abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92863398
quote:
Feyenoord zet snellere komst Van Geel nog niet uit hoofd

Feyenoord houdt hoop op een snellere komst van Martin van Geel dan pas in de zomermaanden. Van Geel, de enige kandidaat om technisch directeur te worden bij de Stadionclub, gaf dinsdag zelf aan niet tussentijds bij Roda JC te vertrekken. Volgens Voetbal International wil Feyenoord een afkoopsom betalen, als Van Geel op 1 april of 1 mei al aan de slag kan gaan in De Kuip. De td krijgt bij de Rotterdammers volledige zeggenschap op technisch gebied. De club ziet in hem bovendien een boegbeeld dat Feyenoord naar buiten toe zal moeten vertegenwoordigen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:30:38 #52
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92863969
quote:
12s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/het-gevoel/

Zal wel herkenbaar zijn voor de meeste.
Mijn verhaal is compleet anders, ik ben geboren naast De Kuip in het naastgelegen ziekenhuis en heb m'n eerste jaren in de Tarwewijk gewoond maar zag mijn eerste wedstrijd pas in 1995 (Ben van '84) in het stadion.

Al op 5-jarige leeftijd ben ik destijds samen met moeder gedwongen vertrokken uit Rotterdam door bedreigingen en mishandelingen door m'n biologische vader en we zijn toen in een vrouwenopvang terecht gekomen in Arnhem en hebben daar later ook een woning toegewezen gekregen, in al die jaren hadden we geen TV en het enige familiecontact dat er was, was met m'n oma die weinig met voetbal had.
Over voetbal werd weleens gesproken op de schoolpleintjes en buiten in de buurt, maar ik had er geen kaas van gegeten en had geen flauw idee dat er bekerwedstrijden waren, hoe de competitie werkte en wie er in de Eredivisie zaten, simpelweg omdat ik er nooit iets van zag en het me dus niet boeide, al vond ik zelf voetballen wel leuk om te doen.

Uiteindelijk enkele jaren later weer terug in de regio gekomen en toen pas ben ik me meer gaan interesseren in voetbal, mede door mijn stiefvader die toen in beeld kwam, die was voor PSV en die liepen toen met jongens als Nilis, Zenden en Ronaldo rond en Ajax was in die tijd helemaal op oorlogssterkte terwijl Feyenoord een elftal had met wat 'onbeholpen' gasten en karakter-voetballers.
Hij vertelde steeds meer over PSV, de liefde voor het spelletje en zijn passie voor de club en het voetbal hebben ervoor gezorgd dat ik weleens een wedstrijd wilde bekijken, tot dat moment had ik enkel wat samenvattingen op TV gezien bij de NOS 's avonds van clubs en zat ik nog niet te kijken als Feyenoorder maar puur als liefhebber van voetbal.
Mijn stiefvader nam me uiteindelijk dus mee naar mijn eerste wedstrijd, Feyenoord-PSV (3-2) en ik had op dat moment nog niet echt liefde voor de club, het was nou eenmaal de grootste in de stad en had een imposant stadion.
Eenmaal aangekomen, naar het vak gegaan (X), de sfeer was overweldigend, sloeg om toen we achterkwamen en ontplofte bij de voorsprong en na het zien van dat elftal, de supporters, dat stadion en de hele atmosfeer wist ik gewoon dat ik Feyenoord vaker wilde zien en beetje bij beetje is de liefde gegroeid en het is nooit meer goedgekomen. :+

Inmiddels heb ik ook twee (half)broertjes en de ene is voor PSV en de jongste voor Feyenoord en die heb ik al meegenomen naar de Open dag, eerste training en wedstrijden vanaf het moment dat ik hem van m'n moeder mee mocht nemen.
Zodoende heeft ie eerder Feyenoord gezien dan Blijdorp of de Euromast en ook hij was verkocht op het moment dat ie dat stadion van dichtbij zag en de sfeer proefde.
pi_92864680
quote:
ROTTERDAM - Feyenoord is er veel aan gelegen om Ryo Miyaichi ook na de zomer nog in De Kuip te laten spelen. De Rotterdammers denken de Japanner - in zijn eerste twee duels in Nederland gelijk een sensatie - langer dan een half jaar te kunnen huren, omdat hij bij zijn werkgever Arsenal nog niet in aanmerking komt voor speelminuten.

Om in de hoogste Engelse competitie te mogen spelen, moet een speler buiten de Europese Unie in 75 procent van de laatste interlands gespeeld hebben. Miyaichi kan ook nog in aanmerking komen door uitzonderlijke sportieve prestaties, zo schrijven de regels van voetbalbond FA voor.

Miyaichi ziet in Feyenoord een manier om zich in beeld te spelen bij Arsenal. ,,Zo lang hij niet in Engeland mag spelen, is hij bij ons natuurlijk van harte welkom", zegt algemeen directeur Eric Gudde in Voetbal International. ,,Wij zijn ontzettend blij met hem, hij is een meerwaarde."

Feyenoord doet er alles aan om het Miyaichi naar zijn zin te maken. De vleugelspeler woont in het internaat van de club en volgt Engelse les. Jan Mastenbroek is zijn persoonlijk begeleider.

De club houdt intensief contact met Arsenal ,,Wij houden ze op de hoogte van de ontwikkeling van Ryo. Dat hebben we zo afgesproken. We nemen alle wedstrijden op en sturen de beelden naar Londen. Zo intensief is dat contact. Het mag duidelijk zijn dat zo lang Ryo niet speelgerechtigd is in Engeland, wij hem graag hier houden. Of dat volgend seizoen kan? Dat is iets waar we over zullen gaan praten."
Zou natuurlijk leuk zijn.
Reken er overigensn nog niet op. Het is goed mogelijk dat Arsenal hem volgend jaar liever een niveautje hoger verhuurt, bijvoorbeeld aan Twente, en ook de financiele kant speelt een rol.

Daarnaast is het zo dat hij NIET per se een bepaald aantal interlands hoeft te hebben gespeeld: in uitzonderlijke gevallen kan de PL voor grote talenten een uitzondering maken. Denk aan S. Kalou.

Aan de andere kant is het een pluspunt dat ze alles doen aan goede communicatie richting Arsenal en dat we volgend jaar misschien wel een deel salaris over kunnen nemen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_92864716
quote:
Bij Feyenoord hebben ze al jarenlang een zogenaamd Bureau Veiligheid, deze mannen hebben er een dagtaak aan over onze veiligheid te waken ons in de gaten te houden. Spandoeken verwijderen, gehandicapte supporters lastig vallen en opletten of iedereen op de terugweg in de juiste combibus stapt. Je kan dr maar druk mee zijn. Zo druk zelfs dat ze nog altijd niet in de gaten hebben dat onder hun eigen neus de spelersvoorraden aan shirts leeggeroofd worden.

Al jarenlang verdwijnen namelijk spelersshirts uit de catacomben van het stadion, die even later doodleuk op Marktplaats verschijnen. Mooi verzamelobject voor supporters natuurlijk en dus wordt er grif op geboden. En zo vult de heler wiens identiteit bij Lunatic News bekend is- al jarenlang zijn zakken over de rug van Feyenoord en zijn supporters. Een snelle rekensom leert dat de heler er de voorbije jaren minimaal 20.000 euro aan verdient moet hebben.

Deze praktijken spelen al jarenlang en zijn door zowel spelers als supporters rechtstreeks bij de directie aangekaart. Maar zoals wel vaker komt de directie weer eens niet in actie. Wellicht omdat zij er zelf belang bij hebben?

Terwijl wij maar geld blijven storten om Feyenoord weer eens uit de financiële misère te halen, wordt onder de ogen van de heren bestuurders nog altijd de voorraad leeggeroofd. Wij stellen voor dat de heler de opbrengsten uit deze praktijken zo snel mogelijk -waarbij 24 uur een redelijke termijn is- overmaakt naar Supporters steunen Feyenoord
Bizar :{
pi_92865557
quote:
Been vreest voor blessure Vlaar

Ron Vlaar heeft last van een bovenbeenblessure. De verdediger mist daardoor mogelijk het bezoek aan ADO Den Haag, vertelt trainer Mario Been in het Algemeen Dagblad. Vlaar klaagde in de rust van het duel met Heracles Almelo al over zijn bovenbeen. "Hij heeft op karakter het einde gehaald", verklaart Been in de ochtendkrant. "Het is nu afwachten of hij zondag haalt."

Ondanks lichamelijke klachten viert Vlaar vandaag wel zijn verjaardag. De robuuste verdediger is 26 jaar oud geworden. Ron namens de FSV van harte gefeliciteerd.

Minders :{
En gefeliciteerd natuurlijk voor Ron. *O*
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92866078
"Heeft op karakter het einde gehaald." :{

Ik weet niet of we daar na het gevalletje Tomasson zo blij mee moeten zijn. ;)
pi_92867469
Waar is Ritmo (john-x) eigenlijk ? Hebben we eens gewonnen en dan hoor je hem niet. :P
pi_92867908
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
Waar is Ritmo (john-x) eigenlijk ? Hebben we eens gewonnen en dan hoor je hem niet. :P
Zag hem gisteren nog posten op de frontpage. Misschien weer een forumban?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92868122
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Zag hem gisteren nog posten op de frontpage. Misschien weer een forumban?
Mis je hem of zo? :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92868656
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:30 schreef Lastpost het volgende:

Mijn verhaal is compleet anders, ik ben geboren naast De Kuip in het naastgelegen ziekenhuis en heb m'n eerste jaren in de Tarwewijk gewoond maar zag mijn eerste wedstrijd pas in 1995 (Ben van '84) in het stadion.

Al op 5-jarige leeftijd ben ik destijds samen met moeder gedwongen vertrokken uit Rotterdam door bedreigingen en mishandelingen door m'n biologische vader en we zijn toen in een vrouwenopvang terecht gekomen in Arnhem en hebben daar later ook een woning toegewezen gekregen, in al die jaren hadden we geen TV en het enige familiecontact dat er was, was met m'n oma die weinig met voetbal had.
Over voetbal werd weleens gesproken op de schoolpleintjes en buiten in de buurt, maar ik had er geen kaas van gegeten en had geen flauw idee dat er bekerwedstrijden waren, hoe de competitie werkte en wie er in de Eredivisie zaten, simpelweg omdat ik er nooit iets van zag en het me dus niet boeide, al vond ik zelf voetballen wel leuk om te doen.

Uiteindelijk enkele jaren later weer terug in de regio gekomen en toen pas ben ik me meer gaan interesseren in voetbal, mede door mijn stiefvader die toen in beeld kwam, die was voor PSV en die liepen toen met jongens als Nilis, Zenden en Ronaldo rond en Ajax was in die tijd helemaal op oorlogssterkte terwijl Feyenoord een elftal had met wat 'onbeholpen' gasten en karakter-voetballers.
Hij vertelde steeds meer over PSV, de liefde voor het spelletje en zijn passie voor de club en het voetbal hebben ervoor gezorgd dat ik weleens een wedstrijd wilde bekijken, tot dat moment had ik enkel wat samenvattingen op TV gezien bij de NOS 's avonds van clubs en zat ik nog niet te kijken als Feyenoorder maar puur als liefhebber van voetbal.
Mijn stiefvader nam me uiteindelijk dus mee naar mijn eerste wedstrijd, Feyenoord-PSV (3-2) en ik had op dat moment nog niet echt liefde voor de club, het was nou eenmaal de grootste in de stad en had een imposant stadion.
Eenmaal aangekomen, naar het vak gegaan (X), de sfeer was overweldigend, sloeg om toen we achterkwamen en ontplofte bij de voorsprong en na het zien van dat elftal, de supporters, dat stadion en de hele atmosfeer wist ik gewoon dat ik Feyenoord vaker wilde zien en beetje bij beetje is de liefde gegroeid en het is nooit meer goedgekomen. :+

Inmiddels heb ik ook twee (half)broertjes en de ene is voor PSV en de jongste voor Feyenoord en die heb ik al meegenomen naar de Open dag, eerste training en wedstrijden vanaf het moment dat ik hem van m'n moeder mee mocht nemen.
Zodoende heeft ie eerder Feyenoord gezien dan Blijdorp of de Euromast en ook hij was verkocht op het moment dat ie dat stadion van dichtbij zag en de sfeer proefde.
en verhaal dat elke supporter,jong en oud, zal herkennen en zal koesteren. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:23:00 #61
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_92871404
quote:
12s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/het-gevoel/

Zal wel herkenbaar zijn voor de meeste.
Inderdaad ja ^O^ dat was toch een tijdje terug een onderzoek, waaruit bleek dat Feyenoorders het meeste van alle clubs het met de paplepel krijgen ingegoten?
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:52 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Bizar :{
Dat voorstel aan het eind ook ~O> "Pay up, or else!"
pi_92871789
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik lurk hier voornamelijk, maar die man hoort er wel een beetje bij toch? :s)
pi_92871988
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef CylonNL het volgende:

[..]

Ik lurk hier voornamelijk, maar die man hoort er wel een beetje bij toch? :s)
Klopt. Zeikerd zoals Johan Derksen maar je mist hem toch.
Groetjes, Ezio.
pi_92872055
Viel me gewoon op dat hij na een winstpartij van Feyenoord niets meer van zich laat horen.
pi_92872310
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Totaal niet.

Hij komt pas weer als er echt wat te kankeren valt. Is nu te rustig voor hem.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92872830
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Totaal niet.

Hij komt pas weer als er echt wat te kankeren valt. Is nu te rustig voor hem.
Klopt ja. Als we weer verliezen komt hij vast weer ouwehoeren over wat er allemaal mis is. :')
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:42:34 #67
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_92875127
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Klopt ja. Als we weer verliezen komt hij vast weer ouwehoeren over wat er allemaal mis is. :')
alsof het na deze winstpartij opeens zonneschijn is :P
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_92875667
quote:
17s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

alsof het na deze winstpartij opeens zonneschijn is :P
Dit hele seizoen is een grote treurnis. :')
Enige goede is dat die schuld met de helft geslonken is.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:10:12 #69
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92887361
quote:
Beloften en Jong FC Groningen scoren niet

Jong Feyenoord/Excelsior heeft maandagavond de competitiewedstrijd tegen Jong FC Groningen met 0-0 gelijkgespeeld. Trainer André Hoekstra startte op Varkenoord met alle zeven Feyenoorders die afgelopen zaterdagavond in De Kuip tegen Heracles Almelo op de reservebank zaten. Jerson Cabral kwam tegen de Groningers na een uur spelen als invaller binnen de lijnen. De jeugdinternational maakte zijn rentree nadat hij een kleine twee weken aan de kant had gestaan met een hamstringblessure. Leroy Fer verscheen met de aanvoerdersband om zijn arm aan de aftrap en speelde ruim een uur.

Jong Feyenoord/Excelsior Jong FC Groningen 0-0

Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior:
Van Dijk; Samseij (84'' Rutten), Van Steensel, Bahia, Martins Indi; Mokotjo, Van Haaren, Fer (61'' Cornelissens); Simon, Larsen (61'' Cabral) en Lagouireh.
Geruststellende gedachte. :'(
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_92888114
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Geruststellende gedachte. :'(
Wtf zeg. Zelfs op dat niveau kunnen ze niet presteren. :{
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:38:54 #71
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92894114
Als ik Arsenal - Barcelona zo bezig zie denk ik niet dat wij daar veel onder doen :{ .
2000 light years from home
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:40:50 #72
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92894259
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Merkie het volgende:
Als ik Arsenal - Barcelona zo bezig zie denk ik niet dat wij daar veel onder doen :{ .
Inderdaad, als je dat ziet is het allemaal toch niet zo erg gesteld met onze club.
Jammer dat onze competitie zoveel grootmachten telt, anders konden we alvast een plekje reserveren op de Coolsingel voor die cup met de grote oren.
pi_92894808
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad, als je dat ziet is het allemaal toch niet zo erg gesteld met onze club.
Jammer dat onze competitie zoveel grootmachten telt, anders konden we alvast een plekje reserveren op de Coolsingel voor die cup met de grote oren.
Kunnen ze wel zeggen dat die Wilshere zo goed is, maar Bruins is mínstens net zo goed hoor!
pi_92896023
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zolang is het niet geleden hoor :7

Hans v Vliet O+
Groetjes, Ezio.
pi_92896762
quote:
Wat een slecht filmpje, maar wat een mooie beelden O+
Hansie ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')