Niks moet, maar ik heb er niet zoveel problemen mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:31 schreef GSbrder het volgende:
Koos, waarom moeten wij vriendelijker zijn dan alle Europese landen?
Nederland is het enige beschaafde land in een wereld vol barbarenquote:
Nee, dat noemen ze absentie van verstand.quote:
Er zijn tegenwoordig veel beschaafdere landen in Europa dan Nederland. Neem Duitsland bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederland is het enige beschaafde land in een wereld vol barbaren
Uiteraard is de term 'beschaving' onderhevig aan een definitiekwestie, maar onder de assumptie dat u 'beschaving' vormgeeft vanuit uw meer algemene ideologische stellingname, zou ik uw stelling, althans het deel dat in de tweede zin wordt geuit, ten zeerste in twijfel willen trekken.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig veel beschaafdere landen in Europa dan Nederland. Neem Duitsland bijvoorbeeld.
Als beschaving meetbaar is in het aantal gehonoreerde asielaanvragen, zoals Ethiraseth stelt, is Duitsland geheel niet beschaafder dan Nederland.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig veel beschaafdere landen in Europa dan Nederland. Neem Duitsland bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteraard is de term 'beschaving' onderhevig aan een definitiekwestie, maar onder de assumptie dat u 'beschaving' vormgeeft vanuit uw meer algemene ideologische stellingname, zou ik uw stelling, althans het deel dat in de tweede zin wordt geuit, ten zeerste in twijfel willen trekken.
Ik vind Duitsland veel minder hufterig overkomen dan Nederland. Zowel wanneer je er rondloopt op straat als op het internationale toneel.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als beschaving meetbaar is in het aantal gehonoreerde asielaanvragen, zoals Ethiraseth stelt, is Duitsland geheel niet beschaafder dan Nederland.
Een natie dat gebukt gaat onder haar eigen verleden, daar nog elke dag excuses voor aanbiedt en elke confrontatie uit de weg gaat noem jij een vorm van beschaving?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Duitsland veel minder hufterig overkomen dan Nederland. Zowel wanneer je er rondloopt op straat als op het internationale toneel.
Het gaat dus goed met Henk en Ingrid, waarom dan die frustratie? Wie het weet mag het zeggen.quote:Schat, Al ben ik geen echte Valentijn (je kent me al een tijdje en het is ook niet geheim), toch even laten weten dat je voor mij na al die tijd nog steeds mijn ware bent. - Ingrid
Bron: De Volkskrant.
Ik heb juist het idee dat Duitsland daar nu wel overheen is, nu er van de generatie die de oorlog bewust heeft meegemaakt niemand meer actief is in welke vorm van bestuur dan ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een natie dat gebukt gaat onder haar eigen verleden, daar nog elke dag excuses voor aanbiedt en elke confrontatie uit de weg gaat noem jij een vorm van beschaving?
Zelfkastijding is ook beschaving dan maar?
Nederland: 17 miljoen inwoners, 16.357 aanvragen, 48,3% gehonoreerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Duitsland veel minder hufterig overkomen dan Nederland. Zowel wanneer je er rondloopt op straat als op het internationale toneel.
Wacht maar tot het echte werkende leven begint, dan zal ook jij de maandag haten.quote:
8000 mensen.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederland: 17 miljoen inwoners, 16.357 aanvragen, 48,3% gehonoreerd.
Duitsland: 82 miljoen inwoners, 23.134 aanvragen, 36,1% gehonoreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |