Teveel dicloquote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Waar we de pillen niet meer los komen...
Que
Peejemquote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je nog Ibu 600, of kan ik het weer opbergen?
Waar we de pillen niet meer los kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
Huh? Waar we de pillen niet meer los komen??
Nooit van gehoordquote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar we niet meer van de pillen afkomen, das straattaal![]()
Omdat we ze aan de straatstenen niet meer kwijtkomen omdat iedereen voorzien is
Iets met lijk, mijn lichaam, dood en vrachtwagenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Geef ze de fotos, hoef je niet te lullen
JIJ wilde toch dat ze het rechtstreeks aan jou zou vragen of niet dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets met lijk, mijn lichaam, dood en vrachtwagen
Ja, maar dan krijgen ze ze alsnog niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JIJ wilde toch dat ze het rechtstreeks aan jou zou vragen of niet dan?
Mooi, ik snap het nog steeds niet, maar dat geeft niet!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar we niet meer van de pillen afkomen, das straattaal![]()
Omdat we ze aan de straatstenen niet meer kwijtkomen omdat iedereen voorzien is
En pizza'squote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, ik snap het nog steeds niet, maar dat geeft niet!
Als je me even je adres PM't, dan stuur ik je zo Theo&Thea op!
Moest lachenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets met lijk, mijn lichaam, dood en vrachtwagen
Doe jij me even het adres van oh-oh, want ik wil weg (en dan direct ff langs de brievenbus)quote:
Jij danquote:
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Ow sorry ik was ff de was in de machine doen , heb je mn adres inmiddels Elies?
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij dan
Ik had het écht opgeschreven (drie keer), maar ik ben het kwij-hijtttt
Jaaa leukquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
Zal ik MM vanaaf mee uit eten nemen?Stiekem? Zo niet vertellen zo?
dan was je em alleenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Buh ik moet Bil gaan scheren en wassen, die was gisteren zoooooooo ranzig , die heeft twee uur lang met zn harses in muizenholen gestaan en gegraven en zo, t lijkt wel een echte hond inene.
Maar ik kan mezelf er niet toe zetten
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
Zal ik MM vanaaf mee uit eten nemen?Stiekem? Zo niet vertellen zo?
Nee hij moet echt al een maand of zo dringend geschoren wordenquote:
Lekker jomatisch naar de Burger Kingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet naar iets hips ofzo, want dan vreet ie weer niet wat er op de menukaart staat
Nah dan maken die paar dagen extra ook niet veel uit, tenzij hij er zelf last van heeft natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hij moet echt al een maand of zo dringend geschoren worden
[..]
Lekker jomatisch naar de Burger King
Mijn steakhouse is dichtquote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet naar iets hips ofzo, want dan vreet ie weer niet wat er op de menukaart staat
Met www.wetransfer.com kun je bestanden tot 2GB zo opsturen. Ideaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Ik ga het nu in mijn agenda schrijven![]()
Ik ga je twee cd's sturen; de beeb kreeg 'm niet op eentje. Als het niet werkt, dan moet je het me ff laten weten, dan ga ik op zoek naar mijn eigen tweede cd en dan krijg je - mits ik 'm vind - een origineel. Of we maken een nieuwe kopie!
We hebben hier geen BK. Stunt zou wel zijn vanaaf om hem mee uit eten te nemen... en dan eerst naar de mac te rijden.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hij moet echt al een maand of zo dringend geschoren worden
[..]
Lekker jomatisch naar de Burger King
Haha ja doen!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben hier geen BK. Stunt zou wel zijn vanaaf om hem mee uit eten te nemen... en dan eerst naar de mac te rijden.
"Ja we gaan uit eten.... BIJ DE MAC"
En dan doodgaan van het lachen en verder rijden
Ja, echtquote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Wat een stom restaurant, dicht met Valentijn!
Maar dat van de Mac is wel een goeie stunt ja
Ben je duizelig?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben van de trap gepleurd vanochtend, nog bijna boven aan ging ik zo face forward naar beneeEn nu doet alles pijn, zit echt helemaal niet lekker hier en kan me ook niet concentreren op mijn werk. Blegh.
Maar verder gaat alles wel goed! Was helemaal vergeten dat het Valentijnsdag is, leuk dat je MM mee uit eten neemt Q
Misselijk? Harde val? Duizelig? Hoofdpijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben van de trap gepleurd vanochtend, nog bijna boven aan ging ik zo face forward naar beneeEn nu doet alles pijn, zit echt helemaal niet lekker hier en kan me ook niet concentreren op mijn werk. Blegh.
Maar verder gaat alles wel goed! Was helemaal vergeten dat het Valentijnsdag is, leuk dat je MM mee uit eten neemt Q
De bovenste!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
Jongens, help ff.
Kade 60 http://www.kade60.nl/index.html?menu_id=943&pr_id=17
of spijz : http://www.spijz.nl/images/stories/menukaart-web.jpg
Ik kom er niet uit gewoon.
Hadden jullie verhuisplannen dan of is dit een onverwachte kans die zich voordoetquote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik zelf moest kiezen zou ik ook voor de bovenste gaan
Wij gaan woensdag naar een huisje kijken
Ik ben sowieso leukquote:Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Bah dat lijkt me ook akelig Oognip, heb je zijn nummerbord niet gezien.![]()
Goodbye beterschap en ik ben bang dat je het morgen nog meer voelt als vandaag.
F-r nog steeds zo misselijk, ook beterschap.
Qwea ben je leuk omdat je MM mee uit eten neemt of heb je die zogenaamde vrienden een streek geleverd
Ik denk dat dat voor MM ook beter isquote:
Heeeee, jij ook al?quote:
Ja dat weet ik ook wel maar je klonk nu zo tevreden over jezelfquote:
Ik ben altijd tevreden over mijzelfquote:Op maandag 14 februari 2011 13:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar je klonk nu zo tevreden over jezelf
Ik geef het op , ik wil niet eens een antwoord meet troelaquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik geef het op , ik wil niet eens een antwoord meet troela
Nee hoe kan ik dat nu denken van jou , dom dom van mijquote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat was mijn antwoord
En ik zou toch nooit streken leveren? Zo ben ik toch niet?
Niet te geloven die willen niets verdienenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
AAAAAARG kade 60 is OOK dichtgodverdomme zeg
Ja, maar nu moeten jullie me nog een x helpenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet te geloven die willen niets verdienen, je zou toch denken dat met Valentijsdag ze toch wel openhouden.
En die andere wel of ook niet
Ik ben benieuwd, maar zou je er niet tegenopzien om te verhuizen nu je zwanger bent en zo ziek de hele tijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.funda.nl/koop/breugel/huis-83181150-doormanlaan-10/
Hier gaan we naar kijken
Ik ben niet eens zwanger en zie tegen verhuizen opquote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar zou je er niet tegenopzien om te verhuizen nu je zwanger bent en zo ziek de hele tijd.
Ik HAAT valentijn menu's. Ik wil zelf kunnen kiezen wat ik vreetquote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan maken ze de keuze wel voor je dan wordt het spijz
Ik snap die restaurants niet hoor maak een valentijns menu oid
Of ben ik nu ouderwets?
Ja, dat hoor ik dus meerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:00 schreef indaha het volgende:
De eerste hebben wij vorig jaar gegeten toen we een nachtje in dat hotel gelogeerd hebben.
Wij vonden het heel lekker.
Ik heb nog 8 doosjesquote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou bijna prednison willen, mijn huis moet dringend een grote beurt
Jij wordt nog Junky XL met al die verschillende drugsquote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou bijna prednison willen, mijn huis moet dringend een grote beurt
Ja ik hou ook niet van die restaurants waar je niets op je bord krijgt en wel de hele beurs leeg kunt schudden.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik dus meer
En het is ook niet zo achterlijk duur.
We gingen laatst naar dok51. Vet weinig eten, vet weinig keus, niet echt geweldig... en ik was godsamme 140 euro voor 2!! personen kwijtde tering.
Nou dan wordt de keuze wel beperkt, dadelijk moet je echt naar de Macquote:
Ja maar ik denk dat je er morgen blij om bentquote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef Goodbye het volgende:
Het is maandag hè, ik vind het niet zo gek dat restaurants die normaal op maandag gesloten zijn dat nu ook zijn. Is toch een soort van weekend voor hen!
En ik heb morgen een snipperdag genomenAlles doet me zeer en het is toch niet druk hier, maar ik vind het wel een enorm stomme reden
Nou, ALLE restaurants zijn dicht hier op maandag, maar nu niet. Nu maar 2quote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef Goodbye het volgende:
Het is maandag hè, ik vind het niet zo gek dat restaurants die normaal op maandag gesloten zijn dat nu ook zijn. Is toch een soort van weekend voor hen!
En ik heb morgen een snipperdag genomenAlles doet me zeer en het is toch niet druk hier, maar ik vind het wel een enorm stomme reden
Ha schone naakte Bil(len)quote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Haha Bil is helemaal blij door het huis aan het jumpen, die vindt scheren en wassen altijd zooooo heerlijk
Rust ze en beterschap maar weerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ga ff een uurtje plat, ik heb weer zat gedaan voel ik
Nee is leuk toch,quote:
Dikke vette ruzie als hij nee zegt?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef Qwea het volgende:
Ik heb hem toch maar even gemaild en het gevraagd of hij wel wil
Anders heb ik dat straks weer
Nee, maar ik heb toch maar even vakkundig gewacht met reserveren... en maar goed ookquote:
quote:Pfffff. Ik vind uit eten nix aan
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
Nee, maar ik heb toch maar even vakkundig gewacht met reserveren... en maar goed ookEn om nou met een chagrijn aan tafel te zitten
Het is wel een beetje een lastige of zie ik dat verkeerdquote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb toch maar even vakkundig gewacht met reserveren... en maar goed ook
[..]En om nou met een chagrijn aan tafel te zitten
True.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vind het toch wel gek dat ze vandaag dan ook dicht zijn hoor.
Handel is handel.
Maar ik vind het niet gek dat je morgen een snipperdag genomen hebt
Meent 'ie dat nouquote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb toch maar even vakkundig gewacht met reserveren... en maar goed ook
[..]En om nou met een chagrijn aan tafel te zitten
kloptquote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een lastige of zie ik dat verkeerd
Dat meent iequote:Op maandag 14 februari 2011 14:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meent 'ie dat nou![]()
![]()
Ik zou hem laten koken vanavond
Ach ware liefde dusquote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
kloptMaar ik ook
Dus dat houdt elkaar lekker in evenwicht
Neeeee, geenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
@goodbye rust morgen goed uit. En let goed op jezelf.
@Q nou dat wordt een valentijnsmenu thuis maken. Met chocolade fondue oid
@indaha gaat het al weer wat beter met je man?
Nee niet echt hij heeft veel last van de buik en weinig eetlust , maar we wachten op de oproep van het zieknhuis voor de nieroperatie.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
@goodbye rust morgen goed uit. En let goed op jezelf.
@Q nou dat wordt een valentijnsmenu thuis maken. Met chocolade fondue oid
@indaha gaat het al weer wat beter met je man?
Ik zou ontslag nemen, niet meer fokken onder werktijd is schandaligquote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Q, romantische vent heb jijHet lijkt de mijne wel
Maar die houdt wel weer van uit eten gaan
F_R, leuk huis als je zo de omschrijving leest, ben benieuwd!
Shitterdeshit, ik kan niet meer internetten op mijn werk
Op funda staat maar 1 foto maar via de makelaarssite zag ik er meer de keuken moet er in ieder geval uit. Mooi groen is niet lelijk maar niet mijn smaak.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Q, romantische vent heb jijHet lijkt de mijne wel
Maar die houdt wel weer van uit eten gaan
F_R, leuk huis als je zo de omschrijving leest, ben benieuwd!
Shitterdeshit, ik kan niet meer internetten op mijn werk
Ze kunnen niet zwanger zijn in ieder geval ik denk dat er een wat last van veel haren heeftquote:
Ja heb ik hier ook soms, dwarse haarballen die er niet uit willenquote:
Ga jij met me uit eten?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
MM... ik had verwacht dat ie zou gaan zeiken over de menukaart, maar hij wil gewoon helemaal niet
Ja eerst geven ze mensen hypotheken die ze niet op kunnen brengen en nu slaan ze door naar de andere kant.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op funda staat maar 1 foto maar via de makelaarssite zag ik er meer de keuken moet er in ieder geval uit. Mooi groen is niet lelijk maar niet mijn smaak.
Ik heb eigenlijk een ander heel mooi huis met potentie op het hoog maar die ligt boven budget. Stomme banken die maar zo'n lage hypotheek willen geven want qua inkomsten moest het ene huis ook geen probleem zijn maar de bankencrisis ed is in ons nadeel
Mja, wij hebben mazzel dat we eigen geld hebben, anders hadden we deze woning ook niet kunnen kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op funda staat maar 1 foto maar via de makelaarssite zag ik er meer de keuken moet er in ieder geval uit. Mooi groen is niet lelijk maar niet mijn smaak.
Ik heb eigenlijk een ander heel mooi huis met potentie op het hoog maar die ligt boven budget. Stomme banken die maar zo'n lage hypotheek willen geven want qua inkomsten moest het ene huis ook geen probleem zijn maar de bankencrisis ed is in ons nadeel
Een keertje wel ja, maar vanavond niet mop, sorryquote:
Zie, OOK JIJ houdt niet van mequote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Een keertje wel ja, maar vanavond niet mop, sorry![]()
En als we gaan, dan nemen we er meteen zo'n cocktail bij!
Spuugt je vent ook zoveel dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi ligt al een half uur op mijn benen.
Het is echt een zwaantje die jongen van mij
En ik heb behalve een vent die mee zwangert ook een kat die mee zwangert er is er een al dagen aan het spugen eerst alleen slijm maar toen ik thuis kwam lag er best wel veel.
Nou een gewoon gezellig restaurant wel, maar niet dat soort met allemaal die liflafjes.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou ook helemaal niet van uit eten![]()
Wel in de zomer op terrasjes hangen en zo, maar niet van fancy restaurants en zo.
We zijn met kantoor wel es bij Beluga gaan lunchen, goddomme om 15.00 ging ik dood van de honger![]()
Ja heb ik gezien en voor een deel onthouden gelukkig.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Bah dat lijkt me ook akelig Oognip, heb je zijn nummerbord niet gezien.![]()
Goodbye beterschap en ik ben bang dat je het morgen nog meer voelt als vandaag.
F-r nog steeds zo misselijk, ook beterschap.
Qwea ben je leuk omdat je MM mee uit eten neemt of heb je die zogenaamde vrienden een streek geleverd
Nee gelukkig niet maar die is ineens ook moe en heeft honger.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Kom hier lekker schnitzel eten Q!
O wacht, die zijn ook op maandag dicht
Flinke fles wodka. Dan ben je lamquote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, geenchocolade fondue
Ik zat aan iets met lam te denken
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar die is ineens ook moe en heeft honger.
En als ik naar zijn buik wijs zegt hij ik zwanger mee.
Gezellig zo'n mannen huishouden
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
Q was toch ook niet van plan naar een fancy schmancy liflafjes toestand te gaan?
Wij hadden/hebben ook geen tonquote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoeveel eigen geld hadden jullie dan wel niet Q?
Ik heb wel wat maar geen ton ofzo
Tegenwoordig ook niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Flinke fles wodka. Dan ben je lam
Ik heb ook een ton en nog 4 zakkenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel een ton, voor het hondenvoer, maar dies helemaal leeg op dit moment
Vieze vuile patserquote:
Drink je niet meer of raak je er niet meer lam van?quote:
quote:
Ik ben vet vaak kalf!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef nokwanda het volgende:
Als iemand niet meer lam wordt, wordt iemand dan wel schaap?
Mazzelaarquote:Op maandag 14 februari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hemel, ik had echt 20 kraskaarten van Super de Boer liggen, dus die heb ik net maar es opengekrast.
En wat hebben we gewonnen?
4 pakken snelkookmacaroni.
Dat vreet ik nooit
Ja hequote:
Zit er wel een ram bij anders kun je lang wachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Die schapen hiertegenover vertikken het anders om lammetjes te krijgen
Wil je ze hebben?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:06 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahaha
Dan gooi je ze in fhf neer oh -oh
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hemel, ik had echt 20 kraskaarten van Super de Boer liggen, dus die heb ik net maar es opengekrast.
En wat hebben we gewonnen?
4 pakken snelkookmacaroni.
Dat vreet ik nooit
Sjiek hè? Daar zitten onze kattenbrokjes inquote:
Er zat een ram bij, compleet met dekblok. Schapen hebben allemaal een groene kont nuquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef indaha het volgende:
Zit er wel een ram bij anders kun je lang wachten
tofquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sjiek hè? Daar zitten onze kattenbrokjes in
Het is een oude koffiedoseermachine, uit een drogisterij of zo, vonden we bij een garageuitverkoop
Nou, ik denk dat 4 pakken macaroni wel iets meer kosten als 44 centquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ikdenkm dat de verzendkosten hoger zijn dan de winkelwaarde als oh-oh ze gaat versturen
Je bent over de datumquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
wtf? Ik wil online mijn netwerkbeheer gaan leren :
Welcome to xx 's Class
14 System News
Sorry! The Class has been expired.
Whut?
En ik denken dat ik godsamme nog vet jong wasquote:
Hier staat wat meer over dat ding: http://www.onze-bauernhof.nl/weblog/2008/10/quote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het echt een gaaf ding rewimo ik hou wel van oude dingen. Al zie je dat niet in onze inrichting terug
Ja die bonnen mogen ze hebben, maar volgens mij is die meuk nog geen postzegel waardquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ikdenkm dat de verzendkosten hoger zijn dan de winkelwaarde als oh-oh ze gaat versturen
Dan heeft hij verzaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zat een ram bij, compleet met dekblok. Schapen hebben allemaal een groene kont nu
Jij wil 4 pakken macaroni in een brief proppenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik denk dat 4 pakken macaroni wel iets meer kosten als 44 cent
Ze stuurt de kaarten toch op, slimmerd?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Sinds wanneer krijg jij 4 pakken macaroni als brievenbus post verstuurd?
Bonnen denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Sinds wanneer krijg jij 4 pakken macaroni als brievenbus post verstuurd?
Pffffffff ik dacht echt dat iedereen dom was gewordenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze stuurt de kaarten toch op, slimmerd?
150 dagen, zegt de schapenboer. Je schijnt er de klok min of meer op gelijk te kunnen zetten.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef indaha het volgende:
Dan heeft hij verzaaktof jij bent te ongeduldig, hoelang duurt dat eigenlijk bij schapen?
Ja, jezus fuck. Ik zat ook al zo van "Huh? Denk ik nou zo simpel dan?"quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pffffffff ik dacht echt dat iedereen dom was geworden
Oh en jij komt ook bij de Super he?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snapte heb al ik dacht dat oh-oh ze al gehaald had
Ik wil anders wel een bon hoor ik redelijk vaak macaroni
Als wij een super de boer hadden, had ik ook kaas-ui pizzaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en jij komt ook bij de Super he?
Komt in orde
Als die voor het weekend er is wel. Dan vier ik nl mijn v-dag en ik moet nog spa gaan kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
Ooh, nou, hea... drinkt er hier nog iemand spa reine? 1,5e liter fles? Heb nog een bon
O dan komen ze misschien nog wel, ik vind het leuk altijd die jonge beestjes.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
150 dagen, zegt de schapenboer. Je schijnt er de klok min of meer op gelijk te kunnen zetten.
PM adres, gaat vanaaf op de bus!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als die voor het weekend is wel. Dan vier ik nl mijn v-dag en ik moet nog spa gaan kopen
Ja hoor, ik ben gewoon ongeduldig, het is nog te vroeg. Maar de boer had beloofd dat ie zijn in december geboren lammetjes ook hier in de wei zou zetten, en dat is nog niet gebeurd. Het zijn van die Timmy-lammetjesquote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef indaha het volgende:
O dan komen ze misschien nog wel, ik vind het leuk altijd die jonge beestjes.
Okidoki. Ga ik hem opsturen naar je!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Weet ik maar er komen mensel die dat lekkerder vinden dan kraanwater
Is niet nodig heb je zelf al prima gezegd,quote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Qwea het volgende:
Mijn hond heeft last van zn maag, denk ik
Fittiewie komt me helpen
Wat idiootquote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
Ik probeer nu al voor de 6e keer de gemeente hier te bellen.
Steeds is die man in gesprek die ik moet hebben, maar je mag dan niet even wachten, want ze kunnen niet in de wacht zettenDus nu al 6 keer gebeld, weer in gesprek.
Ze zijn vanmorgen begonnen met het dicht maken van mijn vrije uitzicht
Zomaar, omdat de gemeente het tof vindt om daar bomen neer te zetten. Waardoor ik straks nog 20 meter ver kan kijken ipv kilometers.
Wie verzínt toch dat soort dingen
Vorig jaar al bezwaarbrief persoonlijk wezen brengen, daar wel bevestiging van gehad van ontvangst, maar nooit een reactie verder. En nu gewoon maar beginnen.
een kalf is nuchterquote:
Grond in je pot lijkt me niet gezondquote:Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik geef mijn zus plantenadvies (kijk hoe ontopic ik ben) en out of context is het vrij bizar
Muis zegt:
Nou als je je vinger weer uit de pot haalt (bwehehe) moet er een beetje grond aan je vinger blijven plakken
Als je het eckt goed wil doen boor je een gaatje in de pot en zet je er een schoteltje onder, dan kan evt overtollig vocht door het gaatje naar buiten
Dat vroeg ik idd, dat laatste, maar dan kunnen ze niet garanderen dat dat vandaag nog is.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Grond in je pot lijkt me niet gezond
Greys, wat raar dat ze niet gereageerd hebben op je bezwaar. En heel vervelend dat je die man niet te pakken krijgt. Vragen of hij jou kan bellen lijkt me een goed idee.
Even heel lullig misschien hoor ; met wat denk je er tegen te doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
Ik probeer nu al voor de 6e keer de gemeente hier te bellen.
Steeds is die man in gesprek die ik moet hebben, maar je mag dan niet even wachten, want ze kunnen niet in de wacht zettenDus nu al 6 keer gebeld, weer in gesprek.
Ze zijn vanmorgen begonnen met het dicht maken van mijn vrije uitzicht
Zomaar, omdat de gemeente het tof vindt om daar bomen neer te zetten. Waardoor ik straks nog 20 meter ver kan kijken ipv kilometers.
Wie verzínt toch dat soort dingen
Vorig jaar al bezwaarbrief persoonlijk wezen brengen, daar wel bevestiging van gehad van ontvangst, maar nooit een reactie verder. En nu gewoon maar beginnen.
Met die 12 kg in de maand bij ons heb ik daar geen moer aanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
@rewimo als je nog een keer zo'n ding tegenkomt ik hou mij aanbevolen handig voor de kattenbrokjes idd
WAS NOT MEquote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Da's mooi Ka Greys, je had zo'n mooi uitzicht![]()
Gb, doe je een beetje rustig aan, mutsie![]()
Ik ben nog steeds niet hoofdpijnvrij![]()
En eerst werd ik al wakker gesmst met een spoedopdracht van een niet nader te noemen Fokkert, om 10 uur zou ik bij opa en oma koffiedrinken en om 11.15 moest ik m'n moeder helpen in het verpleeghuis van Tante Naaktkat, die ging naar een andere afdeling verhuizen.
Nou ja, toen wilde moeders nog naar de Hema, broodje eten, Lidl en toen we hier eindelijk het durp inreden, moest ze spontaan ook nog naar de C1000![]()
Ik ben gvd nu pas thuis![]()
Nou ja, van zo'n dag zou iedereen spontaan koppijn krijgen toch?![]()
Ennieweejs, ibu en ik gaan nog ff een uurtje liggen
Jij nog bedankt hequote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou ook graag een ingetje doen.Ben moe en heb vaak rug en spierpijn de afgelopen week. Niet echt ziek, maar ook niet echt gezond. Kwakkelgedoe.
Beterschapquote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Da's mooi Ka Greys, je had zo'n mooi uitzicht![]()
Gb, doe je een beetje rustig aan, mutsie![]()
Ik ben nog steeds niet hoofdpijnvrij![]()
En eerst werd ik al wakker gesmst met een spoedopdracht van een niet nader te noemen Fokkert, om 10 uur zou ik bij opa en oma koffiedrinken en om 11.15 moest ik m'n moeder helpen in het verpleeghuis van Tante Naaktkat, die ging naar een andere afdeling verhuizen.
Nou ja, toen wilde moeders nog naar de Hema, broodje eten, Lidl en toen we hier eindelijk het durp inreden, moest ze spontaan ook nog naar de C1000![]()
Ik ben gvd nu pas thuis![]()
Nou ja, van zo'n dag zou iedereen spontaan koppijn krijgen toch?![]()
Ennieweejs, ibu en ik gaan nog ff een uurtje liggen
Same here.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou ook graag een ingetje doen.Ben moe en heb vaak rug en spierpijn de afgelopen week. Niet echt ziek, maar ook niet echt gezond. Kwakkelgedoe.
Kweenie of het echte migraine is.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAS NOT ME
Dit is niet de eerste keer hea dat je migraine hebt? Maxalt of imigran overwogen?
Ook beterschap,quote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef nokwanda het volgende:
Lijkt me geen slecht plan. Die cirkels klinken als aura's. En migraine is echt pokke pest kutquote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie of het echte migraine is.
Als het weer een keer zo heftig begint met die cirkels dan ga ik wel ff langs de huisarts.
Stress...neuj, niet echt.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht plan. Die cirkels klinken als aura's. En migraine is echt pokke pest kut
Heb je stress? Want "vroeger" had je niet zulke hoofdpijn toch?
ik moest lachen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stress...neuj, niet echt.
Maar wel druk met van alles en nogwat![]()
En idd, vroeger had ik nooit hoofdpijn...en nu nog niet eigenlijk.
Maar gistermiddag stond ik te stofzuigen en ineens stond meneer I. voor het raam en toen vond ik hem er wat raar gekleurd uitzien, dus uit voorzorg maar gaan liggen.
En toen ik wakker werd begon de pret
Ga ik NU doenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moest lachen.
Misschien eens proberen voor zover dat kan het rustiger aan te doen.
Second that! Ik ben ook al weer een dag of 5 de pineutquote:
Ik ben echt al een jaar of 3 -afkloppen!- migraine vrij. En de klere, wat een genot.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Second that! Ik ben ook al weer een dag of 5 de pineut
Probeer van je aura's te genieten als een moderne kunstuiting
Bij mij meestal een week tot 10 dagen, met om de 24 tot 36 uur een aanval. De eerste zijn altijd erg vervelend, maar zo halverwege de periode wordt het beter te doen. Inmiddels gaan ze vrijwel onopgemerkt voorbij; ik kan een poosje (half uurtje) weinig zien en heb na afloop een wat zeurderig gevoel, maar dat is het dan ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:00 schreef asfalthooligan het volgende:
Is bij mij meestal maar 1 dag langer lijkt me zeer kut ja
Wanneer?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Afspraak gemaakt met de gemeente meneer
8 Keer bellen heeft zin!
En ik hoef niet eens naar het Gemeentehuis, hij komt bij ons thuis, kan ie meteen het vrije uitzicht zien dat hij van plan is te gaan verzieken
YWquote:
Het wordt eens hoog tijd dat we hem weer gaan zien. We ontzien hen omdat het toch al zo'n drukte is in die eerste week, maar ik wil hem zo onderhand toch wel even knuffelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Ook beterschap,volgens mij ligt het aan het weer het wordt tijd dat het lente wordt.
Hoe is het met de kleinzoon?
Fijn! Voorzichtige jompel hier!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Afspraak gemaakt met de gemeente meneer
8 Keer bellen heeft zin!
En ik hoef niet eens naar het Gemeentehuis, hij komt bij ons thuis, kan ie meteen het vrije uitzicht zien dat hij van plan is te gaan verzieken
Je hoeft geen medelijden te hebben hoor; alles went. Ik heb me voorgenomen het mijn leven niet te laten bepalen, dus ik probeer er een beetje omheen te plannen en doen. Ik ben bij vlagen erg misselijk en wazig, maar overgeven heb ik al 27 jaar niet gedaan, dus dat doe ik nu ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
Ik ben echt al een jaar of 3 -afkloppen!- migraine vrij. En de klere, wat een genot.
Ik heb nog wel eens dat als ik me te druk maak of stress dat ik spanningshoofdpijn heb wat vanuit mijn nek komt. Maar dat is niks wat een ibu meestal niet kan oplossen.
Ik heb echt medelij met jou. Het lijkt me toch gruwelijk om zo vaak migraine te hebben. En dan ook zo lang
Moet je er ook bij overgeven? En je hebt nog steeds geen medicatie?
Ik vind je serieus vet stoer. Ik weet nog wel dat ik jankend bij de tafel zat vanwege migrainequote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hoeft geen medelijden te hebben hoor; alles went. Ik heb me voorgenomen het mijn leven niet te laten bepalen, dus ik probeer er een beetje omheen te plannen en doen. Ik ben bij vlagen erg misselijk en wazig, maar overgeven heb ik al 27 jaar niet gedaan, dus dat doe ik nu ook niet.
Tssss, ik had je kaart al geschreven en de vlop al dichtgeplakt, die heb ik weer opengemaakt voor je bonnen hoor, tante troelaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan heb ik morgen verjaardagspost![]()
Maakt niet uit dat het maar bonnen zijn cadeautjes zijn cadeautjes immers
Verschrikkelijk migrainequote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij meestal een week tot 10 dagen, met om de 24 tot 36 uur een aanval. De eerste zijn altijd erg vervelend, maar zo halverwege de periode wordt het beter te doen. Inmiddels gaan ze vrijwel onopgemerkt voorbij; ik kan een poosje (half uurtje) weinig zien en heb na afloop een wat zeurderig gevoel, maar dat is het dan ook.
Ik ga wel vreemd praten/ Zo wilde ik gisteren, toen ik tegen de punt van de tafel geleund stond tegen de beeb zeggen: "Niet op mijn kont slaan, anders heb ik straks een geplette kut!" (ja ja, zeer charmant), maar ik zei: "Niet op mijn kont slaan, anders heb ik straks een geklette put!"
Dus
Nou join the club.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tssss, ik had je kaart al geschreven en de vlop al dichtgeplakt, die heb ik weer opengemaakt voor je bonnen hoor, tante troela![]()
En ik voel me vet schuldig want ik haat Valentijn maar nu had ik een hele lieve kaart en natuurlijk heb ik niks gestuurd en daar baal ik van
Ik huil ook wel eens van de hoofdpijn hoor. Maar meestal besluit ik dat het daar over het algemeen erger van wordt, dus dat ik dat beter niet kan doenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
Ik vind je serieus vet stoer. Ik weet nog wel dat ik jankend bij de tafel zat vanwege migraine![]()
En jij bent nooit dronken zodat je moet kotsen?
A.s. donderdagmiddag om 16.00 uur.quote:
Ga ingepakt in bed liggen net voor hij thuiskomtquote:Op maandag 14 februari 2011 16:19 schreef indaha het volgende:
Nou join the club.
Wij zouden er niets aan doen, komt net de post en krijg ik een supellieve valentijnskaart van hemen ik heb niets
.
Ik was helemaal ontroerd
Hij is al thuis,quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga ingepakt in bed liggen net voor hij thuiskomt
Ik heb veel te veel van die kaarten en veel te weinig verjaardagen, ik was al lang blij dat ik dr weer een had om dr een te sturenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mannen met een romantisch gevoel ineens zeg
Hier geen valentijnskaart bij de post wel alvast een v-dag kaart
@oh-oh je hoeft geen kaart te sturen voor mijn v-dag hoor maar ik vind het wel lief van je.
Als je me je B day en je adres stuurt dan krijg je ook een kaart van mequote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef indaha het volgende:
Ik zou jullie ook wel kaartjes willen sturen met jullie verjaardagen en zo , maar ik heb geeneen adres .![]()
Ik weet alleen waar Cat woont en die is nog niet jarig
Zie post boven de jouwesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:26 schreef indaha het volgende:
En oh-oh ik wil ook wel een kaartje van je met mijn verjaardag , maar dat is pas in september
ik heb je ge-pmedquote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je me je B day en je adres stuurt dan krijg je ook een kaart van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:33 schreef Pagan het volgende:
Ik had een hele lieve kaart van Strega.Ja die ga ik nu ook maar naar mijn man sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
ja maar anders gaat het niet meer vandaag dus ik doe het er maar meequote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Digitale kaarten vind ik echt zo stom.
Je kan ze niet eens printen, als dat nu nog es kon.
Gofferegofferdegoffer.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die ga ik nu ook maar naar mijn man sturen
Spreek mijn voormalig manager dan maar niet aan, hij heet Karst Hut (serieus).quote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij meestal een week tot 10 dagen, met om de 24 tot 36 uur een aanval. De eerste zijn altijd erg vervelend, maar zo halverwege de periode wordt het beter te doen. Inmiddels gaan ze vrijwel onopgemerkt voorbij; ik kan een poosje (half uurtje) weinig zien en heb na afloop een wat zeurderig gevoel, maar dat is het dan ook.
Ik ga wel vreemd praten/ Zo wilde ik gisteren, toen ik tegen de punt van de tafel geleund stond tegen de beeb zeggen: "Niet op mijn kont slaan, anders heb ik straks een geplette kut!" (ja ja, zeer charmant), maar ik zei: "Niet op mijn kont slaan, anders heb ik straks een geklette put!"
Dus
Ook niet in dr spam?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gofferegofferdegoffer.
Niets in haar mailbox.
Nog eentje sturen danquote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gofferegofferdegoffer.
Niets in haar mailbox.
Heb ik gedaan, nu met een eigen mailadres ipv gmail.com. Het werkt nu wel, alleen is het originele, voor zover een ecard al origineel is, eraf.quote:
Nou, same herequote:Op maandag 14 februari 2011 16:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou join the club.
Wij zouden er niets aan doen, komt net de post en krijg ik een superlieve valentijnskaart van hemen ik heb niets
.
Ik was helemaal ontroerd
Gelukkig is er altijd nog iets wat ze wel willenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, same hereEn toen wilde ik hem mee uit eten nemen en wilde hij niet
Story of my life
Ik zit net een vlop voor Christan te schrijven.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:06 schreef Rewimo het volgende:
Zo, kind gaat fijn in de regen een oefenwedstrijd spelen tegen de D2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halsband om, aanlijnen en meesleuren. (Op)voeden die hap!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, same hereEn toen wilde ik hem mee uit eten nemen en wilde hij niet
Story of my lifeOld moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Gisteren bij Desperate Housewives gezien: niet gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef indaha het volgende:
Gelukkig is er altijd nog iets wat ze wel willen
Joh, hoe kan dat nou, je maakt nooooooit foto's.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ben de foto's van 2010 maar es van de laptop naar de externe schijf aan het verplaatsen, hij was nogal vol
Ja ik snap dr niks van!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Joh, hoe kan dat nou, je maakt nooooooit foto's.
Ja het schiet al op,de 21 was het toch.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:14 schreef Pagan het volgende:
Zo, ik ben voor volgende week alvast de MP3 speler aan het vullen met mijn smaak muziek.
24 uur!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja het schiet al op,de 21 was het toch.![]()
Hou lang moet je in het ziekenhuis blijven?
Wanneer moet jij terug naar de dokter, als de 14 dagen om zijn en het dan niet over is of eerder ?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dat zit er ook alweer snel aan te komen!
Ik heb echt totaal geen tijdsbesef meer
Mijne was per post.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Digitale kaarten vind ik echt zo stom.
Je kan ze niet eens printen, als dat nu nog es kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |