Nou, heb niets gezienquote:
gasleiding kapot maar is 3 KM bij ons vandaanquote:
ik moet er gewoon wat meer voor doen, eigenlijk zou ik naar de MAVO moeten, maar ik heb hier zoveel vrienden, dat ik het er wel voor over hebquote:Op maandag 14 februari 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe best weinig voor school, maar heb wel altijd mijn huiswerk af en haal bijna nooit onvoldoendes
CoD zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dag in, dag uit, nacht in, nacht uit, non-stop 24/7!
Die Duitsers weer he?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
gasleiding kapot maar is 3 KM bij ons vandaan
Ik moet Muck haar flaptop nog fixen
Je kan het!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moet er gewoon wat meer voor doen, eigenlijk zou ik naar de MAVO moeten, maar ik heb hier zoveel vrienden, dat ik het er wel voor over heb
Ik ben nog op msn en anders mag je pmen als je wilt pratenquote:
Nope, hij houdt niet van schietspellen, meer van dat online MMORPG shit, WoW-achtige praktijken.quote:
quote:
Ik ook een paarquote:Op maandag 14 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, daar had ik er vanochtend eentje van![]()
En ik wil m'n reclame wel delen![]()
Runescapequote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, hij houdt niet van schietspellen, meer van dat online MMORPG shit, WoW-achtige praktijken.
Oeh, zullen we samen naar de Hema van de week?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook een paar![]()
En de reclame had ik gister al![]()
Stomme Hema hier in de buurt heeft de rokkies uit de folder niet
Ik heb het jurrekie maar gekochtquote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, zullen we samen naar de Hema van de week?
nooit gespeeldquote:
Ik ben om 3 uur vrij, kwart over 3 hema?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het jurrekie maar gekocht![]()
En ik denk dat ik morgenmiddag even naar de stad ga![]()
Thijs slaapt dan toch bij mijn ouders en ik moet daarna naar mijn werk voor een vergadering
Best leuk als je een snellere computer hebt dan degene waarmee je het speeltquote:
Was in het weekend begonnen andersquote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kreeg vrijdag voor deze week opgegeven:
Frans SO
Frans Proefwerk
Biologie Proefwerk
Biologie werkstuk
Economie Proefwerk
Duits SO
nu leren als een gek
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best leuk als je een snellere computer hebt dan degene waarmee je het speelt![]()
Ik heb Habbo nooit gedaan, snapte er niks vanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooit gespeeld
Habbo wel, tot groep 7 ofzo, daarna nooit meer gegamed...
ik had in het weekend geen tijd!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was in het weekend begonnen anders![]()
Oke, dat zou ik dus ook niet doen
nooit van gehoordquote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb Habbo nooit gedaan, snapte er niks vanKen je Club Penguin?
Serieus, dat was echt geweldig toen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |