abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92663328
Waar Wickie verliefd is op..

pi_92664581
Dank je Meimeltje :*

Ik gooi m'n vraag er nog een keer in:

Ik heb raad nodig :@
Mette doet sinds vandaag echte looppogingen, dus ik ben helemaal in de feeststemming. Dus over een maandje 1 of 2 mag ze schoentjes.
Ik ben dus al tijden verliefd op bovenstaande schoentjes.

En nu heb ik ze afgeprijsd gevonden in een belgische webshop.
Maatje 19 (11.5cm) dus. Ik denk dat haar voetjes nu 10.5 cm zijn.
Is het wel wijs om dan deze maat te kopen?

Iemand trouwens ervaring met See kai run schoentjes?

Ik kwam dus ook nog terecht op de Europese SKR site, daar zijn ook nog veel maten beschikbaar, ook van de versie die ze wel nu aan kan en afgeprijsd. Maar een hele grote maar.. de verzendkosten naar NL (vanuit Spanje) zijn 25 euro :o }:|
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92670434
:o 25 euro verzendkosten -O-

Ik weet niet, met loopschoentjes heb ik begrepen dat het wel belangrijk is dat ze de goede maat zijn. Ik zou eerlijk gezegd eerst eens kijken wat voor maat ze nu precies nodig heeft in de winkel en dan eventueel online bestellen in een maat groter ofzo. Maar het is wel heel verleidelijk die schoentjes van SKR he O+

Oh en natuurlijk even een *O* voor een lopende Mette.
pi_92670478
Wickie ik zou eerste loopschoentjes in een winkel kopen :@ Niet alleen de maat van het voetje, maar bijvoorbeeld ook de breedte is belangrijk. En daarnaast wisselt het bij onze kinderen ook nog wel eens hoe goed ze op bepaalde schoenen lopen dus zou ik in een winkel zeker meerder paren proberen. :Y

Schoentjes van SKR vallen trouwens erg breed heb ik gehoord
pi_92670572
Gewoon een maatje groter kopen eventueel Wickie en voor nu voor Mette een paar schoentjes in de winkel aan laten meten :Y dan kan ze ze aan als ze goed op de schoentjes kan lopen.

Ze zijn wel superleuk zeg O+

Ik kan niet wachten tot Amélie haar witte sandaaltjes aan kan met jurkjes en dergelijke. B. vond dat ene zara pakje ook erg leuk dus ik denk dat we die over een paar maandjes halen O+ .
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92670691
Verzendkosten van 25 euro :D
Zijn ze niet via Ebay ofzo te krijgen? Of iemand die naar Spanje gaat ;)

Ik zal zo eens een foto maken van de schoentjes die ik een paar weken geleden voor Dyon heb gekocht, nu nog te groot maar voor straks als hij goed loopt helemaal prima :)
pi_92670801
Heb gisteravond even lekker HM geshopt. Even flink wat basics gescoord. Score:

:s)
pi_92670833
Leuk happy :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92670905
Hihi Happy, goede keus! Dyon heeft daar ook een paar dingen van :D
Dat ecru broekjes in het wit, vestje in blauw, blousje. Polo's volgens mij ook, maar dan van z'n broer geweest.
pi_92671062
Dyon z'n nieuwe schoentjes.

Linker paar van 'Richter' rechts van Petitshoes.
Heb blijkbaar toch sandaaltjes gekocht met open voorkant, is niet mijn voorkeur maar het waren koopjes :P

En er staan ook laarsjes in maat 21 klaar:

En nog allstars en Kswiss van z'n broer in maat 21:
pi_92671582
Happy leuke kleertjes!

Een nachtje slaap helpt verhelderend, ik ga ze niet kopen en ga inderdaad straks als ze helemaal goed kan lopen schoentjes in een echte winkel kopen.
Geen idee eigenlijk waar je kinderschoenen koopt in de omgeving R'dam (tips?).

Ik heb wel een leuke MP vangst gedaan :)
Donkerblauwe Bardossa oefenschoentjes (ongedragen) met een geheel flexibele zool, half rubber half leer. Voor nu, kan ze toch een paar keer buiten stappen. Een foto gevonden:

En diezelfde mevrouw had ook een heel schattig Zara spijkerjurkje, overgooiertje.
Dus helemaal happy :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92671638
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:09 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Happy, goede keus! Dyon heeft daar ook een paar dingen van :D
Dat ecru broekjes in het wit, vestje in blauw, blousje. Polo's volgens mij ook, maar dan van z'n broer geweest.
Haha, ja je weet het hè als je weer eens kleertjes over hebt, mijn pm box open staat ;)
pi_92671640
leuk happy! dat lichtblauwe t shirt heeft floris ook :D
pi_92671906
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:46 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Haha, ja je weet het hè als je weer eens kleertjes over hebt, mijn pm box open staat ;)
Ik heb altijd kleertjes over :P, de tassen staan straks echt in de weg als we de zolderverbouwing gaan doen...maar ik denk dat Daan aardig richting Dyon z'n maat aan het gaan is? Welke maat heeft hij nu? Hier broeken 80 en bovenkleding 86.
pi_92672004
woaaah Dyon, wat een schoenencollectie nu al! :D
Maar ook wel weer logisch als je al zo'n hippe grote broer hebt. Ik vind die All Stars leuk! Ik wil ook nog ergens van die kleine All stars op de kop tikken in het wit of rood.

en Mette ook al eerste schoentjes O+

Wolf heeft nog geen echte schoentjes.En het zelf opmeten lukte me niet goed dus dat laat ik wel doen over een paar weken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92672437
meimel, floris heeft vandaag t Esprit bloesje aan. staat echt leuk O+ beetje groot nog, maar toch
pi_92672482
Ik heb zo'n meetdingetje, een keer meegekregen bij de van Haren, erg handig! Misschien hebben ze die nog?

Kyllian heeft elke zomer wel allstars gehad en die zijn allemaal nog wel een tweede ronde te dragen :) Dat is dan weer het handige van dat ze qua geboortemaand maar 1 maand schelen.

De allstars maat 21 in gebruik (de pukkels zijn van de waterpokken)
pi_92672489
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
meimel, floris heeft vandaag t Esprit bloesje aan. staat echt leuk O+ beetje groot nog, maar toch
Foto!!!!
pi_92672544
zal als ie wakker is een foto maken :)

leuk die all stars!
pi_92676082
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik heb altijd kleertjes over :P, de tassen staan straks echt in de weg als we de zolderverbouwing gaan doen...maar ik denk dat Daan aardig richting Dyon z'n maat aan het gaan is? Welke maat heeft hij nu? Hier broeken 80 en bovenkleding 86.
Nu nog wel broeken 74 en boven 80 maar dan moet het wel 'normaal' vallen. Kleinvallende kleding boven gaat al wel in 86 (sommige mexx en noppies enzo).
pi_92676789
Ik heb deze voor Lis besteld

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_92676933
en deze voor Morris en het is van dat hele fijne wafeltjesspul O+
En alles in de uitverkoop *O*

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_92678312
Leuk Snoop! die trui van Morris ziet er idd fijn uit, leuk spul O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92678506
Snoopy, wat een lieve spulletjes! Erg leuk allebei.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92678705
Leuk Snoopy! Jij kleed de kids altijd erg leuk/ vrolijk!

Ik heb net wat bij Wehkamp besteld, omdat ik een kortingsbon in mn mailbox kreeg :')
Zag geen hele leuke kinderkleding, dus heb paar dingen voor mezelf besteld en alleen 1 broek voor Kyllian.

http://www.wehkamp.nl/kin(...)/C23_3K2_K24_915183/
pi_92679684
Lena heeft vandaag een jurkje van Kidcase aan. Het is een ontzettend mooi jurkje, maar ik blijf het maar maf vinden, een baby'tje in een jurkje.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92679770
snoopy, ik vind het allebei leuk! Ik houd erg van rood voor jongens.

Goeie collectie heeft Dyon. 8-)

Happy, ik vind bijna allemaal leuk! Erg jammer dat Ivan te groot is geworden voor de babycollectie van de H&M.

wickie, ik vind die laatste schoentjes zo lief!
pi_92680380
Het jurkje staat leuk Claudia, zeker in combinatie met het grijs! Het ziet er zeer comfortabel uit, stugge jurkjes lijken me niet fijn voor die leeftijd maar dit is gewoon schetig O+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:45:58 #29
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92681030
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef snoopy het volgende:
Ik heb deze voor Lis besteld

[ afbeelding ]
Die is heel mooi!
pi_92681135
Wat lief Claudia, het staat haar mooi hoor!
En het is meer een te lang truitje dan een echt jurkje eigenlijk. Met een skinny legging eronder. :D
Het ziet er in elk geval heel comfortabel uit! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:45:28 #31
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92683116
Ik vind de combi van een jurk/tuniekje van een beetje rekbare zachte stof ideaal voor zo'n klein meisje en dan in combi met een legging of maillot. Staat schattig en het zit ook nog eens comfortabel, ik vind dat beter dan een stug broekje met een shirtje.

Ze is alweer aan het veranderen Claudia en wat heeft ze een mooie slanke handjes/vingertjes...
Wat een popke....
pi_92683621
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Juud79 het volgende:
(...) en wat heeft ze een mooie slanke handjes/vingertjes...
Wat een popke....
Dat zegt iedereen! Ik vind het gewoon wat genant dat het mijzelf niet opvalt. :o

De foto doet geen recht aan het jurkje. Het is onzettend knap gemaakt en de details in de stof zijn erg mooi. De kleur is in het echt ook mooier en de stof is heerlijk zacht.

Dit is trouwens een maat 62. Het valt nu als een ruim jurkje, maar ik denk dat het nog lange tijd meegaat en dan op een bepaald moment als tuniekje. Wat ik jammer vind aan de pakjes uit één stuk van Kidscase is dat ze bij mijn kinderen zo kort meegaan.
pi_92683782
Ik vind dit een geweldige outfit!

zaterdag 12 februari 2011 @ 17:10:13 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92683921
Dat is vooral een mooie foto :Y
pi_92684037
En het is een leuk meisje. Ze doet me denken aan de jongste van TF.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:37:34 #36
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92684794
Mij ook! O+
En ik vind het ook nog eens een mooie outfit O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:53:23 #37
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92685467
Zo ik kwam net in een webshop terecht ( http://www.majesteitjes.nl/webshopM/ ) en deed me denken aan 'toddlers and tiaras'
pi_92685657
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]
Oh dat is leuk zeg O+ Ziet er ook uit alsof het geweldig lekker zit

Ik heb vanmiddag het spijkerjurkje van de hema voor linde gekocht *O*
pi_92685865
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo ik kwam net in een webshop terecht ( http://www.majesteitjes.nl/webshopM/ ) en deed me denken aan 'toddlers and tiaras'
Dit moet ik voor Lena hebben:

pi_92687055
Happyme wat een leuke kleren heb je gescoord! Mooie kleuren ook die polo's

Snoopy ook al goed geslaagd!

Lena, wat een droppie O+

Ik vind deze schoentjes van Zara weer erg leuk:

En dit jasje van Name it:
pi_92688625
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind zoiets zo volwassen voor een kind. Of is dat gek? Dat kidcasejurkje vind ik dan wel weer adorable, net zoals het mupke erin. O+

Mijn dochter heeft vandaag haar nieuwe tule rokje aan, geïnspireerd door Sorbo. Even een foto uploaden!
pi_92688802
*O*

pi_92690314
oh Lena O+ O+ die kleur is echt heel mooi! Lijkt me een heel fijn jurkje, idd zo eentje waarvan je het écht heel jammer vindt als ie niet meer past.

Oeh FTA O+ :9 wat heb je toch een toffe schoenen wensenlijst voor je menneke altijd :9

Groofs :D prinsessig O+

Ik heb vandaag het hema-spijkerjurkje gekocht voor Amélie, wat is ie leuk! :o O+
aan vind ik hem nog veel leuker dan op t hangertje/plaatje. De stof is heel soepel en wijdvallend, lijkt me lekker zitten met spelen voor haar.

ik ben dr blij mee, valt t op? :D

En 2 nieuwe witte rompers, was wel nodig ook :') de rest zit nu in de kookwas, kijken of er nog wat te redden valt. Voor Elin hebben we een setje van rompertje + broekje bijgekocht bij de H&M, ik kwam er achter dat we eigenlijk nét te weinig rompers met lange mouwen in 56 hadden en dat we ook maar 2 broekjes hebben die lekker warm/zacht/dik zijn voor nu.

t is dit setje maar dan in heel lichtgrijs, geen idee waarom die niet op de site staat.

Ze hadden trouwens ook een heel tof setje van broekje en romper in antraciet met een soort gestileerde vogeltjes op de romper. Superleuk O+ maar daar dacht B. anders over :+

en dit zomerhoedje, ik krijg er spontaan zin van in t voorjaar :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92690600
Oh Huup, dat jurkje staat heel erg leuk! Wat voor maat heeft Amelie nu? Ik denk dat Hannah nog niet in de kindermaatjes past. Maar ik heb wel dit jurkje voor haar:

en ik ben los gegaan in de Zara webshop :@

Verder heb ik een zomerjasje gevonden voor Hannah O+ O+ Heb op de gok maar maat 86 genomen want ze moet het in augustus ook nog aankunnen.
pi_92690642
Schattig Huup, zowel voor je grote als voor je kleine <3.

Leuk Octo :Y .
pi_92690686
Jaaa, dat jurkje van Amélie is geweldig! Ziet er leuk en inderdaad comfortabel uit. Leuk ook dat je met een andere kleur romper eronder weer een andere outfit hebt. Dat hoedje had ik zelf ook gespot, maar ik heb hier nog te veel bruikbare zomerhoedjes liggen.

Groofsken, wat een prinsessenrokje! Is ze er bij mee? Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt met 'volwassen'. Juist als je klein bent kan het lekker kleurrijk en gek. Deze outfit (en met name deze foto) ziet er heel sereen uit. Maar je kunt er altijd nog leuke sneakers of kinderlaarzen bij aandoen om de volwassen uitstraling wat te doorbreken. Ik vind trouwens dat dat met de maillot al wat gebeurt.
pi_92690741
ja eh plaatjes willen we dan he octo! niet zomaar alleen komen melden dat je los bent gegaan :P

dat spijkerjurkje is ook lief, ik hou van die jurkjes O+

Dit is een 86/92 van de kinderafdeling van Hema. Ze zit nu in een 80 van H&M en andere merken, maar ik vind de Hema dus niet overdreven groot vallen op de kinderafdeling, zeker de jurkjes niet.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92690787
Oeh, leuk jurkje, octo! Volgens mij heb ik hier zoiets liggen in een grote maat.
pi_92690865
Ze vind hem prachtig! Ik vind het zelf heel grappig, maar ik weet nog niet hoe ik hem voor 'de serieus' zou moeten combineren met wat ze in haar kast heeft hangen. We zien wel. En anders blijft het een verkleedrokje.

Ik vind die maillot ook volwassen. Het zit hem voor mij in de kleuren inderdaad denk ik.
pi_92690880
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef huuphuup het volgende:
ja eh plaatjes willen we dan he octo! niet zomaar alleen komen melden dat je los bent gegaan :P

dat spijkerjurkje is ook lief, ik hou van die jurkjes O+

Dit is een 86/92 van de kinderafdeling van Hema. Ze zit nu in een 80 van H&M en andere merken, maar ik vind de Hema dus niet overdreven groot vallen op de kinderafdeling, zeker de jurkjes niet.
Oh dan is het denk ik best goed voor in de zomer voor Hannah, want die zit net aan in maat 80.

Ik zal even kijken voor ze zara zjopping zpree plaatjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')