Aah...quote:
Starters gaan voorlopig niet van start dus de druk op de markt gaat verder toenemen.quote:
Heb jij geen ip ban? Ik bedoel; Klonen na ban mag toch niet?quote:
Who cares? Kindertjes in Afrika laten verhongeren mag eigenlijk ook niet van de UDHR en dat gebeurt iedere dag weer. Heb je echt niets beters om je druk over te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Heb jij geen ip ban? Ik bedoel; Klonen na ban mag toch niet?
Waarom maak jij je dan zo druk over huizenkopers die misschien op een top zijn ingestapt en waarvan sommigen een tophypotheek hebben..quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Who cares? Kindertjes in Afrika laten verhongeren mag eigenlijk ook niet van de UDHR en dat gebeurt iedere dag weer. Heb je echt niets beters om je druk over te maken
Xeno baalt dat hij zelf niet heeft gekocht en hoopt dat alle huizenkopers in ellende ten onder gaan zodat hij toch tevreden kan zijn over zijn eigen keuzes.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom maak jij je dan zo druk over huizenkopers die misschien op een top zijn ingestapt en waarvan sommigen een tophypotheek hebben..
Ik zie met lede ogen aan hoe jij en je spammaat dit topic vergallen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Who cares? Kindertjes in Afrika laten verhongeren mag eigenlijk ook niet van de UDHR en dat gebeurt iedere dag weer. Heb je echt niets beters om je druk over te maken
Omdat ik hun HRA moet betalen en dat geld niet kan doneren aan arme weeskinderen in Nepalquote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom maak jij je dan zo druk over huizenkopers die misschien op een top zijn ingestapt en waarvan sommigen een tophypotheek hebben..
Aah... het afgunst argument... doet het altijd goedquote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef lutser.com het volgende:
Xeno baalt dat hij zelf niet heeft gekocht en hoopt dat alle huizenkopers in ellende ten onder gaan zodat hij toch tevreden kan zijn over zijn eigen keuzes.
@Xeno, blijf lekker huren en geniet van alle huurders voordelen.
Ik ga lekker aan mijn huisje klussen en laat de rest hier alle standpunten nog eens herhalen zonder verdere reacties van mij.
Onzin... dat is puur selectieve verontwaardigingquote:Op maandag 14 februari 2011 16:00 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ik zie met lede ogen aan hoe jij en je spammaat dit topic vergallen.
Dat is dan wel weer lovenswaardig. Maar dan betaal je toch gewoon het verschil tussen rekenhuur en de door jou betaalde scheefhuur.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Omdat ik hun HRA moet betalen en dat geld niet kan doneren aan arme weeskinderen in Nepal
Dat is al reeds een feit, maar ik zou nog meer kunnen donerenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef Basp1 het volgende:
Dat is dan wel weer lovenswaardig. Maar dan betaal je toch gewoon het verschil tussen rekenhuur en de door jou betaalde scheefhuur.
Als we hier de HRA af zouden schaffen en de wereld zou meteen gevoed worden zou ik meteen met je rants gaan meedoen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef xenobinol het volgende:
Als die HRA er niet zou zijn was er ook geen honger meer in de wereld
Geef het maar op Huizenmarkt-zeepbel, je kloon is ontmaskerd, nog even en de mods zullen je voorgoed het zwijgen opleggenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef Censuur-152 het volgende:
Hoor de leners weer janken. Zelf dragen ze helemaal niets bij aan dit topic, meer dan "bij mij in de buurt stijgen de prijzen nog steeds omdat...." bla bla bla.
Het gemeenschappelijk ontkennen van iets dan niet meer te ontkennen valt.
zieltjes...
Wie wonnen er in dat verhaal ook al weer?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Istrilyin het volgende:
Xeno doet denken aan dat Gallische dorpje omringt door 4 Romeinse kampen. :-)
Rare jongens...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Istrilyin het volgende:
Xeno doet denken aan dat Gallische dorpje omringt door 4 Romeinse kampen. :-)
Ik begrijp niets van de hetze tegen zeepbel, de gemiddelde vaste bezoeker in deze reeks post meer onzin dan hij/zijquote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef het maar op Huizenmarkt-zeepbel, je kloon is ontmaskerd, nog even en de mods zullen je voorgoed het zwijgen opleggen
Keynes zou zeggen: "in the long run, we're all dead"quote:Op maandag 14 februari 2011 16:31 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wie wonnen er in dat verhaal ook al weer?
voorlopig heeft Keynes de USA weer op het zadel gezetquote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Keynes zou zeggen: "in the long run, we're all dead"
Ja.... van een dood paard wel te verstaanquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voorlopig heeft Keynes de USA weer op het zadel gezet
Ik denk dat jij je eerst maar eens druk moet gaan maken om die bijstandsmoeder wiens sociale huurwoning jij al scheefhurend bezet houd voordat je aan de kindjes in afrika begint...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |