22.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Huup welke maat heb je nodig voor Amelie? Ik kan wel kijken of ik nog iets in mijn collectie heb?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Dat heb ik nog wel. Neem ik vrijdag wel mee dan
das maar beter ook want de auto moet ook een nieuwe band, en de schoentjes van mn auto wilde ik dan toch maar weer liever niet echt op beknibbelenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef Meimeltje het volgende:
Probleem opgelost
Alleen een ander probleem, want nu kan Huup niet shoppen
Wat Buuf zegt, vroeger was er niets normaal te koop, bijna alleen van die verantwoorde zooi. Ik had ze nog klein voor de YellowCabs. Ik reed van Sneek naar Utrecht naar LePomme voor de schoenen of naar Chrissies in Alkmaar. Hier wat niets. Toen ik DrMartens zelf ging verkopen waren we een paar jaar gered. En Palladium. Gelukkig begon iets later Diesel met schoenen, die dragen ze nog En uberlelijke Munichs in chinees roodgouden brokaatborduur, mijn zoon he. Ergens, waarschijnlijk bij die DrMartens is er wat misgegaan in de schoenenopvoedingquote:
Misschien heeft TF ook nog leuke schoentjes voor jullie autoquote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das maar beter ook want de auto moet ook een nieuwe band, en de schoentjes van mn auto wilde ik dan toch maar weer liever niet echt op beknibbelengod wat zijn banden duur zeg
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb nog wel offroad banden, formaat tractor. Denk alleen niet dat die passen onder de Huupmobiel
Hahaha! xDquote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ging pas even nieuwe sneakers kopen, voor mezelf. Oudste kind was mee. Na betalen gaf de kassamiep de schoenen aan het kind en wenste hem veel plezier met z`n toffe nieuwe skoens.
Ok
ik wilde het net zeggen jaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb nog wel offroad banden, formaat tractor. Denk alleen niet dat die passen onder de Huupmobiel
Senna wees afgelopen week naar haar schattige eerste schoentjes en zei "pas nie"quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hetzelfde, buuv. Ik vind het gewoon lastig om zelf te beoordelen wat voor soort schoenen goed zijn en welke niet. En omdat Ivan niet zelf aan kan geven of schoenen comfortabel zitten of niet vind ik het extra lastig. Daarom ga ik uit gemak maar naar een schoenenboer die me retedure exemplaren aansmeert en me verzekert dat het een heel verstandige keuze is.
Ik heb ook het idee dat er veel meer in mijn smaak is vanaf maat 26...helaas moeten we hier nog even wachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa heeft nu eindelijk maat 26 en ik ben blij.. wereld gaat voor je open.
Alles is leuk, laarsjes, schoenen, sandaaltjes, slippers, ballerina's, sneakers.
Echt veel keus.
In dat schemergebied zitten wij nu ook. Lastig man! Je hebt wel "kinderschoenen"in maat 39 maar daar laat ik m echt niet op lopen zeg! drie klittebanden.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef -sabine- het volgende:
Dit idee maar dan vele malen lelijker
[ afbeelding ]
Wat ook meespeelde is dat dochter startte met mt 16 en zoon geeindigd is in mt 39.
Die bestaat niet, jongens houdt op bij 38 en heren start bij 40/41. Hoe dan?
ik vind die lage met bloemen superleukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha! daar had mams het dus over gister.
Maar ze kon het reclame blaadje niet vinden, en ik maar volhouden..
'mam Hema verkoopt geen schoenen'
Die sterren zijn leuk, en die bloemtjes.
goeie tipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Als het goed is komen er ook van die 15% kortingsstickers deze week bij de hema huup, dus dan zijn ze nog goedkoper!
Volgens de site zouden ze geldig zijn van 14 feb tot 27 feb. Dus ik denk dat ze dan bij de folder zitten? Ik heb de folder nog niet gehad helaas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goeie tipheb je enig idee wanneer die komen? dan weet ik wanneer ik moet vragen om op pad te gaan
SC s goe!
Als je t ok vindt en nog ff kunt wachten kan ik ze wel komen halen, B. wilde in de vakantie langs de primark. Vanaf volgende week heeft ie vakantie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat zijn de verzendkosten dan eigenlijk? of kom je ze halen? xD!
haha ligt t je in de weg?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Maakt mij niet uit.. ik wil het best voor je verzenden en halen is ook geen probleem.
10,- voor alles? en dan mag je alles hebben, die slippers enzo ook, krijg je erbij
Ik zie ze nu pas in die link van FTA, helemaal over het hoofd gezien in het boekje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:17 schreef oeke het volgende:
Die sterrengympies zijn leuk! Die moet ik! Net hadden ze ze niet bij onze Hema, of ik heb ze niet gezien... Morgen toch de stad in, hoop dat ze er dan nog zijn.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef SacreCoeur het volgende:
En ben ik nou gek of wordt Salty Dog een beetje té guido/guidette?
Niet de hemden en de bikinis, die vallen groot.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef SacreCoeur het volgende:
pff ik twijfel.. ik zie wat leuk Protest spul online.
Ze heeft nu 98.. en Protest is vanaf 104 en het is voor de zomer.
Doen?
Mijn mams heeft ze gekocht voor me en als ik afga op waar ze nu woont dan was ze ofwel bij Hema katwijk of in leiden. Ik weet niet hoe het werkt met die XL dingen maar volgens mij zijn ze allebei geen XL?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef oeke het volgende:
Ik hoop dat ze er uberhaupt nog zijn. Geen idee wat een hema XL in amsterdam is. Ik gok op de nieuwezijds.
Als ik ze vind laat ik het je weten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:21 schreef Mula het volgende:
Twinkly, kortingsstickers zijn ook gewoon bij de Hema te halen. Even melden dat je een nee-nee-sticker hebt en dan krijg je ze zo mee bij de servicebalie!
Dat is dan nieuw. Want dat heb ik vorig jaar gedaan en toen zeiden ze aan de 'service'balie dat ik dan pech had.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:21 schreef Mula het volgende:
Twinkly, kortingsstickers zijn ook gewoon bij de Hema te halen. Even melden dat je een nee-nee-sticker hebt en dan krijg je ze zo mee bij de servicebalie!
Hm, dat klinkt wat minder goed. Ik moet vandaag voor mijn werk de stad in, (ja een groot deel van mijn werk bestaat uit shoppenquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:18 schreef Twinkly het volgende:
Ik kan vandaag die Hema schoentjes wel voor je halen als je wilt oeke? Ik heb alleen geen kortingsstickers omdat we een Nee-Nee sticker hebben (op dit soort momenten baal ik daar van!). Ze hadden ze hier maandag nog ruimschoots in alle maten hangen.
Ik vind die met sterretjes ook erg leuk, maar ik vind het jammer dat er geen veters inzitten om de schoen goed strak te kunnen trekken, dat lijkt me niet zo goed voor de voeten. Ook vond ik ze erg breed lijken en de zool is best stijf (ik kon die iig niet met een hand dubbelvouwen).
Nou vroeger vond ik het altijd wel grappig, zat wel iets tussen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef -sabine- het volgende:
SaltyDog is in andere handen van de vroegere SD, met dus ook andere ontwerpers nu.
Dat is een wereldje op zich, die kinderkleding.
lol, is dat een hintquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef Claudia_x het volgende:
Megaschattig!
Die moet je even crossposten in het dreumestopic. Het gaat net over gezond eten en zo.
Geen idee, ik vind ze enormquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Maat 45 valt toch wel mee voor een man, Twinkly?
quote:Ik vind het trouwens zo grappig dat we eindelijk jouw kledingaversie hebben ontdekt! Klitteband! Ik vind het bij kinderschoenen erg schattig juist.
Niels heeft deze in het bruin en die zijn heel soepel (en net nog goedgekeurd in de kinderschoenenwinkel). Bij ons in de stad staat het helemaal vol met de donkerblauwe variant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
waar ow waar kun je nog leuke soepele schoentjes vinden voor Jongens, liefst nog net voor de winter.
ben bij scapino geweest, bristol en schoenenreus maar geen soepele.
inbinden in sandaaltjes?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef Twinkly het volgende:
Ohja, die sandaaltjes! Ik denk dat je haar voetjes moet inbinden Huup
Nee, nu vast. Dan past ze er nog in van de zomerquote:
in t echt ziet het er nog veel raarder, viezer en naarder uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee, nu vast. Dan past ze er nog in van de zomer
brr. Waarom ging ik nou googlenZo zielig die voetjes...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in t echt ziet het er nog veel raarder, viezer en naarder uit
ja haha dat wel, een van de laatste dames die nog bekend was ermee, ik geloof dat ze toen al iets van 96 was ofzo, ze wist het zelf ook niet zeker hoe oud ze wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]Heb je het in het echt gezien? Toch wel bij een bejaarde vrouw hoop ik?
Dankje dat je dit deelt!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die trainigsbroekjes van de H&M, die driekwartlange, die goedkope, zijn enorm groot!![]()
Volgens mij kan S die van R aan deze zomer.
Je moet ook gewoon naar SC luisterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die trainigsbroekjes van de H&M, die driekwartlange, die goedkope, zijn enorm groot!![]()
Oh SC, ik wist niet dat jij het wist.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon naar SC luisteren![]()
Haha, vorige keer kreeg ik een paar pm's over of ik wist hoe die dingen vielen.
Maar! zo'n laag kruis hoort wel hé.. t zijn geen 'gewone' 3/4 joggingsbroekjes.
Als je dat wilt moet je wel 2 maten kleiner zitten ofzo
Hier ook echt nog van de zomer babybroeken maat 86. Bovenkleding kan dan vast wel richting 92. Kyllian had precies hetzelfde, dus daar kan ik mooi mee vergelijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dankje dat je dit deelt!
Had het toevallig gister met Twinkly nog over die broekjes, of ik de gok zou wagen.
Sowieso denk ik dat hier van de zomer 86/92 broeken nog echt veel te groot zijn en dat ik voor de babymaat 86 onderkleding ga.
Maakt toch niet uit, of doet 't pijn?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zo'n korte heb ik ook voor S besteld, die gele ook. En dan zo'n groen gestreept hemdje erbij met kant. En een rose traingsgeval.
Helaas kan ik zo'n kort broekje zelf niet aan. Dan schuren mijn benen tegen elkaar.
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, of doet 't pijn?
Ik draag altijd spijkershorts & harembroeken.. kun je me in begraven
Hmmzz ik heb hm toevallig ook net besteld en bestelling is sinds vandaag in behandeling dus kan hm niet aanpassenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oeh pijnlijk ja!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja, in de tropen, waar je altijd wat loopt te zweten, heb ik er wel eens bloederige schaafplekken aan overghouden.
oh boh dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja, in de tropen, waar je altijd wat loopt te zweten, heb ik er wel eens bloederige schaafplekken aan overghouden.
nee nog niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Echt geen idee.. de ene keer hebben ze het wel bij Crocs en andere keer niet..
Hema heb ik ook geen idee van
Heb je je pakje al?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Zeker handig
En ik heb gewoon 4 Eager Beaver zomer shirts voor ¤ 38,33
Dat is super goedkoop! en ze zijn zo leuk <33
Ik kan alleen helaas niet verklappen waar ze vandaan komen.
Ben gister achter een paar hele leuke outlets gekomen (van nieuwe merkkleding)
Die is leuk! Waar is ie vandaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef becky27 het volgende:
Leuk zeg, dat lindex setje!
En crocs,....hmm niet mijn smaak maar ze zullen waarschijnlijk heeeeeeeerlijk zitten. En by the weg, voor kindjes is het wel uberschattig. (voor mezelf alleen niet)
Enne, Eager Beaver goedkoop....waar??
Ik heb een nieuw favo setje voor Noortje, beetje sjiek met glad stofje maar ook stoer:
[ afbeelding ]
ik zie alleen jouw laatste post, dus niet alles gelezen, heb je een markt in de buurt, daar heb ik ze ooit eens gevonden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef Asyniur het volgende:
MIjn man heeft vandaag bij de Hema geïnformeerd, maar daar hadden ze ze niet. Ik kan ze wel online bestellen maar dan ben ik net zoveel aan verzendkosten kwijt als dat de bretels kosten...
Ehm, Amerika.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die is leuk! Waar is ie vandaan?
Een klein maatje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb evt een rood/wit gestipte voor je.
Het is maat 86quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef oeke het volgende:
Wauw, die tuinbroek is nog iets erg groot lijkt het. En ik denk dat een bleke kleur daar heel mooi onder zou staan.
Hmmm ja, ik heb hem blijkbaar al aan iemand anders uitgeleend. Sorry!quote:Een klein maatje?
Want dan wil ik hem wel!
jammer!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Hmmm ja, ik heb hem blijkbaar al aan iemand anders uitgeleend. Sorry!![]()
Ik kan hem echt niet vinden boven.
Ik ga volgende week lunchen met Elmo. Dan is er ook markt en er zit een naaiwinkel/ V&D/H&M. Ik vind er vast welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh bretels.. hmm H&M heeft ze (of gehad bruin/zwart), C&A, markt en hier in de buurt zit een naaiwinkeltje misschien bij jullie ook?
Dat laatste heb ik hier ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef oeke het volgende:
Jolie, wat een mooie outfit! Staat je zo goed, zwierig meisje.
Wauw, die tuinbroek is nog iets te groot lijkt het. En ik denk dat een bleke kleur daar heel mooi onder zou staan.
Toen Ko kleiner was vond ik het fijn als kleding een beetje wijd of los zat, maar ik merk dat ik het nu wel fijn vind als het gewoon precies past. Bv de mouwen niet te lang, of teveel stof om zijn middel. Zodat hij lekker kan bewegen. Daarom loopt hij nog in dingen maat 80 en volgens mij heeft hij zelfs nog wat in maat 74 maar dat zijn pyama's.
Goed zo! hij is ook super van kwaliteit (vind ik zelf) ding komt van de WE.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
SC!!!!![]()
mafketel!superbedankt!!
dat spijkerjasje is echt superleuk zeg!! ik ben er verliefd op haha
![]()
yaaaaaaaaaaaaaaay!
Ik vind hem leuk hoor, maar maar maar... is het niet saai om 600jr met dezelfde jas te doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een nieuw jasje gekocht voor V. ik vind het kei leuk.
[ afbeelding ]
Kan je uitklappen en met een extra tussenstuk groeit de jas helemaal mee![]()
Links en rechts zijn dus dezelfde maat en jas
Bastida Solutionsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Twinkly het volgende:
Pvoesss wat grappig en wat handig. Welk merk is dat?
Ja maar ideaal voor als je een snelgroeier hebt. Hij hoeft er van mij niet jaren mee te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk hoor, maar maar maar... is het niet saai om 600jr met dezelfde jas te doen?
Kep 'r eentje voor je gevonden SC, in Duitsland: http://isadisa.de/Produkt/2464/Kategori/212/,212/1 (26,80 incl. verzendkosten)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wil even een oproep doen.. 'k zoek echt al heel lang een bikni of badpakje (maar liever bikini)
voor Isa.. dus als iemand er 1 tegen komt in maat 92/98, zou dat heel fijn zijn
Het is een katvig met de harlequin print..
Kleur apple green is goed, roze/lemon is ook goed
thnx!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kep 'r eentje voor je gevonden SC, in Duitsland: http://isadisa.de/Produkt/2464/Kategori/212/,212/1 (26,80 incl. verzendkosten)
Ik dacht dat paars eigenlijk meer een meisjeskleur was, maar ik ben helemaal om sinds ik zelf een jongetje heb.Echt een gave kleurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat leuk, poppejans!!!! Een echt wolvenshirt voor wolf!
Super! Mooie kleur ook!
Haha nee, nja wel op het gebied van prijs natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:31 schreef innepin het volgende:
Haha SCIk dacht er komt een klaagverhaal...
Zit er geen Nelson?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:28 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, gewoon een beetje de standaardwinkels, Bar. Dolcis, Schoenenreus, van Haren, Shoetime, O'Modo, dat soort werk.
Oh dat is wel vervelend.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef p_iglet het volgende:
ow ik ben het er met je eens dat als ze erin gymmen het er wel enigsinds netjes uit moet zien.
Maar 9,zoveel per item geef ik aan gewone kleding uit en echt niet aan ondergoed.
En dan ben ik echt niet van de krenterige en budget winkels qua kleding.
Dan houd het cleassens ondergoed zich blijkbaar wel beter dan hun pyjama's, Pepijn heeft daar eens een pyjama van gehad, super leuk, maar die was dus juist in no-time verwassen.
Pepijn draagt bij gebrek aan ondergoed in zijn maat, mouwloze shirtjes van een euro of 2-3 het stuk en witte onderbroeken van de babywalz, om de simpele reden dat er niets anders bestaat voor maat 74/80.
Hahahha, dank u Piglet, nu voel ik mij meer geoorloofd t alsnog te kopen!quote:
Alles is altijd perfect schoon, en er zitten natuurlijk nooit vlekken in ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef p_iglet het volgende:
Sacre coeur, ben je niet bang dat ondergoed dan niet goed schoon wordt op 30 graden??
Dat is toch 1 van de dingen die ik minstens op 40 was en liefst nog op 60 eens in de zoveel tijd.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoi, tip: kijk nooit naar het ondergoed van claesens, en koop vooral geen setje om 'te proberen'.
Na het gebruik van 1 keer, wil je niets anders meer.
Jeeeeeeeez wat blijf dat spul mooi na 3289432 keer wassen invergelijking met hema enzo.
En die boxertjes met roeselrandjes staan zo schattig!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huup, dat jasje en dat blauwe jurkje![]()
Miss_sly, ik vind de UGGS heel erg leuk bij Senna! En dat vestje van GAP heb ik ook in die kleur, maar dan als sweater (en een paar maatjes groter)
Ik ben sinds kort ook helemaal verknocht aan Vingino.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Nog een tip, probeer vooral het ondergoed van Vingino dan zeker niet!
Heb het al gevonden.. xxs = 98/104.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:58 schreef k_i_m het volgende:
Het setje wat we hier hebben staat gewoon 98/104 in, geen idee!
Ja die vond ik ook leukquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Meimeltje: bij de Zara kun je ook met Paypal betalen.
Poppejans, had je dit jasje al gezien (vanaf maat 86)?
[ afbeelding ]
Oh, dat was me niet eens opgevallen! Goed dat je het zegt.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef Poppejans het volgende:
Maar deze is van die parachute-stofik vind dat zo stom kreuk voelen als iets geheel van polyester is.
Volgens mij ben ik te kritisch wb een zomerjas, ik heb verder nog helemaal niks leuks gezien.
Had al zovaak van Paypal gehoord, maar wist eigenlijk nooit wat dat wasquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Meimeltje: bij de Zara kun je ook met Paypal betalen.
Oepsquote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef Twinkly het volgende:
Mijn schoonmoeder was hier op bezoek vandaag en had kleertjes gekocht voor Niels. Heel lief, maar ze had zich een beetje vergist in de maat: 104!(hij zit nu in 80
)
Je kunt PayPal behalve aan je creditcard ook koppelen aan je bankrekening. Daar moet je wel een keer geld dat je op je rekening gestort krijgt voor terugstorten (0,12 euro of zo). Dat was in ieder geval zo toen ik het regelde. Ik vind dat het wel de moeite loont. Je kunt PayPal ook gebruiken op eBay bijvoorbeeld (kun je daar ook flink gaan shoppenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Had al zovaak van Paypal gehoord, maar wist eigenlijk nooit wat dat wasMaar m'n zegt net dat hij het wel heeft, dus ga volgende week (na m'n salaris
) maar wat bestellen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi, maar ook al zou hij groot zijn, maat 104 moet je wel al bijna 1 meter lang zijn
Kyllian (4 jr, 4 mnd) is gemiddeld (misschien net iets onder gemiddeld) en is nu zo'n 104 cm lang. Broeken maat 104 of 110 (omgeslagen pijpen) en bovenkleding 110/116.
Lange dame dan!! Kyllian was bij de vorige meting (oktober '10) 102 cm. In de Efteling kwam hij vorige maand helaas iets van 7 cm tekort om in de houten achtbaan (en nog veel meer attracties) te kunnen, dat is dan weer een nadeel van niet al te lang zijn (hij wilde zo graag, maar ze controleerden het erg goed).quote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mn nichtje van 3jaar en 2maanden heeft dezelfde maat![]()
maar die was vorig jaar augustus dus ook 1meter ofzo, dus nu wel wat langer gok ik.
gisteren een jurk voor haar gekocht, 122, voor de zomer. 116 zat minder lekker en maakte weinig verschil
Foto joh!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
wauw, ik heb vandaag een hele outfit in elkaar gehaakt voor de evt. baby
Ow dan valt het dus met mijn even oude uk wel meequote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef SacreCoeur het volgende:
En ik heb nog steeds een uk dus
Van nog geen meter en met maatje 25/26 schoen en 98/104 kleding.
Met 4jr + 4 maanden
Ja ukkies hebben wel wat jaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow dan valt het dus met mijn uk van even oud wel mee
Ach ukkies zijn cute!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |