Zie alleen Oceanview die dat doet, en dat waarschijnlijk naar aanleiding van jouw topic.quote:
Hij postte dat op 14:09, en ik mijn topic op 14:22quote:Op maandag 14 februari 2011 14:24 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Zie alleen Oceanview die dat doet, en dat waarschijnlijk naar aanleiding van jouw topic.
Onterecht dus
Wat denk je zelf nou, man.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat juist jij dit topic opent.Na Fonz_ ben jij de onbetwiste quasi hosselkoning man.
Dat jij onder het mom van "ik maak een grapje lolz" hoopt de diverse FOK! deernes vol te blaffen.quote:
Je bent niet in EXA 2010 geweest, of wel?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat jij onder het mom van "ik maak een grapje lolz" hoopt de diverse FOK! deernes vol te blaffen.
Neen. De EXA tijd ligt al ver achter me.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef kutkabouter het volgende:
Je bent niet in EXA 2010 geweest, of wel?
Good for you. Aardbei en ik weten allebei dat het niet serieus is en voor de rest boeit het dus geen fuck.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Neen. De EXA tijd ligt al ver achter me.
Ik beoordeel je dus op je sneue gedrag in het eerdere fotoboek hosseltopic waar jij met dit topic op hoopt mee te liften.
Als je niet doorhebt dat dat sarcastische posts zijn ben je onbekwaam als mod.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat juist jij dit topic opent.Na Fonz_ ben jij de onbetwiste quasi hosselkoning man.
Mwah.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:33 schreef kutkabouter het volgende:
Good for you. Aardbei en ik weten allebei dat het niet serieus is en voor de rest boeit het dus geen fuck.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Grap of niet, ik ben echt op je afgeknapt nu....zo slecht.
Geen crewbash dit, maar ben je autistisch? Of wil je gewoon niet zien dat je fout zat, en het gewoon niet toegeven?quote:
Ja. Anders haal je autisme er even bij. Sterk argument.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef kutkabouter het volgende:
Geen crewbash dit, maar ben je autistisch? Of wil je gewoon niet zien dat je fout zat, en het gewoon niet toegeven?
Ik geloof dat je een vraag verward met een argument.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja. Anders haal je autisme er even bij. Sterk argument.Ik kom met feiten / quotes kerel. Jij alleen met lulverhaaltjes.
Nee. En wat heeft dat hiermee te maken dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef Scorpie het volgende:
kutkabouter![]()
Je bent zeker goed met computers?
Tip, probeer het eens gewoon random ergens op straat/station/supermarkt. Is een veel leukere uitdaging en geeft veel voldoening als het lukt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef amenth het volgende:
Tip zoek gewoon meisje in het uitgaansgebied
Sociaal-Maatschappelijk User-Profiling, je weet toch.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef kutkabouter het volgende:
Nee. En wat heeft dat hiermee te maken dan?
Op die fiets. En met zeggen dat iemand goed is met computers heb je het natuurlijk 95% van de tijd goed, hier op fok?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sociaal-Maatschappelijk User-Profiling, je weet toch.
Klopt, er is een duidelijk aantoonbaar verband tussen retarded-posting gedrag van Fok-kers, omgekeerd evenredig gelieerd met hun computerskills.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op die fiets. En met zeggen dat iemand goed is met computers heb je het natuurlijk 95% van de tijd goed, hier op fok?
Ja sowieso, internetplayers zijn echt faalhazen. Wat wil je ook doen, je bent in het echt te bang om meisjes aan te spreken en gaat het op internet doen. Stel dat een meisje dan zo gek is om af te spreken, zit je daar met je bek vol tanden omdat je bang bent.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef amenth het volgende:
Tip zoek gewoon meisje in het uitgaansgebied
Sommige mensen hebben een leven naast het internet.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef kutkabouter het volgende:
Ik vraag me af waar opa.bakkebaard is gebleven.
Klopt. Als je buiten internet veel verplichtingen hebt ga je inderdaad een forum modden.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven naast het internet.
En toch heeft hij een lager gemiddeld postgehalte dan jij hebt. GOED ARGUMENT.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Als je buiten internet veel verplichtingen hebt ga je inderdaad een forum modden.
wassup nigga?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef kutkabouter het volgende:
Ik vraag me af waar opa.bakkebaard is gebleven.
Achja, wat kan ik zeggen, toen ik nog scholier was, en geen reet uit hoefde te voeren. Een beetje zoals vandaag dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef MASD het volgende:
[..]
En toch heeft hij een lager gemiddeld postgehalte dan jij hebt. GOED ARGUMENT.
Nee dus. Ik zou alleen nog een keer met een fokster gaan stappen, maar niet daten.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Mwah, ben jij ook niet zo'n fobo hosselaar die met FOK! meisjes date?
Dit + KK TS dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben voor Opa Bakkelbaald, TS is er ook zo eentje. Wel een terechte klacht hoor, verder
Op zijn plaats gezet worden, noemt hij dat.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef kikoooooo het volgende:
TS domme loserKeihard op je plaats gezet worden en dan nog tegenstribbelen
Het_hupt 2.0
Fotoboek
Laatste pagina van je fobo. Even kijken. Dit meisje ken je zeker ook van EXA toevallig? Of was het weer een quasi hossel?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef kutkabouter het volgende:
Op zijn plaats gezet worden, noemt hij dat.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Laatste pagina van je fobo. Even kijken. Dit meisje ken je zeker ook van EXA toevallig? Of was het weer een quasi hossel?
Echt hé. Vooral dat lame excuusje om zijn hosselpoging goed te praten eronder.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb al 10 valentijns PM's ontvangen van FOK!sters.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Echt hé. Vooral dat lame excuusje om zijn hosselpoging goed te praten eronder.![]()
Die Fonz_ ontkent het tenminste niet. Ik weet persoonlijk niet wat erger is.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Laatste pagina van je fobo. Even kijken. Dit meisje ken je zeker ook van EXA toevallig? Of was het weer een quasi hossel?
Weet je wat nog het mooiste is, als het nou nog een beetje leuke gozer is, maar hij heeft echt een trollfacequote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Echt hé. Vooral dat lame excuusje om zijn hosselpoging goed te praten eronder.![]()
Die Fonz_ ontkent het tenminste niet. Ik weet persoonlijk niet wat erger is.
Niet het feliciteren waard. FOK!stersquote:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat internet voor de TS een geschikt medium is om met meisjes in contact te komen ja. Ontken het dan alleen niet zo krampachtig en ga vooral geen bashtopics over andere soortgelijke users openen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:58 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat nog het mooiste is, als het nou nog een beetje leuke gozer is, maar hij heeft echt een trollface
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Ik was even vergeten hoe triest KLB ook altijd weer is.Good luck with your sad lives, gentlemen.
Dag Hosselkoningquote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Ik was even vergeten hoe triest KLB ook altijd weer is.Good luck with your sad lives, gentlemen.
Nu moet ik, net als vorige keer, het topic zeker weer op slot gooien of wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Lijkt me nu toch wel een feit.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef kutkabouter het volgende:
Op zijn plaats gezet worden, noemt hij dat.
Godverdomme wat een kankerharde backfiretopic is dit gewordenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nu moet ik het topic zeker weer op slot gooien of wat?
KLB.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme wat een kankerharde backfiretopic is dit gewordenGeweldig.
Hahaaaa tering wat bezielde je ook. Als je zelf zo'n retard bent die op al die profielen loopt te rukken is het toch niet echt verstandig om er een KLB topic over te openen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Neuh, ik gun jullie je pleziertje wel. Aangezien jullie blijkbaar niks anders hebben om je goed te voelen dan anderen afzeiken.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nu moet ik, net als vorige keer, het topic zeker weer op slot gooien of wat?
Oh en :
[..]
Lijkt me nu toch wel een feit.
En wie heeft dit topic geopend om anderen af te zeiken? Oja, dat was jij.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Neuh, ik gun jullie je pleziertje wel. Aangezien jullie blijkbaar niks anders hebben om je goed te voelen dan anderen afzeiken.
De hypocrisie straalt er van afquote:Op maandag 14 februari 2011 16:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Neuh, ik gun jullie je pleziertje wel. Aangezien jullie blijkbaar niks anders hebben om je goed te voelen dan anderen afzeiken.
Blijf dan wegquote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
En wie heeft dit topic geopend om anderen af te zeiken? Oja, dat was jij.
Klagen is niet hetzelfde als afzeiken.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
En wie heeft dit topic geopend om anderen af te zeiken? Oja, dat was jij.
Je wilde wel dat die mensen zouden worden afgezeken.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klagen is niet hetzelfde als afzeiken.
Haha goed backfire topic dit. TSquote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo ver kom ik nooitquote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Mwah, ben jij ook niet zo'n fobo hosselaar die met FOK! meisjes date?
Ha ha?quote:
Doe wat er staat schat.quote:
Nice onequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Wohooo kaboutert... wat is dit jonge? harde backfire. Wel terecht dacht ik zo.
Toch maar bij Nuketown houden
Waar ligt dat, neuktown?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Wohooo kaboutert... wat is dit jonge? harde backfire. Wel terecht dacht ik zo.
Toch maar bij Nuketown houden
in Block Aps.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |