I was shaving..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet ook niet jezelf willen opereren.
Mijn mannelijkheid is nu stukquote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Het kan de beste overkomen, ik doe het namelijk ook wel eens.
jaaa, meehh... ik hoef geen bush-bushquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet je je scheerapparaat wat hoger houden
hangt nu nog wel vast dan ?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaa, meehh... ik hoef geen bush-bush
ik zit te cappen, ik zit net 5 te kijken, ik zit streams te volgen en ik stinkquote:
Ik dacht al, wat ruik ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit te cappen, ik zit net 5 te kijken, ik zit streams te volgen en ik stink
Na de uitzending eerst douchen
Ik vind het wel een lekker nummer.quote:
OMFGquote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummer.
Dát is pas fout, 3fm freaknacht luisteraars zullen hem wel kennen.
Hawaii five-Oquote:
Er was inderdaad ook een speciale eenheid in WOII met dezelfde naam.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja ik begrijp wat je bedoelt
dat kan ik ook nooit zo goed zienquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
Series en films waarin mensen worden verkracht
Moorden, in elkaar meppen, ed. is geen enkel probleem, maar daar kan ik gewoon niet tegen
Kan ik wel begrijpen denk ik, gewoon niet kijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
Moorden, in elkaar meppen, ed. is geen enkel probleem, maar daar kan ik gewoon niet tegen
Die kan ik zien omdat die suggestief is, dat zou ik niet irl kunnen zienquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen denk ik, gewoon niet kijken.
Maar kun jij zonder knipperen de stoeprandscene uit American History X kijken?
Dat doet mij toch ook wel wat hoor.
Ik kan gewoon "redelijk normaal" naar een verkrachtingsscene kijken. Ben ik nu foutquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
Maar er zit ook een groot verschil tussen film en irl.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kan ik zien omdat die suggestief is, dat zou ik niet irl kunnen zien
Heee keukenSiepquote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kan ik zien omdat die suggestief is, dat zou ik niet irl kunnen zien
Nee hoor, jij komt even bewijzen dat iedereen uniek is.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon "redelijk normaal" naar een verkrachtingsscene kijken. Ben ik nu fout
Nee, het echte ontbreekt er toch wel aan, heb ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon "redelijk normaal" naar een verkrachtingsscene kijken. Ben ik nu fout
nee hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet in beeld is, je weet wat hij doet maar je ziet niet de daadwerkelijke trap tegen zijn hoofdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er zit ook een groot verschil tussen film en irl.
Ow zo ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet in beeld is, je weet wat hij doet maar je ziet niet de daadwerkelijke trap tegen zijn hoofd
Ik zag de blair with project toen die net uit was en toen er nog gezegd werd dat die echt was, daar was ik aan het eind echt lichamelijk onpasselijk toen ik dacht dat die knul dood in de hoek stondquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow zo ja.
Alsnog krijg ik serieus rillingen van die scene.
Die film heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag de blair with project toen die net uit was en toen er nog gezegd werd dat die echt was, daar was ik aan het eind echt lichamelijk onpasselijk toen ik dacht dat die knul dood in de hoek stond
Dat is opgenomen alsof een paar jongeren zelf een camera bij zich hebben, dus zeer realistisch, en je hebt wel zoiets van dat kan niet maar eng is het wel, geloof dat hij 800 dollar kostte, en 800 miljoen heeft opgebrachtquote:
O ik overdrijf met mijn 800quote:Op maandag 14 februari 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is opgenomen alsof een paar jongeren zelf een camera bij zich hebben, dus zeer realistisch, en je hebt wel zoiets van dat kan niet maar eng is het wel, geloof dat hij 800 dollar kostte, en 800 miljoen heeft opgebracht
Nou ja hij bracht bizar veel op met wat hij kosttequote:
OMG ze doen niet eens watquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben weer fris
Nu tot uiterlijk 0:00 uur streamen
Dat klopt wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja hij bracht bizar veel op met wat hij kostte
Ik ben blij dat ik het toch niet op tv kan krijgen, voor ik het weet zit ik ook als een zombie voor de buisquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul wel, ze zitten aan tafel en praten.
Ik zit lekker te internette en heb het op de achtergrond aanstaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog niet de drive om te kijken..
De reakties zijn over het algemeen erg lauw
Nee nu is het ook saai en niet te streamenquote:
Wat eten ze? Ik heb mijn bril niet op.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee nu is het ook saai en niet te streamen
Maar ik ben nu aan het cappen
Ik ben benieuwd wat ze eten
quote:
Nog niksquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat eten ze? Ik heb mijn bril niet op.
Toedeloe poedelquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog even een hoerenbadje, en dan slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |