abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92798686
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92798954
Sinds wanneer zitten Z4 en W4 tegenover elkaar? (Zie OP stadion plaatje)
pi_92798999
Trouwens waar op vi.nl zie jij zijn assists Paultjuh ?

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Diego-Biseswar.htm
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92799181
quote:
5s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens waar op vi.nl zie jij zijn assists Paultjuh ?

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Diego-Biseswar.htm
Het blad vi, daar staat iedere week overzicht per speler hoeveel doelpunten/assists etc.
pi_92799507
Tja het zal dan wel....

Hoop tenminste dat we wat knaken voor Gini krijgen.

Ben wel met je eens dat zijn rendement te laag is. Elk jaar 4 goals of zo? :')

Aan de andere kant als hij weet dat er scouts op de tribune zitten en hij kan wat laten zien/bewijzen is dat en goed voor ons vanuit sportief oogpunt en financieel. *)

Bruins zal trouwens ook wel opzouten aan het einde van het seizoen. Of heb die al iets laten vallen over bijtekenen? :{
Groetjes, Ezio.
pi_92799721

Is van vorige week dus Biseswar +1 goal + 1 assist.

Koolwijk. :o
  maandag 14 februari 2011 @ 23:30:14 #7
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92799935
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]

Poepon van de Graafschap boven Castaignos :'(
Die Koolwijk aardig bezig dan trouwens, misschien leuk bij een vertrek van Wijnaldum, Fer en Bruins.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_92799945
3 eigen doelpunten, dat is eigenlijk ook wel opmerkelijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_92799987
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]

Enevoldsen dan. Die is transfervrij einde van dit seizoen. :9~
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 februari 2011 @ 23:38:14 #10
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92800362
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Enevoldsen dan. Die is transfervrij einde van dit seizoen. :9~
Feyenoord haalt ze gewoon alle twee als die 14 miljoen binnenkomt voor Wijnaldum en Vlaar :P
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:29:29 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92802904
quote:
Er circuleren hardnekkige geruchten dat Alex Pastoor, nu nog trainer van Excelsior, plaats moet gaan maken voor Jean-Paul van Gastel. De voormalig speler van Feyenoord heeft nu de leiding over het opleidingselftal A1 van de Rotterdammers en maakt een uitstekende ontwikkeling door.

Feyenoord zou echter graag zien dat Van Gastel aan het echte werk gaat beginnen. Excelsior is daarvoor de uitgelezen ploeg, maar de sattelietclub van de formatie uit Rotterdam-Zuid heeft al een trainer, namelijk Pastoor. Deze heeft echter een aflopende verbintenis, waardoor zijn toekomst onzeker is.

Pastoor had vandaag een onderhoud met Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord. "De naam van Van Gastel is daarbij niet gevallen," liet de trainer van Excelsior aan Voetbal International weten. "En als Feyenoord dat echt zou willen, zou ik dat wel hebben gehoord."

Toch is het nog maar de vraag of Pastoor ook komend seizoen de leiding over de selectie van Excelsior zal hebben. De trainer is bezig aan zijn tweede jaar op Woudestein, maar heeft nog altijd een contract met Feyenoord, dat mogelijk niet wordt verlengd.

Excelsior vecht momenteel tegen degradatie en staat op de zestiende plaats in de Eredivisie. Komend weekend wacht de belangrijke wedstrijd tegen Willem II, dat nu nog op de laatste plaats in de hoogste Nederlandse voetbalklasse staat.
Great succes ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:50:03 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92803685
quote:
Excelsior legt Hongaar Simon vast

Toegevoegd: maandag 14 feb 2011, 15:40
Excelsior heeft zich versterkt met de Hongaar András Simon. De 20-jarige aanvaller tekende tot het einde van dit seizoen bij de Rotterdammers.

Simon speelde de afgelopen drie jaar bij Liverpool, maar maakte nooit minuten in de hoofdmacht.

Vorig seizoen werd hij verhuurd aan Cordoba dat in de Spaanse tweede divisie speelt. Hij zat sinds de zomer zonder club.
Bron.

Nog een Simon in Rotterdam.
2000 light years from home
pi_92803806
Haha van Liverpool nog wel. Gekke Kralingers.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:00:44 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92804038
Ik dacht in eerste instantie dat hij alweer weg was bij Feyenoord :') .
pi_92807031
Ja, wie niet met zo'n nieuwstitel :P
Niets is sterker dan dat ene woord...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:00:53 #16
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92809076
Ik ben echt benieuwd welke spelers we komende zomer gaan zien op het trainingsveld.
Veel spelers met aflopende contracten, jongens die verkocht moeten worden als ze niet bijtekenen en ik ben benieuwd in hoeverre het vrij te komen salaris-budget kan worden gebruikt voor het aantrekken van nieuwe spelers.

Alleen al met de aflopende contracten zit je al snel aan zo'n 5 miljoen euro op jaarbasis (Tomasson, De Cler, Hofland, Van Dijk, Bruins) en dat voor 5 spelers. :o

quote:
Ron Vlaar
Leroy Fer
Darley Ramon Torres
Andre Bahia
Diego Biseswar
Georginio Wijnaldum
Dani Fernandez
Stefan de Vrij
Adil Auassar
Ruben Schaken
Ricky van Haaren
Kamohelo Mokotjo
En dan nog eens 11 met een aflopend contract tot 2012, die Van Geel krijgt wel wat te doen als ie tekent en genoeg mogelijkheden tegelijkertijd want binnen 2 jaar kun je een compleet ander elftal neerzetten doordat er zoveel jongens met aflopende contracten rondlopen.

Vooral wanneer Fer, Wijnaldum en Vlaar niet wensen bij te tekenen kan het interessant worden wat er dan gebeurt.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:35:12 #17
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92810048
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben echt benieuwd welke spelers we komende zomer gaan zien op het trainingsveld.
Veel spelers met aflopende contracten, jongens die verkocht moeten worden als ze niet bijtekenen en ik ben benieuwd in hoeverre het vrij te komen salaris-budget kan worden gebruikt voor het aantrekken van nieuwe spelers.

Alleen al met de aflopende contracten zit je al snel aan zo'n 5 miljoen euro op jaarbasis (Tomasson, De Cler, Hofland, Van Dijk, Bruins) en dat voor 5 spelers. :o

[..]

En dan nog eens 11 met een aflopend contract tot 2012, die Van Geel krijgt wel wat te doen als ie tekent en genoeg mogelijkheden tegelijkertijd want binnen 2 jaar kun je een compleet ander elftal neerzetten doordat er zoveel jongens met aflopende contracten rondlopen.

Vooral wanneer Fer, Wijnaldum en Vlaar niet wensen bij te tekenen kan het interessant worden wat er dan gebeurt.
Ben idd erg benieuwd hoe we ons daar door gaan worstelen :{
pi_92810749
Coentje zou vandaag 74 zijn geworden.
pi_92816381
Nou, van Geel komt niet voor het einde van het seizoen naar Feyenoord toe volgens nu.nl :(
pi_92816508
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zorgwekkende situatie inderdaad. Fer zie ik misschien nog wel bijtekenen. Wijnaldum en Fer niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92817348
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Zorgwekkende situatie inderdaad. Fer zie ik misschien nog wel bijtekenen. Wijnaldum en Fer niet.
Huh? :?
Groetjes, Ezio.
pi_92817712
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Huh? :?
Vlaar.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:11:22 #23
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_92817912
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Vlaar.
Zover kwam ik nog wel, maar op welke Fer komt Vlaar bij jou te staan? :')
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:23:56 #24
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92818488
Fer tekent bij, Vlaar en Wijnaldum vertrekken. :Y
pi_92818517
waarom is feijenoord met IJ geschreven.
het gaat toch over de club, niet de wijk?
pi_92819021
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:24 schreef G-NiLES het volgende:
waarom is feijenoord met IJ geschreven.
het gaat toch over de club, niet de wijk?
Komt uit de tijd dat we nog regelmatig Europees speelden.
Feijenoord is/was een probleem qua uitspraak in sommige landen.
Groetjes, Ezio.
pi_92819450
Geschiedenis.
pi_92819631
die tijd is nu toch niet of wel.

Feijenoord internationaliseerde de naam in de jaren zeventig naar Feyenoord

leven we in dit topic voor de jaren 70? :P
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:51:06 #29
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92819731
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef G-NiLES het volgende:

Nee, komt doordat we geen Europees spelen, dan kan de TT gewoon weer naar Feijenoord. O+
Iemand hier trouwens een idee waarom er al sinds het eerste logo van Feijenoord, gewoon Feyenoord met een Y in de logo's stond terwijl de clubnaam met IJ was?
pi_92820706
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:11 schreef ursel het volgende:

[..]

Zover kwam ik nog wel, maar op welke Fer komt Vlaar bij jou te staan? :')
Wat Lastpost hierboven zegt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef G-NiLES het volgende:

Weer zo een zeikerd. Eens in het jaar komt er weer een langs. Laat lekker, joh. Je gaat er toch niet minder van slapen als mensen Feijenoord zeggen i.p.v . Feyenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_92821785
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat Lastpost hierboven zegt.

[..]

Weer zo een zeikerd. Eens in het jaar komt er weer een langs. Laat lekker, joh. Je gaat er toch niet minder van slapen als mensen Feijenoord zeggen i.p.v . Feyenoord.
Dat zeker niet nee, het is alleen onjuist.
Waarom niet gewoon goed schrijven?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:37:18 #32
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_92821880
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef G-NiLES het volgende:
Omdat we zo lekker recalcitrant zijn.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:49:30 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92822472
Ik vind het ook onzin, maarja.
pi_92822692
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Dat zeker niet nee, het is alleen onjuist.
En wie ben jij?Taalpolizei?

De OP is trouwens ook niet juist. Maar dat merk je dan weer niet....
Groetjes, Ezio.
pi_92823372
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Siyara het volgende:
Nou, van Geel komt niet voor het einde van het seizoen naar Feyenoord toe volgens nu.nl :(
Klopt.

quote:
Van Geel: Snelle overstap blijft onbespreekbaar

Feyenoord wil op korte termijn met de directie van Roda JC rond de tafel om een directe overgang van technisch directeur Martin van Geel te bewerkstelligen. De beleidsbepaler van de ploeg uit Kerkrade ziet zelf een direct vertrek uit Limburg echter niet zitten, meldt het AD vandaag.

,,Dat blijft voor mij onbespreekbaar,'' zegt Van Geel. ,,Dat heb ik al eerder aangegeven en daar blijf ik bij. Ik wil mijn werk in Kerkrade op een goede manier achterlaten.''

Feyenoord is na het op non-actief stellen van Leo Beenhakker naarstig op zoek naar een nieuwe technisch directeur. Tot die tijd neemt algemeen directeur Eric Gudde de honneurs op technisch gebied waar.

Van Geel verhuist zo goed als zeker wel komende zomer naar Rotterdam. ,,Er zijn gesprekken gaande met Feyenoord over het komende seizoen, maar inhoudelijk richt ik me nu uitsluitend op Roda JC,'' zegt Van Geel. ,,Dat soort dingen moeten niet door elkaar gaan lopen. En dat gebeurt ook niet.''

Bron: AD.nl

Groetjes, Ezio.
pi_92824456
Spreekt alleen maar voor hem vind ik dat hij de zaken netjes wil afhandelen en achterlaten bij Roda.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:02:53 #37
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92828232
quote:
Linkeraanvaller Jerson Cabral moest de afgelopen twee wedstrijden van Feyenoord, tegen Vitesse (1-1) en Heracles Almelo (2-1), wegens een hamstringblessure aan zich voorbij laten gaan. De jonge vleugelspits werd in die duels uitstekend vervangen door Arsenal-huurling Ryo Miyaichi.

De Japanner gaf direct zijn visitekaartje af en scoorde tegen de Tukkers ook gelijk zijn eerste doelpunt voor de Rotterdammers. Dat heeft hij heel goed gedaan, zegt Cabral op de officiële website van Feyenoord. De linkspoot is echter niet bang dat hij door de komst van Miyaichi niet meer aan spelen toe zal komen. Voor het team is het goed dat er extra concurrentie is.

Aan de andere kant weet ik zelf ook waar mijn kwaliteiten liggen, blijft Cabral positief. Voor mijn blessure heb ik volgens mij een goede serie wedstrijden gespeeld, dus ik hoop dat ik weer kansen zal krijgen, aldus de jeugdinternational. Zondag staat voor de ploeg van trainer Mario Been het lastige uitduel met ADO Den Haag op het programma.
:')
Hij zal vast Ryo wel even uit de basis spelen :')
pi_92828458
Cabral is bij verre na niet even goed als Ryo. Z'n crosses zijn doorgaans ruk, z'n schoten zijn of te zacht of vliegen huizenhoog over en hij verliest veel te vaak de bal met zijn acties. Misschien dat het er nog wel uitkomt bij hem, maar ik vind hem een van de zwakkere jeugdspelers. Z'n mentaliteit lijkt wel weer goed te zijn, dat dan weer wel.
pi_92828555
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef Hamilcar het volgende:
Cabral is bij verre na niet even goed als Ryo. Z'n crosses zijn doorgaans ruk, z'n schoten zijn of te zacht of vliegen huizenhoog over en hij verliest veel te vaak de bal met zijn acties. Misschien dat het er nog wel uitkomt bij hem, maar ik vind hem een van de zwakkere jeugdspelers. Z'n mentaliteit lijkt wel weer goed te zijn, dat dan weer wel.
Ryo is tegelijkertijd natuurlijk wel een exceptioneel talent. Lijkt me niet dat je hem moet gaan vergelijken met onze eigen spelers. Hij ligt niet voor niks onder contract bij Arsenal.
Groetjes, Ezio.
pi_92844567
quote:
Integriteitseenheid KNVB buigt zich over transfer Ake

De KNVB gaat de transfer van de 15-jarige Nathan Ake onderzoeken. Een woordvoerder zei vandaag dat de zogenoemde integriteitseenheid van de voetbalbond de zaak bekijkt. Feyenoorder Ake bereikte in december een akkoord met Chelsea. De KNVB onderzoekt nu of het makelaarskantoor Forza Fides de transfer op illegale wijze heeft begeleid.

Zaakwaarnemer Daan Kramp zou samen met Ake in Londen zijn geweest. Voetballers mogen pas vanaf hun zestiende door spelersmakelaars worden begeleid. De KNVB heeft de integriteitseenheid in de zomer opgericht.

Bron : AD

quote:
Ryo Miyaichi krijgt even mediastilte.

Ryo Miyaichi krijgt even mediastilte, zo meldt het Algemeen Dagblad. De eerste twee weken kreeg de 18-jarige Japanner enorm veel media-aandacht. Miyaichi ging daar heel open mee om. Na de eerste aandacht wordt het verstandiger geacht om even rust te nemen en interviews even achterwege te laten.

Tegenover de krant reageerde hij nog wel op zijn debuut in De Kuip. Ik had van mijn medespelers al te horen gekregen dat De Kuip helemaal vol zou zitten. Het was zo opwindend om mee te maken. Toen de wedstrijd afgelopen was, wandelde ik naar de supporters achter het doel. Ik heb nauwelijks woorden voor wat er toen gebeurde. De mensen waren zo enthousiast, ik had zoiets alleen op televisie of in manga gezien.
Groetjes, Ezio.
pi_92845204
quote:
De mensen waren zo enthousiast, ik had zoiets alleen op televisie of in manga gezien.
_O- _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:51:52 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92845255
_O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:02 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hij zal vast Ryo wel even uit de basis spelen :')
Je weet maar nooit met Mario.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:53:13 #43
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_92845376
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

_O- _O_
:D
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:59:02 #44
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_92845824
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Siyara het volgende:
Officieel niet nee en ach Beenhakker zou ook tot het eind van het seizoen blijven :')

Altijd maar blind dit door teksten geloven, nergens wordt er zoveel gelogen in de voetballerij, dat weet je toch?
Van Geel moet het technische beleid gaan invullen voor jaren en je denkt dat 'ie daar pas in juli mee begint?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:07:04 #45
53267 TC03
pi_92846377
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef Klummie het volgende:

[..]

Officieel niet nee en ach Beenhakker zou ook tot het eind van het seizoen blijven :')

Altijd maar blind dit door teksten geloven, nergens wordt er zoveel gelogen in de voetballerij, dat weet je toch?
Van Geel moet het technische beleid gaan invullen voor jaren en je denkt dat 'ie daar pas in juli mee begint?
Mwuah, teveel achterdocht is ook niet goed. Van Geel verdient goed bij Roda JC en ze zullen er aldaar ook op toezien dat hij de laatste paar maanden gewoon werkt voor z'n geld. Ik denk niet dat hij twee clubs 'ongemerkt' kan combineren.
pi_92856599
Volgens M Krabby gaat Feijenoord proberen om Ryodinho langer vast te leggen.
Elite
Tegen TTIP
pi_92858009
Zou nog best kunnen lukken ook :)
pi_92858745
Ja want volgens mij moet die een aantal interlands voor Japan hebben gespeeld voordat hij in aanmerking komt voor een werkvergunning in Engeland.
pi_92859092
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/het-gevoel/

Zal wel herkenbaar zijn voor de meeste.
pi_92859130
quote:
12s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Paul-89 het volgende:

Niet echt. Ging pas voor het eerst toen ik 17 was.
Elite
Tegen TTIP
pi_92863398
quote:
Feyenoord zet snellere komst Van Geel nog niet uit hoofd

Feyenoord houdt hoop op een snellere komst van Martin van Geel dan pas in de zomermaanden. Van Geel, de enige kandidaat om technisch directeur te worden bij de Stadionclub, gaf dinsdag zelf aan niet tussentijds bij Roda JC te vertrekken. Volgens Voetbal International wil Feyenoord een afkoopsom betalen, als Van Geel op 1 april of 1 mei al aan de slag kan gaan in De Kuip. De td krijgt bij de Rotterdammers volledige zeggenschap op technisch gebied. De club ziet in hem bovendien een boegbeeld dat Feyenoord naar buiten toe zal moeten vertegenwoordigen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:30:38 #52
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92863969
quote:

Mijn verhaal is compleet anders, ik ben geboren naast De Kuip in het naastgelegen ziekenhuis en heb m'n eerste jaren in de Tarwewijk gewoond maar zag mijn eerste wedstrijd pas in 1995 (Ben van '84) in het stadion.

Al op 5-jarige leeftijd ben ik destijds samen met moeder gedwongen vertrokken uit Rotterdam door bedreigingen en mishandelingen door m'n biologische vader en we zijn toen in een vrouwenopvang terecht gekomen in Arnhem en hebben daar later ook een woning toegewezen gekregen, in al die jaren hadden we geen TV en het enige familiecontact dat er was, was met m'n oma die weinig met voetbal had.
Over voetbal werd weleens gesproken op de schoolpleintjes en buiten in de buurt, maar ik had er geen kaas van gegeten en had geen flauw idee dat er bekerwedstrijden waren, hoe de competitie werkte en wie er in de Eredivisie zaten, simpelweg omdat ik er nooit iets van zag en het me dus niet boeide, al vond ik zelf voetballen wel leuk om te doen.

Uiteindelijk enkele jaren later weer terug in de regio gekomen en toen pas ben ik me meer gaan interesseren in voetbal, mede door mijn stiefvader die toen in beeld kwam, die was voor PSV en die liepen toen met jongens als Nilis, Zenden en Ronaldo rond en Ajax was in die tijd helemaal op oorlogssterkte terwijl Feyenoord een elftal had met wat 'onbeholpen' gasten en karakter-voetballers.
Hij vertelde steeds meer over PSV, de liefde voor het spelletje en zijn passie voor de club en het voetbal hebben ervoor gezorgd dat ik weleens een wedstrijd wilde bekijken, tot dat moment had ik enkel wat samenvattingen op TV gezien bij de NOS 's avonds van clubs en zat ik nog niet te kijken als Feyenoorder maar puur als liefhebber van voetbal.
Mijn stiefvader nam me uiteindelijk dus mee naar mijn eerste wedstrijd, Feyenoord-PSV (3-2) en ik had op dat moment nog niet echt liefde voor de club, het was nou eenmaal de grootste in de stad en had een imposant stadion.
Eenmaal aangekomen, naar het vak gegaan (X), de sfeer was overweldigend, sloeg om toen we achterkwamen en ontplofte bij de voorsprong en na het zien van dat elftal, de supporters, dat stadion en de hele atmosfeer wist ik gewoon dat ik Feyenoord vaker wilde zien en beetje bij beetje is de liefde gegroeid en het is nooit meer goedgekomen. :+

Inmiddels heb ik ook twee (half)broertjes en de ene is voor PSV en de jongste voor Feyenoord en die heb ik al meegenomen naar de Open dag, eerste training en wedstrijden vanaf het moment dat ik hem van m'n moeder mee mocht nemen.
Zodoende heeft ie eerder Feyenoord gezien dan Blijdorp of de Euromast en ook hij was verkocht op het moment dat ie dat stadion van dichtbij zag en de sfeer proefde.
pi_92864680
quote:
ROTTERDAM - Feyenoord is er veel aan gelegen om Ryo Miyaichi ook na de zomer nog in De Kuip te laten spelen. De Rotterdammers denken de Japanner - in zijn eerste twee duels in Nederland gelijk een sensatie - langer dan een half jaar te kunnen huren, omdat hij bij zijn werkgever Arsenal nog niet in aanmerking komt voor speelminuten.

Om in de hoogste Engelse competitie te mogen spelen, moet een speler buiten de Europese Unie in 75 procent van de laatste interlands gespeeld hebben. Miyaichi kan ook nog in aanmerking komen door uitzonderlijke sportieve prestaties, zo schrijven de regels van voetbalbond FA voor.

Miyaichi ziet in Feyenoord een manier om zich in beeld te spelen bij Arsenal. ,,Zo lang hij niet in Engeland mag spelen, is hij bij ons natuurlijk van harte welkom", zegt algemeen directeur Eric Gudde in Voetbal International. ,,Wij zijn ontzettend blij met hem, hij is een meerwaarde."

Feyenoord doet er alles aan om het Miyaichi naar zijn zin te maken. De vleugelspeler woont in het internaat van de club en volgt Engelse les. Jan Mastenbroek is zijn persoonlijk begeleider.

De club houdt intensief contact met Arsenal ,,Wij houden ze op de hoogte van de ontwikkeling van Ryo. Dat hebben we zo afgesproken. We nemen alle wedstrijden op en sturen de beelden naar Londen. Zo intensief is dat contact. Het mag duidelijk zijn dat zo lang Ryo niet speelgerechtigd is in Engeland, wij hem graag hier houden. Of dat volgend seizoen kan? Dat is iets waar we over zullen gaan praten."
Zou natuurlijk leuk zijn.
Reken er overigensn nog niet op. Het is goed mogelijk dat Arsenal hem volgend jaar liever een niveautje hoger verhuurt, bijvoorbeeld aan Twente, en ook de financiele kant speelt een rol.

Daarnaast is het zo dat hij NIET per se een bepaald aantal interlands hoeft te hebben gespeeld: in uitzonderlijke gevallen kan de PL voor grote talenten een uitzondering maken. Denk aan S. Kalou.

Aan de andere kant is het een pluspunt dat ze alles doen aan goede communicatie richting Arsenal en dat we volgend jaar misschien wel een deel salaris over kunnen nemen.
pi_92864716
quote:
Bij Feyenoord hebben ze al jarenlang een zogenaamd Bureau Veiligheid, deze mannen hebben er een dagtaak aan over onze veiligheid te waken ons in de gaten te houden. Spandoeken verwijderen, gehandicapte supporters lastig vallen en opletten of iedereen op de terugweg in de juiste combibus stapt. Je kan dr maar druk mee zijn. Zo druk zelfs dat ze nog altijd niet in de gaten hebben dat onder hun eigen neus de spelersvoorraden aan shirts leeggeroofd worden.

Al jarenlang verdwijnen namelijk spelersshirts uit de catacomben van het stadion, die even later doodleuk op Marktplaats verschijnen. Mooi verzamelobject voor supporters natuurlijk en dus wordt er grif op geboden. En zo vult de heler wiens identiteit bij Lunatic News bekend is- al jarenlang zijn zakken over de rug van Feyenoord en zijn supporters. Een snelle rekensom leert dat de heler er de voorbije jaren minimaal 20.000 euro aan verdient moet hebben.

Deze praktijken spelen al jarenlang en zijn door zowel spelers als supporters rechtstreeks bij de directie aangekaart. Maar zoals wel vaker komt de directie weer eens niet in actie. Wellicht omdat zij er zelf belang bij hebben?

Terwijl wij maar geld blijven storten om Feyenoord weer eens uit de financiële misčre te halen, wordt onder de ogen van de heren bestuurders nog altijd de voorraad leeggeroofd. Wij stellen voor dat de heler de opbrengsten uit deze praktijken zo snel mogelijk -waarbij 24 uur een redelijke termijn is- overmaakt naar Supporters steunen Feyenoord
Bizar :{
pi_92865557
quote:
Been vreest voor blessure Vlaar

Ron Vlaar heeft last van een bovenbeenblessure. De verdediger mist daardoor mogelijk het bezoek aan ADO Den Haag, vertelt trainer Mario Been in het Algemeen Dagblad. Vlaar klaagde in de rust van het duel met Heracles Almelo al over zijn bovenbeen. "Hij heeft op karakter het einde gehaald", verklaart Been in de ochtendkrant. "Het is nu afwachten of hij zondag haalt."

Ondanks lichamelijke klachten viert Vlaar vandaag wel zijn verjaardag. De robuuste verdediger is 26 jaar oud geworden. Ron namens de FSV van harte gefeliciteerd.

Minders :{
En gefeliciteerd natuurlijk voor Ron. *O*
Groetjes, Ezio.
pi_92866078
"Heeft op karakter het einde gehaald." :{

Ik weet niet of we daar na het gevalletje Tomasson zo blij mee moeten zijn. ;)
pi_92867469
Waar is Ritmo (john-x) eigenlijk ? Hebben we eens gewonnen en dan hoor je hem niet. :P
pi_92867908
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
Waar is Ritmo (john-x) eigenlijk ? Hebben we eens gewonnen en dan hoor je hem niet. :P
Zag hem gisteren nog posten op de frontpage. Misschien weer een forumban?
Elite
Tegen TTIP
pi_92868122
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Zag hem gisteren nog posten op de frontpage. Misschien weer een forumban?
Mis je hem of zo? :P
Groetjes, Ezio.
pi_92868656
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:30 schreef Lastpost het volgende:

Mijn verhaal is compleet anders, ik ben geboren naast De Kuip in het naastgelegen ziekenhuis en heb m'n eerste jaren in de Tarwewijk gewoond maar zag mijn eerste wedstrijd pas in 1995 (Ben van '84) in het stadion.

Al op 5-jarige leeftijd ben ik destijds samen met moeder gedwongen vertrokken uit Rotterdam door bedreigingen en mishandelingen door m'n biologische vader en we zijn toen in een vrouwenopvang terecht gekomen in Arnhem en hebben daar later ook een woning toegewezen gekregen, in al die jaren hadden we geen TV en het enige familiecontact dat er was, was met m'n oma die weinig met voetbal had.
Over voetbal werd weleens gesproken op de schoolpleintjes en buiten in de buurt, maar ik had er geen kaas van gegeten en had geen flauw idee dat er bekerwedstrijden waren, hoe de competitie werkte en wie er in de Eredivisie zaten, simpelweg omdat ik er nooit iets van zag en het me dus niet boeide, al vond ik zelf voetballen wel leuk om te doen.

Uiteindelijk enkele jaren later weer terug in de regio gekomen en toen pas ben ik me meer gaan interesseren in voetbal, mede door mijn stiefvader die toen in beeld kwam, die was voor PSV en die liepen toen met jongens als Nilis, Zenden en Ronaldo rond en Ajax was in die tijd helemaal op oorlogssterkte terwijl Feyenoord een elftal had met wat 'onbeholpen' gasten en karakter-voetballers.
Hij vertelde steeds meer over PSV, de liefde voor het spelletje en zijn passie voor de club en het voetbal hebben ervoor gezorgd dat ik weleens een wedstrijd wilde bekijken, tot dat moment had ik enkel wat samenvattingen op TV gezien bij de NOS 's avonds van clubs en zat ik nog niet te kijken als Feyenoorder maar puur als liefhebber van voetbal.
Mijn stiefvader nam me uiteindelijk dus mee naar mijn eerste wedstrijd, Feyenoord-PSV (3-2) en ik had op dat moment nog niet echt liefde voor de club, het was nou eenmaal de grootste in de stad en had een imposant stadion.
Eenmaal aangekomen, naar het vak gegaan (X), de sfeer was overweldigend, sloeg om toen we achterkwamen en ontplofte bij de voorsprong en na het zien van dat elftal, de supporters, dat stadion en de hele atmosfeer wist ik gewoon dat ik Feyenoord vaker wilde zien en beetje bij beetje is de liefde gegroeid en het is nooit meer goedgekomen. :+

Inmiddels heb ik ook twee (half)broertjes en de ene is voor PSV en de jongste voor Feyenoord en die heb ik al meegenomen naar de Open dag, eerste training en wedstrijden vanaf het moment dat ik hem van m'n moeder mee mocht nemen.
Zodoende heeft ie eerder Feyenoord gezien dan Blijdorp of de Euromast en ook hij was verkocht op het moment dat ie dat stadion van dichtbij zag en de sfeer proefde.
en verhaal dat elke supporter,jong en oud, zal herkennen en zal koesteren. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:23:00 #61
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_92871404
quote:

Inderdaad ja ^O^ dat was toch een tijdje terug een onderzoek, waaruit bleek dat Feyenoorders het meeste van alle clubs het met de paplepel krijgen ingegoten?
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:52 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Bizar :{
Dat voorstel aan het eind ook ~O> "Pay up, or else!"
pi_92871789
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik lurk hier voornamelijk, maar die man hoort er wel een beetje bij toch? :s)
pi_92871988
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef CylonNL het volgende:

[..]

Ik lurk hier voornamelijk, maar die man hoort er wel een beetje bij toch? :s)
Klopt. Zeikerd zoals Johan Derksen maar je mist hem toch.
Groetjes, Ezio.
pi_92872055
Viel me gewoon op dat hij na een winstpartij van Feyenoord niets meer van zich laat horen.
pi_92872310
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Totaal niet.

Hij komt pas weer als er echt wat te kankeren valt. Is nu te rustig voor hem.
Elite
Tegen TTIP
pi_92872830
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Totaal niet.

Hij komt pas weer als er echt wat te kankeren valt. Is nu te rustig voor hem.
Klopt ja. Als we weer verliezen komt hij vast weer ouwehoeren over wat er allemaal mis is. :')
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:42:34 #67
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_92875127
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Klopt ja. Als we weer verliezen komt hij vast weer ouwehoeren over wat er allemaal mis is. :')
alsof het na deze winstpartij opeens zonneschijn is :P
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_92875667
quote:
17s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

alsof het na deze winstpartij opeens zonneschijn is :P
Dit hele seizoen is een grote treurnis. :')
Enige goede is dat die schuld met de helft geslonken is.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:10:12 #69
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92887361
quote:
Beloften en Jong FC Groningen scoren niet

Jong Feyenoord/Excelsior heeft maandagavond de competitiewedstrijd tegen Jong FC Groningen met 0-0 gelijkgespeeld. Trainer André Hoekstra startte op Varkenoord met alle zeven Feyenoorders die afgelopen zaterdagavond in De Kuip tegen Heracles Almelo op de reservebank zaten. Jerson Cabral kwam tegen de Groningers na een uur spelen als invaller binnen de lijnen. De jeugdinternational maakte zijn rentree nadat hij een kleine twee weken aan de kant had gestaan met een hamstringblessure. Leroy Fer verscheen met de aanvoerdersband om zijn arm aan de aftrap en speelde ruim een uur.

Jong Feyenoord/Excelsior Jong FC Groningen 0-0

Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior:
Van Dijk; Samseij (84'' Rutten), Van Steensel, Bahia, Martins Indi; Mokotjo, Van Haaren, Fer (61'' Cornelissens); Simon, Larsen (61'' Cabral) en Lagouireh.
Geruststellende gedachte. :'(
pi_92888114
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Geruststellende gedachte. :'(
Wtf zeg. Zelfs op dat niveau kunnen ze niet presteren. :{
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:38:54 #71
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92894114
Als ik Arsenal - Barcelona zo bezig zie denk ik niet dat wij daar veel onder doen :{ .
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:40:50 #72
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92894259
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Merkie het volgende:
Als ik Arsenal - Barcelona zo bezig zie denk ik niet dat wij daar veel onder doen :{ .
Inderdaad, als je dat ziet is het allemaal toch niet zo erg gesteld met onze club.
Jammer dat onze competitie zoveel grootmachten telt, anders konden we alvast een plekje reserveren op de Coolsingel voor die cup met de grote oren.
pi_92894808
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad, als je dat ziet is het allemaal toch niet zo erg gesteld met onze club.
Jammer dat onze competitie zoveel grootmachten telt, anders konden we alvast een plekje reserveren op de Coolsingel voor die cup met de grote oren.
Kunnen ze wel zeggen dat die Wilshere zo goed is, maar Bruins is mínstens net zo goed hoor!
pi_92896023
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zolang is het niet geleden hoor :7

Hans v Vliet O+
Groetjes, Ezio.
pi_92896762
quote:
Wat een slecht filmpje, maar wat een mooie beelden O+
Hansie ^O^
pi_92907587
quote:
Sřren Larsen debuteerde anderhalve week geleden voor Feyenoord in de uitwedstrijd tegen Vitesse, maar Mario Been was niet erg te spreken over de aanvaller en liet hem tegen Heracles Almelo aan de kant. De winteraanwinst van de Rotterdammers maakt zich echter geen zorgen: Ik heb gewoon tijd nodig, zegt hij in Voetbal International.

Larsen wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van Feyenoord. Ik zit nu in een fase dat ik aan alles moet wennen, zegt de spits. De manier van spelen en trainen, mijn ploeggenoten, de club. Zoiets gaat niet vanzelf. Voetbal in Frankrijk is niet te vergelijken met voetbal in Nederland. In Frankrijk heb je als aanvaller veel meer rust. Hier ben je constant in beweging, loop je meer zonder bal.

"Maar ik voel wel dat ik vooruit ga, vervolgt Larsen. "Ik heb nog steeds sterk het idee dat de Nederlandse competitie bij mij past. Dat gevoel heb ik altijd gehad, alleen kreeg ik nooit de kans er te spelen. Nu wel. Daarom wil ik deze mogelijkheid met beide handen aangrijpen. Ik wil hoe dan ook slagen bij Feyenoord. Ik heb de laatste jaren niet veel geluk gehad. Blessures zorgden voor problemen.
Zou me niets verbazen als hij weer via de achterdeur verdwijnt na 68 minuten te hebben gespeeld.
Nu denk ik ook niet dat hij echt zo'n goede speler is, ook gezien zijn statistieken, maar het lijkt haast ook wel alsof Mario iets tegen huurlingen heeft. Kijk naar het aantal minuten dat een Lumb, Smolov, van Beukering etc. heeft gemaakt. Zelfs Simon, o-zo-veel-beter-dan-Dszudzak, zit nu standaard de bank warm te houden.
pi_92907800
quote:
Oké, Leroy Fer (21) heeft al een A-interland achter zijn naam. Georginio Wijnaldum (20) is de jongste Feyenoord-debutant ooit. En Luc Castaignos (18) staat op het punt om een lucratief contract bij Internazionale te tekenen.

Maar van alle Nederlandse Varkenoord-vruchten die momenteel in de Kuip rijpen, zie ik in een negentienjarige verdediger die nog nooit in Jong Oranje speelde degene met de meeste potentie.

Stefan de Vrij brak een jaar geleden haast per ongeluk door als rechtsback, nadat Dani Fernández, Kelvin Leerdam en stagiair Sigourney Bandjar geblesseerd wegvielen. Na enkele weken was hij al niet meer weg te denken uit de basiself, al speelde hij ruim een halfjaar eerder nog in de B1.

Zelfbewust

De Vrij toonde zich een zelfbewuste, welbespraakte jongeman die zijn mening niet onder stoelen of banken stak. Keer op keer stelde hij dat hij eigenlijk beter was als centrumverdediger. Lange tijd zag ik het niet zo één-twee-drie voor me, eerlijk gezegd.

Ik dacht dat De Vrij nog te bleu was voor een plaats in de as. Te onervaren. Te licht. En niet meedogenloos genoeg.

Niet gebluft

Toen Ron Vlaar in september geblesseerd wegviel en De Vrij zich mocht bewijzen op diens positie, leek ik mijn gelijk te krijgen. De tiener uit Ouderkerk aan den IJssel speelde niet eens zo slecht, maar Feyenoord verloor met hem op Vlaars plek vier van de zes wedstrijden. In die zes wedstrijden incasseerde zijn ploeg liefst zeventien doelpunten.

Maar nu De Vrij sinds januari een centrumkoppeltje vormt met de coachende Vlaar in plaats van de timide André Bahia, blijkt hij niet te hebben gebluft. Al die tijd heeft hij verdomd goed geweten waar zijn kwaliteiten het beste tot hun recht komen. Was De Vrij als rechtsback al veelbelovend, als centrumverdediger is hij de laatste weken een ware revelatie.

Nooit in paniek

Let tijdens wedstrijden maar eens goed op hem. Hij doet zelden iets fout, maakt alleen overtredingen als het echt niet anders kan en raakt nooit in paniek. De Vrij lijkt in het veld altijd te weten wat er om hem heen gebeurt. Als het moet, kapt hij een spits in de zestien meter uit. Fluitend, haast schouderophalend. En daarna zoekt hij vrijwel altijd de juiste, voorwaartse oplossing.

Kijk naar het carričreverloop van andere centrumverdedigers en concludeer met me mee dat De Vrij heel ver is voor iemand van zijn leeftijd. Ron Vlaar was op zijn negentiende nog niet eens in beeld bij het eerste van AZ. Jaap Stam speelde nog voor DOS Kampen. En Joris Mathijsen was bankzitter bij Willem II. Als zíj Oranje hebben gehaald, waarom zou het De Vrij dan niet lukken?

Al weet je het met talenten natuurlijk maar nooit. Er zijn zat voorbeelden van verdedigers die op hun negentiende of twintigste een Oranje-toekomst werd voorspeld, maar de hooggespannen verwachtingen nooit waarmaakten. Wat te denken van Ruud Knol, Michael Jansen en Ryan Donk? En werd Jos van Nieuwstadt bij Willem II niet als een groter talent beschouwd dan Joris Mathijsen?

Geen machine

Ook De Vrij kan zwaar geblesseerd raken, blijven steken in zijn ontwikkeling of een verkeerde keuze maken. Hij is geen machine. Maar zijn afbreukrisico acht ik verwaarloosbaar klein. Al is het maar, omdat De Vrij precies weet welke paden hij moet bewandelen om de top te bereiken.

Laatst zei hij nog dat hij niet op een bod van Inter zou ingaan, als die club hem net als Castaignos een bod zou doen. De Vrij wil zich de komende jaren eerst in Nederland ontwikkelen, al dan niet bij Feyenoord. Pas als hij er mentaal en fysiek klaar voor is, wil hij naar een mooie club in het buitenland.

Gelijk heeft-ie. Alwéér.
Het gaat me wat ver om hem het meeste potentie toe te dichten, de echte top toe te schrijven of te vergelijken met Jaap Stam, maar ik vind het een leuke speler. Ik denk dat hij in ieder geval de Nederlandse top of Europese middenmoot/subtop wel gaat halen. Mogelijk ook wel meer, maar dat moeten we nog maar zien.Ik hoop echt heel erg dat Vlaar blijft, want dat zal voor hem ook erg belangrijk zijn. Naast een Bahia wordt hij ook niet beter.
pi_92907837
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als hij weer via de achterdeur verdwijnt na 68 minuten te hebben gespeeld.
Nu denk ik ook niet dat hij echt zo'n goede speler is, ook gezien zijn statistieken, maar het lijkt haast ook wel alsof Mario iets tegen huurlingen heeft. Kijk naar het aantal minuten dat een Lumb, Smolov, van Beukering etc. heeft gemaakt. Zelfs Simon, o-zo-veel-beter-dan-Dszudzak, zit nu standaard de bank warm te houden.
Ehm ?
pi_92907929
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Het gaat me wat ver om hem het meeste potentie toe te dichten, de echte top toe te schrijven of te vergelijken met Jaap Stam, maar ik vind het een leuke speler. Ik denk dat hij in ieder geval de Nederlandse top of Europese middenmoot/subtop wel gaat halen. Mogelijk ook wel meer, maar dat moeten we nog maar zien.Ik hoop echt heel erg dat Vlaar blijft, want dat zal voor hem ook erg belangrijk zijn. Naast een Bahia wordt hij ook niet beter.
De Vrij speelt inderdaad heel erg goed, hopen dat hij ook nog zo'n fysieke transformatie als Vlaar doormaakt en dan heb je gewoon een heel erg goede verdediger.
pi_92907980
Botteghin hoogstwaarschijnlijk naar Nac, ik vrees dat ze weer hebben zitten slapen.
pi_92908322
quote:
15s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ehm ?
Begon met een erg goede indruk maar mist nu steeds meer minuten. Ik vind het gewoon opmerkelijk dat gehuurde spelers weinig kansen lijken te krijgen. Zeg niet dat er een gedachte achter zit, maar het valt wel op.
pi_92908358
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De Vrij speelt inderdaad heel erg goed, hopen dat hij ook nog zo'n fysieke transformatie als Vlaar doormaakt en dan heb je gewoon een heel erg goede verdediger.
Ik denk dat hij ook nog wel een paar jaar iemand nodig heeft die hem wat sturing kan geven...
Die fysieke verandering kan ook nog wel een paar jaartjes op zich laten wachten. Ik hoop dan ook dat hij zo snel mogelijk zo lang mogelijk bijtekent.
pi_92908475
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef Paul-89 het volgende:
Botteghin hoogstwaarschijnlijk naar Nac, ik vrees dat ze weer hebben zitten slapen.
Ik vrees dat we weinig mogelijkheden hebben gehad. Zwolle vroeg er een tijd terug een dik miljoen voor. Dat wel flink gezakt zijn, maar of we hem konden halen zou ik niet weten. Centrumverdediger leek ook niet de allereerste prioriteit (al vind ik nu heel de verdedigende linie maar matig bezet overigens, bij een enkele blessure op welke positie achterin dan ook verlies je al flink aan kwaliteit)

quote:
Eric Botteghin lijkt bezig aan zijn laatste maanden bij FC Zwolle. De koploper van de Jupiler League is in gesprek met NAC Breda over een overgang van de Braziliaanse verdediger. Technisch directeur Jeffrey van AS van NAC bevestigde dat NAC bezig is met Botteghin.

"We hopen er snel uit te komen", aldus Van As tegen BN/De Stem. De 23-jarige Botteghin wordt in Breda gezien als opvolger van Rob Penders, die na dit seizoen zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangt. Botteghin, die aan het einde van dit seizoen zonder contract zit, speelt sinds 2006 voor FC Zwolle. De zaakwaarnemer van de mandekker is positief. "Eric vindt NAC een hele interessante club", aldus de belangenbehartiger. "Het klopt dat we nog steeds met elkaar praten."

Naast NAC had ook AZ interesse in het overnemen van Botteghin. De Alkmaarse formatie lijkt echter naast de Zuid-Amerikaan te gaan grijpen, want de interesse is flink afgenomen. De Parel van het Zuiden hoopt de oud-jeugdspeler van SC International voor meerdere jaren vast te leggen.

pi_92908561
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Begon met een erg goede indruk maar mist nu steeds meer minuten. Ik vind het gewoon opmerkelijk dat gehuurde spelers weinig kansen lijken te krijgen. Zeg niet dat er een gedachte achter zit, maar het valt wel op.
Biseswar doet het nu al 3 wedstrijden best aardig dus heel erg behoefte aan verandering is er momenteel niet. Daarbij wisselt Mario zelden 3 x in een wedstrijd. En de meeste huurlingen zijn ook gehaald als 2e keuze, dus bij blessure of erg matige prestaties van spelers.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik vrees dat we weinig mogelijkheden hebben gehad. Zwolle vroeg er een tijd terug een dik miljoen voor. Dat wel flink gezakt zijn, maar of we hem konden halen zou ik niet weten. Centrumverdediger leek ook niet de allereerste prioriteit (al vind ik nu heel de verdedigende linie maar matig bezet overigens, bij een enkele blessure op welke positie achterin dan ook verlies je al flink aan kwaliteit)

[..]

Nac heeft onderhand nog minder mogelijkheden dan wij.
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:56:45 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92909105
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

De Vrij is gewoon erg sterk terugkomen na z'n bloedarmoede :) . Daarvoor vond ik hem matig.
pi_92909239
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:56 schreef Merkie het volgende:

[..]

De Vrij is gewoon erg sterk terugkomen na z'n bloedarmoede :) . Daarvoor vond ik hem matig.
Gevalletje bloeddoping dus. :+
Elite
Tegen TTIP
pi_92909779
quote:
Doorgaans betekent het armoe als een verdediger dat nodig heeft. Vlaar was zolang geblesseerd dat hij niks anders kon doen dan in het krachthonk tekeer gaan en zie nu, hij heeft de draaicirkel van een vrachtwagen. Tegen behendige spelers is het je hart vasthouden ..

Zie die verdedigers gister van Arsenal, dat zijn toch ook geen klerenkasten?
pi_92911152
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:16 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Doorgaans betekent het armoe als een verdediger dat nodig heeft. Vlaar was zolang geblesseerd dat hij niks anders kon doen dan in het krachthonk tekeer gaan en zie nu, hij heeft de draaicirkel van een vrachtwagen. Tegen behendige spelers is het je hart vasthouden ..

Zie die verdedigers gister van Arsenal, dat zijn toch ook geen klerenkasten?
weet niet of je goed gekeken hebt , maar ze gingen gisteren keer op keer de mist in , het is dat de kansen niet af werden gemaakt , anders was het met rust al 4-0 voor Barca..
keer op keer werden ze in de diepte verrast..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_92922168
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Biseswar doet het nu al 3 wedstrijden best aardig dus heel erg behoefte aan verandering is er momenteel niet. Daarbij wisselt Mario zelden 3 x in een wedstrijd. En de meeste huurlingen zijn ook gehaald als 2e keuze, dus bij blessure of erg matige prestaties van spelers.

Daar heb je opzich gelijk in, Biseswar is nu een van de besten op het veld en zit in een van z'n sterkere periodes. Toch vind ik het opvallend. Simon was absoluut gehaald als directe versterking, niet voor in de breedte.

Doet er verder ook niet toe opzich, alleen vraag je je dan wel af wat je volgend jaar hebt staan. Larsen in ieder geval niet denk ik, dus met die kastanje en beuk ook weg moeten we wel snel op zoek naar iets nieuws.

Ik ben benieuwd of we tegen een erg sterk ADO (in 2011 ook alles gewonnen geloof ik) ook een punt kunnen pakken (of zelfs meer)...
pi_92922496
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
Nu het hier eventjes wat beter gaat lopen, zonder dat er veel meer te halen valt, heeft hij het veel drukker met die amsterdammers.

Van de FP:

quote:
Op donderdag 17 februari 2011 @ 15:02 schreef Ritmo het volgende:
Wow, Twente _O_ Zij hebben echt een zo ongeloofelijk veel betere ploeg dan Ajax, zeker enkele klassen beter.

Titel gaat tussen Twente en PSV, en Twente wint dat denk ik.
pi_92922649
quote:
Terugkeer Fer bezorgt Mario Been luxeprobleem

Bron: VI.nl

Mario Been wil nog niet zeggen of vice-aanvoerder Leroy Fer zondag tegen ADO Den Haag in de basis zal starten. De middenvelder is volledig hersteld van zijn meniscusblessure en deed maandag een uur mee met de beloftenploeg.

ong Feyenoord speelde het duel met Jong FC Groningen op Varkenoord in plaats van het kunstgras op Woudestein, omdat die ondergrond beter is voor Fer. Tegen Vitesse en Heracles moest de middenvelder het nog doen met invalbeurten. Of hij zondag aan de aftrap zal verschijnen in Den Haag laat Been nog in het ongewisse.

Zou kunnen, aldus Been in gesprek met Voetbal International, maar laten we eerst afwachten hoe Leroy herstelt van zijn inspanningen met het tweede. Been heeft een logische verklaring voor de reserverol die Fer de voorbije weken had. Omdat ik weinig reden tot wisselen had, zegt hij.

Ik vond het middenveld met Marcel Meeuwis en Kelvin Leerdam wel aardig staan. Het is wel zo dat Leroy kracht brengt, gekoppeld aan voetballend vermogen. Op een gegeven moment zal ik keuzes moeten maken, maar dat is geen probleem. We hebben behalve de langdurig geblesseerden iedereen fit. Ik zie dat als een luxe.

Waarom niet Fer én Meeuwis. :{
Groetjes, Ezio.
pi_92923012
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarom niet Fer én Meeuwis. :{
Omdat Leerdam het al een aantal wedstrijden erg goed doet, en het gewoon zwaar unfair zou zijn hem er uit te halen?
Je moet ook nog maar zien dat Fer het gelijk al weer beter doet dan Leerdam in zijn beste doen. Vorige keer vond ik hem nog weinig brengen...
pi_92923127
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Omdat Leerdam het al een aantal wedstrijden erg goed doet, en het gewoon zwaar unfair zou zijn hem er uit te halen?
Je moet ook nog maar zien dat Fer het gelijk al weer beter doet dan Leerdam in zijn beste doen. Vorige keer vond ik hem nog weinig brengen...
Zondag ga je overlopen worden door dat middenveld van Ado als je Leerdam daar neer zet.
Trouwens wel weer fucking kansloos dat Mario het zaterdag goed vond staan. :')
Zou die wel gekeken hebben?

[ Bericht 12% gewijzigd door Stokstaart op 17-02-2011 17:27:58 ]
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:35:26 #94
53267 TC03
pi_92923801
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zondag ga je overlopen worden door dat middenveld van Ado als je Leerdam daar neer zet.
Trouwens wel weer fucking kansloos dat Mario het zaterdag goed vond staan. :')
Zou die wel gekeken hebben?
Dat valt wel mee, Leerdam is fysiek niet zo groot maar hij wint veel duels... Natuurlijk is fysiek belangrijk bij het voetbal, maar voetbal is geen krachtsport en je zal niet per definitie worden overlopen als je kleinere spelers tegenover grotere spelers zet. :{

:{˛
pi_92924094
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, Leerdam is fysiek niet zo groot maar hij wint veel duels... Natuurlijk is fysiek belangrijk bij het voetbal, maar voetbal is geen krachtsport en je zal niet per definitie worden overlopen als je kleinere spelers tegenover grotere spelers zet. :{

:{˛
Oké, Banshee.
pi_92924310
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dan is het zeker unfair om Mokotjo op de bank/tribune te zetten. Ik ben trouwens nog niet overtuigd van Leerdam.
pi_92928288
quote:
Ajax deed niets met tips van vertrokken topscout over Hazard en Defour
Donderdag, 17 februari 2011 om 18:42Ajax heeft in het verleden nagelaten om Eden Hazard en Steven Defour te strikken. Urbain Haesaert, voormalig topscout van de Amsterdammers, onthult dat hij de nu Belgische internationals in hun jonge meerdere malen heeft aanbevolen. "Maar ik kreeg weinig tot geen respons", zegt de Belg in Ajax Life. Eerder was al bekend dat Ajax in het verleden ook geen toekomst in Bas Dost en Dries Mertens zag.

Jan Vertonghen en Toby Alderweireld werden door Haesaert ontdekt, maar Ajax had nog veel meer toptalenten kunnen halen. De Amsterdamse club reageerde echter niet op de tips van diens scout, nu in dienst van Anderlecht. "Ik heb wekelijks rapporten naar Amsterdam gestuurd, maar daar heb ik de laatste jaren weinig tot geen respons op gekregen."

"Daar ben ik wel een beetje ongelukkig over. Dat is ook een van de redenen dat ik voor Anderlecht heb gekozen", zegt Haesaert. Vooral Hazard is de laatste maanden tot een zeer begeerde speler uitgegroeid. De aanvaller van Lille lijkt voor een bedrag van minimaal twintig miljoen euro naar een Europese topclub te verkassen. Defour speelt op het middenveld van Standard Luik en is ook captain.
Even los van het feit dat hij hiervoor voor ajax werkzaam was; zo'n figuur zou voor ons natuurlijk een wereld van verschil kunnen maken. Nu is het natuurlijk mogelijk dat dit de enige 4 echt goede aanbevelingen van de 200 rapporten zijn, dat zullen we nooit weten, maar met een paar van zulke aankopen en vervolgens verkopen voor goede prijzen ben je natuurlijk in principe zo uit de zorgen... Ik hoop dat ze de komende jaren investeren in zulke mensen. Zit nu gewoon bij "maar" anderlecht, dus zou voor Feyenoord ook gewoon moeten kunnen.
pi_92928956
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:28 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Even los van het feit dat hij hiervoor voor ajax werkzaam was; zo'n figuur zou voor ons natuurlijk een wereld van verschil kunnen maken. Nu is het natuurlijk mogelijk dat dit de enige 4 echt goede aanbevelingen van de 200 rapporten zijn, dat zullen we nooit weten, maar met een paar van zulke aankopen en vervolgens verkopen voor goede prijzen ben je natuurlijk in principe zo uit de zorgen... Ik hoop dat ze de komende jaren investeren in zulke mensen. Zit nu gewoon bij "maar" anderlecht, dus zou voor Feyenoord ook gewoon moeten kunnen.
Het is allemaal zo makkelijk. :D
pi_92929089
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is allemaal zo makkelijk. :D
Nee natuurlijk niet lul. Ik zeg nota bene nog, misschien zijn het wel de enige 4 goede aanbevelingen van de 200. Feit is wel dat als je een paar geweldige spelers jong weet binnen te halen voor een habbekrats en ze verkoopt voor de hoofdprijs, dat je weer een stuk sterker er voor staat.
pi_92929227
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet lul. Ik zeg nota bene nog, misschien zijn het wel de enige 4 goede aanbevelingen van de 200. Feit is wel dat als je een paar geweldige spelers jong weet binnen te halen voor een habbekrats en ze verkoopt voor de hoofdprijs, dat je weer een stuk sterker er voor staat.
No shit.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:58:58 #101
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_92929981
Leerdam was vorige week met afstand de beste man op het middenveld. Ondanks dat ie eruit ziet als een doorsnee afrikaantje uit een van die hongerlandjes daar won hij veel duels, veroverde hij veel ballen, en stond hij fysiek zn mannetje. Enkel aan de bal moet het nog beter. Maar zou hem zeker laten staan. Daarbij heeft Fer tijdens zijn invalbeurten niet echt een goede indruk achtergelaten.

Al zou het volstrekt logisch zijn om te spelen met Leerdam, Fer en Meeuwis op het middenveld, en Wijnaldum dus eruit te halen. Bakt er al weken niets van. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_92930039
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef PIETR het volgende:
Leerdam was vorige week met afstand de beste man op het middenveld. Ondanks dat ie eruit ziet als een doorsnee afrikaantje uit een van die hongerlandjes daar won hij veel duels, veroverde hij veel ballen, en stond hij fysiek zn mannetje. Enkel aan de bal moet het nog beter. Maar zou hem zeker laten staan. Daarbij heeft Fer tijdens zijn invalbeurten niet echt een goede indruk achtergelaten.

Al zou het volstrekt logisch zijn om te spelen met Leerdam, Fer en Meeuwis op het middenveld, en Wijnaldum dus eruit te halen. Bakt er al weken niets van. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Ryo en De Vrij waren toch wel iets beter.
pi_92930313
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef PIETR het volgende:

En wie wil je dan op 10 zetten als je Gini eruit haalt?
Groetjes, Ezio.
pi_92930387
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En wie wil je dan op 10 zetten als je Gini eruit haalt?
Niemand, Leerdam en Fer kunnen diep gaan. Leerdam deed dat Zaterdag al regelmatig.
pi_92930504
Tja leuk bedacht allemaal alleen Mario zal toch wel weer met Gini beginnen.
Groetjes, Ezio.
pi_92930793
Jep.
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:20:10 #107
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_92931256
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ryo en De Vrij waren toch wel iets beter.
Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef PIETR het volgende:
Leerdam was vorige week met afstand de beste man op het middenveld.

;) :P :) ;) :( :{ :P :P

Zou triest zijn als Leerdam eruit wordt gehaald. Doet het gewoon erg goed. En het zou al helemaal krom zijn als Wijnaldum gewoon mag blijven staan terwijl hij het niet goed doet.
pi_92931447
Aah verkeerd gelezen. :@
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:36:51 #109
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_92932416
Ik hoop op een zelfde wedstrijd als die van een paar jaar geleden. Ado komt op 1-0. Kzooi! Binnen een kwartier scoort Tomasson 2 keer. Jeeuuh! Onterechte vrije trap voor Ado. Het zal toch niet? Fuuuuuuuuu! 2-2 De eerstvolgende aanval van Feyenoord scoort Makaay. JAAAAAH!!!

Zon schommeling van emoties, en dan aan de goede kant van de streep de wedstrijd beeindigen. Dat zijn de lekkerste. :)
pi_92935212
Filmpje is al ff oud maar heb hem nog niet gezien hier:
V Geel over Feyenoord.

Open sollicitatie. *)
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:30:53 #111
53267 TC03
pi_92935928
Hij heeft wel een bol hoofd gekregen zeg. Teveel vlaaien gekregen daar.
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:02:16 #112
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92938362
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:30 schreef Lastpost het volgende:

[..]

_O_
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:39:33 #113
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92956157
quote:
ROTTERDAM - Afgelopen zomer probeerde Feyenoord Diego Biseswar tevergeefs kwijt te raken en ook afgelopen maand kreeg de clubleiding de buitenspeler de Kuip niet uit. En dus is Biseswar weer nadrukkelijk in beeld. Plotseling laat hij weer voorzichtig zien waarom Feyenoord twee jaar geleden zijn aflopende contract met een forse salarisverhoging verlengde.

Zijn terugreis begin januari uit Oman, vijf dagen voordat zijn ploeggenoten het sultanaat zouden verlaten, leek het definitieve einde bij Feyenoord voor Diego Biseswar. De buitenspeler kampte met knieklachten en de technische staf legde zeer geďrriteerd een verband met illegale zaalvoetbalactiviteiten. De komst van de Hongaar Krisztian Simon leek één ding duidelijk te maken. Op de aanwezigheid van Biseswar in de Kuip werd geen prijs meer gesteld.

Maar Biseswar (22) bleef in Rotterdam-Zuid en kreeg eerder dan verwacht weer zijn kans op speeltijd. Tegen FC Twente uit speelde hij zeer verdienstelijk, tegen Vitesse uit nog een forse stap beter en zijn eerste helft zaterdag tegen Heracles zag er zelfs uitstekend uit. Biseswar verzorgde de assist bij de treffer van Miyaichi en nam hoogstpersoonlijk de fraaie tweede treffer voor zijn rekening.

,,Ik wil gewoon voetballen, ben een echte liefhebber,'' zegt Biseswar in het AD. ,,Ik wil graag acties maken en een-tweetjes. Soms wordt het gewaardeerd en soms niet. Maar de laatste tijd gaat het wel lekker met twee assists en een doelpuntje.''

Tot revanchegevoelens jegens mensen die hem de afgelopen maanden afschreven, heeft het niet geleid. ,,Zeker niet, ik weet wat mijn kwaliteiten zijn,'' zo haalt hij zijn schouders op. ,,Wat de pers er van vindt, mag de pers uiteraard zelf weten. Ik blijf mijn eigen ding doen. Iedereen heeft toch weer gezien dat ik een aardig balletje kan trappen.''
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:59:13 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92958808
quote:
Daar is helemaal niks grappigs aan. Optyfen met dit soort iniatieven.
Elite
Tegen TTIP
pi_92958870
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks grappigs aan. Optyfen met dit soort iniatieven.
Liever dat er vrouwen zitten dan dat de plekken leeg blijven.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:29:57 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92959760
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Liever dat er vrouwen zitten dan dat de plekken leeg blijven.
:{w

Worden steeds meer een kutjesclub op deze manier. Gezellig dagje uit naar het theater, genaamd De Kuip.
Elite
Tegen TTIP
pi_92959795
Ze horen niet bij het voetbal..
FR1908
pi_92959998
Is er iemand hier die ervaringen heeft met viagogo.nl? zie dat je daar voor weinig een kaartje kunt kopen van Feyenoord. Heb je dan geen club kaart oid voor nodig?

En hoe zit het met de levering van de kaartjes?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_92960730
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Worden steeds meer een kutjesclub op deze manier. Gezellig dagje uit naar het theater, genaamd De Kuip.
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef Teis91 het volgende:
pi_92961302
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef Teis91 het volgende:
Behalve als ze naakt komen dan.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:18:01 #122
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_92961550
Happel ziet liever een paar besnorde leernichten in de Kuip i.p.v. vrouwen.
Is toch beter , als de wedstrijd kut is (wat al gauw het geval is dit seizoen bij Feijenoord) dan is er iig iets anders waar je je tijd mee kan verdoen ;)
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:30:21 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92962033
Ik heb geen probleem met vrouwen die naar de Kuip komen, wel met dit soort kansloze geforceerde initiatieven om een ander soort publiek naar het stadion te halen. Feijenoord is niet blij met een groot deel van de aanhang en heeft liever een soort theaterpubliek zitten wat netjes betaald en verder niet klaagt.
Elite
Tegen TTIP
pi_92962620
Vlaar fit voor Ado
Groetjes, Ezio.
pi_92963392
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Happel het volgende:
Ik heb geen probleem met vrouwen die naar de Kuip komen, wel met dit soort kansloze geforceerde initiatieven om een ander soort publiek naar het stadion te halen. Feijenoord is niet blij met een groot deel van de aanhang en heeft liever een soort theaterpubliek zitten wat netjes betaald en verder niet klaagt.
Feyenoord is ontzettend blij met minstens 90% van de supporters die zich gewoon gedragen en ontevreden met die kleine groep die het voor iedereen altijd weer moet verneuken. En terecht.
pi_92963413
quote:
Been: Nieuwe keeper geen prioriteit

Nadat bekend werd dat Feyenoord Roda JC technisch directeur Martin van Geel naar de Kuip wil halen, werd er in de media geopperd dat van Geel de Poolse doelman van Roda JC Przemyslaw Tyton mee zou nemen naar Feyenoord.
Al heel snel kwam er in het geruchtencircuit het verhaal dat Feyenoord geďnteresseerd zou zijn in de doelman.
Maar Jan Dirk Stouten verslaggever van RTV Rijnmond laat via zijn twitter weten dat dit volgens Mario Been niet aan de orde is, De komst van een keeper heeft geen prioriteit, aldus Mario Been.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:28:02 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92964232
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:06 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Feyenoord is ontzettend blij met minstens 90% van de supporters die zich gewoon gedragen en ontevreden met die kleine groep die het voor iedereen altijd weer moet verneuken. En terecht.
Duidelijk iemand die weet waarover hij het heeft. ^O^
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:58:55 #128
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92965600
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Idd :r
Oppleuren met dat gezeik over vrouwen. Niets mis met een "mannensport". Geouwehoer altijd, ook met vrouwelijke scheidsrechters enzo, doe normaal ofzo. Niets mis met die "paar" vrouwen die graag komen en 110% beleving meenemen, maar dat gepush om nieuwe groepen die het eigenlijk te weinig boeit... triest.
pi_92966085
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Duidelijk iemand die weet waarover hij het heeft. ^O^
Nee jij bent een orakel, als ik nu onzin praat doe jij dat minstens net zo vaak, maar goed, ieder zijn eigen mening toch?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:29:55 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92966765
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:13 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nee jij bent een orakel, als ik nu onzin praat doe jij dat minstens net zo vaak, maar goed, ieder zijn eigen mening toch?
Ik heb het gewoon over de beleving in een stadion, wat compleet naar de filistijnen wordt geholpen door dit soort initiatieven. Niemand zit te wachten op een stel wijven wat langs de lijn zit te checken wat voor lekkere mannen er over het veld huppelen.

Jij hebt het over totaal wat anders.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:32:00 #131
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92969565
^O^ Vlaar is erbij, dat wordt 3 punten pakken ^O^
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:00:05 #132
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_92971052
quote:
Luc Castaignos gaat er vanuit dat hij volgend seizoen in het shirt van Internazionale speelt. De Italiaanse topclub deed de spits van Feyenoord die toezegging. "Ik moet persoonlijk nog tot een akkoord komen, maar dat zal geen probleem zijn. Er is ook nog geen gelegenheid geweest om naar Italië te reizen om een contract te tekenen", zegt de jeugdinternational in het AD.

"Ik heb altijd het gevoel gehad dat Inter en Feyenoord er wel uit zouden komen. Ze willen mij voor vier jaar vastleggen en ik heb de garantie gekregen dat ik niet zal worden verhuurd aan een andere club. Daar spreekt natuurlijk heel veel vertrouwen uit", aldus Castaignos.

Luc Castaignos reist op 28 februari naar Milaan om de laatste details met Internazionale door te nemen en zijn handtekening te zetten onder het contract. Dat liet de 18-jarige spits vanmiddag weten aan ELF Voetbal. Door het drukke schema kwam het er niet eerder van.

In de komende editie van ELF Voetbal, 3 maart in de winkels, verschijnt een verhaal over de razendsnelle ontwkkeling van Castaignos en zijn transfer naar de Italiaanse topclub.
:')..
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_92971356
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
^O^ Vlaar is erbij, dat wordt 3 punten pakken ^O^
Inderdaad, vol voor die 3 punten, ik heb er best vertrouwen in :)
pi_92973707
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

:')..
Wat is er te huilen ?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:32:40 #135
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92978684
quote:
Vrienden van Feyenoord wilden organisatieverandering

Een aantal investeerders wilde fors ingrijpen in de organisatie bij Feyenoord. Sommige geldschieters wilden Martin van Geel niet alleen als technisch directeur, maar ook als algemeen directeur aanstellen.

Eric Gudde zou dan de financiële zaken van Onno Jacobs kunnen overnemen én organisatiedirecteur worden. Mark Koevermans zou in de nieuwe constructie commercieel directeur blijven en Onno Jacobs zou worden gevraagd de hem aangeboden baan in het bedrijfsleven te aanvaarden.

Binnen de Vrienden van Feyenoord werd echter geen overeenstemming bereikt over dit ingrijpende plan. Bovendien wist Pim Blokland, die als commissaris een soms lastige dubbelrol vervult, dat de overige commissarissen dit plan niet zouden steunen.
quote:
Rutten ontevreden over Koevermans

Fred Rutten is ontevreden over Schiedammer Danny Koevermans. De coach van PSV zei dat na afloop van de Europa Leaguewedstrijd tegen Lille.

Koevermans zat tijdens het duel dat in 2-2 eindigde op de tribune. Rutten gaf oud-FC Dordrecht aanvaller Genero Zeefuik de voorkeur.

'Ik ben de laatste tijd ontevreden over de inzet van Danny', aldus de oefenmeester. In de verloren competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag stond Koevermans nog in de basis bij PSV. De oud-Spartaan heeft een aflopend contract in Eindhoven, dat niet zal worden verlengd.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:38:47 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92979026
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Wat wil je met dat laatste bericht zeggen? Domste wat er is om Koevermans nu nog te halen.
Elite
Tegen TTIP
pi_92979494
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat wil je met dat laatste bericht zeggen? Domste wat er is om Koevermans nu nog te halen.
Vind ik ook.
pi_92979822
Haha, dat eeuwige gezeur om Koevermans...
Wat zal ik blij zijn als die gozer gestopt is met voetballen, hoeven we dat gezeur tenminste niet meer te horen.
#12 is not for sale!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 21:08:51 #139
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92984825
Koevermans... no thanks.
pi_92988630
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Omdat hij op leeftijd is?
We hebben gewoon een spits nodig die goals maakt en dat kan Koevermans altijd en overal.
Groetjes, Ezio.
pi_92988689
quote:
'Vrienden van Feyenoord willen Boskamp'

ROTTERDAM - De investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord ziet een rol voor Jan Boskamp weggelegd bij de club. De Rotterdamse trainer, die vooral naam maakte in België, kan aan de slag als scout.
Dat meldde journalist en presentator Emile Schelvis in het programma Voetbal International op RTL vanavond. Boskamp benadrukte zijn liefde voor Feyenoord in hetzelfde programma de afgelopen maanden meermaals en dat zou de investeerders aan het denken hebben gezet.

Boskamp speelde in het verleden bij de Zuid-Hollandse club, maar maakte voornamelijk naam als in zijn loopbaan als trainer. Zijn grootste succces boekte de 62-jarige Boskamp in de jaren negentig bij Anderlecht, waar hij drie jaar op rij kampioen van België werd.

Boskamp. _O_ O+
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:05:40 #142
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92992372
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Boskamp. _O_ O+
Die vrienden van Feyenoord willen wel erg veel...
Te veel i.m.o.
pi_93000684
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Te veel i.m.o.
Ze betalen voor die macht.
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:08:34 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93005577
quote:

[..]

Te veel i.m.o.
Wie betaalt bepaalt.
Elite
Tegen TTIP
pi_93005786
quote:

[..]

Te veel i.m.o.
Maar ze willen voorlopig niets dat niet goed is voor de club. Niet dat ik weet tenminste.
Boskamp lijkt mij prima voor de club.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:02:15 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93009058
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie betaalt bepaalt.
ŠTed Van Leeuwen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:41:36 #147
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93010344
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie betaalt bepaalt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef Ruud het volgende:

[..]

Maar ze willen voorlopig niets dat niet goed is voor de club. Niet dat ik weet tenminste.
Boskamp lijkt mij prima voor de club.
Dat is ook wel zo, en ze mogen best invloed hebben, maar zoals het er nu uit ziet willen ze het compleet voor het zeggen hebben. Eerst rond Beenhakker, toen met van Hanegem naast Been, vervolgens willen ze de hele staf omgooien zonder Jacobs, met Gudde in een nieuwe rol en van Geel als AD ipv TD, en nu weer Boskamp.

Opzich zijn het niet zozeer slechte beslissingen oid, maar ik vind het wel wat ver gaan wat betreft de inspraak.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:53:52 #148
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_93010672
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:41 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[..]

Dat is ook wel zo, en ze mogen best invloed hebben, maar zoals het er nu uit ziet willen ze het compleet voor het zeggen hebben. Eerst rond Beenhakker, toen met van Hanegem naast Been, vervolgens willen ze de hele staf omgooien zonder Jacobs, met Gudde in een nieuwe rol en van Geel als AD ipv TD, en nu weer Boskamp.

Opzich zijn het niet zozeer slechte beslissingen oid, maar ik vind het wel wat ver gaan wat betreft de inspraak.
Waar is v. Hanegem?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:56:09 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93010740
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:41 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[..]

Persoonlijk heb ik er niet zoveel problemen mee, omdat ik totaal geen vertrouwen heb in de mensen die nu in de RvC zitten. Zelfde geldt voor Jacobs. Met Gudde heb ik minder problemen.
Elite
Tegen TTIP
pi_93011635
Toch mooi als Boskamp scout wil worden binnen Feyenoord? Die man kijkt echt super veel wedstrijden per jaar, ook volgt hij competities buiten Europa. Toch alleen maar mooi als je zo'n man in je organisatie hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')