Nee, dat dan weer helemaal nietquote:
Bomencollectiequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Jij heet Michel?
Dus heb je je visitekaartje meegegeven aan die jongedame, en heb jij het hare gekregen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was vermoeiend... driekwart van de tijd amper wat te doen gehad en geen mobiel internet om de tijd te vullen... enige lichtpuntje was een ondernemer die twee personeelsleden had meegenomen en waarvan eentje een lieftallige jongedame was, die ook uit Zandvoort bleek te komen... alleen was het niet de juiste tijd of plaats om daar eens uitgebreider mee te praten... precies toen kwamen er ineens andere mensen die tegen me begonnen te praten.
Mooie naamquote:
Dan heb je meer dan ikquote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had geen kaartje!
Wel één ander lief berichtje, overigens.
Nee, daar kreeg ik de kans niet toequote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus heb je je visitekaartje meegegeven aan die jongedame, en heb jij het hare gekregen?
Lijkt de smilie echt?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe nee jij lijkt niet echt op Michel
Dat is toch ook tofquote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had geen kaartje!
Wel één ander lief berichtje, overigens.
[..]
Suikerbeeeeeeeeeeeb
zo slim zijn wij, Mart niet vrees ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus heb je je visitekaartje meegegeven aan die jongedame, en heb jij het hare gekregen?
De laatste natuurlijk. Mit-sjelquote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mooie naam![]()
Uitgesproken als Mit-sjel of Mie-sjel?
![]()
Nee, het is maar een plaatjequote:
De mooistequote:
En dat schreef je wel als Michel?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mooisteEr zat zo'n jongen (een kampert) in mijn basisschoolklas en zijn naam sprak je wel uit als Mit-sjel
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mooisteEr zat zo'n jongen (een kampert) in mijn basisschool klas en dat sprak je wel uit als Mit-sjel
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat schreef je wel als Michel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |