Poten af van MIJN body lotion.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ho stop wacht, jij bent een vent en hebt het over JOUW bodylotion?
Stop de persen!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ho stop wacht, jij bent een vent en hebt het over JOUW bodylotion?
Rituals toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poten af van MIJN body lotion.
Dus jij bezit 51% van de aandelen of meer?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poten af van MIJN body lotion.
Jaja, ik dacht dat het wel vanzelfsprekend was dat je gelijk had.quote:
100% zelfs.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij bezit 51% van de aandelen of meer?
Dit komt in mijn foboquote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, ik dacht dat het wel vanzelfsprekend was dat je gelijk had.
Afweersysteem FTW!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef Techno het volgende:
Vieze rotzooi, ooit als kerstpakket gehad, krijg er zwaar uitslag van.
Altijd alcohol doen. 70% is het beste, want dat desinfecteert het meest (96% vervliegt te snel).quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zout in een wond strooien is een slecht idee! auw!!
tevens tvp
Pendulum vindt van niet:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zout in een wond strooien is een slecht idee! auw!!
tevens tvp
Je bent verkleed als Mummy?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga maar eens douchen denk ik, ingewikkeld leven is het soms toch ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Righty tighty, lefty loosyquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Opeens wel?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor, maar ik heb meer te doen dan jullie vermaken
quote:
misschien willen ze me wel inhuren bij andere sc'squote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Draait ook uw topic vakkundig de nek om!
Wie weet, het geeft zeker meerwaarde aan het Slow-gedeelte van de Chat.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef littledrummergirl het volgende:
misschien willen ze me wel inhuren bij andere sc's
Die wel erg 'slow' is op het momentquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie weet, het geeft zeker meerwaarde aan het Slow-gedeelte van de Chat.
tis sowieso echt verbazingwekkend slow hier de laatste tijdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie weet, het geeft zeker meerwaarde aan het Slow-gedeelte van de Chat.
The rise and fall of the Singles.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
tis sowieso echt verbazingwekkend slow hier de laatste tijd
zelfs als een hopeloze dag voor zelfmedelijden als valentijnsdag is het nog dood hierquote:
Misschien zijn al die hopelozen wel op succesvolle Valentijnsdates.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
zelfs als een hopeloze dag voor zelfmedelijden als valentijnsdag is het nog dood hier
Wat denk je zelfquote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien zijn al die hopelozen wel op succesvolle Valentijnsdates.
Ik ben hard aan het werk thuis, klussen en nog eens klussen. Blij dat ik even zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Zelfs als een hopeloze dag voor zelfmedelijden als valentijnsdag is het nog dood hier
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk thuis, klussen en nog eens klussen. Blij dat ik even zit.
Ja, ja. Het wordt modern Oosters i.i.g.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
pics van het eindresultaat he
Een hoop, maar iedereen krijgt het voordeel van de twijfel.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ja. Het wordt modern Oosters i.i.g.
Oosters, niet Japans.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
in mijn hoofd ziet dat eruit als het interieur van een hip sushi restaurant
doe s n voorbeeld plaatje danquote:
Het is tenslotte valentijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een hoop, maar iedereen krijgt het voordeel van de twijfel.
Met van die schermen enzo? Of is dat ook japansquote:
Camera ligt momenteel ergens in een doos, opgeborgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
doe s n voorbeeld plaatje dan
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Camera ligt momenteel ergens in een doos, opgeborgen.
Neuh, geen schermen. Wel veel teakhout enzo, maar niet koloniaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Met van die schermen enzo? Of is dat ook japans
klinkt wel mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Van dit soort hout dus...
[ afbeelding ]
En verder veel wit, beige en aardewerkkleurtjes.
Ah ok, bedoelde zel beetje dit idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, geen schermen. Wel veel teakhout enzo, maar niet koloniaal.
Dat is inderdaad het idee. En een grote lounge/hang/hoekbank met grijze tweedachtige stof.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
klinkt wel mooirustig en natuurlijk
Dat vind ik ook wel mooi, maar dat wordt het dus niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
Ah ok, bedoelde zel beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Zien de fotos binnenkort wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel mooi, maar dat wordt het dus niet.
Een van mijn vriendinnen heeft supergoed nieuws gekregen. Na tig testen etc. is ze vrij verklaardquote:
NEEquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een van mijn vriendinnen heeft supergoed nieuws gekregen. Na tig testen etc. is ze vrij verklaard
[..]
NEEik ben blij... don't stop it!!!
Ja, echt wel.... ik kon gisteravond nauwelijks slapen omdat ik medeongerust was.... maar nuquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
![]()
(en dat dan nog heel vaak
)
Goed zeg!!
Zeker goed nieuwsquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een van mijn vriendinnen heeft supergoed nieuws gekregen. Na tig testen etc. is ze vrij verklaard
[..]
NEEik ben blij... don't stop it!!!
Hoofdpijnquote:
Ja. Ik ga nu iets bedenken om te doen als ze helemaal hersteld is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Techno het volgende:
[..]Dat kon ik toch niet weten? Maar wel goed nieuws inderdaad.
Dankquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]arme MissMSX...
* -Engel-hier heb je een zonnebril tegen smiley's
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja. Ik ga nu iets bedenken om te doen als ze helemaal hersteld is.Wat had ze, als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja. Ik ga nu iets bedenken om te doen als ze helemaal hersteld is.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll scratch your back if you'll scratch minequote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
Momenteel heb ik meer aan een massage.
Al dat gekluts is i.i.g. niet bevordelijk voor je rug.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef MissMSX het volgende:
I'll scratch your back if you'll scratch mine
Wait... WHUT?!?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Al dat gekluts is i.i.g. niet bevordelijk voor je rug.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het leek erop of ze evil K zou hebben.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje weg - Boottocht - picknicken - Feesten in A'dam uhm gewoon nog een land bezoeken -SPA
Goede plannen!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]Weekendje weg - Boottocht - picknicken - Feesten in A'dam uhm gewoon nog een land bezoeken -SPA
Oeh bah.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het leek erop of ze evil K zou hebben.
Dat kan ik geloven..... blegh.... ik ben elke keer volgens mij net zo ongerust....quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah.
Ik heb ook over 2 weken mijn jaarlijkse MRI-SCan voor mijn hersenen enzo. (heb een verhoogd risico op tumoren daar). Best wel spannend.
Oh, spannend ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah.
Ik heb ook over 2 weken mijn jaarlijkse MRI-SCan voor mijn hersenen enzo. (heb een verhoogd risico op tumoren daar). Best wel spannend.
Ja, nog meer enge dingen kunnen mij te wachten staan met deze aandoening, Maar daar denk ik liever niet aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan ik geloven..... blegh.... ik ben elke keer volgens mij net zo ongerust....
Zeker!quote:
Gewoon alles doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps en een aantal zijn zelfs te combineren
dat moet je ook niet doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nog meer enge dingen kunnen mij te wachten staan met deze aandoening, Maar daar denk ik liever niet aan.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Techno het volgende:
Chorizo, olijven en knoflook blijft een geweldige combi.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Regen, laptop doet kut, de kleren die ik morgen aan wil zijn niet schoon
Gezeik
Pizza?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
Pfoe, niet praten over eten!
* Yuki zit propvol na een niet zo grote avondmaaltijd
Ijsje yuki?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
Ik eet zo nu en dan ook wel eens iets andersquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pizza?
Edit: en nu heb ik zin in die pizza.
Ja klopt. Ik weet ook niet hoe groot de kans is op allerlei enge dingen, maar ik probeer er zo min mogelijk aan te denken natuurlijk. Wie weet word ik gewoon wel 80 en sterf aan een hartaanval of verkeersongelukquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doenje kan er niks aan veranderen en druk maken maakt je leven echt niet leuker. Ik heb waarschijnlijk ook n verhoogde kans op kanker ( broertje is eraan overleden en mn vader heeft het gehad) maar ik wil het gewoon niet zeker weten.Als het zo moet zijn gebeurt het, en anders niet
Of je wordt gewoon 85 en sterft een keer in je slaap, als het je tijd is.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik weet ook niet hoe groot de kans is op allerlei enge dingen, maar ik probeer er zo min mogelijk aan te denken natuurlijk. Wie weet word ik gewoon wel 80 en sterf aan een hartaanval of verkeersongeluk
Rijst met kip-kerrie ragoutje is erg lekker vind ik zelf. Vooral als je de (basmati)rijs gewoon los eet met een beetje sambal.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik eet zo nu en dan ook wel eens iets anders
Rijst met kip-kerrieEn nu explodeer ik bijna
Oj, had al biefstuk op met gebakken aardappeltjes en haricots verts.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of je wordt gewoon 85 en sterft een keer in je slaap, als het je tijd is.
Dat klinkt heel lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Oj, had al biefstuk op met gebakken aardappeltjes en haricots verts.
Nou ik sowieso niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Welke single heeft mij zwitsal gejat!
Stbabs denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?quote:
Ik zit aan de olijfolie.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Wicked-Game het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?
Niet die neppe Spaanse meuk van Bertolli lees: Unilever overigens die als 'Italiaans' wordt verkocht.quote:
Hai mopperkont.quote:
Of mannelijke proteïnen gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwelijke hormonen slikken misschien?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Maandagavond en mijn ouders zijn niet thuis.
Unicum
Dudequote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of mannelijke proteïnen gebruiken(ok die is wel erg slecht
)
[..]
Die hebben een hotelletje geboekt voor Valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
Maandagavond en mijn ouders zijn niet thuis.
Unicum
quote:
Ik zou het ze wel gunnen...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben een hotelletje geboekt voor Valentijn?
Wat nep, dat is helemaal niet de oorspronkelijke bedoeling van Valentijn geweest.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
Die hebben een hotelletje geboekt voor Valentijn?
Het is toch de bedoeling dat je veel geld uitgeeft aan alles dat rood en roze is en bij voorkeur gemaakt door Hallmark?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat nep, dat is helemaal niet de oorspronkelijke bedoeling van Valentijn geweest.
ja met roosjes en hartjes en teddyberen enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat je veel geld uitgeeft aan alles dat rood en roze is en bij voorkeur gemaakt door Hallmark?
Sommige mensen laten ook geen kans onbenut om maar te neuken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Techno het volgende:
Wat nep, dat is helemaal niet de oorspronkelijke bedoeling van Valentijn geweest.
Mijn ouders.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen laten ook geen kans onbenut om maar te neuken.
Alleen letterlijk.quote:
Sommige mensen wel ja...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze jou niet cadeau hebben gekregen bij een bloemkool.quote:
quote:
ik heb vroeger heel lang gedacht dat ik geadopteerd wasquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze jou niet cadeau hebben gekregen bij een bloemkool.
En om Guus te spammen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
Dat komt vanzelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vroeger heel lang gedacht dat ik geadopteerd waslijk echt in niks op mijn ouders
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze jou niet cadeau hebben gekregen bij een bloemkool.
quote:
Die zag ik op je facebook jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze is ook zo prachtigbrabomuziek
ach, na n jaar of 23 zou er toch wel iets van overeenkomst moeten zijn tochquote:
stomme verliefdheidsmuziekquote:
quote:
quote:
Die blijft leuk.quote:
stiekem heb ik die zelfs op dvdquote:
Ik vind Guus niet zo geschikt voor een maandag avond. K3 moet doodt.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo vind je Guus niet leuk.... wat wil jij? K3?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Wicked-Game het volgende:
Dit blijft toch wel mijn favoriet....
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nachtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Guus niet zo geschikt voor een maandag avond. K3 moet doodt.
Daar krijg je me echt niet nat mee, sweetiequote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nacht"Het is een nacht waarbij Samzz een hoger liedje zingt"
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nacht"Het is een nacht waarbij Samzz een hoger liedje zingt"
De tuinslang wel...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar krijg je me echt niet nat mee, sweetie
Nu krijg ik weer dat liedje " aan de schijt" door....quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.
Die komt niet in dat nummer voorquote:
Beginners, Airquote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.
Poison? Uit welk jaar kom je?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt niet in dat nummer voorIk stel voor dat je poison draait, dan praten we verder.
'87quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Poison? Uit welk jaar kom je?
Wat heeft leeftijd er uberhaupt mee te maken?quote:
I see ja ken poison wel, niet dat ik het reken tot mijn favo's maar goed zo slecht is het ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
'87
Ik ben fan van Poison, dat is m'n favo nummer naast een hele rits andere nummers
Ach, er zit een herinnering bijquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I see ja ken poison wel, niet dat ik het reken tot mijn favo's maar goed zo slecht is het ook niet
Ik dacht dat ze van NA 90' wasquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er uberhaupt mee te maken?
Ik weet dat ik kinderachtig ben, maar zó?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van NA 90' was
Nehquote:
Vergeet the prodigy nietquote:
Oh, er zijn er nog wel meer. Hence "tis wel populair."quote:
Nee gewoon die erbij zettenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, er zijn er nog wel meer. Hence "tis wel populair."
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:53 schreef Techno het volgende:
Hmm, vroegah, toen R&B nog wel redelijk te pruimen was...
Ik kijk net tegen z'n kop aan op tvquote:
Ik raak niet echt extra opgewonden van muziek op de achtergrond hoor, dat leidt alleen maar af..quote:
Dit is singles hequote:
Ik wel. Muziekquote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik raak niet echt extra opgewonden van muziek op de achtergrond hoor, dat leidt alleen maar af..
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik raak niet echt extra opgewonden van muziek op de achtergrond hoor, dat leidt alleen maar af..
ik ook, maakt ook heel veel uit wat voor soort batspartij het dan wordtquote:
Dát kan dus weer welquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook, maakt ook heel veel uit wat voor soort batspartij het dan wordt![]()
Veel plezierquote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
Mja, afsluiten en nog even lekker tv kijken![]()
Trustenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, deze eeuwige single gaat de boel de boel laten en z'n kussens knuffelen
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
Mja, afsluiten en nog even lekker tv kijken![]()
een van de weinigen die ik daadwerkelijk geil vindquote:
ik zou me bescheuren als dat ineens in n playlist voorbij zou komenquote:
How so? Hammond orgeltjes zijn sowieso wel...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou me bescheuren als dat ineens in n playlist voorbij zou komen
omnomnomnomnomquote:
What did you do?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
Zo, soldeerjob gedaan. Nu tijd voor een tosti.
ik ben te moe om honger te hebben. En heb en Valentino's pizza opquote:
quote:
quote:
Ik heb helemaal niet ontzettend veel gegeten vandaag, en ik heb geen zin om te snaaienquote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van wat je gegeten hebt net ofzo?
Neem dan een boterham o.i.d misschien dat het gewoon daardoor komtquote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet ontzettend veel gegeten vandaag, en ik heb geen zin om te snaaien
Ik zat net echt extreem vol van mijn gewone maaltijd, heb wel genoeg gegeten hoor. Ik heb alleen normaal gesproken altijd trek na 10 uurquote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem dan een boterham o.i.d misschien dat het gewoon daardoor komt
Voor in de mancave hebben we twee vier speakers en twee versterkers. Die twee versterkers hebben voor wat meer stabiliteit en om de volumes los te kunnen regelen omdat de twee paren speakers ook anders zijn. Omdat één versterker een pre-out (en bijbehorende main-in) heeft en de ander niet moet die dus als basis dienen. Echter moet de pre-out dus in zijn eigen main-in gaan alswel in in de input van de tweede versterker zodat we met de eerste versterker wel het volume regelen van beide units.quote:
hey frusti, doe eens rustigquote:
Goh, en van wie zou deze kutkloon nu weer wezen?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef fennaatje het volgende:
kan ik al....
alleen was nog wat anders aan t doen dus had t idd nog niet gelezen
Ik ben rustigquote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey frusti, doe eens rustig![]()
en LOL:
[ afbeelding ]
Ah, ook last van jaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zat net echt extreem vol van mijn gewone maaltijd, heb wel genoeg gegeten hoor. Ik heb alleen normaal gesproken altijd trek na 10 uur![]()
Truste!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
ik ga mijn bed opzoeken, slaap lekker allemaal
maakt nix uit was niet beledigdquote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben rustig
Ik word alleen al een tijdje gek van noobs die niet quoten als ze op een specifieke post reagerenNo offense fenna
Overigens ben ik het hier dan wel weer mee eensquote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh, en van wie zou deze kutkloon nu weer wezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
Wat zijn jullie onaardig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
Wat zijn jullie onaardig zegen heb geen flauw idee waar ze t over hebben......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef fennaatje het volgende:
en heb geen flauw idee waar ze t over hebben......
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
SAVED BY THE BELL !!!! @TeenNick (voorheen Comedy Central)
Toch leuk wat je tegen komt als je per ongeluk op t verkeerde knopje van je AB druktquote:
Die wijfies zijn niet eens legaal man.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
SAVED BY THE BELL !!!! @TeenNick (voorheen Comedy Central)
Wel hequote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch leuk wat je tegen komt als je per ongeluk op t verkeerde knopje van je AB drukt
+1 en die andere seriequote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel he
OEH! Morgen vrij, én een nieuwe HIMYM
thanx.. leuk om te wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel he
OEH! Morgen vrij, én een nieuwe HIMYM
succes... leuk nog zo laat in de aaf.....quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga trouwens niet helpen, moet nog een klein beetje puinruimen hier
Tja, de olbies hebben de hoop al een beetje opgegeven hier vrees ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kan dit topic nu nog niet vol zijn?
Serieus HOE?
Simpel. Dat zie je toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kan dit topic nu nog niet vol zijn?
Serieus HOE?
En dan wel durven klagenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga trouwens niet helpen, moet nog een klein beetje puinruimen hier
Die worden ook een dagje ouder he, dus tjaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, de olbies hebben de hoop al een beetje opgegeven hier vrees ik.
quote:
Indien gewenstquote:
Trein naar Friesland rijdt niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
Dit topic gaat harder dan de trein naar Friesland
Sorry, ik hing even aan de gitaarquote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
Dit topic gaat harder dan de trein naar Friesland
Ken je die flauwe mop niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trein naar Friesland rijdt niet?
Want het gaat zo traag als dikke stront door een theezeefje
Dan hoop ik niet dat het een elektrische isquote:Op maandag 14 februari 2011 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, ik hing even aan de gitaar
Jawel, hoe raad je het zo!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat het een elektrische is
omfgquote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef pgrferrari het volgende:
Het is geel en het rijd terug in de tijd..
De trein naar Friesland
Meid tochquote:
Dat zou suggereren dat hij minstens op stoom moet rijden dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef pgrferrari het volgende:
Het is geel en het rijd terug in de tijd..
De trein naar Friesland
Wie ga je aanduwen?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
Dan gaan we het zooitje maar aanduwen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |