Ja, maar toch, meer dan dat ik bij andere lijstjes het gevoel heb, wel een erg gemene deler. Ik herken veel (Neder)popplaatjes, maar het gaat zelden de muzikale of tekstuele diepte in. Dat vind ik wel jammer. Maar goed, een lijst is een lijst.quote:Op zondag 4 april 2010 19:19 schreef cafca het volgende:
Redelijk clichématig lijstje wel, maar toch een lijstje met een hoop mooie platen
Wat vind jij qua nederlandstalige muziek dan wel tekstueel de diepte in gaan?quote:Op maandag 5 april 2010 11:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, maar toch, meer dan dat ik bij andere lijstjes het gevoel heb, wel een erg gemene deler. Ik herken veel (Neder)popplaatjes, maar het gaat zelden de muzikale of tekstuele diepte in. Dat vind ik wel jammer. Maar goed, een lijst is een lijst.
Sowieso Acda en de Munnik, Bløf, De Poema's en Van Dik Hout!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat vind jij qua nederlandstalige muziek dan wel tekstueel de diepte in gaan?
Die mag zomaar mee gaan doen natuurlijk.quote:
Nee. De waarheid is dat Marco geen bestemming heeft gevonden in deze lijst. De naweeën van paars? Of de invloed van rood? Geen idee. Deze lijst is geen speeltuin, dus waarom nou jij deze vraag stelt, mag Margherita weten.quote:Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef 1701320 het volgende:
Geen Marco Borsato in de top 100????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |