'....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, het einde van 'Born this way' van Lady Gaga is wel héél erg een kopie van Madonna's 'Vogue' he
Dat gesproken stukje bedoel ik.
Ik heb Wyccie d'r handschrift gezien...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dus dat bedoelen ze met back seam.....
Nu ik ook het begin van de Foot lees is dat een stuk duidelijker.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Bij de stippellijn moet de cuff later omgevouwen worden. Dus de bovenkant en onderkant aan elkaar vast, maar ik twijfel welke kant ik het moet omvouwen, dus RS of WS voor.
Ik ook en dat ziet er een stuk beter uit dan op de paintquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Wyccie d'r handschrift gezien...
Pciesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de rest is 'Express Yourself'....
O ja, jij hebt ooit een kaart gehad of zo, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook en dat ziet er een stuk beter uit dan op de paint
Het woordje 'instep' vind ik best netjes gedaan met Paint.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ook en dat ziet er een stuk beter uit dan op de paint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef wyccie het volgende:
Als ik iets schrijf voor anderen doe ik er natuurlijk iets meer moeite voor.
Voor mezelf niet, en dat is klote. Vaak kan ik het achteraf zelf ook niet lezen.
LB, sokje is klaar, maar ik vind het maar vervelend werk. Hij is ook helemaal niet goed. Cuff is veel te groot, en overal zijn stukjes draad te zien omdat ik 2 kleuren heb gebruikt oor de cuff. Ik ben zo slecht in dat wegwerken.
Ik heb al zo veel sokpatroontjes uitgeprobeerd. De ene keer is het maat xxxxxxxs, de andere keer is het model klomp. Het is gewoon niks voor mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik heb ook wel een makkelijker patroon voor je als je wilt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het woordje 'instep' vind ik best netjes gedaan met Paint.
het is ook wel netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen typisch "muis" zeg maar
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Waarom niet?quote:
Als leek zeg ik dat dat er prima uitzietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ga ik dus niet geven, hè.
Nu heb ik nekpijn van het haken.
Breien, haken en borduren zijn dus niet geschikt voor pefectionistenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef wyccie het volgende:
Heb ik gedaan. Als er geen cuff zou zijn, zou je al die eruitgefloepte pluisjes zien zitten.
Voortaan dus maar geen kleurtjes wisselen.
quote:
We hebben nog niet samen in een boom gezetenquote:
Zodra je die in closeup gaat bekijken zie je ook wel dat het handwerk is hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef wyccie het volgende:
LB maakt heel erg mooie sokjes, alsof ze zo uit de winkel komen.
Dat wil ik ook.
Wel er op?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef Etcetera het volgende:
We hebben nog niet samen in een bom gezeten
Ik vind die twee clusterbommetjes interessanterquote:
Die handgranaten, bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind die twee clusterbommetjes interessanter
Dat is misschien beter ja. Als je de pinnen eruit wil trekken moet je er zo snel mogelijk vanaf komen anders overleef je het niet.quote:
Ik ga de politie niet bellen maar het zou eigenlijk wel moeten. Het is geen incidenteel "heitje voor een karweitje" meer.quote:
Ze zijn lopend dus dan zullen ze wel uit de buurt komen. En kleine kindjes volgen is in deze tijd gevaarlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
Eens kijken waar die kindjes heengaan als ze de folders hebben bezorgd. Ik mag toch hopen dat ze niet al te ver weg wonen
Hm, ja da's ook weer waar...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zijn lopend dus dan zullen ze wel uit de buurt komen. En kleine kindjes volgen is in deze tijd gevaarlijk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Fotootje van de mini allstar in progress![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Fotootje van de mini allstar in progress![]()
Ik heb de zijkant van de pc opengemaakt en schoongemaakt zoals Wg me aanraadde, maar nu heb ik alles weer ingeplugd....geen geluid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben benieuwd of ik Wyccie weer kan laten schrikken met een rustig nummer:
Mooi!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
Straks nog het karakteristieke zwarte randje langs de zool, en het converse-logo, en dan is er 1 af
Maar nu eerst even eten koken
Nu moet Wg dus wel langskomen om de boel in orde te maken...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb de zijkant van de pc opengemaakt en schoongemaakt zoals Wg me aanraadde, maar nu heb ik alles weer ingeplugd....geen geluid.
Ja, lach maar. Ik zit hier wel mooi met een nutteloze pc.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Nu moet Wg dus wel langskomen om de boel in orde te maken...
Stofzuiger in PC gezet?????quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik zit hier wel mooi met een nutteloze pc.
Misschien heb ik wel iets kapotgestofzuigd.
En geen zin om de kast weer open te maken. Duurde een half uur voor ik erachter kwam hoe het openging. Pas toen ik opgaf en de schroefjes er weer op had gezet en een los knopje terugzette, zag ik dat op het knopje het woordje 'open' met een pijltje stond. Toen ik in de richting van de pijl schoof, schoot het ding gewoon open.![]()
Ik was wel voorzichtig, hoor.quote:
Externe.quote:Als je 'm niet weer open maakt, zal je het probleem nooit oplossen, dus als je geluid wilt hebben dan moet je wel.
Gebruik je interne of externe speakers?
OK...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was wel voorzichtig, hoor.
[..]
Er loopt een draadje vanaf je moederbord naar de plug waar je je externe speakers ingeplugd hebt.quote:Externe.
Ik heb niks opgezogen en er zat niks los.
Als je een beetje voorzichtig doet kan het weinig kwaad hoor. Stofzuiger een klein stukje boven een ventilator houden en je krijgt nog redelijk wat stof weg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stofzuiger in PC gezet?????![]()
![]()
Als je 'm niet weer open maakt, zal je het probleem nooit oplossen, dus als je geluid wilt hebben dan moet je wel.
Ja, zo'n ding zit aan de voorkant. Als ik 'm daar inplug doet ie het wel, maar daar zat dat ding niet. Hij zat in een zwarte aansluiting achterin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Wyccie Zie je een koptelefoonaansluiting met een groene rand? Daar moet de stekker van de speakers in!
Het kan dat je twee aansluitingen hebt, waarvan maar een gekleurd. Naast de groene aansluiting staat ook een symbool dat wat lijkt op (((o)-)-)- (geloof ik). Probeer die aansluiting aan de achterkant ook te vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zo'n ding zit aan de voorkant. Als ik 'm daar inplug doet ie het wel, maar daar zat dat ding niet. Hij zat in een zwarte aansluiting achterin.
Ik heb zes van die tekentjes, allemaal een andere kleur. Volgens mij heb ik ze allemaal al gehad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naast de groene aansluiting staat ook een symbool dat wat lijkt op (((o)-)-)- (geloof ik). Probeer die aansluiting aan de achterkant ook te vinden
Hm, dat is minder. Heb je een manier om makkelijk een foto te maken van de achterkant?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zes van die tekentjes, allemaal een andere kleur. Volgens mij heb ik ze allemaal al gehad.
Vrouwen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef wyccie het volgende:
Nu doe ik 'm weer in het groene ding achterin, en opeens doet ie het wel.
Nee, jij hebt ook helemaal geen verstand van geluid en computers en zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees net dat HT de help-sessie over neemt.
Prima, niet helemaal mijn ding...
Ik mis dequote:
De kracht van tech supportquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben meer van de toepassingen dan van de technische helpdesk, dat klopt dus wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, jij hebt ook helemaal geen verstand van geluid en computers en zo.
Ik mis de 'trout'.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik mis de, maar het is OK.
Gooi die spanning van het niet hebben van geluid eruit...![]()
Nee, daar heb ik ook zeker op gelet. Ik denk dat de pc gewoon een beetje gek deed.quote:Je zal hoogstwaarschijnlijk de plug net niet ver genoeg door hebben gedrukt in eerste instantie en nu dus wel. Komt ook nog wel eens voor...
Jij bent de computerwhisperer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zodra je iemand er bij hebt om te helpen is het vaak niet meer nodig of blijkt de oplossing heel makkelijk
Het kan ook dat de stekker of aansluiting een klein beetje verbogen is geraakt, met name als je vaak over de kabel struikelt of er wat lomp mee om gaat. Stekkertje 20 graden draaien kan dan verschil maken tussen wel of geen contactquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik mis de 'trout'.
[..]
Nee, daar heb ik ook zeker op gelet. Ik denk dat de pc gewoon een beetje gek deed.
Als ik nu eens vaker stofzuig hier, gaat de pc misschien ook langer mee.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:37 schreef wyccie het volgende:
Nee, daar heb ik ook zeker op gelet. Ik denk dat de pc gewoon een beetje gek deed.
Ben jij zo'n type waar we later over kunnen lezen dat er een jaar na de hartoperatie een complete defibrilator in de borst van je voormalige patient is gevonden?quote:Als ik nu eens vaker stofzuig hier, gaat de pc misschien ook langer mee.
Ik praat (zeker ook op het werk) dan ook regelmatig tegen de computer. En bij racespellen draai ik mijn hoofd mee met de bocht, ook al is dat nergens goed voorquote:
Doorgaans ligt de borstkas niet open als je patiënten klapt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Ben jij zo'n type waar we later over kunnen lezen dat er een jaar na de hartoperatie een complete defibrilator in de borst van je voormalige patient is gevonden?
Ik deed dat altijd met de Gameboy.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik praat (zeker ook op het werk) dan ook regelmatig tegen de computer. En bij racespellen draai ik mijn hoofd mee met de bocht, ook al is dat nergens goed voor
Bij wijze van spreken uiteraard...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doorgaans ligt de borstkas niet open als je patiënten klapt.![]()
quote:Ik deed dat altijd met de Gameboy.
Vrouwen... weten nooit wat ze willen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Moet opnieuw de opname van Moke in de mix gooien, mw. MM is niet tevreden met het geluid.
Ze vindt het te schel klinken, terwijl ze het eerst te dof vond...
Breek me de bek niet open...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vrouwen... weten nooit wat ze willen.
Ik heb dat tijden gedaan met onder andere de oude NES. Afgeleerd, jaren geen last van gehad (of nauwelijks) en dan komt Nintendo met de Wii waarbij je op die manier MOET sturenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met de Gameboy.
Redelijk duur, de duurste trip in ieder geval die we ooit met z'n tweeën gemaakt hebben, hoewel dit op de website staat:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Is duur zeker? Het leven daar is volgens mij ook duur... Mijn baas vond het erg duur daar.
Geadviseerd zakgeld voor 3 weken is 800 Euro per persoon (voor o.a. eten en drinken e.d.). Dat vind ik dan wel weer meevallen.quote:Is Japan heel duur?
Dat valt mee, het is de laatste jaren een stuk goedkoper geworden dankzij gunstiger wisselkoersen. Het is vooral duur vergeleken met andere landen in Azië, maar niet vergeleken met Nederland. Prijzen voor uit eten liggen bijvoorbeeld op het zelfde niveau als in Nederland.
Ben benieuwd, laat maar weten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ach als het kan, groot gelijk dat jullie het doen. Super!!
Ik zal vrijdag eens aan haar vragen... ik kan me herinneren dat een kop koffie bijv. erg duur was. Maar ik kan me vergissen, ze is ook niet zo lang geleden in China geweest.
Ja, dat lijkt me ook nog steeds wel wat, je schitterende foto's zie ik nog zo voor me.quote:
Mijn manager vindt het niet zo duur, zoals er vaak gezegd wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dat viel haar ook tegen, zowel in China als in Japan... daarom hadden ze ook alles vooraf geboekt, net zoals jullie nu gedaan hebben.
Je manager heeft niet gezegd of het duur is of niet?
Dat is waar... al heeft mn baas over inkomen niet te klagen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn manager vindt het niet zo duur, zoals er vaak gezegd wordt.
Maar 'duur' is natuurlijk betrekkelijk, afhankelijk van inkomen en de kosten die je normaal maakt bij dit soort trips. Je weet een beetje welke reizen die we maken, dus...
Zelf gemaakte gehaktbal voor 2,50(met mayo)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de aanbieding van de week?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zelf gemaakte gehaktbal voor 2,50(met mayo)
Echt wel. Jammer dat een goede bal steeds minder te vinden is in de horeca.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Dat klinkt inderdaad lekker.
Een goede bal gehakt is goud waard...
Hou op, het water loopt me in de mond.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Jammer dat een goede bal steeds minder te vinden is in de horeca.
Een ouderwetse pan met ballen en vet op het brandertje zal wel niet meer mogen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ik meen me te herinneren dat we Diaan hier laatst ook al een keer uit de brand hebben geholpen omdat het geluid het al een half jaar niet deedquote:
Ja, minder schijterig zijn en die draden met een beetje kracht buigenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klusbrigade der SC, bent u aanwezig? Ik ben nu bezig met het plaatsen van het stopcontact. Volgens mij is alles goed aangesloten, maar de draden die er hangen zijn nogal stug dus ik heb moeite het raamwerkje netjes voor de schroefgaten te hangen. Het lukt dus nog niet om em netjes in te bouwen. Wat kan ik met die draden doen zodat het geheel makkelijker te monteren is?
Die draden buigen ben ik al mee bezig geweest. Ik heb de draden aangesloten op het nieuwe stopcontact en daarna wilde ik het raamwerkje vastschroeven. Daarbij zitten de draden echter in de weg, waardoor vastschroeven (nog) niet lukt. Weet je nog een truc om die draden handig om te buigen terwijl ze al wel zijn aangesloten op het stopcontact?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, minder schijterig zijn en die draden met een beetje kracht buigen
Ze behoren stug te zijn en ze breken echt niet zomaar
Rond de rand vouwenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die draden buigen ben ik al mee bezig geweest. Ik heb de draden aangesloten op het nieuwe stopcontact en daarna wilde ik het raamwerkje vastschroeven. Daarbij zitten de draden echter in de weg, waardoor vastschroeven (nog) niet lukt. Weet je nog een truc om die draden handig om te buigen terwijl ze al wel zijn aangesloten op het stopcontact?
Ok, dan ga ik morgen kijken of ik de boosdoener(s) kan vinden en die proberen op het juiste pad te krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rond de rand vouwen
Beter haal je de stroom er even af(morgen dus) en buig je gewoon tot ze mooi in vorm zitten, en dan sluit je ze weer aan.
Met een beetje geduld en doorzetten lukt het vastquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik morgen kijken of ik de boosdoener(s) kan vinden en die proberen op het juiste pad te krijgen.
Ga je opblijven voor het Noorderlicht?quote:
Wie wat waar?!?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je opblijven voor het Noorderlicht?
quote:
quote:
Vannacht niet meer. Ik denk dat het weer Hell's Kitchen of Kitchen Nightmares gaat worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:10 schreef lubje25 het volgende:
Akkoord, nog meer mooie films te bekijken?
Als daar het woord "eerlijkheid" in voorkomt zou ik ook wel lachen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik bekijk een campagnefilm van de politieke partij van Silvio Berlusconi. Verga bijna van het lachen...
Er komen in ieder geval veel jonge vrouwen voor in dat spotje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als daar het woord "eerlijkheid" in voorkomt zou ik ook wel lachen.
Dat 17 jarige grietje speelt zeker ook mee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er komen in ieder geval veel jonge vrouwen voor in dat spotje.
Dat moet ook, want Silvio is te gierig om Viagra te kopen...
Helaas niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat 17 jarige grietje speelt zeker ook mee.
Franck Ribéry heeft ook moeite jongedames op leeftijd te schatten. Zolang hij maar kan scoren...quote:
Wel ouder ook nog wel.quote:
de draden iets inkorten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die draden buigen ben ik al mee bezig geweest. Ik heb de draden aangesloten op het nieuwe stopcontact en daarna wilde ik het raamwerkje vastschroeven. Daarbij zitten de draden echter in de weg, waardoor vastschroeven (nog) niet lukt. Weet je nog een truc om die draden handig om te buigen terwijl ze al wel zijn aangesloten op het stopcontact?
zou je willenquote:Op woensdag 16 februari 2011 06:54 schreef iamredleader het volgende:
Vuistregel: delen door twee, plus zeven
Nice! Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
En speciaal voor Tim: http://www.lekkerbierdebierwinkel.nl/cms/
Ze zitten in Joure.
Iets inkorten heb ik al gedaan, maar ik moet natuurlijk niet hebben dat uiteindelijk de draden te kort zijn en monteren helemaal niet meer kan. Ik ga daarom eerst nog even geduldig buigen proberenquote:
Weekendje Eftelingquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:02 schreef iamredleader het volgende:
Iemand nog leuke ideetjes wat ik met mijn broers en neven+nichtje kan doen op een weekend? Leeftijd 30, 28, 22, 21, 20, 14 en 12. Suggesties welkom!
Karten, steengrillen, paintballen, Efteling(MM)quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:02 schreef iamredleader het volgende:
Iemand nog leuke ideetjes wat ik met mijn broers en neven+nichtje kan doen op een weekend? Leeftijd 30, 28, 22, 21, 20, 14 en 12. Suggesties welkom!
Vergeet dan niet iemand van Tempo-Team in te hurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Karten, steengrillen, paintballen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vergeet dan niet iemand van Tempo-Team in te huren
Ah, ik zie dat je sapdrinkenderwijs goed bezig bentquote:
Maar hij zoekt potlodenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een maatje voor onze Puntenslijpsel gevonden: Puntenslijpers
Als we dat doortrekken naar de bijbel dan zie ik wel een overeenkomstquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Zonder potloden geen puntenslijpsel
Ik versta d'r niet tijdens het begin van d'r sneer (......you would know 'bout that)...quote:
Well Marc, you would know about that.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik versta d'r niet tijdens het begin van d'r sneer (......you would know 'bout that)...
Ah, dan had ik de clou dus wel al te pakken...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Well Marc, you would know about that.
Beetje heel erg jammer dat de helft van het geluid nep is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Voor Hawaii_Tim, Jojo en TradeMarkie, de knutselkoningen van hiero, in het bijzonder:
Mash-ups kunnen echt vet zijnquote:
Kantine? Ik ga even lekker naar buiten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
En pfff ik heb geen brood ofzo bij me, maar zit nu al wel te rammelen van de honger
Vaak zorg ik wel dat ik iets te snaaien bij me heb, maar had geen tijd meer om dat tussen de middag te doen
Samplers, ritme-boxen, tsja...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje heel erg jammer dat de helft van het geluid nep is.
Hoe lang duurt het nog?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik zou ook best buiten willen zijn nu, tis hier ook erg mooi
Maar ik ga weer verder haken
Uithalen en opnieuw beginnen dan maar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, de tweede vordert ook aardig, maar hij wordt mooier dan de eerstedus die wil ik nu eigenlijk het liefst overdoen...
Europa Cup?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Twan moet voor de verandering een keer op woensdag voetballen, vanavond.... We gaan lekker met z'n allen kijken, heerlijk weer nu.
Dat vond ik nog net even te fris, maar vanaf nu is het gewoon lente...quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Het is zulk lekker weer dat ik halverwege het lopen mijn jas maar uit heb gedaan.
Wel een frisse lentequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Europa Cup?
[..]
Dat vond ik nog net even te fris, maar vanaf nu is het gewoon lente...
Champions League hè?quote:
Ach, iemand moet het toch doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht nog even een uurtje of 9,5, maar ga je gang...
Weltrusten dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in dat geval, werkze.
ik ga maffen, morgen weer een lange dag
Heb hem niet per se nu nodig, als het maar voor de volgende keer is dat ik langs de bierwinkel loop dat ik antwoord hebquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
Waar is Nem toch altijd als je hem nodig hebt?
Ja, maar dat is hier niet van toepassing, geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Whiteguy het volgende:
Een krot in een straat met villa's is meer waard dan een villa in een sloppenwijk
Ik bedoelde te zeggen dat dat misschien de redenering is geweest van de gemeente, die blijkbaar slechts op papier hebben gekeken en niet in de straat zelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hier niet van toepassing, geloof ik.
Tenzij je een andere mening toegedaan bent sinds je bezoek...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sta je bij Etcie en meneer Hypo voor de deur?
Zou kunnen, maar onze Zuiderburen hebben een wereldrecord regering vormen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste waar ik aan dacht om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar onze Zuiderburen hebben een wereldrecord regering vormen...
Oh, daar ben ik van overtuigd. Alsof er een paar ambtenaren op hun fietsje door de wijk komen tuffen om de boel te taxeren of te bepalen waar welke type woning staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat dat misschien de redenering is geweest van de gemeente, die blijkbaar slechts op papier hebben gekeken en niet in de straat zelf
Etcie woont in het hoge Noorden en meneer Hypo volgens mij ook, dus dat kan helemaal niet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar onze Zuiderburen hebben een wereldrecord regering vormen...
Ik zou wel willen, maar ik heb elders een verplichting...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcie woont in het hoge Noorden en meneer Hypo volgens mij ook, dus dat kan helemaal niet...
Morgen naar Gent, feest vieren?
Dat kan niet. Het duurt nog 10 maanden voor SR2011 begint.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb elders een verplichting...
De Gentse feesten beginnen de zaterdag voor de derde zondag van juli...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcie woont in het hoge Noorden en meneer Hypo volgens mij ook, dus dat kan helemaal niet...
Morgen naar Gent, feest vieren?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:43 schreef wyccie het volgende:
Huh, en MM verbaasd dat ík mijn pc had gestofzuigd.
Tegen de tijd moet mijn bedrijfje lopen en kan ik zelfs 's nachts mijn geld brengen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het duurt nog 10 maanden voor SR2011 begint.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef wyccie het volgende:
Vraag me dus wel af of dat serieus was, moederbord in oven. Zie 't morgen wel.
Nem heeft overigens sowieso een kloon, aangezien hij online en offline kan zijn tegelijkertijd:quote:The concept behind this method is simple: Reflow Soldering.
Commercial Electric circuit boars are made of SMT ICs (Surface Mount Technology). These ICs are soldered on the board by placing a layer of solder on the board, placing the ics and then passing the entire thing through a Oven or a hot air blower. The places of electrical contacts get attached, while the rest of the solder melts and flows away.
Over time, these electrical contacts may develop HairLine Fractures or cracks that are not visible to the naked eye. If any such crack disconnects a electrical line or a chips pin, then errors occur, depending on the place/chip on the board.
Graphic cards, and Laptop Motherboards are very prone to this, because of the stresses they take, but this can happen to any electrical item.
By Baking the card in the oven, all u do is to remelt the non-visible solder, in the hope that it would automatically reflow and repair the connection. (its still pure dumb luck, but with an educated style
Hell yeah! En het heeft gewerktquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef wyccie het volgende:
Vraag me dus wel af of dat serieus was, moederbord in oven. Zie 't morgen wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:14 schreef Whiteguy het volgende:
Dat is waarschijnlijk serieus.
Dit bedrijf heeft een paar jaar geleden een berg video chips op de markt gebracht, die (zo nu blijkt) na een jaar of 2~3 bij bosjes tegelijk de geest geven wegens brak soldeer of iets dergelijks.
quote:Nem heeft overigens sowieso een kloon, aangezien hij online en offline kan zijn tegelijkertijd:
[ afbeelding ]
Ik ben er niet over uit of ik de 8 of de 10 nou het lekkerste vind van de drie. Ik geloof dat de 10 wat zoeter is en meer naar rozijnen smaakt dan de 8. Daarnaast heeft de 10 ook een duidelijkere alcoholsmaak. Als je de 8 niet fantastisch vindt denk ik dat dat bij de 10 niet heel anders gaat zijn. Gelukkig is Rochefort voor minder dan 2 euro per flesje te krijgen, dus kan je het zonder al te veel problemen uitproberen. Maar als het je stijl niet is, soit, dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de bier kenners hier:
Is rochefort 10 echt veel beter dan de 6 en 8 ?
Heb gisteren de 6 op, zojuist de 8, allebei lekker, maar vond het ook weer niet spectaculair eigenlijk...
Met een Guinness en een zakje Salt&Vinegar chips erbij is dat best lekker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik net in de pub een pickled egg geprobeerd. Het was wel te doen, maar ik verwacht niet dat ik in de komende jaren een onstilbare honger heb naar hardgekookte eieren uit het zuur.
Helemaal die post gemist maar hier schaar ik mij wel achterquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit of ik de 8 of de 10 nou het lekkerste vind van de drie. Ik geloof dat de 10 wat zoeter is en meer naar rozijnen smaakt dan de 8. Daarnaast heeft de 10 ook een duidelijkere alcoholsmaak. Als je de 8 niet fantastisch vindt denk ik dat dat bij de 10 niet heel anders gaat zijn. Gelukkig is Rochefort voor minder dan 2 euro per flesje te krijgen, dus kan je het zonder al te veel problemen uitproberen. Maar als het je stijl niet is, soit, dat kan natuurlijk.
Welke speciaalbieren vind je wel verdomde lekker? Misschien is op basis daarvan dan nog een tip te geven.
Guinness had ik eerder die avond op. Daarna geen zin meer in Guinness, dus niet meer genomen. En salt & vinegarchips waren niet echt nodig om de honger te stillen na een redelijke hoeveelheid gefrituurde kaassticksquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een Guinness en een zakje Salt&Vinegar chips erbij is dat best lekker.
Is dat de hele nacht of alleen rond een bepaalde tijd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
Even kijken of ik nog op kan blijven en proberen een glimps van het Noorderlicht probere op te vangen. De kans schijnt vandaag wat groter te zijn.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat was nu de functie van het in de oven stoppen van je moederbord?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:14 schreef Whiteguy het volgende:
Dat is waarschijnlijk serieus.
Dit bedrijf heeft een paar jaar geleden een berg video chips op de markt gebracht, die (zo nu blijkt) na een jaar of 2~3 bij bosjes tegelijk de geest geven wegens brak soldeer of iets dergelijks.
Ja dus, stond in de quote van WG...quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat was nu de functie van het in de oven stoppen van je moederbord?
Lamme soldeerpunten zich opnieuw laten hechten...
Daar komt het wel op neer ja. Er ontstaan wat haarscheurtjes in de loop der tijd. Gevolg: mijn laptop zat in een reboot loop, iedere paar seconden. Die haarscheurtjes zouden zo dicht moeten lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat was nu de functie van het in de oven stoppen van je moederbord?
Lamme soldeerpunten zich opnieuw laten hechten...
Hey! Die heet Meneer Etcie tegenwoordigquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hell yeah! En het heeft gewerkt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey! Die heet Meneer Etcie tegenwoordig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |