Dat begint er zeker op te lijken. Jammer voor hun, maar Rochelle zit toch echt in de finale zonder hulp van de jury.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:17 schreef Balisto het volgende:
Sommige mensen zitten hier gewoon te haten om het haten. Erg jammer.
Ik ben gewoon voor Adliciousquote:Op maandag 6 juni 2011 11:13 schreef miep63 het volgende:
[..]
[..]
Dat het gebit zonder einde afgelopen vrijdag eruit is gekukeld moet je Rochelle (voor jullie roggel) niet aanrekenen, dat zal onterecht zijn.
dat maakt toch ook niet uit? Het is alleen een beetje flauw om zo te gaan pratenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en daarbij komt dat ik Rochelle niet zo super goed vind. Geen X Factor
Gelukkig smaken verschillen, anders zou er geen reet aan zijn
is toch maar een geintjequote:Op maandag 6 juni 2011 12:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat maakt toch ook niet uit? Het is alleen een beetje flauw om zo te gaan praten
ik weet wel dat het een geintje is, en het maakt mij verder ook niet zo uit, maar het komt nogal kinderachtig overquote:Op maandag 6 juni 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch maar een geintje
Tjongejonge het is fok hoor(je loopt al een tijdje mee toch
)
als ik me druk moet gaan maken om de grapjes over Rolf, dan ben ik vanmiddag al overspannen
Nou moet je wel eerlijk tegenover jezelf blijven hoor. Je zit Rochelle hier al weken af te kraken, terwijl ik je over Adlicious nooit gehoord heb totdat Rolf eruit ging.quote:
Ik was voor Sway, Rolf en Adliciousquote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef Balisto het volgende:
[..]
Nou moet je wel eerlijk tegenover jezelf blijven hoor. Je zit Rochelle hier al weken af te kraken, terwijl ik je over Adlicious nooit gehoord heb totdat Rolf eruit ging.
En die kinderachtige grapjes over Rolf zijn niet kinderachtigquote:Op maandag 6 juni 2011 12:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik weet wel dat het een geintje is, en het maakt mij verder ook niet zo uit, maar het komt nogal kinderachtig overdat je hoopt dat iemand doormidden breekt omdat je toevallig voor een ander bent.. Nou ja, het ligt vast aan mij haha
Dank uquote:Op maandag 6 juni 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb C_A wel over Adlicious gehoord, aantal weken al
Nou ja, zelfs de "fans" van Rochelle mauwen élke week dat ze te dun is, dus wat dat betreftquote:Op maandag 6 juni 2011 11:17 schreef Balisto het volgende:
Sommige mensen zitten hier gewoon te haten om het haten. Erg jammer.
Correctie.... Ow ik zag bij de favo lijstjes dat ik ook voor Pyke wasquote:Op maandag 6 juni 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was voor Sway, Rolf en Adlicious
Eerst ging Sway eruit, toen stond Rolf op 1, en nu Adlicious
Jullie kraken Rolf toch ook afMaak ik me daar druk om??? Nee
Ik heb wel wat beters te doen
Mijn punt is dat je nu opeens "omdat ik gewoon voor de ander ben" gebruikt om Rochelle af te kraken. Terwijl je gewoon vanaf het begin een hekel aan haar had, ongeacht wie er tegenover haar stond.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was voor Sway, Rolf en Adlicious
Eerst ging Sway eruit, toen stond Rolf op 1, en nu Adlicious
Grapjes maken over bijvoorbeeld het gebit van Rolf, da's één ding. Maar hopen dat "die spriet doormidden breekt" vind ik te walgelijk voor woorden. Echt beneden alle peil.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die kinderachtige grapjes over Rolf zijn niet kinderachtig
Ok dat ligt dan vast aan mij![]()
Hekelquote:Op maandag 6 juni 2011 12:52 schreef Balisto het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je nu opeens "omdat ik gewoon voor de ander ben" gebruikt om Rochelle af te kraken. Terwijl je gewoon vanaf het begin een hekel aan haar had, ongeacht wie er tegenover haar stond.
Jezus maak je niet zo drukquote:Op maandag 6 juni 2011 12:53 schreef Balisto het volgende:
[..]
Grapjes maken over bijvoorbeeld het gebit van Rolf, da's één ding. Maar hopen dat "die spriet doormidden breekt" vind ik te walgelijk voor woorden. Echt beneden alle peil.
Ik vraag me inderdaad af waarom je dat doet.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HekelOmg Grow up... waarom zo ik iemand haten die ik op tv zie
Ik maak me er wel druk om. Jouw opmerkingen zijn hetzelfde als bijvoorbeeld over Lisa te zeggen: "ik hoop dat dat nijlpaard door het podium zakt". Zoiets zeg je toch niet? Als dit jouw idee van humor is heb je nog veel te leren.quote:Jezus maak je niet zo drukHet is maar een programma
![]()
Neem niet alles zo serieus, slecht voor je hart enzo
Jij bent nog niet veel in TAL (en SHO) geweest zeker? Er wordt niks anders gedaan dan afzeiken. Kandidaten, presentatoren, gasten, alles en iedereen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:20 schreef Balisto het volgende:
Ik maak me er wel druk om. Jouw opmerkingen zijn hetzelfde als bijvoorbeeld over Lisa te zeggen: "ik hoop dat dat nijlpaard door het podium zakt". Zoiets zeg je toch niet? Als dit jouw idee van humor is heb je nog veel te leren.
Er zijn nog veel ergere dingen gezegd over kandidaten op fokquote:Op maandag 6 juni 2011 13:20 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af waarom je dat doet.
[..]
Ik maak me er wel druk om. Jouw opmerkingen zijn hetzelfde als bijvoorbeeld over Lisa te zeggen: "ik hoop dat dat nijlpaard door het podium zakt". Zoiets zeg je toch niet? Als dit jouw idee van humor is heb je nog veel te leren.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij bent nog niet veel in TAL en SHO geweest zeker? Er wordt niks anders gedaan dan afzeiken. Kandidaten, presentatoren, gasten, alles en iedereen.
Ik post (resp. lurk) al jaren in TAL en zijn voorgangers. En inderdaad, er wordt veel afgezeken, en dat moet tot op zekere hoogte ook kunnen. Maar ik maak het zelden zo hardnekkig en kinderachtig mee als hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij bent nog niet veel in TAL (en SHO) geweest zeker? Er wordt niks anders gedaan dan afzeiken. Kandidaten, presentatoren, gasten, alles en iedereen.
Wat is 'hier'? X-factor 2011?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik post (resp. lurk) al jaren in TAL en zijn voorgangers. En inderdaad, er wordt veel afgezeken, en dat moet tot op zekere hoogte ook kunnen. Maar ik maak het zelden zo hardnekkig en kinderachtig mee als hier.
Niet meegelurkt met The Voice zekerquote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik post (resp. lurk) al jaren in TAL en zijn voorgangers. En inderdaad, er wordt veel afgezeken, en dat moet tot op zekere hoogte ook kunnen. Maar ik maak het zelden zo hardnekkig en kinderachtig mee als hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |