quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Ik was even vergeten hoe triest KLB ook altijd weer is.Good luck with your sad lives, gentlemen.
Dag Hosselkoningquote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Ik was even vergeten hoe triest KLB ook altijd weer is.Good luck with your sad lives, gentlemen.
Nu moet ik, net als vorige keer, het topic zeker weer op slot gooien of wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Lijkt me nu toch wel een feit.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef kutkabouter het volgende:
Op zijn plaats gezet worden, noemt hij dat.
Godverdomme wat een kankerharde backfiretopic is dit gewordenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nu moet ik het topic zeker weer op slot gooien of wat?
KLB.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme wat een kankerharde backfiretopic is dit gewordenGeweldig.
Hahaaaa tering wat bezielde je ook. Als je zelf zo'n retard bent die op al die profielen loopt te rukken is het toch niet echt verstandig om er een KLB topic over te openen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Neuh, ik gun jullie je pleziertje wel. Aangezien jullie blijkbaar niks anders hebben om je goed te voelen dan anderen afzeiken.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nu moet ik, net als vorige keer, het topic zeker weer op slot gooien of wat?
Oh en :
[..]
Lijkt me nu toch wel een feit.
En wie heeft dit topic geopend om anderen af te zeiken? Oja, dat was jij.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Neuh, ik gun jullie je pleziertje wel. Aangezien jullie blijkbaar niks anders hebben om je goed te voelen dan anderen afzeiken.
De hypocrisie straalt er van afquote:Op maandag 14 februari 2011 16:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Neuh, ik gun jullie je pleziertje wel. Aangezien jullie blijkbaar niks anders hebben om je goed te voelen dan anderen afzeiken.
Blijf dan wegquote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
En wie heeft dit topic geopend om anderen af te zeiken? Oja, dat was jij.
Klagen is niet hetzelfde als afzeiken.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
En wie heeft dit topic geopend om anderen af te zeiken? Oja, dat was jij.
Je wilde wel dat die mensen zouden worden afgezeken.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klagen is niet hetzelfde als afzeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |