De klacht is duidelijk Socios.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt, hoor. Het is totaal niet om te lachen. Bovendien zijn getoonde (bewerkte) afbeeldingen totaal niet relevant. Men negeert de kern van de klacht.
Een beetje krijsen op straat valt bij jou onder de geldende normen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Wie ben jij om te bepalen wat normaal is en niet normaal?
Allesbehalve.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef Jumparound het volgende:
TS is stiekum zelf een onaangepaste tokkie die door zijn totaal wereldvreemde achtergrond alles, maar dan ook alles bestemelt als raar, onaangepast, buitensprorig of asociaal...
Tuurlijkquote:
Als jij je er zo aan stoort zeg je dat toch tegen hen en niet op FOK!?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Een beetje krijsen op straat valt bij jou onder de geldende normen?
Precies. Nou ja, niet als ze dat op een manier doen zonder dat ze `air´ hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef mokelembembe het volgende:
Mensen die aan een sigaret hijsen of bellen met een mobieltje?! Tjonge die mensen zijn wel heel erg raar idd
Waar is dat dan?quote:Bij ons als we gaan stappen is het altijd heel stil op straat en loopt iedereen heel schigtig in de schaduwen langs de muren....en er wordt al helemaal niet geschreeuwd of gelachen tssss
in schubbekutteveen misschien.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Nou ja, niet als ze dat op een manier doen zonder dat ze `air´ hebben.
[..]
Waar is dat dan?
Dat het niet volkomen stil is op straat, begrijp ik heus wel. Maar er is een verschil tussen schreeuwen en op een acceptabel geluidsniveau met elkaar communiceren.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Nou ja, niet als ze dat op een manier doen zonder dat ze `air´ hebben.
[..]
Waar is dat dan?
Dat het niet volkomen stil is op straat, begrijp ik heus wel. Maar er is een verschil tussen schreeuwen en op een acceptabel geluidsniveau met elkaar communiceren.
TS geef eens antwoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar wat bedoel je eigenlijk met Stoere´?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja, wat? Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat? Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent...
das kroatischquote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat? Ik hoef toch niet uit te leggen wat dat betekent...
it's funny cuz it's true.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:00 schreef John_Q het volgende:
Waarom moest ik lachen om al die plaatjes, waarom?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:04 schreef Crimyclown het volgende:
Eindhoven is dan ook een tokkie stad.
Nee, het is de bedoeling dat je een kroketje uit de muur trekt, deze in het servetje rolt en het dan mee naar huis neemt.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef Lysdexie het volgende:
Terechte klacht hoor, Socios. Mensen die niet gewoon in een restaurant of op de stoep gaan zitten om daar hun kroketje op te eten, met een servetje in de kraag, terwijl ze een boek lezen.
Waarom praat jij altijd zo uber verwijfd.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ehm, nee, ik ga heus niet tijdens het gesprek met de dame in kwestie over
treinen beginnen.
Op de stoep? Dat kan echt niet hoor. Beetje stoer doen met je kroketje op de stoep ah pftoe. Duidelijk geen opvoeding gehad jij.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef Lysdexie het volgende:
Terechte klacht hoor, Socios. Mensen die niet gewoon in een restaurant of op de stoep gaan zitten om daar hun kroketje op te eten, met een servetje in de kraag, terwijl ze een boek lezen.
Ff serieus er zijn natuurlijk wel patsertjes en alles bij het uitgaan maar waarom laat je je eigen avond erdoor verzieken? Al die mensen hebben juist een goede tijd omdat ze zich niets aantrekken van wat iemand anders er van vind.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Zaterdagavond even rondgelopen in de binnenstad van Eindhoven. Mang, mang, mang.
Hoezo probeert vrijwel iedereen zo `stoer mogelijk´ rond te lopen in de straten? De één maakt de schouders extra breed, de ander waggelt als een eend, een derde neemt een hijs van een sigaret. Of men staat bellend in de rij voor een kroeg/ discotheek. Niemand die gewoon door de straat loopt. Iedereen loopt hard te praten, te schreeuwen en anderen te laten zien `wat voor geweldige tijd men wel niet heeft´. Is men even weg van de kroegen, staat men een kroketje `te trekken´ bij een Automatiek.
SeriouslyIk wil best gezellig een drankje drinken ergens en een gesprekje aanknopen, maar dat wordt haast onmogelijk gemaakt.
Dat doe ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Waarom praat jij altijd zo uber verwijfd.
Welke vragen? Ik reageer bijna overal op.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Socios, geef toch eens fatsoenlijk antwoord op de vragen die hier gesteld worden.
Hoogstwaarschijnlijk doelt PTR op de vragen waar je níét op reageert, aangezien je de makkelijkste uitkiest en de rest laat liggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Welke vragen? Ik reageer bijna overal op.
Welnee.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk doelt PTR op de vragen waar je níét op reageert, aangezien je de makkelijkste uitkiest en de rest laat liggen.
Je gelooft het zelf.quote:
met een kroket aan hun oor en een telefoon in de mond zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:26 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben het trouwens wel deels met TS eens. Maar het is dan ook vooral het geval als je in de buurt komt van plekken waar ze dance en r&b draaien. Van die jochies in te strakke g-star shirtjes die zich ontzettend tof vinden, terwijl ze praten over elk meisje dat langs komt lopen, hopende dat ze misschien uiteindelijk toch nog de eindbaas kunnen regelen.
En een sigaret in hun handen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
met een kroket aan hun oor en een telefoon in de mond zeker?
Heel breed lopend he? Bij de ingang van een kroegquote:quote:
Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En een sigaret in hun handen
Nou dat dan weer niet. Maar het zijn vaak wel weer de falers die uiteindelijk rond 6 uur shoarma gaan halen o.i.d. en lichtelijk agressief worden op straat omdat ze voor de zoveelste keer gefaald zijn in het versieren van een meisje. Waarbij ze waarschijnlijk nog denken dat het haantjes gedrag een pro zou kunnen zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer´ inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet. Maar het zijn vaak wel weer de falers die uiteindelijk rond 6 uur shoarma gaan halen o.i.d. en lichtelijk agressief worden op straat omdat ze voor de zoveelste keer gefaald zijn in het versieren van een meisje. Waarbij ze waarschijnlijk nog denken dat het haantjes gedrag een pro zou kunnen zijn.
Na stappen honger hebben is normaal, TS moet niet zeuren.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer´ inderdaad.
ik ging altijd om 4 uurquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer´ inderdaad.
Tjonge dat moet wel echt een pokke plaats zijn zeg!quote:Om 6 uur shoarma gaan halen, ook zo `stoer inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |