Poten af van MIJN body lotion.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ho stop wacht, jij bent een vent en hebt het over JOUW bodylotion?
Stop de persen!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ho stop wacht, jij bent een vent en hebt het over JOUW bodylotion?
Rituals toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poten af van MIJN body lotion.
Dus jij bezit 51% van de aandelen of meer?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poten af van MIJN body lotion.
Jaja, ik dacht dat het wel vanzelfsprekend was dat je gelijk had.quote:
100% zelfs.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij bezit 51% van de aandelen of meer?
Dit komt in mijn foboquote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, ik dacht dat het wel vanzelfsprekend was dat je gelijk had.
Afweersysteem FTW!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef Techno het volgende:
Vieze rotzooi, ooit als kerstpakket gehad, krijg er zwaar uitslag van.
Altijd alcohol doen. 70% is het beste, want dat desinfecteert het meest (96% vervliegt te snel).quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zout in een wond strooien is een slecht idee! auw!!
tevens tvp
Pendulum vindt van niet:quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zout in een wond strooien is een slecht idee! auw!!
tevens tvp
Je bent verkleed als Mummy?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga maar eens douchen denk ik, ingewikkeld leven is het soms toch ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Righty tighty, lefty loosyquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Opeens wel?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor, maar ik heb meer te doen dan jullie vermaken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |