I was shaving..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet ook niet jezelf willen opereren.
Mijn mannelijkheid is nu stukquote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Het kan de beste overkomen, ik doe het namelijk ook wel eens.
jaaa, meehh... ik hoef geen bush-bushquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet je je scheerapparaat wat hoger houden
hangt nu nog wel vast dan ?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaa, meehh... ik hoef geen bush-bush
ik zit te cappen, ik zit net 5 te kijken, ik zit streams te volgen en ik stinkquote:
Ik dacht al, wat ruik ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit te cappen, ik zit net 5 te kijken, ik zit streams te volgen en ik stink
Na de uitzending eerst douchen
Ik vind het wel een lekker nummer.quote:
OMFGquote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummer.
Dát is pas fout, 3fm freaknacht luisteraars zullen hem wel kennen.
Hawaii five-Oquote:
Er was inderdaad ook een speciale eenheid in WOII met dezelfde naam.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja ik begrijp wat je bedoelt
dat kan ik ook nooit zo goed zienquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
Series en films waarin mensen worden verkracht
Moorden, in elkaar meppen, ed. is geen enkel probleem, maar daar kan ik gewoon niet tegen
Kan ik wel begrijpen denk ik, gewoon niet kijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
Moorden, in elkaar meppen, ed. is geen enkel probleem, maar daar kan ik gewoon niet tegen
Die kan ik zien omdat die suggestief is, dat zou ik niet irl kunnen zienquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen denk ik, gewoon niet kijken.
Maar kun jij zonder knipperen de stoeprandscene uit American History X kijken?
Dat doet mij toch ook wel wat hoor.
Ik kan gewoon "redelijk normaal" naar een verkrachtingsscene kijken. Ben ik nu foutquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
Maar er zit ook een groot verschil tussen film en irl.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kan ik zien omdat die suggestief is, dat zou ik niet irl kunnen zien
Heee keukenSiepquote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kan ik zien omdat die suggestief is, dat zou ik niet irl kunnen zien
Nee hoor, jij komt even bewijzen dat iedereen uniek is.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon "redelijk normaal" naar een verkrachtingsscene kijken. Ben ik nu fout
Nee, het echte ontbreekt er toch wel aan, heb ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon "redelijk normaal" naar een verkrachtingsscene kijken. Ben ik nu fout
nee hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet in beeld is, je weet wat hij doet maar je ziet niet de daadwerkelijke trap tegen zijn hoofdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er zit ook een groot verschil tussen film en irl.
Ow zo ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet in beeld is, je weet wat hij doet maar je ziet niet de daadwerkelijke trap tegen zijn hoofd
Ik zag de blair with project toen die net uit was en toen er nog gezegd werd dat die echt was, daar was ik aan het eind echt lichamelijk onpasselijk toen ik dacht dat die knul dood in de hoek stondquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow zo ja.
Alsnog krijg ik serieus rillingen van die scene.
Die film heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag de blair with project toen die net uit was en toen er nog gezegd werd dat die echt was, daar was ik aan het eind echt lichamelijk onpasselijk toen ik dacht dat die knul dood in de hoek stond
Dat is opgenomen alsof een paar jongeren zelf een camera bij zich hebben, dus zeer realistisch, en je hebt wel zoiets van dat kan niet maar eng is het wel, geloof dat hij 800 dollar kostte, en 800 miljoen heeft opgebrachtquote:
O ik overdrijf met mijn 800quote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is opgenomen alsof een paar jongeren zelf een camera bij zich hebben, dus zeer realistisch, en je hebt wel zoiets van dat kan niet maar eng is het wel, geloof dat hij 800 dollar kostte, en 800 miljoen heeft opgebracht
Nou ja hij bracht bizar veel op met wat hij kosttequote:
OMG ze doen niet eens watquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben weer fris
Nu tot uiterlijk 0:00 uur streamen
Dat klopt wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja hij bracht bizar veel op met wat hij kostte
Ik ben blij dat ik het toch niet op tv kan krijgen, voor ik het weet zit ik ook als een zombie voor de buisquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul wel, ze zitten aan tafel en praten.
Ik zit lekker te internette en heb het op de achtergrond aanstaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog niet de drive om te kijken..
De reakties zijn over het algemeen erg lauw
Nee nu is het ook saai en niet te streamenquote:
Wat eten ze? Ik heb mijn bril niet op.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee nu is het ook saai en niet te streamen
Maar ik ben nu aan het cappen
Ik ben benieuwd wat ze eten
quote:
Nog niksquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat eten ze? Ik heb mijn bril niet op.
Toedeloe poedelquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog even een hoerenbadje, en dan slapen!
Geef je eraan over, het gaat wel weer over... Hoop ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
Waarom vraag ik het nu word ik ook buisjunkie
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
Die zijn trouwens stukken beter als bij DGK
Na 3 maandenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geef je eraan over, het gaat wel weer over... Hoop ik.
Philip bedoel je denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
Serieus wat heeft die ene gozer enge ogen zeg
Over 13 weken...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste uitzending eigenlijkDe finale
Die donderdag... ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joh echt
Is er al een datum bekend?
de donderdag (voor de vrijdag) dat Siep en ik naar Engeland gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die donderdag... ik heb geen flauw idee![]()
Wij gaan vrijdag dan slaap je maar onderwegquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de donderdag dat Siep en ik naar Engeland gaan
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de donderdag (voor de vrijdag) dat Siep en ik naar Engeland gaan
Zulks een timing.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de donderdag (voor de vrijdag) dat Siep en ik naar Engeland gaan
mja iddquote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog niet de drive om te kijken..
De reakties zijn over het algemeen erg lauw
Ja ik weetquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij gaan vrijdag dan slaap je maar onderweg
Ik heb het weer uitgezet
weltrustenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja idd![]()
ik heb er ook geen behoefte aan om te kijken
Ik ga in elk geval mn luiken sluiten
Trusten.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja idd![]()
ik heb er ook geen behoefte aan om te kijken
Ik ga in elk geval mn luiken sluiten
OMdat ik nog geen 30 wil wordenquote:
Truste Bosquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OMdat ik nog geen 30 wil worden
Tevens tot morgen
Hebben ze geen TV in het huisje?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw kut... een weekend zonder SST
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dat van plan ben, sla me dan maar knockie ok?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
Truste Crees en benny misschien hebben we wel internet daar, kun je streamen
Jahquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
c_a, die Sharon is trouwens een combi van Lisa en Joan
Nee, ik wil een nieuwe telefoon uitzoeken, ik ben mezelf al het hele weekend blij aan het maken, maar ik moet nog 2 weken wachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgende week ben ik er niet maar vanaf de week er na ben ik op zondagavond 21:00quote:
Doe jij presenteren daar?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende week ben ik er niet maar vanaf de week er na ben ik op zondagavond 21:00
Betere tijdquote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende week ben ik er niet maar vanaf de week er na ben ik op zondagavond 21:00
Leuk, wat voor muziek?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu nog non stop, aan een microfoon wordt gewerkt
Patje heeft bij mij uitgezonden en dat was de laatste keer, 5 februari dusquote:
Ja voor mij ookquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Patje heeft bij mij uitgezonden en dat was de laatste keer, 5 februari dus
70-80 ..quote:
Procal Harrem - a whiter shade of pale.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
70-80 ..
maar ook leuke muziek van nu.
En ik wil echt thema dingen gaan doen...
Soul
Gitaarsolo's
orgel
(en dan dan wel deze )
omgekomen door een ongeluk
en dat soort dingen
komt goedquote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Procal Harrem - a whiter shade of pale.
Jaren 70
Orgeltjes
Qua muziek ben ik echt een jaar of 30 te laat geboren.
komt ook goedquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
Daar moet je een keer een themauitzending van maken!
en dan het verhaal over de paniek die dit hoorspel in Amerika veroorzaakte....quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
Zou in iedere muziekopvoeding voor moeten komen.
Dat zit ik nu te lezen op wikipedia. Werd ook met Halloween uitgezonden.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan het verhaal over de paniek die dit hoorspel in Amerika veroorzaakte....
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
Zou in iedere muziekopvoeding voor moeten komen.
Ja heel Amerika op zijn kopquote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan het verhaal over de paniek die dit hoorspel in Amerika veroorzaakte....
ik heb overigens letterlijk de groeven uit deze single gedraaid
Ja echt blinde paniekquote:
quote:Professor Richard J. Hand berekende aan de hand van studies uitgevoerd door historici dat van de zes miljoen mensen die de uitzending hoorden, 1,7 miljoen dachten dat het echt was en 1,2 miljoen echt doodsbang waren. Binnen een maand had het nieuws over de paniek zich verspreid over de hele wereld, en had het in 12.500 kranten gestaan.
Mijn platen zijn tijdens een verhuizing jammerlijk bij het vuilnis geraakt.quote:
Nee!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn platen zijn tijdens een verhuizing jammerlijk bij het vuilnis geraakt.
Mijn pa had de verkeerde dozen aan de weg gezet
een paar honderd singles en elpeesquote:
Zon-de!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een paar honderd singles en elpees
en mijn complete verzameling Rien Poortvliet.....
Iets anders uit die wiki.quote:Complottheorieën
In recente jaren is de complottheorie ontstaan dat het hoorspel in werkelijkheid een experiment van psychologische oorlogsvoering was. In de documentaire Masters of the Universe: The Secret Birth of the Federal Reserve uit 1999 beweert schrijver Daniel Hopsicker dat de Rockefeller Foundation de uitzending had gefinancierd en naderhand de paniek bestudeerd. Aan de hand van dit onderzoek zou een rapport zijn opgesteld dat slechts voor enkelen beschikbaar was.
Er zijn ook theorieën die zeggen dat de paniek als gevolg van het hoorspel de reden is dat de Amerikaanse overheid meldingen en bewijzen van UFOs in de doofpot zou stoppen, uit angst dat er weer paniek zal ontstaan.
In een trailer voor zijn film F For Fake maakt Welles zelf grapjes over deze theorieën.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik heb er echt wel een paar tranen om gelaten...
Rien Poortvliet.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een paar honderd singles en elpees
en mijn complete verzameling Rien Poortvliet.....
goede themauitzending ook, onbekende originelenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
State of indenpendance is ook van hun, maar iedereen denkt dat het van Donna Summer is
Schrijf op!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goede themauitzending ook, onbekende originelen
Moet je eens kijken of je ergens top200 a gogo terug kan vinden, Leo blokhuis zocht er voor elke uitzending eentje na.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goede themauitzending ook, onbekende originelen
Freddiequote:
Ik ookquote:
Jij bent straks in maart chef muziek.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
weet je van wie het origineel is (wel geschreven door Boudewijn maar voor iemand anders)
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent straks in maart chef muziek.
ze leren het ook nooitquote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
150 CV's online in een open directory van uitzendburo. OMG
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
150 CV's online in een open directory van uitzendburo. OMG
Die is zo zieligquote:
Die was verleden week bij het foute uurquote:
Ik kan hem helemaal meezingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die was verleden week bij het foute uur
Ik ook, kregen we altijd bij muziekles op schoolquote:
Jawelquote:
Jawel, dat kind moet niet zo hebberig zijn, ze zijn van Daantjequote:
Bianca is lieverquote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, dat kind moet niet zo hebberig zijn, ze zijn van Daantje
Kusje op je hoofdpijnquote:
Die geeft spullen van een ander weg, dat is niet liefquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je mijn roos nog ontvangen?
Had je dat geregeld?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je hem niet ontvangen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Had je dat geregeld?![]()
Wat ben je toch een vreselijk lieve schat he
Nou ja ik heb zelf ook niemand wat gestuurd ofzoquote:
Awwwwquote:
Ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb zelf ook niemand wat gestuurd ofzo
Neem je je gitaar mee? Die heb ik in Wierden niet gezien...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken er heel veel van boudewijn
Moet ook gewoon kunnen tochquote:
Nee toen had je al je eigen taaltjequote:Op maandag 14 februari 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Neem je je gitaar mee? Die heb ik in Wierden niet gezien...
Secret Story streams aan het kijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Waar is c_a?
Dan kan ik mijn liefde voor haar verklaren
Dewat?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Secret Story streams aan het kijken
De nieuwe real life soap op net 5quote:
Dus je hebt nog wel gitaar gespeelt?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee toen had je al je eigen taaltje
Ja echt wel, er zijn zelfs foto's vanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je hebt nog wel gitaar gespeelt?
TRusten.quote:
Jammer, ik ga echt niet meer zo dronken worden...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt wel, er zijn zelfs foto's van
volgens mij heb ik deze nog gezongen:quote:Op maandag 14 februari 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
TRusten.![]()
[..]
Jammer, ik ga echt niet meer zo dronken worden...
Slecht geluid.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij heb ik deze nog gezongen:
die kan ik ook dromenquote:
Dat is toch van Shaffy?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
en het mooiste nummer van Boudewijn ooit
Boudewijn heeft het geschrevenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is toch van Shaffy?
Of heeft Boudewijn de Groot het geschreven?
Nooit geweten, nooit bij stilgestaan ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Boudewijn heeft het geschreven
En als je goed naar de tekst luistert haal je het er ook wel uit
Zou je denken?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
Hmmm... ik kreeg een blue screen.
Misschien is 4 streams in flash, cityville, FOK! en werk een beetje te veel van het goede
Ramsesquote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef JJH het volgende:
Wat is er eigenlijk dondersveel mooie Nederlandse muziek gemaakt in de 60s, 70s en 80s.
Nee maar ik ken hem welquote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef JJH het volgende:
Ik ga even een beetje Daniël Loheus doordrukken.
Kende je dat projectje van hem, Symph?
Lohues ken ik, hij is echt goehoedquote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Staat weinig van op youtube.
Dat nummer of Lohues?
En van Skik.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lohues ken ik, hij is echt goehoed
Disko Disko Partizani!quote:
ik ga van de week eens even zoeken.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
En van Skik.
Maar een paar jaar geleden is in de VS geweest en heeft daar een album daar samen met The Louisana bleus club een album opgenomen,
Tofquote:Op maandag 14 februari 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
Wat een uitvinding is Spotify toch ook, ik zit nu lekker dat tweede bluesalbum van Lohues te luisteren.
Ik ben volledig overgestapt op mflowquote:Op maandag 14 februari 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
Wat een uitvinding is Spotify toch ook, ik zit nu lekker dat tweede bluesalbum van Lohues te luisteren.
Koen.quote:
Graties? En hoeveel muziek hebben ze daar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben volledig overgestapt op mflow.. Geen reclame, geen programma's installeren en gewoon overal gratis luisteren.
Ehm... ik denk wel dat het is te vergelijken met spotify. Ben iig nog geen muziek tegengekomen die bij de een wel is en bij de ander nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Graties? En hoeveel muziek hebben ze daar?
JJHquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Koen.
[..]
Graties? En hoeveel muziek hebben ze daar?
Ik zal het eens bekijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... ik denk wel dat het is te vergelijken met spotify. Ben iig nog geen muziek tegengekomen die bij de een wel is en bij de ander niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
JJH![]()
How's life?
omdat ik TAL vaak vergeet tegenwoordig
jullie blijven in mijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:09 schreef iBenny het volgende:
<= protestsmiley
Koentjuuuuuuuh vergeet ons
quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga alleen nu slapen
Ik moet echt de tv uitzetten anders blijf ik kijken tot half 2
Weltrusten allemaal
Nee iphonequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten.
En ook geen fok meer op de iPad hè!
Ehm, ik weet neit of er een app is ofzo, maar ik doe gewoon via die site(geen mobiele) en dat gaat primaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal het eens bekijken.
En hoe zit het bij hun met mobiel? Gratis?
truste dan maar weerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga alleen nu slapen
Ik moet echt de tv uitzetten anders blijf ik kijken tot half 2
Weltrusten allemaal
Dat zal nog wel komen, als het beta is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, ik weet neit of er een app is ofzo, maar ik doe gewoon via die site(geen mobiele) en dat gaat prima
quote:Sorry!
mflow is currently unavailable in your country
In order to provide the full mflow experience in Netherlands we need permission from the music labels. To show your support join our Facebook group.
Log je in via facebook/twitter of meld je je aan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal nog wel komen, als het beta is.
Benny, ik wil inschrijven, maar krijg deze mededeling....
[..]
Facebook ook niet.. , en twitter zie ik er niet bijstaan bij inloggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Log je in via facebook/twitter of meld je je aan?
Heul geen herrie!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit was weer een lekker avond met Sentimentele Herrie
Ohw google bedoel ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Facebook ook niet.. , en twitter zie ik er niet bijstaan bij inloggen.
hahaah check the easy onesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe, ik kan natuurlijk gewoon met gmail inloggen dan.
truste kerel, untill next timequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen zin om er nu verder in te gaan zitten graven. Ik ga een beetje slaap inhalen. Mensjes, tot de volgende ronde.![]()
FGTHquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
Dit classificeert meer als herrie, wel goede herrie. Dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |