Teveel dicloquote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Waar we de pillen niet meer los komen...
Que
Peejemquote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je nog Ibu 600, of kan ik het weer opbergen?
Waar we de pillen niet meer los kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
Huh? Waar we de pillen niet meer los komen??
Nooit van gehoordquote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar we niet meer van de pillen afkomen, das straattaal![]()
Omdat we ze aan de straatstenen niet meer kwijtkomen omdat iedereen voorzien is
Iets met lijk, mijn lichaam, dood en vrachtwagenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Geef ze de fotos, hoef je niet te lullen
JIJ wilde toch dat ze het rechtstreeks aan jou zou vragen of niet dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets met lijk, mijn lichaam, dood en vrachtwagen
Ja, maar dan krijgen ze ze alsnog niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JIJ wilde toch dat ze het rechtstreeks aan jou zou vragen of niet dan?
Mooi, ik snap het nog steeds niet, maar dat geeft niet!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar we niet meer van de pillen afkomen, das straattaal![]()
Omdat we ze aan de straatstenen niet meer kwijtkomen omdat iedereen voorzien is
En pizza'squote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, ik snap het nog steeds niet, maar dat geeft niet!
Als je me even je adres PM't, dan stuur ik je zo Theo&Thea op!
Moest lachenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets met lijk, mijn lichaam, dood en vrachtwagen
Doe jij me even het adres van oh-oh, want ik wil weg (en dan direct ff langs de brievenbus)quote:
Jij danquote:
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Ow sorry ik was ff de was in de machine doen , heb je mn adres inmiddels Elies?
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij dan
Ik had het écht opgeschreven (drie keer), maar ik ben het kwij-hijtttt
Jaaa leukquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
Zal ik MM vanaaf mee uit eten nemen?Stiekem? Zo niet vertellen zo?
dan was je em alleenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Buh ik moet Bil gaan scheren en wassen, die was gisteren zoooooooo ranzig , die heeft twee uur lang met zn harses in muizenholen gestaan en gegraven en zo, t lijkt wel een echte hond inene.
Maar ik kan mezelf er niet toe zetten
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
Zal ik MM vanaaf mee uit eten nemen?Stiekem? Zo niet vertellen zo?
Nee hij moet echt al een maand of zo dringend geschoren wordenquote:
Lekker jomatisch naar de Burger Kingquote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet naar iets hips ofzo, want dan vreet ie weer niet wat er op de menukaart staat
Nah dan maken die paar dagen extra ook niet veel uit, tenzij hij er zelf last van heeft natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hij moet echt al een maand of zo dringend geschoren worden
[..]
Lekker jomatisch naar de Burger King
Mijn steakhouse is dichtquote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet naar iets hips ofzo, want dan vreet ie weer niet wat er op de menukaart staat
Met www.wetransfer.com kun je bestanden tot 2GB zo opsturen. Ideaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Ik ga het nu in mijn agenda schrijven![]()
Ik ga je twee cd's sturen; de beeb kreeg 'm niet op eentje. Als het niet werkt, dan moet je het me ff laten weten, dan ga ik op zoek naar mijn eigen tweede cd en dan krijg je - mits ik 'm vind - een origineel. Of we maken een nieuwe kopie!
We hebben hier geen BK. Stunt zou wel zijn vanaaf om hem mee uit eten te nemen... en dan eerst naar de mac te rijden.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hij moet echt al een maand of zo dringend geschoren worden
[..]
Lekker jomatisch naar de Burger King
Haha ja doen!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben hier geen BK. Stunt zou wel zijn vanaaf om hem mee uit eten te nemen... en dan eerst naar de mac te rijden.
"Ja we gaan uit eten.... BIJ DE MAC"
En dan doodgaan van het lachen en verder rijden
Ja, echtquote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Wat een stom restaurant, dicht met Valentijn!
Maar dat van de Mac is wel een goeie stunt ja
Ben je duizelig?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben van de trap gepleurd vanochtend, nog bijna boven aan ging ik zo face forward naar beneeEn nu doet alles pijn, zit echt helemaal niet lekker hier en kan me ook niet concentreren op mijn werk. Blegh.
Maar verder gaat alles wel goed! Was helemaal vergeten dat het Valentijnsdag is, leuk dat je MM mee uit eten neemt Q
Misselijk? Harde val? Duizelig? Hoofdpijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben van de trap gepleurd vanochtend, nog bijna boven aan ging ik zo face forward naar beneeEn nu doet alles pijn, zit echt helemaal niet lekker hier en kan me ook niet concentreren op mijn werk. Blegh.
Maar verder gaat alles wel goed! Was helemaal vergeten dat het Valentijnsdag is, leuk dat je MM mee uit eten neemt Q
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |