Teveel dicloquote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Waar we de pillen niet meer los komen...
Que
Peejemquote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je nog Ibu 600, of kan ik het weer opbergen?
Waar we de pillen niet meer los kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
Huh? Waar we de pillen niet meer los komen??
Nooit van gehoordquote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar we niet meer van de pillen afkomen, das straattaal![]()
Omdat we ze aan de straatstenen niet meer kwijtkomen omdat iedereen voorzien is
Iets met lijk, mijn lichaam, dood en vrachtwagenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Geef ze de fotos, hoef je niet te lullen
JIJ wilde toch dat ze het rechtstreeks aan jou zou vragen of niet dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets met lijk, mijn lichaam, dood en vrachtwagen
Ja, maar dan krijgen ze ze alsnog niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JIJ wilde toch dat ze het rechtstreeks aan jou zou vragen of niet dan?
Mooi, ik snap het nog steeds niet, maar dat geeft niet!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar we niet meer van de pillen afkomen, das straattaal![]()
Omdat we ze aan de straatstenen niet meer kwijtkomen omdat iedereen voorzien is
En pizza'squote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, ik snap het nog steeds niet, maar dat geeft niet!
Als je me even je adres PM't, dan stuur ik je zo Theo&Thea op!
Moest lachenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets met lijk, mijn lichaam, dood en vrachtwagen
Doe jij me even het adres van oh-oh, want ik wil weg (en dan direct ff langs de brievenbus)quote:
Jij danquote:
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Ow sorry ik was ff de was in de machine doen , heb je mn adres inmiddels Elies?
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij dan
Ik had het écht opgeschreven (drie keer), maar ik ben het kwij-hijtttt
Jaaa leukquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
Zal ik MM vanaaf mee uit eten nemen?Stiekem? Zo niet vertellen zo?
dan was je em alleenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Buh ik moet Bil gaan scheren en wassen, die was gisteren zoooooooo ranzig , die heeft twee uur lang met zn harses in muizenholen gestaan en gegraven en zo, t lijkt wel een echte hond inene.
Maar ik kan mezelf er niet toe zetten
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
Zal ik MM vanaaf mee uit eten nemen?Stiekem? Zo niet vertellen zo?
Nee hij moet echt al een maand of zo dringend geschoren wordenquote:
Lekker jomatisch naar de Burger Kingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet naar iets hips ofzo, want dan vreet ie weer niet wat er op de menukaart staat
Nah dan maken die paar dagen extra ook niet veel uit, tenzij hij er zelf last van heeft natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hij moet echt al een maand of zo dringend geschoren worden
[..]
Lekker jomatisch naar de Burger King
Mijn steakhouse is dichtquote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet naar iets hips ofzo, want dan vreet ie weer niet wat er op de menukaart staat
Met www.wetransfer.com kun je bestanden tot 2GB zo opsturen. Ideaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Ik ga het nu in mijn agenda schrijven![]()
Ik ga je twee cd's sturen; de beeb kreeg 'm niet op eentje. Als het niet werkt, dan moet je het me ff laten weten, dan ga ik op zoek naar mijn eigen tweede cd en dan krijg je - mits ik 'm vind - een origineel. Of we maken een nieuwe kopie!
We hebben hier geen BK. Stunt zou wel zijn vanaaf om hem mee uit eten te nemen... en dan eerst naar de mac te rijden.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hij moet echt al een maand of zo dringend geschoren worden
[..]
Lekker jomatisch naar de Burger King
Haha ja doen!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben hier geen BK. Stunt zou wel zijn vanaaf om hem mee uit eten te nemen... en dan eerst naar de mac te rijden.
"Ja we gaan uit eten.... BIJ DE MAC"
En dan doodgaan van het lachen en verder rijden
Ja, echtquote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Wat een stom restaurant, dicht met Valentijn!
Maar dat van de Mac is wel een goeie stunt ja
Ben je duizelig?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben van de trap gepleurd vanochtend, nog bijna boven aan ging ik zo face forward naar beneeEn nu doet alles pijn, zit echt helemaal niet lekker hier en kan me ook niet concentreren op mijn werk. Blegh.
Maar verder gaat alles wel goed! Was helemaal vergeten dat het Valentijnsdag is, leuk dat je MM mee uit eten neemt Q
Misselijk? Harde val? Duizelig? Hoofdpijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben van de trap gepleurd vanochtend, nog bijna boven aan ging ik zo face forward naar beneeEn nu doet alles pijn, zit echt helemaal niet lekker hier en kan me ook niet concentreren op mijn werk. Blegh.
Maar verder gaat alles wel goed! Was helemaal vergeten dat het Valentijnsdag is, leuk dat je MM mee uit eten neemt Q
De bovenste!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
Jongens, help ff.
Kade 60 http://www.kade60.nl/index.html?menu_id=943&pr_id=17
of spijz : http://www.spijz.nl/images/stories/menukaart-web.jpg
Ik kom er niet uit gewoon.
Hadden jullie verhuisplannen dan of is dit een onverwachte kans die zich voordoetquote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik zelf moest kiezen zou ik ook voor de bovenste gaan
Wij gaan woensdag naar een huisje kijken
Ik ben sowieso leukquote:Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Bah dat lijkt me ook akelig Oognip, heb je zijn nummerbord niet gezien.![]()
Goodbye beterschap en ik ben bang dat je het morgen nog meer voelt als vandaag.
F-r nog steeds zo misselijk, ook beterschap.
Qwea ben je leuk omdat je MM mee uit eten neemt of heb je die zogenaamde vrienden een streek geleverd
Ik denk dat dat voor MM ook beter isquote:
Heeeee, jij ook al?quote:
Ja dat weet ik ook wel maar je klonk nu zo tevreden over jezelfquote:
Ik ben altijd tevreden over mijzelfquote:Op maandag 14 februari 2011 13:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar je klonk nu zo tevreden over jezelf
Ik geef het op , ik wil niet eens een antwoord meet troelaquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik geef het op , ik wil niet eens een antwoord meet troela
Nee hoe kan ik dat nu denken van jou , dom dom van mijquote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat was mijn antwoord
En ik zou toch nooit streken leveren? Zo ben ik toch niet?
Niet te geloven die willen niets verdienenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
AAAAAARG kade 60 is OOK dichtgodverdomme zeg
Ja, maar nu moeten jullie me nog een x helpenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet te geloven die willen niets verdienen, je zou toch denken dat met Valentijsdag ze toch wel openhouden.
En die andere wel of ook niet
Ik ben benieuwd, maar zou je er niet tegenopzien om te verhuizen nu je zwanger bent en zo ziek de hele tijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.funda.nl/koop/breugel/huis-83181150-doormanlaan-10/
Hier gaan we naar kijken
Ik ben niet eens zwanger en zie tegen verhuizen opquote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar zou je er niet tegenopzien om te verhuizen nu je zwanger bent en zo ziek de hele tijd.
Ik HAAT valentijn menu's. Ik wil zelf kunnen kiezen wat ik vreetquote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan maken ze de keuze wel voor je dan wordt het spijz
Ik snap die restaurants niet hoor maak een valentijns menu oid
Of ben ik nu ouderwets?
Ja, dat hoor ik dus meerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:00 schreef indaha het volgende:
De eerste hebben wij vorig jaar gegeten toen we een nachtje in dat hotel gelogeerd hebben.
Wij vonden het heel lekker.
Ik heb nog 8 doosjesquote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou bijna prednison willen, mijn huis moet dringend een grote beurt
Jij wordt nog Junky XL met al die verschillende drugsquote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou bijna prednison willen, mijn huis moet dringend een grote beurt
Ja ik hou ook niet van die restaurants waar je niets op je bord krijgt en wel de hele beurs leeg kunt schudden.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik dus meer
En het is ook niet zo achterlijk duur.
We gingen laatst naar dok51. Vet weinig eten, vet weinig keus, niet echt geweldig... en ik was godsamme 140 euro voor 2!! personen kwijtde tering.
Nou dan wordt de keuze wel beperkt, dadelijk moet je echt naar de Macquote:
Ja maar ik denk dat je er morgen blij om bentquote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef Goodbye het volgende:
Het is maandag hè, ik vind het niet zo gek dat restaurants die normaal op maandag gesloten zijn dat nu ook zijn. Is toch een soort van weekend voor hen!
En ik heb morgen een snipperdag genomenAlles doet me zeer en het is toch niet druk hier, maar ik vind het wel een enorm stomme reden
Nou, ALLE restaurants zijn dicht hier op maandag, maar nu niet. Nu maar 2quote:Op maandag 14 februari 2011 14:10 schreef Goodbye het volgende:
Het is maandag hè, ik vind het niet zo gek dat restaurants die normaal op maandag gesloten zijn dat nu ook zijn. Is toch een soort van weekend voor hen!
En ik heb morgen een snipperdag genomenAlles doet me zeer en het is toch niet druk hier, maar ik vind het wel een enorm stomme reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |