Ik bedoel ermee te zeggen dat ze minder ingewikkeld zijn dan de andere nummers en zeker niet simpel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:16 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Simpel in de breedste zin van het woord. Niets simpels aan Radiohead, zeker niet als je al die fucked up slagjes en effecten van Greenwood maakt, zelfs op hun eerste albums al. Ik luister niet meer naar de grote hits omdat ik ze te vaak achter elkaar heb gedraaid. Maar simpel, nee.
Klinkt als ieder Radiohead album na OKC.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef DO2 het volgende:
Als we op de albumhoes mogen afgaan,
dan wordt het dus een duister, mysterieus, gelaagd en bijzonder intrigerend album.
Baas, vinyl is meesterlijk. Niet eens zozeer als informatiemedium maar gewoon al die semantieke waarde vind ik geweldig.quote:Ik ben benieuwd, heb ook maar de vinyl versie gekocht
Dit dus. Net als The Eraser van Thom btwquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:44 schreef TUFKAL het volgende:
Nee het zijn gewoon kunststukjes op zich
Ik schaam me ook wel een beetje voor m'n fanboyheid (zie m'n avatar alleen al) maar kan het niet helpenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:43 schreef Norrage het volgende:
Nou nou, als we zelfs de albumcovers van Radiohead gaan aanbidden gaat het wel heel erg ver hoor.....
Klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef DO2 het volgende:
Als we op de albumhoes mogen afgaan,
dan wordt het dus een duister, mysterieus, gelaagd en bijzonder intrigerend album.
Ik vind hem eigenlijk spuuglelijk, deze cover.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:43 schreef Norrage het volgende:
Nou nou, als we zelfs de albumcovers van Radiohead gaan aanbidden gaat het wel heel erg ver hoor.....
je bent niet de enige. Ik vond die van In Rainbows en The Eraser ontzettend mooi, paste goed bij de tijdsgeest. Maar voor de rest kan geen 1 cover van Radiohead mij bekoren.quote:Ik vind hem eigenlijk spuuglelijk, deze cover.
Uit die gedachtegang kwam mijn opmerking ook vooral voortquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk spuuglelijk, deze cover.
Tegen die tijd mag je de mijne hebben voor 3 keer de verkoopprijsquote:Ik vind hem schitterend, de cover. Ook omdat de maker het opnameproces bijgewoond heeft zal het precies de sfeer van het album omvatten. Ik wil dolgraag de vinyl versie halen, maar ik koop nooit een album blind, dus ik wacht tot hij me bevalt.
Wat oppervlakkig gedacht. Ik als designer en liefhebber vind het gewoon een prachtige cover, ook al ben ik fan van Radioheadquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uit die gedachtegang kwam mijn opmerking ook vooral voortAl die covers vind ik sowieso niet bepaald boeiend van ze, ,maar goed, iedereen is radiohead fanboy dus dan zijn de covers automatisch ook goed
Maar, een cover maakt me ook geen flikker uit verder. Ben benieuwd naar de muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |