Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeee, je hebt het overleefd![]()
![]()
de zaakquote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhjeeDrukdruk!
Verbouwen van wat? Je huis/bedrijf neem ik aan?
D. Kaboutahquote:
als je naar Nijkerk moet is dat best vreemd jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
Is het trouwens heel vreemd dat toen ik op de A28 borden 'Zwolle' zag, ik bijna vergat de afslag naar Nijkerk te nemen?.
tofquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de zaak
en dat is bijna helemaal klaar
Nee hoor, zeker nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
Is het trouwens heel vreemd dat toen ik op de A28 borden 'Zwolle' zag, ik bijna vergat de afslag naar Nijkerk te nemen?.
Ja maar Zwolle met leuke KSC-dames of een beurs... dat zet aan tot twijfelenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je naar Nijkerk moet is dat best vreemd ja
wazzer nu mis mee dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen is me internet weer in orde
Whut?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Joy!
Het is zo fijn,
alle dagen van m'n leven moeten zo zijn,
JOY!
dat dan weer welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar Zwolle met leuke KSC-dames of een beurs... dat zet aan tot twijfelen.
ÜbahDudeKabouterKonijn!quote:
symquote:
Dan wordt het wel heel lastig jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar Zwolle met leuke KSC-dames of een beurs... dat zet aan tot twijfelen.
nummer van vroeger wat ik ineens weer herinnerdequote:
quote:
ben mobiel aan het internettenquote:
Joyride van The Killers isquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nummer van vroeger wat ik ineens weer herinnerde
deze herinner ik me van vroeger:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nummer van vroeger wat ik ineens weer herinnerde
Da's balen jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben mobiel aan het internetten![]()
me gewone internet doet het niet
Het was vermoeiend... driekwart van de tijd amper wat te doen gehad en geen mobiel internet om de tijd te vullen... enige lichtpuntje was een ondernemer die twee personeelsleden had meegenomen en waarvan eentje een lieftallige jongedame was, die ook uit Zandvoort bleek te komen... alleen was het niet de juiste tijd of plaats om daar eens uitgebreider mee te praten... precies toen kwamen er ineens andere mensen die tegen me begonnen te pratenquote:
Ahh, 1972, mooie tijd, herinner ik me nog als de dag van gisterquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze herinner ik me van vroeger:![]()
Dat is wel balenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was vermoeiend... driekwart van de tijd amper wat te doen gehad en geen mobiel internet om de tijd te vullen... enige lichtpuntje was een ondernemer die twee personeelsleden had meegenomen en waarvan eentje een lieftallige jongedame was, die ook uit Zandvoort bleek te komen... alleen was het niet de juiste tijd of plaats om daar eens uitgebreider mee te praten... precies toen kwamen er ineens andere mensen die tegen me begonnen te praten.
iddquote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GF
Wel lekker dat het bijna klaar is
Nee, ik ben toch afwezig.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had ik jou al gedag gezegd eigenlijk?
Ja... maar ik heb wat aankopingspunten om even detective te spelen... wellicht is ze nog ergens te vinden op internetquote:
Ik hoop het voor je en veel speur plezierquote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... maar ik heb wat aankopingspunten om even detective te spelen... wellicht is ze nog ergens te vinden op internet.
Ik snap dat welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |