Ik ken echt absurd veel Nederlands Talige muziek..... maar bij mij kan het vaak niet de passie en diepte overbrengen dat bij andere bands wel lukt....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan je neus lang is wel.
Als je er nog ééntje bij doet, telt je lijstje mee....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:21 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sorry Bosbeetle!
Ik ben druk bezig met mijn studie.... het is dat ik toeval langs dit topic zapte en ik nooit stilletjes voorbij kan lopen zonder er dan een opmerking bij te plaatsen...
Ok, heel snel een super kort lijstje dan!
Het Goede Doel - Met Open Ogen
Herman van Veen - Hilversum III
Het Goede Doel - Uit vrije wil
Heideroosjes - Lekker Belangrijk
En nog wat losse nummertjes waar ik zo even niet op kan komen ...
Veel nederlands talige pop uit de jaren 80 en 90 was best leuk.
Maar Nederlands is één van de grootste dieptepunten als het gaat om muziek in eigen taal!
PS: Er zijn wel heel veel goede Nederlandse engelstalige artiesten![]()
Aangepast...topic niet gelezenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou de nr 18 nog even veranderen, want die telt niet mee.
Ja, maar toch, meer dan dat ik bij andere lijstjes het gevoel heb, wel een erg gemene deler. Ik herken veel (Neder)popplaatjes, maar het gaat zelden de muzikale of tekstuele diepte in. Dat vind ik wel jammer. Maar goed, een lijst is een lijst.quote:Op zondag 4 april 2010 19:19 schreef cafca het volgende:
Redelijk clichématig lijstje wel, maar toch een lijstje met een hoop mooie platen
Wat vind jij qua nederlandstalige muziek dan wel tekstueel de diepte in gaan?quote:Op maandag 5 april 2010 11:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, maar toch, meer dan dat ik bij andere lijstjes het gevoel heb, wel een erg gemene deler. Ik herken veel (Neder)popplaatjes, maar het gaat zelden de muzikale of tekstuele diepte in. Dat vind ik wel jammer. Maar goed, een lijst is een lijst.
Sowieso Acda en de Munnik, Bløf, De Poema's en Van Dik Hout!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat vind jij qua nederlandstalige muziek dan wel tekstueel de diepte in gaan?
Die mag zomaar mee gaan doen natuurlijk.quote:
Nee. De waarheid is dat Marco geen bestemming heeft gevonden in deze lijst. De naweeën van paars? Of de invloed van rood? Geen idee. Deze lijst is geen speeltuin, dus waarom nou jij deze vraag stelt, mag Margherita weten.quote:Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef 1701320 het volgende:
Geen Marco Borsato in de top 100????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |