Dit, de website moet beter gebruikt worden. Ook kan ik nergens de regels vinden op de site.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Lesterr het volgende:
- Af en toe een halfuurtje Live uit het huis uitzenden.
- Liveshows op woensdag ipv donderdag ivm wie is de mol.
- Een overzicht op de officiele website met wie waarvoor heeft gedrukt.
- 's Nachts een keer een opdracht uitvoeren, of ze voor de grap naar buiten sturen en dan te zeggen dat ze de vorige melding moeten negeren als ze eenmaal buiten staan
Heulemoal nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
In de ochtend met het douchen/aankleden staan de streams bijna altijd op de dames. We willen ook mannen zien!
Als ze haar zender niet goed doet hóór je het 'goede gesprek' nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Kan * de stem* niet eens zijn mond houden als iemand met een ander in gesprek is, het stoort het gesprek, zoals vanmorgen...Cynthia en Karim staan in de tuin te roken, 2 keer de stem voor de battrijen en 1 keer *de stem* dat ze haar zender goed moet doen, ik vind het erg storend, leuk gesprek en hoppa daar komt het weer dus het gesprek wordt onderbroken.
Greys de regie inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
Drank idd.
En pak die dames een week hun make-up af!
Hoe die Joanna een uur lang staat te schilderen is niet interessant.
ik hoorde allesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze haar zender niet goed doet hóór je het 'goede gesprek' niet
Nee joh, de helft lag nog in bed toen, echtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoorde allesmaar elke keer wordt er een gesprek onderbroken........echt die stem oke hoort erbij, maar lijkt wel of hij de Hoofdbewoner is
zoals ook vanmorgen........Bewoners het is tijd om op te staan
ze waren er allang uit
Helemaal mee eens, we willen meer actie zien!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef Greys het volgende:
En geef de bewoners meer opdrachten om de kluizen te vullen.
Een opdracht van een paar dagen, met zijn allen.
Laat de rode telefoon vaker gaan.
neeheeeeeeeee want ik was aan het kijken oke alleen die cynthia maar die reken ik niet meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, de helft lag nog in bed toen, echt
ben het helemaal met je eens PBquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede tip: gooi vanmiddag een bommetje en laat dan vanavond de alcohol rijkelijk vloeien. Er moet wat actie komen, want zo gaat het niet de goede kant uit
ja, eensch, zoek de lesboquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.
Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.
Kan dit nu niet en keer anders?
Je kunt ook overdrijven, met je "volstouwen".quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.
Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.
Kan dit nu niet en keer anders?
beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede tip: gooi vanmiddag een bommetje en laat dan vanavond de alcohol rijkelijk vloeien. Er moet wat actie komen, want zo gaat het niet de goede kant uit
Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?
ook goed!! Als er maar meer gebeurt als nu, (saaie) gesprekken op de slaapkamer of op welke bank dan ook. Dit hou ik geen 12 weken meer vol zo, te saai voor woordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |