The rise and fall of the Singles.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
tis sowieso echt verbazingwekkend slow hier de laatste tijd
zelfs als een hopeloze dag voor zelfmedelijden als valentijnsdag is het nog dood hierquote:
Misschien zijn al die hopelozen wel op succesvolle Valentijnsdates.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
zelfs als een hopeloze dag voor zelfmedelijden als valentijnsdag is het nog dood hier
Wat denk je zelfquote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien zijn al die hopelozen wel op succesvolle Valentijnsdates.
Ik ben hard aan het werk thuis, klussen en nog eens klussen. Blij dat ik even zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Zelfs als een hopeloze dag voor zelfmedelijden als valentijnsdag is het nog dood hier
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk thuis, klussen en nog eens klussen. Blij dat ik even zit.
Ja, ja. Het wordt modern Oosters i.i.g.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
pics van het eindresultaat he
Een hoop, maar iedereen krijgt het voordeel van de twijfel.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ja. Het wordt modern Oosters i.i.g.
Oosters, niet Japans.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
in mijn hoofd ziet dat eruit als het interieur van een hip sushi restaurant
doe s n voorbeeld plaatje danquote:
Het is tenslotte valentijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een hoop, maar iedereen krijgt het voordeel van de twijfel.
Met van die schermen enzo? Of is dat ook japansquote:
Camera ligt momenteel ergens in een doos, opgeborgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
doe s n voorbeeld plaatje dan
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Camera ligt momenteel ergens in een doos, opgeborgen.
Neuh, geen schermen. Wel veel teakhout enzo, maar niet koloniaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Met van die schermen enzo? Of is dat ook japans
klinkt wel mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Van dit soort hout dus...
[ afbeelding ]
En verder veel wit, beige en aardewerkkleurtjes.
Ah ok, bedoelde zel beetje dit idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, geen schermen. Wel veel teakhout enzo, maar niet koloniaal.
Dat is inderdaad het idee. En een grote lounge/hang/hoekbank met grijze tweedachtige stof.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
klinkt wel mooirustig en natuurlijk
Dat vind ik ook wel mooi, maar dat wordt het dus niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
Ah ok, bedoelde zel beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Zien de fotos binnenkort wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel mooi, maar dat wordt het dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |