Oh ik zeg ook niet dat ik het leuk of goed vind; het is gewoon een feit. Je vindt mij niet meer in de live- en slowchat topics want dat gaat toch nergens over (nou ja niks inhoudelijks in elk geval, wel over de jurkjes en schoentjes en kapsels en dergelijke).quote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef Balisto het volgende:
Ik post (resp. lurk) al jaren in TAL en zijn voorgangers. En inderdaad, er wordt veel afgezeken, en dat moet tot op zekere hoogte ook kunnen. Maar ik maak het zelden zo hardnekkig en kinderachtig mee als hier.
Ja ik miste je al in het livetopicquote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat ik het leuk of goed vind; het is gewoon een feit. Je vindt mij niet meer in de live- en slowchat topics want dat gaat toch nergens over (nou ja niks inhoudelijks in elk geval, wel over de jurkjes en schoentjes en kapsels en dergelijke).
Huiliequote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef Balisto het volgende:
Ik post (resp. lurk) al jaren in TAL en zijn voorgangers. En inderdaad, er wordt veel afgezeken, en dat moet tot op zekere hoogte ook kunnen. Maar ik maak het zelden zo hardnekkig en kinderachtig mee als hier.
Als we het daarop gaan gooien.quote:
Gewoon meegepost hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet meegelurkt met The Voice zeker
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat ik het leuk of goed vind
Nog afgezien van het feit dat ik de kandidaten niks meer aan vindquote:
Oh ja, vergeet je Ed niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Correctie.... Ow ik zag bij de favo lijstjes dat ik ook voor Pyke was
Ik ook, heb je nog nooit gezien... En anders ben je toch wel wat gewendquote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef Balisto het volgende:
[..]
Als we het daarop gaan gooien.Ik zat hier al toen we nog over Idols 1 praatten in het oude RLS.
Ja ik kijk de finale ook niet, heb verjaardag, dus ik hoop de uitslagshow wel te zien...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat ik de kandidaten niks meer aan vindIedereen waar ik wat aan vond is al weg. Ik kijk nu alleen de uitslagshow nog maar.
Ja goed planquote:Op maandag 6 juni 2011 15:00 schreef Balisto het volgende:
Goed, zullen we het dan maar weer over Rochelle gaan hebben? Dit is namelijk het Rochelle-topic, dus in die zin lijkt het me wel gepast.
Mijn posts in dit thread zijn allemaal gerelateerd aanquote:Op maandag 6 juni 2011 15:00 schreef Balisto het volgende:
Goed, zullen we het dan maar weer over Rochelle gaan hebben? Dit is namelijk het Rochelle-topic, dus in die zin lijkt het me wel gepast.
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn posts in dit thread zijn allemaal gerelateerd aan [ afbeelding ]
En al haar andere performances van auditie t/m tot nu toe.quote:
Vind ik ook hoor, die studioversies lijken vaak wat haastig in elkaar gezet. Maar nog steeds goed natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond de live versie van will you be there beter dan de studioversie
Ik vind deze stijl inderdaad goed bij haar passen, beter dan Bootylicious in elk geval. Leuk ook om de vooruitgang in podiumperformance te zien. Ze deed het al prima, maar het is te zien dat ze er in de tussentijd een flinke bak ervaring bij heeft gekregen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef MonkeyBack het volgende:
Ben echt heel erg benieuwd wat voor soort album Rochelle zou uitbrengen. Heb haar op youtube ook al iets van Selah Sue zien zingen, dat vond ik ook wel heel tof bij haar, die stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |