22.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Huup welke maat heb je nodig voor Amelie? Ik kan wel kijken of ik nog iets in mijn collectie heb?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Dat heb ik nog wel. Neem ik vrijdag wel mee dan
das maar beter ook want de auto moet ook een nieuwe band, en de schoentjes van mn auto wilde ik dan toch maar weer liever niet echt op beknibbelenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef Meimeltje het volgende:
Probleem opgelost
Alleen een ander probleem, want nu kan Huup niet shoppen
Wat Buuf zegt, vroeger was er niets normaal te koop, bijna alleen van die verantwoorde zooi. Ik had ze nog klein voor de YellowCabs. Ik reed van Sneek naar Utrecht naar LePomme voor de schoenen of naar Chrissies in Alkmaar. Hier wat niets. Toen ik DrMartens zelf ging verkopen waren we een paar jaar gered. En Palladium. Gelukkig begon iets later Diesel met schoenen, die dragen ze nog En uberlelijke Munichs in chinees roodgouden brokaatborduur, mijn zoon he. Ergens, waarschijnlijk bij die DrMartens is er wat misgegaan in de schoenenopvoedingquote:
Misschien heeft TF ook nog leuke schoentjes voor jullie autoquote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das maar beter ook want de auto moet ook een nieuwe band, en de schoentjes van mn auto wilde ik dan toch maar weer liever niet echt op beknibbelengod wat zijn banden duur zeg
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb nog wel offroad banden, formaat tractor. Denk alleen niet dat die passen onder de Huupmobiel
Hahaha! xDquote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ging pas even nieuwe sneakers kopen, voor mezelf. Oudste kind was mee. Na betalen gaf de kassamiep de schoenen aan het kind en wenste hem veel plezier met z`n toffe nieuwe skoens.
Ok
ik wilde het net zeggen jaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb nog wel offroad banden, formaat tractor. Denk alleen niet dat die passen onder de Huupmobiel
Senna wees afgelopen week naar haar schattige eerste schoentjes en zei "pas nie"quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hetzelfde, buuv. Ik vind het gewoon lastig om zelf te beoordelen wat voor soort schoenen goed zijn en welke niet. En omdat Ivan niet zelf aan kan geven of schoenen comfortabel zitten of niet vind ik het extra lastig. Daarom ga ik uit gemak maar naar een schoenenboer die me retedure exemplaren aansmeert en me verzekert dat het een heel verstandige keuze is.
Ik heb ook het idee dat er veel meer in mijn smaak is vanaf maat 26...helaas moeten we hier nog even wachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa heeft nu eindelijk maat 26 en ik ben blij.. wereld gaat voor je open.
Alles is leuk, laarsjes, schoenen, sandaaltjes, slippers, ballerina's, sneakers.
Echt veel keus.
In dat schemergebied zitten wij nu ook. Lastig man! Je hebt wel "kinderschoenen"in maat 39 maar daar laat ik m echt niet op lopen zeg! drie klittebanden.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef -sabine- het volgende:
Dit idee maar dan vele malen lelijker
[ afbeelding ]
Wat ook meespeelde is dat dochter startte met mt 16 en zoon geeindigd is in mt 39.
Die bestaat niet, jongens houdt op bij 38 en heren start bij 40/41. Hoe dan?
ik vind die lage met bloemen superleukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha! daar had mams het dus over gister.
Maar ze kon het reclame blaadje niet vinden, en ik maar volhouden..
'mam Hema verkoopt geen schoenen'
Die sterren zijn leuk, en die bloemtjes.
goeie tipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Als het goed is komen er ook van die 15% kortingsstickers deze week bij de hema huup, dus dan zijn ze nog goedkoper!
Volgens de site zouden ze geldig zijn van 14 feb tot 27 feb. Dus ik denk dat ze dan bij de folder zitten? Ik heb de folder nog niet gehad helaas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goeie tipheb je enig idee wanneer die komen? dan weet ik wanneer ik moet vragen om op pad te gaan
SC s goe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |