je moet ondertussen toch wel weten dat sarcasme niet zo goed overkomt op Fok zonder hulpmiddelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik was sarcastisch. ik erger me aan bijna alles
Je kunt er tegenaan blijven schoppen, maar je kunt ook een loopje nemen met de problemen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik was sarcastisch. ik erger me aan bijna alles
Moet ik al geld overmaken?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben aan de mini all-stars bezig, het is een beetje priegelen maar volgens mij worden ze heel leuk
Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:25 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Ze zijn nog niet af hoor MMtis even uitproberen soms wat het patroon nou precies bedoelt. Maar nr 1 is bijna af
Dan nog de details erop, en dan zou nr 2 iets sneller moeten gaan
Voortgangspic?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Als ze leuk lukken en ik vind het achteraf geen kutwerkje om te maken, dan maak ik er zelf sowieso nog wel een paar denk ikze zijn zo cute
quote:Ik zit nog even aan mn cappuccino, straks mag ik me melden bij de bloedbank; kijken of ik geschikt ben voor plasmadonatie. Bloed mag niet ivm te laag hb, nu is het afwachten of dat hb weer opgeklommen is. Ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Meneer Etcie lust ook wel whisk(e)y. Het is zeker handiger om eerst te informeren wat hij lekker vindt voor ik hier om cadeau-tips kom vragen
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Als ze leuk lukken en ik vind het achteraf geen kutwerkje om te maken, dan maak ik er zelf sowieso nog wel een paar denk ikze zijn zo cute
Het valt ook te betwijfelen of je dat ook wel moet doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm nog niet over jullie verteld
O jee, hoe vertel je zoiets?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm nog niet over jullie verteld
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O jee, hoe vertel je zoiets?
"schat, ik zit op het Internet in een praatgroep, en zij kennen jou nu al als meneer Etcie. En ze willen je graag ontmoeten. Nee hoor, ze zijn niet eng"
Om bij een whisky-meet aanwezig te zijn is het handig dat hij weet dat jullie er zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het valt ook te betwijfelen of je dat ook wel moet doen.
Tenzij hij bij een volgende whisky-meet aanwezig wil zijn, dan moet je wel...
'Ik zit al 7 jaar van m'n leven op een forum, het is erg leuk, heb die mensen nog nooit ontmoet, zin om mee te gaan?'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O jee, hoe vertel je zoiets?
"schat, ik zit op het Internet in een praatgroep, en zij kennen jou nu al als meneer Etcie. En ze willen je graag ontmoeten. Nee hoor, ze zijn niet eng"
De SC is toch ook best therapeutischquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
praatgroep? Klinkt therapeutisch...
Alsof ik hier voor de lol kom...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
praatgroep? Klinkt therapeutisch...
Het hele liedje is een Madonna ripoff.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, het einde van 'Born this way' van Lady Gaga is wel héél erg een kopie van Madonna's 'Vogue' he
Dat gesproken stukje bedoel ik.
Oeh, dat hoeft niet hoor, ik paint wel even wat ik tot nu toe heb gehaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga het patroon van Wyccie maar gewoon zelf proberenik zie het niet echt voor me namelijk.
Is het zo erg met je gesteld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof ik hier voor de lol kom...
Inderdaad... ik wil al de Madonnaversie mee gaan zingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het hele liedje is een Madonna ripoff.
Bij de AH hebben ze die ook volgens mij. Of hobbyzaak.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Waar zou ik posterophangplakkers kunnen kopenBruna ofzo? Wil m'n kaartje ophangen maar er geen gat van een punaise inprikken
Ja, dat klopt. Dus dat bedoelen ze met back seam.....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oh! Nee misschien toch wel!
Wyccie, klopt het dat je die cuff (enkel-omslag?) als een recht lapje hebt gehaakt? Volgens mij bedoelen ze dat je die aan de achterkant aan elkaar moet hechten.
quote:
Nee je moet toch de foundation row vastnaaien aan de laatste rij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dus dat bedoelen ze met back seam.....
Nu ik ook het begin van de Foot lees is dat een stuk duidelijker.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Bij de stippellijn moet de cuff later omgevouwen worden. Dus de bovenkant en onderkant aan elkaar vast, maar ik twijfel welke kant ik het moet omvouwen, dus RS of WS voor.
Dat bedoel ik met de onderkant. Hehe, ik zeg het inderdaad wat vreemd omdat ik het over het omvouwen bij de stippellijn heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Nee je moet toch de foundation row vastnaaien aan de laatste rij?
En de rest is 'Express Yourself'....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, het einde van 'Born this way' van Lady Gaga is wel héél erg een kopie van Madonna's 'Vogue' he
Dat gesproken stukje bedoel ik.
Ik heb Wyccie d'r handschrift gezien...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dus dat bedoelen ze met back seam.....
Nu ik ook het begin van de Foot lees is dat een stuk duidelijker.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Bij de stippellijn moet de cuff later omgevouwen worden. Dus de bovenkant en onderkant aan elkaar vast, maar ik twijfel welke kant ik het moet omvouwen, dus RS of WS voor.
Ik ook en dat ziet er een stuk beter uit dan op de paintquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Wyccie d'r handschrift gezien...
Pciesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de rest is 'Express Yourself'....
O ja, jij hebt ooit een kaart gehad of zo, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook en dat ziet er een stuk beter uit dan op de paint
Het woordje 'instep' vind ik best netjes gedaan met Paint.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ook en dat ziet er een stuk beter uit dan op de paint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef wyccie het volgende:
Als ik iets schrijf voor anderen doe ik er natuurlijk iets meer moeite voor.
Voor mezelf niet, en dat is klote. Vaak kan ik het achteraf zelf ook niet lezen.
LB, sokje is klaar, maar ik vind het maar vervelend werk. Hij is ook helemaal niet goed. Cuff is veel te groot, en overal zijn stukjes draad te zien omdat ik 2 kleuren heb gebruikt oor de cuff. Ik ben zo slecht in dat wegwerken.
Ik heb al zo veel sokpatroontjes uitgeprobeerd. De ene keer is het maat xxxxxxxs, de andere keer is het model klomp. Het is gewoon niks voor mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik heb ook wel een makkelijker patroon voor je als je wilt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het woordje 'instep' vind ik best netjes gedaan met Paint.
het is ook wel netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen typisch "muis" zeg maar
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Waarom niet?quote:
Als leek zeg ik dat dat er prima uitzietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ga ik dus niet geven, hè.
Nu heb ik nekpijn van het haken.
Breien, haken en borduren zijn dus niet geschikt voor pefectionistenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef wyccie het volgende:
Heb ik gedaan. Als er geen cuff zou zijn, zou je al die eruitgefloepte pluisjes zien zitten.
Voortaan dus maar geen kleurtjes wisselen.
quote:
We hebben nog niet samen in een boom gezetenquote:
Zodra je die in closeup gaat bekijken zie je ook wel dat het handwerk is hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef wyccie het volgende:
LB maakt heel erg mooie sokjes, alsof ze zo uit de winkel komen.
Dat wil ik ook.
Wel er op?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef Etcetera het volgende:
We hebben nog niet samen in een bom gezeten
Ik vind die twee clusterbommetjes interessanterquote:
Die handgranaten, bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind die twee clusterbommetjes interessanter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |