Sssstttquote:
Ja, dat weet ik en ik waardeer het enormquote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef pgrferrari het volgende:
Het was alleen maar aardig bedoelt hoor
Het is ook aardigquote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef pgrferrari het volgende:
Het was alleen maar aardig bedoelt hoor
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
eens
KoraalGeneraal, is dat trouwens die vriend van je, Jesse ofzo?KurtCobain-aholic
![]()
Niet als het een vrouw isquote:
Schmackelijk!quote:
Ik heb zo mijn bronnenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe f*cking veel weet je van me?
Krabbels, zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnenHier ben ik trouwens toevallig achter gekomen
![]()
Ik bedoelde...quote:
Favo Fok!kers, topic van hem gezien (over KC natuurlijkquote:
achja, bouwjah.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Favo Fok!kers, topic van hem gezien (over KC natuurlijk) en krabbels ja
Nu lijk ik een stalker maar ik keek alleen even in je fobo en op je hyves
ik hou het beperkt bij Muck en beetje dollen met Muck 2 en 3 en de beste vriendin van Muck 2 en de leverancier van mijn bank.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over jou hebben
Eet smakelijkquote:
Ik zou 'm slaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Internet: Geen reactie van gateway
Neinn, de gateway!quote:
Hij vindt me niet liefquote:Op maandag 14 februari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Neinn, de gateway!
beetje jouw internet negeren
Gezelliggggquote:Op maandag 14 februari 2011 17:45 schreef Toekito het volgende:
Door een groot gaslek aan de Mariniersweg in Rotterdam is er gevaar voor een grote explosie. Dat meldt de politie. (meer volgt)
Ik kan het wel zien als het ontploft
Ieksquote:Op maandag 14 februari 2011 17:45 schreef Toekito het volgende:
Door een groot gaslek aan de Mariniersweg in Rotterdam is er gevaar voor een grote explosie. Dat meldt de politie. (meer volgt)
Ik kan het wel zien als het ontploft
ik zit op werk en muck is thuis. zo'n 2.7 km er vandaan.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
Nous allons mangerAu revoir mes amis
Om te leren is het baggerquote:
Gaat weer lekker in Rotterdam....quote:Gesprongen gasleiding in Rotterdam
ROTTERDAM - Vanwege een gaslek in het centrum van Rotterdam is maandagmiddag de Mariniersweg afgesloten. Brandweer en politie zijn massaal uitgerukt, maar er is geen explosie-gevaar. Dat meldt de politie.
© NU.nl/Roland HeitinkIn een riool aan de Mariniersweg is maandag aan het einde van de dag een gaslucht waargenomen, laat een politiewoordvoerder weten. Mogelijk is er een lek in een aardgasleiding waardoor gas in het riool stroomt.
De straat is afgesloten en hulpdiensten zijn massaal uitgerukt. Hoe lang het onderzoek naar het gaslek nog gaat duren en hoe lang de straat afgesloten blijft, is nog onduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |