abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:58:58 #101
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_92929981
Leerdam was vorige week met afstand de beste man op het middenveld. Ondanks dat ie eruit ziet als een doorsnee afrikaantje uit een van die hongerlandjes daar won hij veel duels, veroverde hij veel ballen, en stond hij fysiek zn mannetje. Enkel aan de bal moet het nog beter. Maar zou hem zeker laten staan. Daarbij heeft Fer tijdens zijn invalbeurten niet echt een goede indruk achtergelaten.

Al zou het volstrekt logisch zijn om te spelen met Leerdam, Fer en Meeuwis op het middenveld, en Wijnaldum dus eruit te halen. Bakt er al weken niets van. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_92930039
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef PIETR het volgende:
Leerdam was vorige week met afstand de beste man op het middenveld. Ondanks dat ie eruit ziet als een doorsnee afrikaantje uit een van die hongerlandjes daar won hij veel duels, veroverde hij veel ballen, en stond hij fysiek zn mannetje. Enkel aan de bal moet het nog beter. Maar zou hem zeker laten staan. Daarbij heeft Fer tijdens zijn invalbeurten niet echt een goede indruk achtergelaten.

Al zou het volstrekt logisch zijn om te spelen met Leerdam, Fer en Meeuwis op het middenveld, en Wijnaldum dus eruit te halen. Bakt er al weken niets van. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Ryo en De Vrij waren toch wel iets beter.
pi_92930313
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef PIETR het volgende:

En wie wil je dan op 10 zetten als je Gini eruit haalt?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92930387
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En wie wil je dan op 10 zetten als je Gini eruit haalt?
Niemand, Leerdam en Fer kunnen diep gaan. Leerdam deed dat Zaterdag al regelmatig.
pi_92930504
Tja leuk bedacht allemaal alleen Mario zal toch wel weer met Gini beginnen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92930793
Jep.
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:20:10 #107
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_92931256
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ryo en De Vrij waren toch wel iets beter.
Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef PIETR het volgende:
Leerdam was vorige week met afstand de beste man op het middenveld.

;) :P :) ;) :( :{ :P :P

Zou triest zijn als Leerdam eruit wordt gehaald. Doet het gewoon erg goed. En het zou al helemaal krom zijn als Wijnaldum gewoon mag blijven staan terwijl hij het niet goed doet.
pi_92931447
Aah verkeerd gelezen. :@
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:36:51 #109
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_92932416
Ik hoop op een zelfde wedstrijd als die van een paar jaar geleden. Ado komt op 1-0. Kzooi! Binnen een kwartier scoort Tomasson 2 keer. Jeeuuh! Onterechte vrije trap voor Ado. Het zal toch niet? Fuuuuuuuuu! 2-2 De eerstvolgende aanval van Feyenoord scoort Makaay. JAAAAAH!!!

Zon schommeling van emoties, en dan aan de goede kant van de streep de wedstrijd beeindigen. Dat zijn de lekkerste. :)
pi_92935212
Filmpje is al ff oud maar heb hem nog niet gezien hier:
V Geel over Feyenoord.

Open sollicitatie. *)
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:30:53 #111
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_92935928
Hij heeft wel een bol hoofd gekregen zeg. Teveel vlaaien gekregen daar.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:02:16 #112
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92938362
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:30 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Mijn verhaal is compleet anders, ik ben geboren naast De Kuip in het naastgelegen ziekenhuis en heb m'n eerste jaren in de Tarwewijk gewoond maar zag mijn eerste wedstrijd pas in 1995 (Ben van '84) in het stadion.

Al op 5-jarige leeftijd ben ik destijds samen met moeder gedwongen vertrokken uit Rotterdam door bedreigingen en mishandelingen door m'n biologische vader en we zijn toen in een vrouwenopvang terecht gekomen in Arnhem en hebben daar later ook een woning toegewezen gekregen, in al die jaren hadden we geen TV en het enige familiecontact dat er was, was met m'n oma die weinig met voetbal had.
Over voetbal werd weleens gesproken op de schoolpleintjes en buiten in de buurt, maar ik had er geen kaas van gegeten en had geen flauw idee dat er bekerwedstrijden waren, hoe de competitie werkte en wie er in de Eredivisie zaten, simpelweg omdat ik er nooit iets van zag en het me dus niet boeide, al vond ik zelf voetballen wel leuk om te doen.

Uiteindelijk enkele jaren later weer terug in de regio gekomen en toen pas ben ik me meer gaan interesseren in voetbal, mede door mijn stiefvader die toen in beeld kwam, die was voor PSV en die liepen toen met jongens als Nilis, Zenden en Ronaldo rond en Ajax was in die tijd helemaal op oorlogssterkte terwijl Feyenoord een elftal had met wat 'onbeholpen' gasten en karakter-voetballers.
Hij vertelde steeds meer over PSV, de liefde voor het spelletje en zijn passie voor de club en het voetbal hebben ervoor gezorgd dat ik weleens een wedstrijd wilde bekijken, tot dat moment had ik enkel wat samenvattingen op TV gezien bij de NOS 's avonds van clubs en zat ik nog niet te kijken als Feyenoorder maar puur als liefhebber van voetbal.
Mijn stiefvader nam me uiteindelijk dus mee naar mijn eerste wedstrijd, Feyenoord-PSV (3-2) en ik had op dat moment nog niet echt liefde voor de club, het was nou eenmaal de grootste in de stad en had een imposant stadion.
Eenmaal aangekomen, naar het vak gegaan (X), de sfeer was overweldigend, sloeg om toen we achterkwamen en ontplofte bij de voorsprong en na het zien van dat elftal, de supporters, dat stadion en de hele atmosfeer wist ik gewoon dat ik Feyenoord vaker wilde zien en beetje bij beetje is de liefde gegroeid en het is nooit meer goedgekomen. :+

Inmiddels heb ik ook twee (half)broertjes en de ene is voor PSV en de jongste voor Feyenoord en die heb ik al meegenomen naar de Open dag, eerste training en wedstrijden vanaf het moment dat ik hem van m'n moeder mee mocht nemen.
Zodoende heeft ie eerder Feyenoord gezien dan Blijdorp of de Euromast en ook hij was verkocht op het moment dat ie dat stadion van dichtbij zag en de sfeer proefde.
_O_
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:39:33 #113
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92956157
quote:
ROTTERDAM - Afgelopen zomer probeerde Feyenoord Diego Biseswar tevergeefs kwijt te raken en ook afgelopen maand kreeg de clubleiding de buitenspeler de Kuip niet uit. En dus is Biseswar weer nadrukkelijk in beeld. Plotseling laat hij weer voorzichtig zien waarom Feyenoord twee jaar geleden zijn aflopende contract met een forse salarisverhoging verlengde.

Zijn terugreis begin januari uit Oman, vijf dagen voordat zijn ploeggenoten het sultanaat zouden verlaten, leek het definitieve einde bij Feyenoord voor Diego Biseswar. De buitenspeler kampte met knieklachten en de technische staf legde zeer geïrriteerd een verband met illegale zaalvoetbalactiviteiten. De komst van de Hongaar Krisztian Simon leek één ding duidelijk te maken. Op de aanwezigheid van Biseswar in de Kuip werd geen prijs meer gesteld.

Maar Biseswar (22) bleef in Rotterdam-Zuid en kreeg eerder dan verwacht weer zijn kans op speeltijd. Tegen FC Twente uit speelde hij zeer verdienstelijk, tegen Vitesse uit nog een forse stap beter en zijn eerste helft zaterdag tegen Heracles zag er zelfs uitstekend uit. Biseswar verzorgde de assist bij de treffer van Miyaichi en nam hoogstpersoonlijk de fraaie tweede treffer voor zijn rekening.

,,Ik wil gewoon voetballen, ben een echte liefhebber,'' zegt Biseswar in het AD. ,,Ik wil graag acties maken en een-tweetjes. Soms wordt het gewaardeerd en soms niet. Maar de laatste tijd gaat het wel lekker met twee assists en een doelpuntje.''

Tot revanchegevoelens jegens mensen die hem de afgelopen maanden afschreven, heeft het niet geleid. ,,Zeker niet, ik weet wat mijn kwaliteiten zijn,'' zo haalt hij zijn schouders op. ,,Wat de pers er van vindt, mag de pers uiteraard zelf weten. Ik blijf mijn eigen ding doen. Iedereen heeft toch weer gezien dat ik een aardig balletje kan trappen.''
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:59:13 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92958808
quote:
Daar is helemaal niks grappigs aan. Optyfen met dit soort iniatieven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92958870
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks grappigs aan. Optyfen met dit soort iniatieven.
Liever dat er vrouwen zitten dan dat de plekken leeg blijven.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:29:57 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92959760
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Liever dat er vrouwen zitten dan dat de plekken leeg blijven.
:{w

Worden steeds meer een kutjesclub op deze manier. Gezellig dagje uit naar het theater, genaamd De Kuip.
Elite
Tegen TTIP
pi_92959795
Ze horen niet bij het voetbal..
FR1908
pi_92959998
Is er iemand hier die ervaringen heeft met viagogo.nl? zie dat je daar voor weinig een kaartje kunt kopen van Feyenoord. Heb je dan geen club kaart oid voor nodig?

En hoe zit het met de levering van de kaartjes?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_92960730
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Worden steeds meer een kutjesclub op deze manier. Gezellig dagje uit naar het theater, genaamd De Kuip.
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef Teis91 het volgende:
:')
pi_92961302
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef Teis91 het volgende:
Behalve als ze naakt komen dan.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:18:01 #122
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_92961550
Happel ziet liever een paar besnorde leernichten in de Kuip i.p.v. vrouwen.
Is toch beter , als de wedstrijd kut is (wat al gauw het geval is dit seizoen bij Feijenoord) dan is er iig iets anders waar je je tijd mee kan verdoen ;)
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:30:21 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92962033
Ik heb geen probleem met vrouwen die naar de Kuip komen, wel met dit soort kansloze geforceerde initiatieven om een ander soort publiek naar het stadion te halen. Feijenoord is niet blij met een groot deel van de aanhang en heeft liever een soort theaterpubliek zitten wat netjes betaald en verder niet klaagt.
Elite
Tegen TTIP
pi_92962620
Vlaar fit voor Ado
Groetjes, Ezio.
pi_92963392
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Happel het volgende:
Ik heb geen probleem met vrouwen die naar de Kuip komen, wel met dit soort kansloze geforceerde initiatieven om een ander soort publiek naar het stadion te halen. Feijenoord is niet blij met een groot deel van de aanhang en heeft liever een soort theaterpubliek zitten wat netjes betaald en verder niet klaagt.
Feyenoord is ontzettend blij met minstens 90% van de supporters die zich gewoon gedragen en ontevreden met die kleine groep die het voor iedereen altijd weer moet verneuken. En terecht.
pi_92963413
quote:
Been: Nieuwe keeper geen prioriteit

Nadat bekend werd dat Feyenoord Roda JC technisch directeur Martin van Geel naar de Kuip wil halen, werd er in de media geopperd dat van Geel de Poolse doelman van Roda JC Przemyslaw Tyton mee zou nemen naar Feyenoord.
Al heel snel kwam er in het geruchtencircuit het verhaal dat Feyenoord geïnteresseerd zou zijn in de doelman.
Maar Jan Dirk Stouten verslaggever van RTV Rijnmond laat via zijn twitter weten dat dit volgens Mario Been niet aan de orde is, De komst van een keeper heeft geen prioriteit, aldus Mario Been.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:28:02 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92964232
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:06 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Feyenoord is ontzettend blij met minstens 90% van de supporters die zich gewoon gedragen en ontevreden met die kleine groep die het voor iedereen altijd weer moet verneuken. En terecht.
Duidelijk iemand die weet waarover hij het heeft. ^O^
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:58:55 #128
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92965600
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Idd :r
Oppleuren met dat gezeik over vrouwen. Niets mis met een "mannensport". Geouwehoer altijd, ook met vrouwelijke scheidsrechters enzo, doe normaal ofzo. Niets mis met die "paar" vrouwen die graag komen en 110% beleving meenemen, maar dat gepush om nieuwe groepen die het eigenlijk te weinig boeit... triest.
pi_92966085
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Duidelijk iemand die weet waarover hij het heeft. ^O^
Nee jij bent een orakel, als ik nu onzin praat doe jij dat minstens net zo vaak, maar goed, ieder zijn eigen mening toch?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:29:55 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92966765
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:13 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nee jij bent een orakel, als ik nu onzin praat doe jij dat minstens net zo vaak, maar goed, ieder zijn eigen mening toch?
Ik heb het gewoon over de beleving in een stadion, wat compleet naar de filistijnen wordt geholpen door dit soort initiatieven. Niemand zit te wachten op een stel wijven wat langs de lijn zit te checken wat voor lekkere mannen er over het veld huppelen.

Jij hebt het over totaal wat anders.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:32:00 #131
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92969565
^O^ Vlaar is erbij, dat wordt 3 punten pakken ^O^
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:00:05 #132
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_92971052
quote:
Luc Castaignos gaat er vanuit dat hij volgend seizoen in het shirt van Internazionale speelt. De Italiaanse topclub deed de spits van Feyenoord die toezegging. "Ik moet persoonlijk nog tot een akkoord komen, maar dat zal geen probleem zijn. Er is ook nog geen gelegenheid geweest om naar Italië te reizen om een contract te tekenen", zegt de jeugdinternational in het AD.

"Ik heb altijd het gevoel gehad dat Inter en Feyenoord er wel uit zouden komen. Ze willen mij voor vier jaar vastleggen en ik heb de garantie gekregen dat ik niet zal worden verhuurd aan een andere club. Daar spreekt natuurlijk heel veel vertrouwen uit", aldus Castaignos.

Luc Castaignos reist op 28 februari naar Milaan om de laatste details met Internazionale door te nemen en zijn handtekening te zetten onder het contract. Dat liet de 18-jarige spits vanmiddag weten aan ELF Voetbal. Door het drukke schema kwam het er niet eerder van.

In de komende editie van ELF Voetbal, 3 maart in de winkels, verschijnt een verhaal over de razendsnelle ontwkkeling van Castaignos en zijn transfer naar de Italiaanse topclub.
:')..
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_92971356
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
^O^ Vlaar is erbij, dat wordt 3 punten pakken ^O^
Inderdaad, vol voor die 3 punten, ik heb er best vertrouwen in :)
pi_92973707
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

:')..
Wat is er te huilen ?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:32:40 #135
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92978684
quote:
Vrienden van Feyenoord wilden organisatieverandering

Een aantal investeerders wilde fors ingrijpen in de organisatie bij Feyenoord. Sommige geldschieters wilden Martin van Geel niet alleen als technisch directeur, maar ook als algemeen directeur aanstellen.

Eric Gudde zou dan de financiële zaken van Onno Jacobs kunnen overnemen én organisatiedirecteur worden. Mark Koevermans zou in de nieuwe constructie commercieel directeur blijven en Onno Jacobs zou worden gevraagd de hem aangeboden baan in het bedrijfsleven te aanvaarden.

Binnen de Vrienden van Feyenoord werd echter geen overeenstemming bereikt over dit ingrijpende plan. Bovendien wist Pim Blokland, die als commissaris een soms lastige dubbelrol vervult, dat de overige commissarissen dit plan niet zouden steunen.
quote:
Rutten ontevreden over Koevermans

Fred Rutten is ontevreden over Schiedammer Danny Koevermans. De coach van PSV zei dat na afloop van de Europa Leaguewedstrijd tegen Lille.

Koevermans zat tijdens het duel dat in 2-2 eindigde op de tribune. Rutten gaf oud-FC Dordrecht aanvaller Genero Zeefuik de voorkeur.

'Ik ben de laatste tijd ontevreden over de inzet van Danny', aldus de oefenmeester. In de verloren competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag stond Koevermans nog in de basis bij PSV. De oud-Spartaan heeft een aflopend contract in Eindhoven, dat niet zal worden verlengd.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:38:47 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92979026
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Wat wil je met dat laatste bericht zeggen? Domste wat er is om Koevermans nu nog te halen.
Elite
Tegen TTIP
pi_92979494
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat wil je met dat laatste bericht zeggen? Domste wat er is om Koevermans nu nog te halen.
Vind ik ook.
pi_92979822
Haha, dat eeuwige gezeur om Koevermans...
Wat zal ik blij zijn als die gozer gestopt is met voetballen, hoeven we dat gezeur tenminste niet meer te horen.
#12 is not for sale!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 21:08:51 #139
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92984825
Koevermans... no thanks.
2000 light years from home
pi_92988630
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Omdat hij op leeftijd is?
We hebben gewoon een spits nodig die goals maakt en dat kan Koevermans altijd en overal.
Groetjes, Ezio.
pi_92988689
quote:
'Vrienden van Feyenoord willen Boskamp'

ROTTERDAM - De investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord ziet een rol voor Jan Boskamp weggelegd bij de club. De Rotterdamse trainer, die vooral naam maakte in België, kan aan de slag als scout.
Dat meldde journalist en presentator Emile Schelvis in het programma Voetbal International op RTL vanavond. Boskamp benadrukte zijn liefde voor Feyenoord in hetzelfde programma de afgelopen maanden meermaals en dat zou de investeerders aan het denken hebben gezet.

Boskamp speelde in het verleden bij de Zuid-Hollandse club, maar maakte voornamelijk naam als in zijn loopbaan als trainer. Zijn grootste succces boekte de 62-jarige Boskamp in de jaren negentig bij Anderlecht, waar hij drie jaar op rij kampioen van België werd.

Boskamp. _O_ O+
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:05:40 #142
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92992372
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Boskamp. _O_ O+
Die vrienden van Feyenoord willen wel erg veel...
Te veel i.m.o.
pi_93000684
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Te veel i.m.o.
Ze betalen voor die macht.
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:08:34 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93005577
quote:

[..]

Te veel i.m.o.
Wie betaalt bepaalt.
Elite
Tegen TTIP
pi_93005786
quote:

[..]

Te veel i.m.o.
Maar ze willen voorlopig niets dat niet goed is voor de club. Niet dat ik weet tenminste.
Boskamp lijkt mij prima voor de club.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:02:15 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93009058
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie betaalt bepaalt.
©Ted Van Leeuwen.
2000 light years from home
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:41:36 #147
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93010344
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie betaalt bepaalt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef Ruud het volgende:

[..]

Maar ze willen voorlopig niets dat niet goed is voor de club. Niet dat ik weet tenminste.
Boskamp lijkt mij prima voor de club.
Dat is ook wel zo, en ze mogen best invloed hebben, maar zoals het er nu uit ziet willen ze het compleet voor het zeggen hebben. Eerst rond Beenhakker, toen met van Hanegem naast Been, vervolgens willen ze de hele staf omgooien zonder Jacobs, met Gudde in een nieuwe rol en van Geel als AD ipv TD, en nu weer Boskamp.

Opzich zijn het niet zozeer slechte beslissingen oid, maar ik vind het wel wat ver gaan wat betreft de inspraak.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:53:52 #148
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_93010672
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:41 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[..]

Dat is ook wel zo, en ze mogen best invloed hebben, maar zoals het er nu uit ziet willen ze het compleet voor het zeggen hebben. Eerst rond Beenhakker, toen met van Hanegem naast Been, vervolgens willen ze de hele staf omgooien zonder Jacobs, met Gudde in een nieuwe rol en van Geel als AD ipv TD, en nu weer Boskamp.

Opzich zijn het niet zozeer slechte beslissingen oid, maar ik vind het wel wat ver gaan wat betreft de inspraak.
Waar is v. Hanegem?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:56:09 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93010740
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:41 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[..]

Persoonlijk heb ik er niet zoveel problemen mee, omdat ik totaal geen vertrouwen heb in de mensen die nu in de RvC zitten. Zelfde geldt voor Jacobs. Met Gudde heb ik minder problemen.
Elite
Tegen TTIP
pi_93011635
Toch mooi als Boskamp scout wil worden binnen Feyenoord? Die man kijkt echt super veel wedstrijden per jaar, ook volgt hij competities buiten Europa. Toch alleen maar mooi als je zo'n man in je organisatie hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')