OH! Vertel vertel vertel!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post boven jou.
En ik weet de uitslag!.
zeg dat welquote:
Als ik nog wat te drinken heb gepakt, post ik het in TTKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel eens gezien hoe die smilie heet?quote:
Zeg dat wel. Een mens kan nog niet eens een half uur slapen in de trein, een half uurtje eten, en een uurtje werken zonder anderhalf tpoic te missenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nog wat te drinken heb gepakt, post ik het in TTK.
Oh, ik kan de spanning niet aaaaaaaaaaaaaaaaaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Michel ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe die smilie heet?
STquote:
eten doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Een mens kan nog niet eens een half uur slapen in de trein, een half uurtje eten, en een uurtje werken zonder anderhalf tpoic te missen...
Zo is datquote:
Ik snap het nietquote:
Viel vandaag overdag nog wel meequote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Een mens kan nog niet eens een half uur slapen in de trein, een half uurtje eten, en een uurtje werken zonder anderhalf tpoic te missen...
Gelukkig lijkt ie niet...quote:
KOEEEEEEEEEEENquote:
Ik had geen kaartjequote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
Maar wie heeft er allemaal van wie geen kaartje gekregen vandaag?.
Ik had alleen een spamfolder van een supermarkt... dyslectische folderbezorger.
Suikerbeeeeeeeeeeebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |