Poten af van MIJN body lotion.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ho stop wacht, jij bent een vent en hebt het over JOUW bodylotion?
Stop de persen!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ho stop wacht, jij bent een vent en hebt het over JOUW bodylotion?
Rituals toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poten af van MIJN body lotion.
Dus jij bezit 51% van de aandelen of meer?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poten af van MIJN body lotion.
Jaja, ik dacht dat het wel vanzelfsprekend was dat je gelijk had.quote:
100% zelfs.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij bezit 51% van de aandelen of meer?
Dit komt in mijn foboquote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, ik dacht dat het wel vanzelfsprekend was dat je gelijk had.
Afweersysteem FTW!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef Techno het volgende:
Vieze rotzooi, ooit als kerstpakket gehad, krijg er zwaar uitslag van.
Altijd alcohol doen. 70% is het beste, want dat desinfecteert het meest (96% vervliegt te snel).quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zout in een wond strooien is een slecht idee! auw!!
tevens tvp
Pendulum vindt van niet:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zout in een wond strooien is een slecht idee! auw!!
tevens tvp
Je bent verkleed als Mummy?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga maar eens douchen denk ik, ingewikkeld leven is het soms toch ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Righty tighty, lefty loosyquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Opeens wel?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor, maar ik heb meer te doen dan jullie vermaken
quote:
misschien willen ze me wel inhuren bij andere sc'squote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Draait ook uw topic vakkundig de nek om!
Wie weet, het geeft zeker meerwaarde aan het Slow-gedeelte van de Chat.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef littledrummergirl het volgende:
misschien willen ze me wel inhuren bij andere sc's
Die wel erg 'slow' is op het momentquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie weet, het geeft zeker meerwaarde aan het Slow-gedeelte van de Chat.
tis sowieso echt verbazingwekkend slow hier de laatste tijdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie weet, het geeft zeker meerwaarde aan het Slow-gedeelte van de Chat.
The rise and fall of the Singles.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
tis sowieso echt verbazingwekkend slow hier de laatste tijd
zelfs als een hopeloze dag voor zelfmedelijden als valentijnsdag is het nog dood hierquote:
Misschien zijn al die hopelozen wel op succesvolle Valentijnsdates.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
zelfs als een hopeloze dag voor zelfmedelijden als valentijnsdag is het nog dood hier
Wat denk je zelfquote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien zijn al die hopelozen wel op succesvolle Valentijnsdates.
Ik ben hard aan het werk thuis, klussen en nog eens klussen. Blij dat ik even zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Zelfs als een hopeloze dag voor zelfmedelijden als valentijnsdag is het nog dood hier
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk thuis, klussen en nog eens klussen. Blij dat ik even zit.
Ja, ja. Het wordt modern Oosters i.i.g.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
pics van het eindresultaat he
Een hoop, maar iedereen krijgt het voordeel van de twijfel.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ja. Het wordt modern Oosters i.i.g.
Oosters, niet Japans.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
in mijn hoofd ziet dat eruit als het interieur van een hip sushi restaurant
doe s n voorbeeld plaatje danquote:
Het is tenslotte valentijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een hoop, maar iedereen krijgt het voordeel van de twijfel.
Met van die schermen enzo? Of is dat ook japansquote:
Camera ligt momenteel ergens in een doos, opgeborgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
doe s n voorbeeld plaatje dan
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Camera ligt momenteel ergens in een doos, opgeborgen.
Neuh, geen schermen. Wel veel teakhout enzo, maar niet koloniaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Met van die schermen enzo? Of is dat ook japans
klinkt wel mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Van dit soort hout dus...
[ afbeelding ]
En verder veel wit, beige en aardewerkkleurtjes.
Ah ok, bedoelde zel beetje dit idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, geen schermen. Wel veel teakhout enzo, maar niet koloniaal.
Dat is inderdaad het idee. En een grote lounge/hang/hoekbank met grijze tweedachtige stof.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
klinkt wel mooirustig en natuurlijk
Dat vind ik ook wel mooi, maar dat wordt het dus niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
Ah ok, bedoelde zel beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Zien de fotos binnenkort wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel mooi, maar dat wordt het dus niet.
Een van mijn vriendinnen heeft supergoed nieuws gekregen. Na tig testen etc. is ze vrij verklaardquote:
NEEquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een van mijn vriendinnen heeft supergoed nieuws gekregen. Na tig testen etc. is ze vrij verklaard
[..]
NEEik ben blij... don't stop it!!!
Ja, echt wel.... ik kon gisteravond nauwelijks slapen omdat ik medeongerust was.... maar nuquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
![]()
(en dat dan nog heel vaak
)
Goed zeg!!
Zeker goed nieuwsquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een van mijn vriendinnen heeft supergoed nieuws gekregen. Na tig testen etc. is ze vrij verklaard
[..]
NEEik ben blij... don't stop it!!!
Hoofdpijnquote:
Ja. Ik ga nu iets bedenken om te doen als ze helemaal hersteld is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Techno het volgende:
[..]Dat kon ik toch niet weten? Maar wel goed nieuws inderdaad.
Dankquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]arme MissMSX...
* -Engel-hier heb je een zonnebril tegen smiley's
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja. Ik ga nu iets bedenken om te doen als ze helemaal hersteld is.Wat had ze, als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja. Ik ga nu iets bedenken om te doen als ze helemaal hersteld is.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll scratch your back if you'll scratch minequote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
Momenteel heb ik meer aan een massage.
Al dat gekluts is i.i.g. niet bevordelijk voor je rug.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef MissMSX het volgende:
I'll scratch your back if you'll scratch mine
Wait... WHUT?!?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Al dat gekluts is i.i.g. niet bevordelijk voor je rug.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het leek erop of ze evil K zou hebben.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje weg - Boottocht - picknicken - Feesten in A'dam uhm gewoon nog een land bezoeken -SPA
Goede plannen!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]Weekendje weg - Boottocht - picknicken - Feesten in A'dam uhm gewoon nog een land bezoeken -SPA
Oeh bah.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het leek erop of ze evil K zou hebben.
Dat kan ik geloven..... blegh.... ik ben elke keer volgens mij net zo ongerust....quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah.
Ik heb ook over 2 weken mijn jaarlijkse MRI-SCan voor mijn hersenen enzo. (heb een verhoogd risico op tumoren daar). Best wel spannend.
Oh, spannend ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah.
Ik heb ook over 2 weken mijn jaarlijkse MRI-SCan voor mijn hersenen enzo. (heb een verhoogd risico op tumoren daar). Best wel spannend.
Ja, nog meer enge dingen kunnen mij te wachten staan met deze aandoening, Maar daar denk ik liever niet aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan ik geloven..... blegh.... ik ben elke keer volgens mij net zo ongerust....
Zeker!quote:
Gewoon alles doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps en een aantal zijn zelfs te combineren
dat moet je ook niet doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nog meer enge dingen kunnen mij te wachten staan met deze aandoening, Maar daar denk ik liever niet aan.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Techno het volgende:
Chorizo, olijven en knoflook blijft een geweldige combi.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Regen, laptop doet kut, de kleren die ik morgen aan wil zijn niet schoon
Gezeik
Pizza?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
Pfoe, niet praten over eten!
* Yuki zit propvol na een niet zo grote avondmaaltijd
Ijsje yuki?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
Pfoe, niet praten over eten!
* Yuki zit propvol na een niet zo grote avondmaaltijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |