broer zit hier weer lekker te gamen met z'n mede-nerdsquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
ah, dalijk weer even heerlijk rustig alleen thuis
Hoiquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wazzupvertelluchtjehardmeissie.
Help me herinneren dat ik tux op je laptop zetquote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn laptop is zo naar de klote dat IE de enige browser is die werkt
Vind je het gek met jouw leer-manierquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar jij staat geen 7 onvoldoendes
Graag gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Bedankt voor je kaartje
Wauw, jij had een kaartje vandaag?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Bedankt voor je kaartje
hoezow, ik leer dan de gemiddelde leerling, en ik moet dan net nog een tandje hoger, omdat ik nu allemaal 5,4-en sta, en dan ga ik weer overquote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind je het gek met jouw leer-manier
quote:
Dat zijn dus de eckte eckte nerds!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
broer zit hier weer lekker te gamen met z'n mede-nerds
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zijn dus de eckte eckte nerds!![]()
Neh, alleen e-cardsquote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wauw, jij had een kaartje vandaag?In mijn brievenbus zat alleen reclame
Jij hebt ook hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, jij had een kaartje vandaag?In mijn brievenbus zat alleen reclame
Oh ja, daar had ik er vanochtend eentje vanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, alleen e-cards![]()
Ik had niet eens reclame, alleen een weekkrantje
Ik doe best weinig voor school, maar heb wel altijd mijn huiswerk af en haal bijna nooit onvoldoendesquote:Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoezow, ik leer dan de gemiddelde leerling, en ik moet dan net nog een tandje hoger, omdat ik nu allemaal 5,4-en sta, en dan ga ik weer over
Nou, heb niets gezienquote:
gasleiding kapot maar is 3 KM bij ons vandaanquote:
ik moet er gewoon wat meer voor doen, eigenlijk zou ik naar de MAVO moeten, maar ik heb hier zoveel vrienden, dat ik het er wel voor over hebquote:Op maandag 14 februari 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe best weinig voor school, maar heb wel altijd mijn huiswerk af en haal bijna nooit onvoldoendes
CoD zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dag in, dag uit, nacht in, nacht uit, non-stop 24/7!
Die Duitsers weer he?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
gasleiding kapot maar is 3 KM bij ons vandaan
Ik moet Muck haar flaptop nog fixen
Je kan het!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moet er gewoon wat meer voor doen, eigenlijk zou ik naar de MAVO moeten, maar ik heb hier zoveel vrienden, dat ik het er wel voor over heb
Ik ben nog op msn en anders mag je pmen als je wilt pratenquote:
Nope, hij houdt niet van schietspellen, meer van dat online MMORPG shit, WoW-achtige praktijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |