quote:
Ik ook een paarquote:Op maandag 14 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, daar had ik er vanochtend eentje van![]()
En ik wil m'n reclame wel delen![]()
Runescapequote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, hij houdt niet van schietspellen, meer van dat online MMORPG shit, WoW-achtige praktijken.
Oeh, zullen we samen naar de Hema van de week?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook een paar![]()
En de reclame had ik gister al![]()
Stomme Hema hier in de buurt heeft de rokkies uit de folder niet
Ik heb het jurrekie maar gekochtquote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, zullen we samen naar de Hema van de week?
nooit gespeeldquote:
Ik ben om 3 uur vrij, kwart over 3 hema?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het jurrekie maar gekocht![]()
En ik denk dat ik morgenmiddag even naar de stad ga![]()
Thijs slaapt dan toch bij mijn ouders en ik moet daarna naar mijn werk voor een vergadering
Best leuk als je een snellere computer hebt dan degene waarmee je het speeltquote:
Was in het weekend begonnen andersquote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kreeg vrijdag voor deze week opgegeven:
Frans SO
Frans Proefwerk
Biologie Proefwerk
Biologie werkstuk
Economie Proefwerk
Duits SO
nu leren als een gek
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best leuk als je een snellere computer hebt dan degene waarmee je het speelt![]()
Ik heb Habbo nooit gedaan, snapte er niks vanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooit gespeeld
Habbo wel, tot groep 7 ofzo, daarna nooit meer gegamed...
ik had in het weekend geen tijd!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was in het weekend begonnen anders![]()
Oke, dat zou ik dus ook niet doen
nooit van gehoordquote:Op maandag 14 februari 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb Habbo nooit gedaan, snapte er niks vanKen je Club Penguin?
Serieus, dat was echt geweldig toen
![]()
quote:
Ohja je was in Brabantquote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had in het weekend geen tijd!
zaterdag kon ik maar heel even leren, daarna meegeholpen met een verhuizing van een vriend, zondag naar familie!
ik voelde onze aura's feller opbranden, toen de afstand kleiner werd.quote:
Niks van gemerktquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik voelde onze aura's feller opbranden, toen de afstand kleiner werd.
Maar maar maar... Ben jij daar niet een beetje oud voor?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook runescape gedaan![]()
In een ver grijs verleden, like toen ik zou oud was als jij nu voor ongeveer het laatstquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar... Ben jij daar niet een beetje oud voor?![]()
er zijn mensen getrouwd op runescapequote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar... Ben jij daar niet een beetje oud voor?![]()
Nee, ik ook niet, eigenlijkquote:
Bestond dat toen al? Coolquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
In een ver grijs verleden, like toen ik zou oud was als jij nu voor ongeveer het laatst![]()
En nu heb ik wel betere games
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, eigenlijk
Ik was ook nog verbaast dat het bestondquote:Op maandag 14 februari 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bestond dat toen al? CoolNouja ik doe dat nu ook niet meer serieus hoor
Wel mooie graphics enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was ook nog verbaast dat het bestond
Op Habbo hebben ze sexquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er zijn mensen getrouwd op runescape
Toch nog een keer inloggen voor de lol danquote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet niet beter als blokjes
quote:
Dat kan ik mijn pc niet aan doenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch nog een keer inloggen voor de lol dan
Of dat ze bij zo'n bedje gingen staan en dan een hartje stuurden ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vond ik altijd eng, zo met sterretjes enzo...
Wat voor een rot-pc heb je?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ik mijn pc niet aan doen
Oh dat kan ook nogquote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
niks mis met mijn pc, hij is er gewoon te goed voor
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
niks mis met mijn pc, hij is er gewoon te goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |