OMGquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze herinner ik me van vroeger:![]()
Dan is de kankerturk-naar-TFM-roeper een sukkelquote:
Nee, ik ben niet ziek, maar het slaat gewoon nergens opquote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ziek bent.
Ik krijg het gemiddeld 3 x per maand te horen, die ziekte dan hé.
ajoh gewoon goed gaan zoeken in Zandvoort en je vindt haar.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was vermoeiend... driekwart van de tijd amper wat te doen gehad en geen mobiel internet om de tijd te vullen... enige lichtpuntje was een ondernemer die twee personeelsleden had meegenomen en waarvan eentje een lieftallige jongedame was, die ook uit Zandvoort bleek te komen... alleen was het niet de juiste tijd of plaats om daar eens uitgebreider mee te praten... precies toen kwamen er ineens andere mensen die tegen me begonnen te praten.
Ehm, maar jij bent toch geen Turk of ben ik nou gek?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet ziek, maar het slaat gewoon nergens op
Nee, ik ben geen turk en heb ook geen kankerquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, maar jij bent toch geen Turk of ben ik nou gek?Of was het die ene vriend wie je dat chemokuur smsje had gestuurd dankzij de autocorrect
![]()
Een afroturkquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben tevens ook geen turk, vandaar
Je had wel op mijn werk mogen komen hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar toen bedacht ik dat jullie moesten werken, dus nam ik toch de afslag maar.
Gelukkig niet (dat laatste dan)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen turk en heb ook geen kanker
Dan klopt het gewoon nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen turk en heb ook geen kanker
Nee, klopt, maar mensen schelden gewoon maar wat de laatste tijd, iemand op school zei vandaag nog tegen me, jij bent echt kankeraardig, en daarna weer tegen iemand, hij is echt een kankerlijer, kanker is gewoon een soort synoniem voor erg geworden ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig niet (dat laatste dan)
En we hebben het ook nietquote:
Als ik dat nou eerder had geweten...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je had wel op mijn werk mogen komen hoorEn ST was vrij
Ik niet hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar toen bedacht ik dat jullie moesten werken, dus nam ik toch de afslag maar.
Ik heb er ook een hekel aan hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar mensen schelden gewoon maar wat de laatste tijd, iemand op school zei vandaag nog tegen me, jij bent echt kankeraardig, en daarna weer tegen iemand, hij is echt een kankerlijer, kanker is gewoon een soort synoniem voor erg geworden ofzo
Ik vind het ook wel erg wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar mensen schelden gewoon maar wat de laatste tijd, iemand op school zei vandaag nog tegen me, jij bent echt kankeraardig, en daarna weer tegen iemand, hij is echt een kankerlijer, kanker is gewoon een soort synoniem voor erg geworden ofzo
OH! Vertel vertel vertel!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post boven jou.
En ik weet de uitslag!.
zeg dat welquote:
Als ik nog wat te drinken heb gepakt, post ik het in TTKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel eens gezien hoe die smilie heet?quote:
Zeg dat wel. Een mens kan nog niet eens een half uur slapen in de trein, een half uurtje eten, en een uurtje werken zonder anderhalf tpoic te missenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nog wat te drinken heb gepakt, post ik het in TTK.
Oh, ik kan de spanning niet aaaaaaaaaaaaaaaaaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Michel ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe die smilie heet?
STquote:
eten doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Een mens kan nog niet eens een half uur slapen in de trein, een half uurtje eten, en een uurtje werken zonder anderhalf tpoic te missen...
Zo is datquote:
Ik snap het nietquote:
Viel vandaag overdag nog wel meequote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Een mens kan nog niet eens een half uur slapen in de trein, een half uurtje eten, en een uurtje werken zonder anderhalf tpoic te missen...
Gelukkig lijkt ie niet...quote:
KOEEEEEEEEEEENquote:
Ik had geen kaartjequote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
Maar wie heeft er allemaal van wie geen kaartje gekregen vandaag?.
Ik had alleen een spamfolder van een supermarkt... dyslectische folderbezorger.
Suikerbeeeeeeeeeeebquote:
Nee, dat dan weer helemaal nietquote:
Bomencollectiequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Jij heet Michel?
Dus heb je je visitekaartje meegegeven aan die jongedame, en heb jij het hare gekregen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was vermoeiend... driekwart van de tijd amper wat te doen gehad en geen mobiel internet om de tijd te vullen... enige lichtpuntje was een ondernemer die twee personeelsleden had meegenomen en waarvan eentje een lieftallige jongedame was, die ook uit Zandvoort bleek te komen... alleen was het niet de juiste tijd of plaats om daar eens uitgebreider mee te praten... precies toen kwamen er ineens andere mensen die tegen me begonnen te praten.
Mooie naamquote:
Dan heb je meer dan ikquote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had geen kaartje!
Wel één ander lief berichtje, overigens.
Nee, daar kreeg ik de kans niet toequote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus heb je je visitekaartje meegegeven aan die jongedame, en heb jij het hare gekregen?
Lijkt de smilie echt?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe nee jij lijkt niet echt op Michel
Dat is toch ook tofquote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had geen kaartje!
Wel één ander lief berichtje, overigens.
[..]
Suikerbeeeeeeeeeeeb
zo slim zijn wij, Mart niet vrees ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus heb je je visitekaartje meegegeven aan die jongedame, en heb jij het hare gekregen?
De laatste natuurlijk. Mit-sjelquote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mooie naam![]()
Uitgesproken als Mit-sjel of Mie-sjel?
![]()
Nee, het is maar een plaatjequote:
De mooistequote:
En dat schreef je wel als Michel?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mooisteEr zat zo'n jongen (een kampert) in mijn basisschoolklas en zijn naam sprak je wel uit als Mit-sjel
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mooisteEr zat zo'n jongen (een kampert) in mijn basisschool klas en dat sprak je wel uit als Mit-sjel
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat schreef je wel als Michel?
Nou jaaaaaaaaaaaaquote:
Lolquote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel op de Michel waar hij ooit voor bedoeld was
Hey LLquote:
Hoi poepescheetekakkestrontjequote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoeteploefje![]()
[..]
Heeeeeeeeeeeerlijk![]()
[..]
Haiiiiii
[..]
Hoi lieve schat![]()
Nice!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de zaak
en dat is bijna helemaal klaar
is Trev een kamper?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaa![]()
Het lijkt Trev wel
Ik bedoel of het plaatje en de user Michel een gelijkenis vertonenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het is maar een plaatje![]()
(wat jij overigens ook bent, natuurlijk)
Beetje wel jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaa![]()
Het lijkt Trev wel
Hai mopquote:
Wel zo'n soort gevalquote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaa![]()
Het lijkt Trev wel
Neequote:
Analfabete oudersquote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mooisteEr zat zo'n jongen (een kampert) in mijn basisschoolklas en zijn naam sprak je wel uit als Mit-sjel
![]()
Ik heb heus wel wat geleerd inmiddels hoor...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo slim zijn wij, Mart niet vrees ik.
nee zit op het werk tot 21:00quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haai toek
heb je je kadootje al gehad?
Ja, wel okeequote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Enfermera het volgende:
Hoi poepescheetekakkestrontje![]()
Hoe ist?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |