Ja sowieso, internetplayers zijn echt faalhazen. Wat wil je ook doen, je bent in het echt te bang om meisjes aan te spreken en gaat het op internet doen. Stel dat een meisje dan zo gek is om af te spreken, zit je daar met je bek vol tanden omdat je bang bent.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef amenth het volgende:
Tip zoek gewoon meisje in het uitgaansgebied
Sommige mensen hebben een leven naast het internet.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef kutkabouter het volgende:
Ik vraag me af waar opa.bakkebaard is gebleven.
Klopt. Als je buiten internet veel verplichtingen hebt ga je inderdaad een forum modden.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven naast het internet.
En toch heeft hij een lager gemiddeld postgehalte dan jij hebt. GOED ARGUMENT.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Als je buiten internet veel verplichtingen hebt ga je inderdaad een forum modden.
wassup nigga?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef kutkabouter het volgende:
Ik vraag me af waar opa.bakkebaard is gebleven.
Achja, wat kan ik zeggen, toen ik nog scholier was, en geen reet uit hoefde te voeren. Een beetje zoals vandaag dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef MASD het volgende:
[..]
En toch heeft hij een lager gemiddeld postgehalte dan jij hebt. GOED ARGUMENT.
Nee dus. Ik zou alleen nog een keer met een fokster gaan stappen, maar niet daten.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Mwah, ben jij ook niet zo'n fobo hosselaar die met FOK! meisjes date?
Dit + KK TS dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben voor Opa Bakkelbaald, TS is er ook zo eentje. Wel een terechte klacht hoor, verder
Op zijn plaats gezet worden, noemt hij dat.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef kikoooooo het volgende:
TS domme loserKeihard op je plaats gezet worden en dan nog tegenstribbelen
Het_hupt 2.0
Fotoboek
Laatste pagina van je fobo. Even kijken. Dit meisje ken je zeker ook van EXA toevallig? Of was het weer een quasi hossel?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef kutkabouter het volgende:
Op zijn plaats gezet worden, noemt hij dat.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Laatste pagina van je fobo. Even kijken. Dit meisje ken je zeker ook van EXA toevallig? Of was het weer een quasi hossel?
Echt hé. Vooral dat lame excuusje om zijn hosselpoging goed te praten eronder.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb al 10 valentijns PM's ontvangen van FOK!sters.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Echt hé. Vooral dat lame excuusje om zijn hosselpoging goed te praten eronder.![]()
Die Fonz_ ontkent het tenminste niet. Ik weet persoonlijk niet wat erger is.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Laatste pagina van je fobo. Even kijken. Dit meisje ken je zeker ook van EXA toevallig? Of was het weer een quasi hossel?
Weet je wat nog het mooiste is, als het nou nog een beetje leuke gozer is, maar hij heeft echt een trollfacequote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Echt hé. Vooral dat lame excuusje om zijn hosselpoging goed te praten eronder.![]()
Die Fonz_ ontkent het tenminste niet. Ik weet persoonlijk niet wat erger is.
Niet het feliciteren waard. FOK!stersquote:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat internet voor de TS een geschikt medium is om met meisjes in contact te komen ja. Ontken het dan alleen niet zo krampachtig en ga vooral geen bashtopics over andere soortgelijke users openen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:58 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat nog het mooiste is, als het nou nog een beetje leuke gozer is, maar hij heeft echt een trollface
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |