de sleutel van het koffertje past op elke.. dus dat kan heel leuk worden!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang 't duurt voordat er gewoon in elkaars spullen gezocht wordt. Open en bloot.
Ja klopt inderdaad, we moeten meer zoals zij denken...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Maar dat weten zij toch niet? Zij denken misschien dat ze die nachtkijker later nodig hebben voor een opdracht ofzo
Je hebt ook gewoon niets beters te doen daar.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
Heerlijk... dat achter alles wat zoeken
En jezelf realiseren dat je helemaal NIETS beters te doen hebt.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, we moeten meer zoals zij denken...
Tja misschien wel... je weet niet wat ze verteld is over hoe het gaat met de clous en de geheimen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Maar dat weten zij toch niet? Zij denken misschien dat ze die nachtkijker later nodig hebben voor een opdracht ofzo
Ja.. leuk, een preview van iets dat je net gezien hebt.quote:
En Guida ipv Guidoquote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
Bart maakte wel wat kleine foutjes.
Jarien ipv Jurien. Misschien is zijn geklets wel live?
Zou niet weten waarom, maar misschien om op actuele dingen in te kunnen springen ofzo?
Anders snap ik dat 'live' in beeld écht niet
Zou ook kunnen dat het gewoon makkelijker is ofzo. Echt veel nut heeft het live uitzenden inderdaad niet...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
Bart maakte wel wat kleine foutjes.
Jarien ipv Jurien. Misschien is zijn geklets wel live?
Zou niet weten waarom, maar misschien om op actuele dingen in te kunnen springen ofzo?
Anders snap ik dat 'live' in beeld écht niet
Oh nee, die bedoelde ik iddquote:
owquote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat heel de tijd rechtsboven in beeld
Jaquote:
Ik denk dat Bart idd live is, anders hadden ze die Guida wel over gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Injetta het volgende:
Dat live in beeld, slaat nergens op.
Die dagelijkse afleveringen zijn toch gewoon een samenvatting van de afgelopen dag en nacht??
Donderdag is de live-uitzending.
Alleen Bart is live volgens mij.. want hij verspreekt zich regelmatig en als het niet live was, konden ze dat overdoen toch? Of... na een hele dag opnemen is het hem nog niet gelukt om zonder fouten te presenteren dus toch maar alles in elkaar geknutseld en uitzenden maar...
Dit. En dat is live.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Wat doet Bart behalve het aankondigen wat wij al weten?
Lijkt wel live ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Injetta het volgende:
Dat live in beeld, slaat nergens op.
Die dagelijkse afleveringen zijn toch gewoon een samenvatting van de afgelopen dag en nacht??
Donderdag is de live-uitzending.
Alleen Bart is live volgens mij.. want hij verspreekt zich regelmatig en als het niet live was, konden ze dat overdoen toch? Of... na een hele dag opnemen is het hem nog niet gelukt om zonder fouten te presenteren dus toch maar alles in elkaar geknutseld en uitzenden maar...
hij maakt de WC's schoon in het endemol gebouwquote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Hij duurt ook een uurquote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
Er lijkt gewoon geen eind aan die uitzending te komen.
Zeiden ze dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Maryn. het volgende:
Niemand in het huis die echt gestudeerd heeft..
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
Er lijkt gewoon geen eind aan die uitzending reclameblokken te komen.
Natuurlijk is dat ook ingesproken. Dat maakt de fouten nog wat erger.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Injetta het volgende:
Hoezo zeurt iedereen over reclame. Er is overal, op alle zenders, exact evenveel reclame. Het is wettelijk dat je 14 minuten per uur reclame mag uitzenden namelijk. Dit was het 2e blok van 7 minuten.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Stefan het volgende:
We hebben beelden met een voice over
We hebben teveel reclame
En Bart die LIVE LIVE LIVE 3 regels autocue mag oplezen.
boterham met maden en geen sigaretten!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik wil opdrachten en als ze het niet halen, geen eten, dat soort dingen.
Dat ja en de kippen voeren en zo.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
boterham met maden en geen sigaretten!
Oh nee hoor. Ik vind het ook helemaal niet slecht.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind Bart ondanks die kleine foutjes echt totaal niet tegenvallen hoor.
Maar ik ben de enige volgens mij
Ik vind dat hij het leuk doet, beter dan weer al die bekende hysterische lui.
godverdommese kutkipquote:Op maandag 14 februari 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en de kippen voeren en zo.
Jongens, natuurlijk is dat niet live. Waarom zouden ze dat in godsnaam doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart idd live is, anders hadden ze die Guida wel over gedaan.
Ik snap alleen het nut nog niet helemaal van hem live laten zijn.
Geen idee. Maar als het NIET live is weten ze dat er morgen overal geschreven wordt dat ze de boel neppen door dat in beeld te zetten lijkt mequote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jongens, natuurlijk is dat niet live. Waarom zouden ze dat in godsnaam doen?
En waarom zouden ze het niet over doen als het niet live was?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jongens, natuurlijk is dat niet live. Waarom zouden ze dat in godsnaam doen?
Beetje gemaakt vind ik 'm, hij meet zich een houding aan ipv dat hij zichzelf is ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik dus niet. Wat een shitzooi.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ja.
Ik vraag mij af of ze dat 13 weken gaan volhouden.
Zeker, het heeft wel wat. Alleen die social media zouden ze er ff bij moeten vertrekken. Om 't wat interactiever te maken, dan heeft zowel Bart als 't 'live' meteen nut.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik kijk de eerste 2 dagen en dan lees ik de rest hier welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ik vraag mij af of ze dat 13 weken gaan volhouden.
De kachel gloeiend heet zetten en 's nachts een paar keer een alarm af laten gaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik wil opdrachten en als ze het niet halen, geen eten, dat soort dingen.
Inderdaad een gemiste kans.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, het heeft wel wat. Alleen die social media zouden ze er ff bij moeten vertrekken. Om 't wat interactiever te maken, dan heeft zowel Bart als 't 'live' meteen nut.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
in 2 dagen zitten toch uren, wel 48
Zijn eerste missie telde misschien apart?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom staat hij op de site dan op 3500
Hij kan niet tellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef dakraam het volgende:
Hoezo zei die kokende gast dat ze saus voor 15 personen nodig hadden terwijl Jurrien weg was?
maar beide waren geslaagd toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn eerste missie telde misschien apart?
Dat hij moest doen alsof hij weg ging?
En dan die missie van het spoken apart.
Volgens mij 10 minuten...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een vreugde, ze kennen die gozer amper.
echte nachtkijker-ogenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Wat een rare ogen heeft die gozer toch.
Volgens mij niet, ik snap dat gepraat over een slot ook niet helemaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb de eerste vijf minuten gemist van deze uitzending, kwam daarin iets over een slot?
Of moest je daarvoor echt de streams kijken?
luik, slot, bij het zwembad geloof ikquote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Injetta het volgende:
Ik heb dat slotverhaal ook gemist.. Over welk slot heeft blauwoog het nou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |