Haha, ja je weet het hè als je weer eens kleertjes over hebt, mijn pm box open staatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:09 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Happy, goede keus! Dyon heeft daar ook een paar dingen van
Dat ecru broekjes in het wit, vestje in blauw, blousje. Polo's volgens mij ook, maar dan van z'n broer geweest.
Ik heb altijd kleertjes overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Haha, ja je weet het hè als je weer eens kleertjes over hebt, mijn pm box open staat
Foto!!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
meimel, floris heeft vandaag t Esprit bloesje aan. staat echt leukbeetje groot nog, maar toch
Nu nog wel broeken 74 en boven 80 maar dan moet het wel 'normaal' vallen. Kleinvallende kleding boven gaat al wel in 86 (sommige mexx en noppies enzo).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb altijd kleertjes over, de tassen staan straks echt in de weg als we de zolderverbouwing gaan doen...maar ik denk dat Daan aardig richting Dyon z'n maat aan het gaan is? Welke maat heeft hij nu? Hier broeken 80 en bovenkleding 86.
Die is heel mooi!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef snoopy het volgende:
Ik heb deze voor Lis besteld
[ afbeelding ]
Dat zegt iedereen! Ik vind het gewoon wat genant dat het mijzelf niet opvalt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Juud79 het volgende:
(...) en wat heeft ze een mooie slanke handjes/vingertjes...
Wat een popke....
Oh dat is leuk zegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een geweldige outfit!
[ afbeelding ]
Dit moet ik voor Lena hebben:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo ik kwam net in een webshop terecht ( http://www.majesteitjes.nl/webshopM/ ) en deed me denken aan 'toddlers and tiaras'
Ik vind zoiets zo volwassen voor een kind. Of is dat gek? Dat kidcasejurkje vind ik dan wel weer adorable, net zoals het mupke erin.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een geweldige outfit!
[ afbeelding ]
Oh dan is het denk ik best goed voor in de zomer voor Hannah, want die zit net aan in maat 80.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef huuphuup het volgende:
ja eh plaatjes willen we dan he octo! niet zomaar alleen komen melden dat je los bent gegaan
dat spijkerjurkje is ook lief, ik hou van die jurkjes
Dit is een 86/92 van de kinderafdeling van Hema. Ze zit nu in een 80 van H&M en andere merken, maar ik vind de Hema dus niet overdreven groot vallen op de kinderafdeling, zeker de jurkjes niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |